abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216882489
- Dit topic gaat NIET over bitcoin. -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2025 18:25:40 ]
pi_216883041
Ik kom uit op 0 euro
pi_216883121
Waarschijnlijk 780 euro terug. *O*
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216888178
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:15 schreef achtja het volgende:

[..]
Ongelovelijk!! Hoe krijgen jullie dat allemaal voor elkaar!?!! Ook @:Bucketlist chapeau!
Bij mij komt het door het pensioenbeleggen en een (periodieke) gift aan een culturele ANBI.
pi_216888590
De app even bekeken en daarin stond dat ik zo'n 2900 euro terug krijg, maar bij nader inzien vrees ik dat het zoals altijd (want huurhuis, vermogen onder grens van box 3, hele jaar zelfde baan met zelfde salaris etc) op 0 gaat uitkomen.

Vriendin en ik zijn op papier niets, maar wel samenwonend en in 2024 een kind gekregen. Volgens de app heb ik echter geen fiscaal partner en dus was de IACK aan mij toegewezen, maar ik heb dus wel een fiscaal partner en zij verdient een stuk minder dan ik dus zij zal er recht op hebben.

Toch jammer aangezien we de financiën momenteel nog volledig gescheiden hebben.
pi_216892135
Dat systeem van het heen en weer schuiven van de aftrekbare bedragen -> daardoor moet ik 1264 terug betalen, zodat mijn vrouw 1792 terug krijgt. Dus dan krijgen wij totaal 528 terug, maar als je niet efficiënt schuift had dat ook 500 euro minder terug krijgen kunnen zijn.
  FOK!Fotograaf zondag 2 maart 2025 @ 12:15:53 #57
364681 over_hedge
pi_216892758
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 23:13 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
Bij mij komt het door het pensioenbeleggen en een (periodieke) gift aan een culturele ANBI.
Bij mij geloof ik ook door pensioenbeleggen idd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216893527
7244 terug, en +- 2k aan toeslagen extra te ontvangen.

Ben vorig jaar halverwege het jaar door mijn ex-wg eruit gewipt, dus val ik ineens niet meer in de 49,5% schijf, hra conservatief ingevuld dus dat valt wat hoger uit. En het is ineens weer zinnig om zorgkosten op te voeren (met mijn vorige salaris haalde ik de drempel niet).
Al met al een fijne afsluiter voor het rampjaar, 3 van de moeilijkste maanden van mijn leven omdat de WG terwijl ik ziek was besloot dat ik ontslagen was (zonder vergunning UWV), in de VS zit en compleet schijt had (en heeft) aan ons rechtssysteem. UWV zei dus doodleuk dat ik volgens hen nog in dienst ben, geen recht op iets, idem voor de bijstand want eigen huis.... Spaargeld was op want net een nieuw huis gekocht... 3 maanden op lucht geleefd (voorlopige teruggave HRA) voordat het UWV de turboliquidatie van de Nederlandse dochter erkende als een faillissement en vanuit die hoed een uitkering deed.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
  zondag 2 maart 2025 @ 16:12:30 #59
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_216895749
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
Aangifte gedaan, 1800 euro terug.
Hoe doe je dit? Vul je gewoon 0 euro in als saldo voor al je rekeningen ofzo.
pindazakje
pi_216896215
quote:
10s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hoe doe je dit? Vul je gewoon 0 euro in als saldo voor al je rekeningen ofzo.
Ja, ja dat is 't. |:(
  zondag 2 maart 2025 @ 16:51:36 #61
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_216896225
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, ja dat is 't. |:(
Je mag ook uitleggen hoe het dan wel werkt. Ik krijg serieus nooit geld terug, moet altijd flink bij vanwege box 3.
pindazakje
  zondag 2 maart 2025 @ 19:23:33 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_216898241
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Je mag ook uitleggen hoe het dan wel werkt. Ik krijg serieus nooit geld terug, moet altijd flink bij vanwege box 3.
Dan betaal je te weinig hypotheekrente.
pi_216898713
Geloof dat ik dit jaar 400 euro terug krijg, maar de laatste jaren was soort at random gevoel of ik meer of minder moest bijbetalen, ik ga er binnenkort 30% in salaris op vooruit, dus het zal me een worst zijn *O*
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 2 maart 2025 @ 20:24:18 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216899283
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Je mag ook uitleggen hoe het dan wel werkt. Ik krijg serieus nooit geld terug, moet altijd flink bij vanwege box 3.
Het maakt waarschijnlijk uit dat hij wel een fiscaal partner heeft en daardoor een twee keer zo hoge vrijstelling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216899306
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 19:54 schreef raptorix het volgende:
Geloof dat ik dit jaar 400 euro terug krijg, maar de laatste jaren was soort at random gevoel of ik meer of minder moest bijbetalen, ik ga er binnenkort 30% in salaris op vooruit, dus het zal me een worst zijn *O*
30% :o Bofkonterix!
pi_216899331
1700 terugGOD
Groot fan van User Wotte
  zondag 2 maart 2025 @ 20:30:33 #67
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_216899405
Ik moet circa 120 euro betalen; beetje box 1 (EWF) en een beetje box 3.
  zondag 2 maart 2025 @ 20:31:56 #68
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_216899429
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het maakt waarschijnlijk uit dat hij wel een fiscaal partner heeft en daardoor een twee keer zo hoge vrijstelling.
Ja dan verdubbelt de grens omdat met 2 personen aangifte doet. Maar 2 inkomens kun je ook meer sparen/beleggen dus dat verandert weinig. Nou ja ik zal vast niet alle fiscale trucjes kennen en die zullen hier ook niet prijs worden gegeven waarschijnlijk.
pindazakje
  zondag 2 maart 2025 @ 20:33:16 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216899454
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 20:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ja dan verdubbelt de grens omdat met 2 personen aangifte doet. Maar 2 inkomens kun je ook meer sparen/beleggen dus dat verandert weinig. Nou ja ik zal vast niet alle fiscale trucjes kennen en die zullen hier ook niet prijs worden gegeven waarschijnlijk.
Dat er 2 inkomens zijn betekent niet dat je het dubbele kunt sparen, terwijl de vrijstelling wel verdubbelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 maart 2025 @ 20:37:16 #70
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_216899547
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 20:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat er 2 inkomens zijn betekent niet dat je het dubbele kunt sparen, terwijl de vrijstelling wel verdubbelt.
Ik zou verwachten van wel als je beiden hetzelfde verdient. Omdat veel kosten gedeeld kunnen worden die je anders alleen moet ophoesten. Je zou dus in theorie meer kunnen sparen.
pindazakje
  zondag 2 maart 2025 @ 21:15:09 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216900155
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 20:37 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik zou verwachten van wel als je beiden hetzelfde verdient. Omdat veel kosten gedeeld kunnen worden die je anders alleen moet ophoesten. Je zou dus in theorie meer kunnen sparen.
Ja, als je beiden hetzelfde verdient wel, maar in de praktijk is dat maar zelden het geval, zeker als er kinderen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216903493
Ruim 4800 terug.

combinatie van HRA (welliswaar nagenoeg gelijk aan eigen woning forfait :( ), te veel belasting ingehouden door werkgever (witte tabel verkeerd toegepast op bonus en vakantiegeld) plus de IACK, die ik zo'n beetje elk jaar vergeet tot ik de aangifte ah invullen ben...
  Miss 200.000.000! maandag 3 maart 2025 @ 09:17:45 #73
367000 roos94
pi_216904302
Ik krijg ¤900 terug volgens die berekening maar snap er niks van. Krijg meestal nooit/amper wat terug dus waarom dit. Ik belde net de belastingdienst en de dame kon het me niet vertellen want ze wist het ook niet :') ze zei de enige reden die ik kan zien is omdat je een kind hebt. Ja die heb ik al 4 jaar goed verhaal. Dus ze zegt ik moet afwachten tot de aangifte is afgerond
pi_216904371
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:17 schreef roos94 het volgende:
Ik krijg ¤900 terug volgens die berekening maar snap er niks van. Krijg meestal nooit/amper wat terug dus waarom dit. Ik belde net de belastingdienst en de dame kon het me niet vertellen want ze wist het ook niet :') ze zei de enige reden die ik kan zien is omdat je een kind hebt. Ja die heb ik al 4 jaar goed verhaal. Dus ze zegt ik moet afwachten tot de aangifte is afgerond
Ja, alsof zij van zoveel miljoen aangifteplichtigen zomaar even kan zeggen waarom. :')

Ik zou je vorige aangifte eens naast je huidige aangifte leggen. Dan zie je of er wezenlijk andere dingen zijn ingevuld tov die vorige keer.
  Miss 200.000.000! maandag 3 maart 2025 @ 09:33:00 #75
367000 roos94
pi_216904404
Het enige verschil is dat ik een volledig wezenpensioen in 1 x heb ontvangen, zal het daar wel mee te maken hebben :?
pi_216905062
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:17 schreef roos94 het volgende:
Ik krijg ¤900 terug volgens die berekening maar snap er niks van. Krijg meestal nooit/amper wat terug dus waarom dit. Ik belde net de belastingdienst en de dame kon het me niet vertellen want ze wist het ook niet :') ze zei de enige reden die ik kan zien is omdat je een kind hebt. Ja die heb ik al 4 jaar goed verhaal. Dus ze zegt ik moet afwachten tot de aangifte is afgerond
Ik hoef vaak ook alleen maar te klikken, ben zo klaar met de aangifte. Altijd iets van 140,- terug ofzo. Dit jaar 780,- en dat is waarschijnlijk omdat ik een transitievergoeding heb ontvangen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216905095
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:33 schreef roos94 het volgende:
Het enige verschil is dat ik een volledig wezenpensioen in 1 x heb ontvangen, zal het daar wel mee te maken hebben :?
Best kans dat daar, omdat ze je loon niet kennen, het hoogste tarief is ingehouden en je dus teveel belasting over dat inkomen hebt betaald.
  Miss 200.000.000! maandag 3 maart 2025 @ 10:44:22 #78
367000 roos94
pi_216905105
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:42 schreef Hanca het volgende:

[..]
Best kans dat daar, omdat ze je loon niet kennen, het hoogste tarief is ingehouden en je dus teveel belasting over dat inkomen hebt betaald.
Oh dat zou kunnen. Ik heb ook over dat wezenpensioen brutobedrag maar iets van 60% netto oid gekregen op mn bank. de rest ging allemaal naar belasting :')

[ Bericht 0% gewijzigd door roos94 op 03-03-2025 10:50:59 ]
  maandag 3 maart 2025 @ 12:03:40 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_216905982
Belastingdienst en UWV klappen eruit: ddos-aanval op DigiD legt diverse platforms plat

https://www.ad.nl/tech/be(...)forms-plat~ab956efc/

Nu even niet dus :o
  maandag 3 maart 2025 @ 12:08:22 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_216906049
twitter
  maandag 3 maart 2025 @ 12:23:43 #81
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_216906250
hmmm voor het eerst dat we wat moeten terugbetalen.. is nog nooit gebeurd. Geen spannende zaken verder kwa inkomen enz.

Zijn er (grote) veranderingen geweest vorig jaar die dit veroorzaken? Van 3000 per jaar terug naar 850 terug (ik iets terug, partner moet betalen)
  Miss 200.000.000! maandag 3 maart 2025 @ 13:17:35 #82
367000 roos94
pi_216906888
Maargoed aangezien ik meestal niks terug krijg; als je na de aangifte x bedrag ziet wat je terug gaat krijgen (?) Is een voorlopige berekening toch? Is dat aardig betrouwbaar of kan het later toch weer wat anders worden? Of is dit zeker?
pi_216907587
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 12:23 schreef Neo_ het volgende:
hmmm voor het eerst dat we wat moeten terugbetalen.. is nog nooit gebeurd. Geen spannende zaken verder kwa inkomen enz.

Zijn er (grote) veranderingen geweest vorig jaar die dit veroorzaken? Van 3000 per jaar terug naar 850 terug (ik iets terug, partner moet betalen)
Bij mij viel het ook tegen, al was het niet zo'n verschil: van ruim 5k terug naar 3800 dit jaar.

Een deel komt bij mij omdat ik nu boven de belastingvrije drempel op vermogen ben gekomen (wat op zich wel weer een leuke mijlpaal is). Anderzijds vermoed ik dat het met de belastingschijven te maken heeft, al is dat een aanname die eigenlijk nergens op gebaseerd is, enkel het feit dat mijn gezinsinkomen dit jaar 20k hoger is dan vorig jaar.
pi_216907842
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:17 schreef roos94 het volgende:
Maargoed aangezien ik meestal niks terug krijg; als je na de aangifte x bedrag ziet wat je terug gaat krijgen (?) Is een voorlopige berekening toch? Is dat aardig betrouwbaar of kan het later toch weer wat anders worden? Of is dit zeker?
Niks is zeker, behalve belastingen, maar de voorlopige aangifte is daar weer een uitzondering op.
pi_216908506
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:17 schreef roos94 het volgende:
Maargoed aangezien ik meestal niks terug krijg; als je na de aangifte x bedrag ziet wat je terug gaat krijgen (?) Is een voorlopige berekening toch? Is dat aardig betrouwbaar of kan het later toch weer wat anders worden? Of is dit zeker?
In principe krijg je dit bedrag ergens in juni/juli ongeveer. Ik herinner me van mijn jaarlijkse teruggaaf (wisselend inkomen, veel giften) in elk geval geen echte afwijkingen.
pi_216910345
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:17 schreef roos94 het volgende:
Maargoed aangezien ik meestal niks terug krijg; als je na de aangifte x bedrag ziet wat je terug gaat krijgen (?) Is een voorlopige berekening toch? Is dat aardig betrouwbaar of kan het later toch weer wat anders worden? Of is dit zeker?
Als het gewoon redelijk normaal is zonder al te veel poespas dan kun je er wel van uit gaan hoor. Het is mij nog nooit gebeurd dat het anders was, als simpele werknemer.

Als je eigen baas bent en je ontzettend veel meer moet regelen kan het nog wel eens afwijken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 12:44:04 #87
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_216919654
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 13:58 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Bij mij viel het ook tegen, al was het niet zo'n verschil: van ruim 5k terug naar 3800 dit jaar.

Een deel komt bij mij omdat ik nu boven de belastingvrije drempel op vermogen ben gekomen (wat op zich wel weer een leuke mijlpaal is). Anderzijds vermoed ik dat het met de belastingschijven te maken heeft, al is dat een aanname die eigenlijk nergens op gebaseerd is, enkel het feit dat mijn gezinsinkomen dit jaar 20k hoger is dan vorig jaar.
Of zo het kunnen komen door afbouw HRA? Ik heb nog niet echt ontdekt waar t m in zit./

Misschien eens een belasting over 2023 invullen met de 2024 gegevens.
pi_216919744
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef Farenji het volgende:

[..]
Niks is zeker, behalve belastingen en een ieders aanstaand overlijden, maar de voorlopige aangifte is daar weer een uitzondering op.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 12:56:30 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216919880
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 12:44 schreef Neo_ het volgende:

[..]
Of zo het kunnen komen door afbouw HRA? Ik heb nog niet echt ontdekt waar t m in zit./

Misschien eens een belasting over 2023 invullen met de 2024 gegevens.
Toen was er ook al afbouw, volgens mij werd het voor ons vanaf aangifte 2022 voordeliger om de HRA bij mij af te trekken dan bij mijn man.
Niet alleen omdat de aftrek beperkt is tot het laagste belastingtarief, maar vooral omdat de bijtelling van het EWF bij mij veel minder schade aanricht (zelfde tarief bijtelling als de aftrek) dan bij hem, want bij hem is de bijtelling EWF tegen het hoogste tarief.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 maart 2025 @ 13:06:57 #90
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_216920058
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Toen was er ook al afbouw, volgens mij werd het voor ons vanaf aangifte 2022 voordeliger om de HRA bij mij af te trekken dan bij mijn man.
Niet alleen omdat de aftrek beperkt is tot het laagste belastingtarief, maar vooral omdat de bijtelling van het EWF bij mij veel minder schade aanricht (zelfde tarief bijtelling als de aftrek) dan bij hem, want bij hem is de bijtelling EWF tegen het hoogste tarief.
Hmmm... De verdeling.. gaat toch alleen in het 'verdelen' scherm? Of zijn er nog andere opties om dit te doen? Als ik bij de verdeling alles op mijn vriendin zet, krijgt zij heul veul terug, maar mag ik een shitload terugbetalen. Niet doen dus :) Dus is hier nog andere winst te halen of is verdelen op deze manier de enige optie?
  dinsdag 4 maart 2025 @ 14:37:56 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_216920881
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef Farenji het volgende:
Niks is zeker, behalve belastingen, maar de voorlopige aangifte is daar weer een uitzondering op.
Nou, je gaat dood dat iszeker
Belasting betalen kan je nog iets aan doen ;)
pi_216930095
vraagje, iemand ervaring mee?

vrij ingewikkelde aangifte dit keer meeste wel goed maar ok foutje niet uit te sluiten

wat doet Belastingdienst in dat geval? passen zei het aan zodat het wel klopt of word ie afgekeurd en moet je zelf terug naar de tekentafel......

na tijdje was ik er klaar mee beter kon ik het met handleiding erbij niet krijgen vind het prima als ze kleine aanpassing doen en dat het maar gedaan is heb maar op verzenden geklikt na paar uur

dank

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2025 03:35:12 ]
pi_216930187
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 14:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Nou, je gaat dood dat is zeker

Hoor ik een echo ?
  woensdag 5 maart 2025 @ 08:22:14 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216930618
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 13:06 schreef Neo_ het volgende:

[..]
Hmmm... De verdeling.. gaat toch alleen in het 'verdelen' scherm? Of zijn er nog andere opties om dit te doen? Als ik bij de verdeling alles op mijn vriendin zet, krijgt zij heul veul terug, maar mag ik een shitload terugbetalen. Niet doen dus :) Dus is hier nog andere winst te halen of is verdelen op deze manier de enige optie?
Bij de verdeling idd altijd even schuiven.
In 2023 had ik een gigantisch bedrag aan medische kosten en daarmee hebben we ook geschoven tot de meest optimale verdeling.

De HRA volledig bij mij, de medische kosten grotendeels (maar niet volledig) bij mijn man.

Dat gaat idd om het "verdelen" scherm aan het eind.
Normaal hebben wij alleen maar HRA terug te krijgen, en is er geen "shitload betalen" situatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 08:23:15 #95
236264 crew  capricia
pi_216930627
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bij de verdeling idd altijd even schuiven.
In 2023 had ik een gigantisch bedrag aan medische kosten en daarmee hebben we ook geschoven tot de meest optimale verdeling.

De HRA volledig bij mij, de medische kosten grotendeels (maar niet volledig) bij mijn man.

Dat gaat idd om het "verdelen" scherm aan het eind.
Normaal hebben wij alleen maar HRA terug te krijgen, en is er geen "shitload betalen" situatie.
Ik vind het stom dat dat ding dat zelf niet voor je kan neerzetten. De beste verdeling. Moet toch niet zo moeilijk zijn. :{
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 5 maart 2025 @ 08:24:37 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216930644
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind het stom dat dat ding dat zelf niet voor je kan neerzetten. De beste verdeling. Moet toch niet zo moeilijk zijn. :{
Doet ie dat niet automatisch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216930659
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind het stom dat dat ding dat zelf niet voor je kan neerzetten. De beste verdeling. Moet toch niet zo moeilijk zijn. :{
Is ook niet moeilijk, elk fiscaal kantoor gebruikt programma's waar je bij die pagina op een knop 'optimaliseren' kunt drukken. Snap ook niet goed dat de belastingdienst dat niet in bouwt. Hun doel moet zijn dat iedereen rechtvaardig belasting betaalt, daar hoort dat optimaliseren bij.
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 08:26:35 #98
236264 crew  capricia
pi_216930661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Doet ie dat niet automatisch?
Nee. Je moet altijd schuiven om de beste verdeling te krijgen.
Een soort laatste strikvraag om die paar euro van je afhandig te maken.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 08:28:44 #99
236264 crew  capricia
pi_216930670
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Is ook niet moeilijk, elk fiscaal kantoor gebruikt programma's waar je bij die pagina op een knop 'optimaliseren' kunt drukken. Snap ook niet goed dat de belastingdienst dat niet in bouwt. Hun doel moet zijn dat iedereen rechtvaardig belasting betaalt, daar hoort dat optimaliseren bij.
De meeste huishoudens zitten niet bij een fiscaal kantoor.
Het is gewoon opvallend dat voor een gewoon huishouden de BD dit toch probeert.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_216934218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 08:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Snap ook niet goed dat de belastingdienst dat niet in bouwt.
Daar zijn ze wel mee bezig de laatste jaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')