Dat de VS mee gaat vechten in Oekraïne als Rusland het akkoord schendt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het gaat alleen om een serieuze garantie als onderdeel van een akkoord.
Eens.De wederzijdse eisen en wensen lijken sowieso meer symbolische waarde te hebben dan dat ze zouden moeten leiden tot een werkbare oplossing.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Een backstop klinkt meer dat als Oekraïne alsnog overlopen wordt, inclusief westerse troepen, dat de VS dan in moet gaan grijpen. Met militairen of noeks, of wat dan ook.
Een garantie die de VS niet geven wil voor Oekraïne. En nooit heeft willen geven.
Blijft mij allemaal net iets te vaag.
Idem met die veiligheidsgaranties die Zelensky eist.
Dat is het hele principe van, zeg, de NAVO.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat de VS mee gaat vechten in Oekraïne als Rusland het akkoord schendt?
Dat kun je echt vergeten. Dat is de weg WW3. Zoals Trump het zei.
Ja. Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat is het hele principe van, zeg, de NAVO.
Dan heeft het dus weinig zin dat Amerika zich met vredesbesprekingen bemoeit…quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat de VS mee gaat vechten in Oekraïne als Rusland het akkoord schendt?
Dat kun je echt vergeten. Dat is de weg naar WW3. Zoals Trump het zei.
Dat vraag ik mij bij jou ook altijd af omdat je vrijwel alleen maar links dumpt zonder enige context.quote:
Kan ook een andere paraplu zijn. Of een buffer zone. Of bedenk wat anders wat zou kunnen. Het zou nota bene ook een handtekening van Rusland vereisen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik al.
Dat is dat Oekraïne dus feitelijk onder de Navo paraplu moet gaan vallen.
Dat wist Poetin ook, dat de 'veiligheidsgaranties' van de VS geen reetje waard zijn. Daarom zitten we in Europa nu met deze invasie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Zowel onder Obama, Biden als onder Trump is dit toch nooit een reële optie geweest? Dat de VS dan mee gaat vechten?
Rusland heeft een vergelijkbaar bedrag bevroren…quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij hebben 300 miljard aan bevroren Russische tegoeden, er is dus helemaal geen noodzaak om Oekraïne leeg te stelen zoals Trump wil.
Ik kon Zelensky voor geen meter verstaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom zou. Engels daarbij horen in een Slavisch land dat van oudsher op Rusland gericht was en niet op het westen?
Los van het feit dat Zelensky beter verstaanbaar is dat Macron.
Een garantie waarvan iedereen weet dat ie het papier waarop het geschreven staat niet waard is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het gaat alleen om een serieuze garantie als onderdeel van een akkoord.
Wie denkt dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Voor mensen die denken dat Europa even de VS gaat overnemen als Trump terug trekt.
[ afbeelding ]
Droom verder.
Zeggen ze, of is het werkelijk zo?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rusland heeft een vergelijkbaar bedrag bevroren…
Zeker met Trump in het Witte Huis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een garantie waarvan iedereen weet dat ie het papier waarop het geschreven staat niet waard is.
En ook geen enkel Europees land geeft ze die garantie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dan heeft het dus weinig zin dat Amerika zich met vredesbesprekingen bemoeit…
Natuurlijk. Poetin is een gek, Trump een idioot, Musk zwakzinnig, enz.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem met hoe sommige mensen naar Putin kijken: alsof voor die man logica en common sense van belang zijn.
Er hoeft geen begrijpelijke reden te zijn voor hem om verder te vechten, een (ander) deel van Oekraïne (opnieuw) binnen te vallen, een ander (EU/NAVO) land aan te vallen. Het interesseert hem niets of en hoeveel mensen er sneuvelen, aan de andere kant o aan zijn kant. Hij hoeft geen verantwoording af te leggen tegenover zijn volk, kabinet, parlement. Hij is een megalomane psychopaat en het is naïef om daar met logisch redeneren naar te kijken.
Vreemd genoeg heeft Rusland met deze ontwikkelingen ook geen legitieme reden om de oorlog voort te zetten. De 'nazificering' van Oekraïne vond natuurlijk zijn oorsprong bij de grote expansieve satan, de VS. En laat de VS inmiddels heel braaf bij Putin op de thee willen met de vraag of ze asssjeblieft land mogen doneren aan RU en of ze zich agendatechnisch, pretty please, beter gister dan morgen uit de NAVO kunnen terugtrekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je bent het dus eens dat Trump zijn eigen vredesplan aan het saboteren is? Dat stoelt immers op twee pijlers, de steun intrekken van Oekraïne als zij niet meewerken en de steun enorm opvoeren als Rusland niet meewerkt. Door het banden aanhalen met Rusland en Oekraïne steeds te schofferen heeft die laatste dreiging flink aan geloofwaardigheid ingeboet. Dus heeft Rusland geen enkele reden om te stoppen met oorlog voeren.
Dat de EU de VS gaan overnemen?quote:
Zo ken ik je weer met je persoonlijke aanvallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij je pilletje nog niet gehad ofzo? Want je bent nu aan het raaskallen.
De rest is jouw opsomming. Ik heb het over Putin. Er is al vaker gebleken dat hij onbetrouwbaar en onvoorspelbaar is en er geen logica in zijn daden te bespeuren is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Poetin is een gek, Trump een idioot, Musk zwakzinnig, enz.
Van mij mag je het geloven hoor…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |