Bij mij komt het door het pensioenbeleggen en een (periodieke) gift aan een culturele ANBI.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:15 schreef achtja het volgende:
[..]
Ongelovelijk!! Hoe krijgen jullie dat allemaal voor elkaar!?!! Ook @:Bucketlist chapeau!
Bij mij geloof ik ook door pensioenbeleggen idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:13 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Bij mij komt het door het pensioenbeleggen en een (periodieke) gift aan een culturele ANBI.
Ja, ja dat is 't.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe doe je dit? Vul je gewoon 0 euro in als saldo voor al je rekeningen ofzo.
Je mag ook uitleggen hoe het dan wel werkt. Ik krijg serieus nooit geld terug, moet altijd flink bij vanwege box 3.quote:
Dan betaal je te weinig hypotheekrente.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag ook uitleggen hoe het dan wel werkt. Ik krijg serieus nooit geld terug, moet altijd flink bij vanwege box 3.
Het maakt waarschijnlijk uit dat hij wel een fiscaal partner heeft en daardoor een twee keer zo hoge vrijstelling.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag ook uitleggen hoe het dan wel werkt. Ik krijg serieus nooit geld terug, moet altijd flink bij vanwege box 3.
30%quote:Op zondag 2 maart 2025 19:54 schreef raptorix het volgende:
Geloof dat ik dit jaar 400 euro terug krijg, maar de laatste jaren was soort at random gevoel of ik meer of minder moest bijbetalen, ik ga er binnenkort 30% in salaris op vooruit, dus het zal me een worst zijn
Ja dan verdubbelt de grens omdat met 2 personen aangifte doet. Maar 2 inkomens kun je ook meer sparen/beleggen dus dat verandert weinig. Nou ja ik zal vast niet alle fiscale trucjes kennen en die zullen hier ook niet prijs worden gegeven waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt waarschijnlijk uit dat hij wel een fiscaal partner heeft en daardoor een twee keer zo hoge vrijstelling.
Dat er 2 inkomens zijn betekent niet dat je het dubbele kunt sparen, terwijl de vrijstelling wel verdubbelt.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dan verdubbelt de grens omdat met 2 personen aangifte doet. Maar 2 inkomens kun je ook meer sparen/beleggen dus dat verandert weinig. Nou ja ik zal vast niet alle fiscale trucjes kennen en die zullen hier ook niet prijs worden gegeven waarschijnlijk.
Ik zou verwachten van wel als je beiden hetzelfde verdient. Omdat veel kosten gedeeld kunnen worden die je anders alleen moet ophoesten. Je zou dus in theorie meer kunnen sparen.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat er 2 inkomens zijn betekent niet dat je het dubbele kunt sparen, terwijl de vrijstelling wel verdubbelt.
Ja, als je beiden hetzelfde verdient wel, maar in de praktijk is dat maar zelden het geval, zeker als er kinderen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zou verwachten van wel als je beiden hetzelfde verdient. Omdat veel kosten gedeeld kunnen worden die je anders alleen moet ophoesten. Je zou dus in theorie meer kunnen sparen.
Ja, alsof zij van zoveel miljoen aangifteplichtigen zomaar even kan zeggen waarom.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:17 schreef roos94 het volgende:
Ik krijg ¤900 terug volgens die berekening maar snap er niks van. Krijg meestal nooit/amper wat terug dus waarom dit. Ik belde net de belastingdienst en de dame kon het me niet vertellen want ze wist het ook nietze zei de enige reden die ik kan zien is omdat je een kind hebt. Ja die heb ik al 4 jaar goed verhaal. Dus ze zegt ik moet afwachten tot de aangifte is afgerond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |