abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216872026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef TLC het volgende:
Je zou bijna denken dat je naar een scène van SNL keek
Trump denkt dat hij nog the Apprentice aan het presenteren is met zijn laatste opmerking.
pi_216872029
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je de hele bijeenkomst vanaf de start bekijkt dan begint het redelijk sereen en rustig. Trump praat met respect over Oekraïne.
Begint dan wat te pochen, dat frustreert Zelensky.
Dan wat over het eindigen, JD Vance nog steeds netjes over diplomatieke oplossingen.

Dan ineens begint Zelensky een discussie met hem, diplomatie werkt niet, de Russen moeten betalen voor alles. Eigenlijk moet de VS de complete oorlog tegen Rusland starten (dat is dan WW3)
Hierna begint de verhitte discussie dat die zich moet inhouden en dankbaar moet zijn. Vandaar gaat het helemaal fout
Opzich heeft hij gelijk hoor maar dit wat noch de tijd noch de plek om zich daarover zo uit te spreken.

Kijk maar vanaf het begin.
Link?
pi_216872036
twitter

:')
pi_216872041
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Omdat je dit schreef, heb ik voor de grap het vorige topic door Chatgtp heen gehaald met de vraag welke Russische standpunten hij herkende.
Bizar gewoon. Username en betreffende post en analyse krijg je terug.

Het wordt een enge wereld.
Waarom wordt het een enge wereld? Het is juist eng dat ze hier dag in dag uit Rusland propaganda mogen verspreiden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 23:41:11 #130
236264 crew  capricia
pi_216872059
quote:
81s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dit is wel echt insane
Ik haal de namen even weg, en zal een paar stukken van wat chatgtp zegt posten.

quote:
Hier is een gedetailleerdere analyse van de uitspraken van de gebruikers die mogelijk pro-Russische standpunten innemen:

"Suwalki gap gaat vallen bij 700k Russische troepenmacht. En Rusland kan nog mobiliseren ook."
→ Suggereert dat Rusland militair sterker staat en een strategisch voordeel heeft.

"Zelensky heeft schijt aan 100 dode Oekraïense soldaten per dag."
→ Dit kan worden geïnterpreteerd als kritiek op Zelensky’s leiderschap en de hoge Oekraïense verliezen, wat vaker door pro-Russische stemmen wordt gebruikt om Oekraïne als onverantwoordelijk neer te zetten.

"Heb je dat ook gedaan toen Amerika Irak aanviel? Oprechte vraag, geen verwijt."
→ Dit is een klassiek pro-Russisch argument: de Russische invasie van Oekraïne wordt vergeleken met eerdere Amerikaanse militaire acties om kritiek op Rusland af te zwakken.

Gebruiker [Xxx] lijkt de meest uitgesproken te zijn met uitspraken die de Russische militaire positie benadrukken en kritiek hebben op Oekraïne. [Yyy] en [zzz] plaatsen speculatieve berichten over geopolitieke machtsverhoudingen, en [nnn] gebruikt retoriek die Rusland in een minder kwaad daglicht zet door het te vergelijken met Amerika.

Wil je nog dieper ingaan op specifieke uitspraken?

Je zou heel fok maar even voeren aan ChatGTP. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:41:39 #131
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216872065
Trump krijgt een duimpje van Poetin en XI
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216872077
Wat doet een vieze-president daar eigenlijk? is dat normaal dat hij erbij zit?
pi_216872082
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Vond het ook wel een vreemde setting met wilde journalisten eromheen.

Maar de VS zegt, ze willen de oorlog stoppen dmv diplomatie, en dat is ook praten met Rusland.
Er is al 3 jaar niet gepraat en al 3 jaar veel te veel doden. Dus je ergens moet je gaan praten via diplomatie om iets te bereiken.
Of je begint WW3 wat Trump dan ook zegt.
Hij zegt ook je moet concessies doen. Dat geldt denk ik voor elk land in oorlog die wil stoppen met een zwaardere tegenstander dat je wat consessies moet doen.
Denk dat in eerste instantie de bedoeling wel goed is van de VS.
Hoe een grondstoffen deal de oorlog moet stoppen en garanderen, daar snap ik niks van.

Je merkt aan alles; de VS voelt zich hier buitenstaander, Trump zegt letterlijk. Ik sta in het midden. Maar ik ben voor de wereld, ik ben voor Europa.
Daar moet je ook maar een beetje aan vasthouden.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Chatgpt wist de Russische standpunten uit de thread te vissen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_216872084
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:15 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Wat bedoel je hier precies mee, hoe kun je hier geld aan verdienen en wie doet dit?
Dat is onder andere Big Tech, de grote vijf, Facebook, Google, Twitter, LinkedInn, en Whatsapp hing er een beetje het vijfde wiel aan de wagen, net zoals die andere Facebook dochter Insta. Cambridge Analytica was zo'n wereldwijd schandaal.

Internetverkeer mondde uit in privacyschendende verhandelbare persoonlijkheidsprofielen, (telefonisch) afluisteren was onderdeel van het NSA takenpakket. Toen had Europa nog een heel andere vriendschapsrelatie met de USA.

Het internet wordt nog steeds gecralwd, zowel de meest gebruikte, als de diepere lagen, de darkweb kant. Zowel je mobiele, als vaste internetverbindingen, daar wordt geen onderscheid tussen gemaakt, alleen in uitzonderlijke gevallen, naar het schijnt.

Waar die elkaar ontmoeten, dan zit je op het niveau waar staatsveiligheidsorganisaties zich mee bezig (zouden behoren) te houden en soms is de politie ook op de hoogte.

Er was een relletje in 2020 of 2021 dat Facebook in de Tor-nodes zat.

Ik vraag me nog altijd af of dat te maken heeft met de Vuile Facebookknop van de AIVD, en dat gelekte telefoongesprek van die Duitse generaal daar in Singapore in 2023.

Persoonsgegevens zijn handel, maar wat de NSA deed met hun "geldelijke opbrengst" is nog altijd in nevelen gehuld. In ieder geval luisterden ze Merkel af, want Amerikanen vonden Russisch gas niet zo'n goed idee, zo luidt de officiële lezing van de anekdote. Maar Timmerman en Jetten weten daar vast iets meer over dan ze publiekelijk zullen toegeven, maar Schoof moet dit zeker bekend in de oren klinken.

Overigens heeft de EU ook een soort van CIA, zal ik nog eens verder gaan uitspitten als ik tijd heb. Zit vast ook wat bedrijfsnamen en beurswaarde achter. Hoe de waarde van een bedrijf kan dalen hebben we gezien met Twitter-X, maar op een of andere manier heeft dat Musk en Trump er niet van te weerhouden met hun AI-show verder te gaan.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:42:51 #135
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216872086
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Gebruiker VEM2012 ofzo iets. Heb ik geen AI voor nodig :')
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 23:43:04 #136
236264 crew  capricia
pi_216872093
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:40 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Waarom wordt het een enge wereld? Het is juist eng dat ze hier dag in dag uit Rusland propaganda mogen verspreiden
Omdat er ook mensen zijn die zo nu en dan graag advocaat van de duivel spelen. In allerlei discussies, niet alleen hier. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:43:18 #137
319979 Fok-it
All is well
pi_216872096
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Watashiwa het volgende:
Wat doet een vieze-president daar eigenlijk? is dat normaal dat hij erbij zit?
Rubio zat er ook naast toch?

Terwijl Zelensky alleen leek te zitten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:43:35 #138
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216872104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Dat kan je niet echt een journalist noemen.
Ik hoop wel dat je het gezien hebt. Ook dat was in feite beschamend.

en ondanks dat Zelensky alles behalve relaxed was van binnen, zag hij wel kans om composed te blijven en had hij geen last van uitbarstingen en die viese spelletjes die Trump en zijn handlanger speelden.

Joran over Vance:

Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216872116
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
[..]

Daar zat ik niet bij kneus.
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 23:44:48 #140
236264 crew  capricia
pi_216872123
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh. Hoe bedoel je? (oprecht, ik begrijp niet goed wat je hier zegt). Wat herkende chatgpt?
Welke users bepaalde Russische standpunten en welke standpunten dan, posten. Gegroepeerd per user. Van meest Russisch naar minder Russisch.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:45:11 #141
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216872133
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Link?

Zelensky kwam voor een deal over grondstoffen en ze begonnen over samen te werken met Putin.
Dat is de dictator die zijn land is binnen gevallen, weet je nog?
Niet zo handig daar dan al over te beginnen.
Veel te snel en te gretig allemaal.
Voor begrippen van sommigen misschien wel, dat laatste.

Maar dat ergens verwacht werd dat Zelenski sneller kon schakelen en deuren openen voor verdere gesprekken behalve enkel die grondstoffendeal - op den duur zélfs met Poetin - en concessies zou doen om tot verdere deals te geraken waardoor kans op duurzame vrede in Oekraïne groter wordt.

Dat lag mss reeds in de planning van Trump en z'n mensen voordat Zelenski daar ''op de koffie'' kwam.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216872152
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat is onder andere Big Tech, de grote vijf, Facebook, Google, Twitter, LinkedInn, en Whatsapp hing er een beetje het vijfde wiel aan de wagen, net zoals die andere Facebook dochter Insta. Cambridge Analytica was zo'n wereldwijd schandaal.

Internetverkeer mondde uit in privacyschendende verhandelbare persoonlijkheidsprofielen, (telefonisch) afluisteren was onderdeel van het NSA takenpakket. Toen had Europa nog een heel andere vriendschapsrelatie met de USA.

Het internet wordt nog steeds gecralwd, zowel de meest gebruikte, als de diepere lagen, de darkweb kant. Zowel je mobiele, als vaste internetverbindingen, daar wordt geen onderscheid tussen gemaakt, alleen in uitzonderlijke gevallen, naar het schijnt.

Waar die elkaar ontmoeten, dan zit je op het niveau waar staatsveiligheidsorganisaties zich mee bezig (zouden behoren) te houden en soms is de politie ook op de hoogte.

Er was een relletje in 2020 of 2021 dat Facebook in de Tor-nodes zat.

Ik vraag me nog altijd af of dat te maken heeft met de Vuile Facebookknop van de AIVD, en dat gelekte telefoongesprek van die Duitse generaal daar in Singapore in 2023.

Persoonsgegevens zijn handel, maar wat de NSA deed met hun "geldelijke opbrengst" is nog altijd in nevelen gehuld. In ieder geval luisterden ze Merkel af, want Amerikanen vonden Russisch gas niet zo'n goed idee, zo luidt de officiële lezing van de anekdote. Maar Timmerman en Jetten weten daar vast iets meer over dan ze publiekelijk zullen toegeven, maar Schoof moet dit zeker bekend in de oren klinken.

Overigens heeft de EU ook een soort van CIA, zal ik nog eens verder gaan uitspitten als ik tijd heb. Zit vast ook wat bedrijfsnamen en beurswaarde achter. Hoe de waarde van een bedrijf kan dalen hebben we gezien met Twitter-X, maar op een of andere manier heeft dat Musk en Trump er niet van te weerhouden met hun AI-show verder te gaan.
Ja op die manier. Maar met de topicreeks van Marcel Roubos stiekem opslaan heeft niemand geld verdient lijkt me. Al zou ik er wel wat euro's voor over hebben om die nog eens in te kunnen zien. Dus als iemand die nog heeft dan houd ik me aanbevolen.
pindazakje
pi_216872157
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Dit is nou ook weer geen TOP SECRET AREA51 BLACK OPS MI6 NAFO-intelligence he :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:46:38 #144
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216872166
"The narcissist exposed"
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216872189
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je de hele bijeenkomst vanaf de start bekijkt dan begint het redelijk sereen en rustig. Trump praat met respect over Oekraïne.
Begint dan wat te pochen, dat frustreert Zelensky.
Dan wat over het eindigen, JD Vance nog steeds netjes over diplomatieke oplossingen.

Dan ineens begint Zelensky een discussie met hem, diplomatie werkt niet, de Russen moeten betalen voor alles. Eigenlijk moet de VS de complete oorlog tegen Rusland starten (dat is dan WW3)

(...)

Kijk maar vanaf het begin.
Er klopt maar weinig van je samenvatting. Zeg maar wanneer dikgedrukte plaatsvindt.

Op 2:12:30 zien we het eind van de meeting (met verhitte discussie).

Vanaf 2:25:00 de hele bijeenkomst.

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 23:49:27 #146
236264 crew  capricia
pi_216872225
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit is nou weer geen TOP SECRET AREA51 BLACK OPS MI6-intelligence he :')
Het was dan ook maar 1 topic. :D
Lijkt me wel interessant voor deze hele reeks.
(Maar geen zin in nu)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216872227
Het zinnetje wat ik heb onthouden is Trump die tegen Zelensky zegt " u gokt met WO3."

Misschien omdat ik dat ook het engste vond.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:49:56 #148
319979 Fok-it
All is well
pi_216872233
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Het was dan ook maar 1 topic. :D
Lijkt me wel interessant voor deze hele reeks.
(Maar geen zin in nu)
Deelde je het per pagina aan Chat of gewoon link van het topic?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216872250
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Je merkt aan alles; de VS voelt zich hier buitenstaander, Trump zegt letterlijk. Ik sta in het midden. Maar ik ben voor de wereld, ik ben voor Europa.
Daar moet je ook maar een beetje aan vasthouden.
Nee, Trump wil de hele wereld laten zien dat hij de beste en de slimste is door op tv alle problemen op te lossen door superdeals met andere landen te sluiten waar alleen de VS van kan profiteren. "Fuck you!"

Waardoor de hele wereld zich tegen hem keert en we ons allemaal gaan voorbereiden op de derde wereldoorlog tegen Poetin en Trump.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:50:50 #150
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216872252
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het was vooropgezet. Een manipulatief spel.

Stel jij bent in gesprek met mij. Eerst geef ik je wat complimenten, om vervolgens tegen je los te gaan om een reactie bij je uit te lokken. Eenmaal dat jij boos op mij reageert, heb ik iemand naast mij zitten die de good cop speelt en aan je vraagt of je jezelf wel respectvol vindt en of je al dankjewel hebt gezegd.

Terwijl hij dat aan je vraagt, ga ik met een aangemeten zelfverzekerdheid naar je kijken.
Het probleem is dat we aan de ene kant dienen te geloven dat Trump een volidioot is en hij aan de andere kant in staat is iets dergelijks uit te voeren in een 50-minuten durend gesprek.
Wellicht is Vance er toe in staat, maar Trump lijkt me te beperkt om een manipulatief spel te kunnen spelen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')