SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hij is het wel een beetje zat aan het worden dat ie elke maandag een nieuwe moet geven.quote:
Ze moeten eerst hun instructies krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké inmiddels zijn er toch wel een hoop debielen in het NWS-topic actief. Blijkbaar zijn de idioten gewoon wat trager van begrip en hebben ze wat langer nodig om het topic te vinden.
Verstandig. Ik heb het inmiddels ook weer geslotenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof niet dat ik het in dat NWS topic heel erg naar mijn zin zou hebben. Dus daar blijf ik lekker weg
eender welkequote:
Ik vond twee idioten al te veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké inmiddels zijn er toch wel een hoop debielen in het NWS-topic actief. Blijkbaar zijn de idioten gewoon wat trager van begrip en hebben ze wat langer nodig om het topic te vinden.
Ik normaal ook. Ik kom eigenlijk bijna alleen maar in SC's. Maar vanavond vond ik het nieuws wel belangrijk genoeg om er even in te springen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf weg uit zowel POL als NWS.
Heb toch geen kennis van zaken...
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat over het op dit moment meest relevante onderwerp, ja.
quote:
oh, NWS kom ik heel soms.. maar meestal voor leesvoer..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
net als eender welk POL topic.
krijg je alleen maar hooikoorts van.
irritant
Het is zaterdag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Onze F-35's morgen maar aan de grond houden.
Heimwee naar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef isax het volgende:
Ik kijk vrijwillig omroep Brabant want heimwee.
Je kan Isax wel uit Brabant halen, maar Brabant niet uit Isax??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:10 schreef isax het volgende:
Ik kijk vrijwillig omroep Brabant want heimwee.
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan Isax wel uit Brabant halen, maar Brabant niet uit Isax??
Het is het meest kutte feest ooit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Had best carnaval willen vieren eigenlijk. Volgend jaar maar weer eens
Is het wel ijsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Hoe ligt er nou weer ijs op mijn vooruit, het vriest bij lange na niet
En een hoop daarvan komt niet eens uit Brabant, maar komt puur daarvoor deze kant op.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat kerels op kuttenjacht tijdens carnaval
Altijd goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
Het was Back To The Future 3 geworden, toch wel een beetje nostalgisch
Wat staat er op 1 dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ouderdom verslagen, ik vind een nummer 1 in de top 40 zowaar een lekker nummer
Had hem echt al lang niet meer gezien, was een stuk beter dan ik me kon herinnerenquote:
Er is een kans van 0% dat je die titel kent. Ik kende hem niet eens tot ik het net opzochtquote:
Alleen maar omdat ik Belgische radio luister of wat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een kans van 0% dat je die titel kent. Ik kende hem niet eens tot ik het net opzocht
Dat helpt niet mee neequote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik Belgische radio luister of wat?
Ah snap al dat je het niet durft te zeggen, het is Bruno Sarsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat helpt niet mee nee
Het lied heet Apt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah snap al dat je het niet durft te zeggen, het is Bruno Sars
Klinkt alsof je in het gebrekkig spaans iemand voor hoer uitmaaktquote:
Appartement appartement klinkt ook gewoon een beetje lullig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in het gebrekkig spaans iemand voor hoer uitmaakt
Alsof je de makelaar bentquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Appartement appartement klinkt ook gewoon een beetje lullig.
thats the spiritquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjes!
Slapen doe je maar in je kist!
Een bed ligt denk ik lekkerder hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjes!
Meestal krijg je wel een satijnen binnenkantjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bed ligt denk ik lekkerder hoor
Ik heb nu ook al katoensatijn beddengoedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meestal krijg je wel een satijnen binnenkantje
Immer percal fanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al katoensatijn beddengoed
*bestelt kistquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjes!
Ligt dat lekkerder?quote:
Ik vind het lekker als het een beetje crispy is en dan zo’n lekker geluid maakt als je er in draait.quote:
Nog een niet oud iemand gespotquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:07 schreef Ygritte het volgende:
Don’t you want me like i want you baby don’t you need me like i need you now
Ik vind dat gladde wel lekker, zeker op warme dagen ligt dat een stuk fijner.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het lekker als het een beetje crispy is en dan zo’n lekker geluid maakt als je er in draait.
Oh dacht dat ze gewoon The Human League aan het quoten wasquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat een streep door de usersname...
Mooie kleur, maar ik heb echt haat aan ikea overtrekken want geen instopstrookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat gladde wel lekker, zeker op warme dagen ligt dat een stuk fijner.
En ik wil deze hebben maar is telkens niet op voorraadhttps://www.ikea.com/nl/n(...)en-50595828/#content
Ik heb een hekel aan instoppen dus dat scheeltquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mooie kleur, maar ik heb echt haat aan ikea overtrekken want geen instopstrook
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
later @:karzai
ik ga ook naar bed
laatste 2 vrije dagen voor werk weer begint
Nee dat is de nieuwe buurman die gisteren arriveerde. Dacht dat het een Nederlander was omdat die Wim riep naar de taxi chauffeurquote:
Zoals Optimus Prime mij heeft geleerd in 1986: Freedom is the right of all sentient beings.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 06:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verdient een man vrijheid als hij er niet bereid is voor te vechten?
Zonder Noah met zijn bootje vol gevangen dieren viel er helemaal niets te redden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 06:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verdient een man vrijheid als hij er niet bereid is voor te vechten?
Zo ken ik nog wel dertien. Heel mooi idealistisch gedacht maar uiteindelijk heb je daar weinig aan het moment dat we worden opgeroepen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 07:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals Optimus Prime mij heeft geleerd in 1986: Freedom is the right of all sentient beings.
Dus iemand die pacifist is, verdient geen vrijheid? Raar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel dertien. Heel mooi idealistisch gedacht maar uiteindelijk heb je daar weinig aan het moment dat we worden opgeroepen.
Maar wij hebben Rutte, die lacht een keer in Washington en Moskou en dan gaat de zon weer schijnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel dertien. Heel mooi idealistisch gedacht maar uiteindelijk heb je daar weinig aan het moment dat we worden opgeroepen.
Pacifisme gaat niets oplossen tegen een fascistische agressor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus iemand die pacifist is, verdient geen vrijheid? Raar.
Of iemand die wantrouwen heeft in de (motieven van de) overheid?
Natuurlijk wil iedereen vrij zijn. We willen van alles maar dat betekent niet dat het vanzelfsprekend is om het te krijgen.quote:Wist je dat het in diverse landen niet strafbaar is om te ontsnappen uit de gevangenis? De wil om vrij te zijn wordt namelijk gezien als iets menselijks.
quote:"We" worden niet opgeroepen. Wees niet bang.
Laatste keer dat Rutte in Amerika zat genoot die heerlijk in Mar A Lago. Ja dan zou ik ook lachen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wij hebben Rutte, die lacht een keer in Washington en Moskou en dan gaat de zon weer schijnen.
Misschien sleept hij zelfs Melania en Alina mee terug als oorlogsbuit naar Den Haag.
Alina?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wij hebben Rutte, die lacht een keer in Washington en Moskou en dan gaat de zon weer schijnen.
Misschien sleept hij zelfs Melania en Alina mee terug als oorlogsbuit naar Den Haag.
Puntige knieën.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin zijn popje.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alina_Kabajeva
Het Keizerrijk Brabant.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al een bepaald gebied op oog?
Wel makkelijk veroveren dit weekend als toch iedereen katjelam isquote:
Het is dan ook niet de taak van de burgers van een soeverein land om de leidinggevende personen van een ander soeverein land aan te pakken. Daarvoor heb je overheden, bestaande uit kundige en ervaren mensen om een oplossing te zoeken met zo min mogelijk slachtoffers.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pacifisme gaat niets oplossen tegen een fascistische agressor.
[..]
Natuurlijk wil iedereen vrij zijn. We willen van alles maar dat betekent niet dat het vanzelfsprekend is om het te krijgen.
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel makkelijk veroveren dit weekend als toch iedereen katjelam is
Oh, wist niet dat die al zo enthousiast aan het doorfokken was geweest, dacht dat die alleen dat kind met die random toetsenbord aanslagen hadquote:Elon Musk vader geworden van zijn veertiende kind
Stevig ontbijtje welquote:
Hij wil er 40.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat die al zo enthousiast aan het doorfokken was geweest, dacht dat die alleen dat kind met die random toetsenbord aanslagen had
Amateurquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er 1 keer 1 gegeten. Zat 48 uur vol.
Hij is lid van een of ander sekte die geloven dat je zoveel mogelijk kinderen moet maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat die al zo enthousiast aan het doorfokken was geweest, dacht dat die alleen dat kind met die random toetsenbord aanslagen had
De nieuwe Ali Baba?quote:
Zit Douwe Bob daar ook in?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is lid van een of ander sekte die geloven dat je zoveel mogelijk kinderen moet maken.
Afrikaan, die gaan ervanuit dat meer dan de helft de vijf jaar niet haalt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is lid van een of ander sekte die geloven dat je zoveel mogelijk kinderen moet maken.
Sorry.quote:
quote:Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Dit had verder niemand verwachtquote:
Ja, wie niet?quote:
Jij bent zeker zo'n type die in de rij voor de gate gaat staan vlak voor ie open gaat?quote:
@Budapestenaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die in de rij voor de gate gaat staan vlak voor ie open gaat?
Kan mij jouw belastingdienst nou schelenquote:
Ook goedemorgen Flesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij jouw belastingdienst nou schelen
Ik lig nu al 10 uur in bed. Opstaan is moeilijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo bakje koffie, vitamine D gummy en vitamine C bruistablet erin
Ook nog eens bijna 8 uur geslapen
Gaat de goede kant op
Ja, hoeft toch ook helemaal niet: het is weekendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lig nu al 10 uur in bed. Opstaan is moeilijk.
Voordat ik een eigen huis had, kreeg ik eigenlijk niks terug. Had er niet zo'n haast mee.quote:
Ik ga vandaag geen stapjes doenquote:
Es lo que es.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordat ik een eigen huis had, kreeg ik eigenlijk niks terug. Had er niet zo'n haast mee.
Geen muffins vandaagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vandaag geen stapjes doen
Inb4 MOET JIJ WETEN, ZIJN JOUW STAPJES
Wel joh, wel een paar tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vandaag geen stapjes doen
Inb4 MOET JIJ WETEN, ZIJN JOUW STAPJES
Prima geīntegreerd dit specimen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had worstenbroodjes in de oven zitten en daarvoor een wekker gezet.
Is maar goed ook, want de wekker ging en toen was ik die hele broodjes alweer vergeten
Gisteren 18.164quote:
Dacht dat je zou zeggen: anders heb ik nog wel een worstenbroodje voor je.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima geīntegreerd dit specimen.
Nee ik wacht tot de meesten binnen zijn, ga toch niet tussen allemaal mensen staanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die in de rij voor de gate gaat staan vlak voor ie open gaat?
Jeujjj, ik ben een specimenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima geīntegreerd dit specimen.
Het is onze belastingdienstquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij jouw belastingdienst nou schelen
ik op 679. Nota Bene: ik heb nog geen sokken of schoenen aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren 18.164
Vandaag zit ik op 416![]()
![]()
Ik ben een erudiete manquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je zou zeggen: anders heb ik nog wel een worstenbroodje voor je.
Denk dat PostNL een vrij weekend heeft, had net ook al dezequote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zending is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.
Dat wordt dus niet meer vandaag. Prima, dan hoef ik er ook niet op te gaan wachtenExtra stapjes stappen dus
quote:We hebben het bezorgmoment moeten wijzigen, sorry!
Goede zin StraalUitIngquote:
Ik ga hier niks over zeggenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De inhoud van mijn worstenbroodje ontsnapteOf ik kan niet normaal eten, dat kan ook
Had je zeker zo'n neppert met een open kontje?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De inhoud van mijn worstenbroodje ontsnapteOf ik kan niet normaal eten, dat kan ook
Jij mág hier niets over zeggen, dat ligt andersquote:
Nou, als ik hem aan het eten ben, dan is er wel 1 kantje open jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je zeker zo'n neppert met een open kontje?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Zie nu wel voor me dat dat worstje nu langs de A2 staat te liften op weg naar een betere toekomst.
ik kreeg juist meer terug..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordat ik een eigen huis had, kreeg ik eigenlijk niks terug. Had er niet zo'n haast mee.
Moet ik ook even leren vliegenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even aanbellen bij Ama verkleed als naaktslak.
Open kontjes beste broodjesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verder koop ik alleen worstenbroodje met dichte kantjes![]()
Wat denk jij nou.. dat ik open eindjes ga kopen
Ben niet echt overtuigd, door deze zin.quote:
Nee US, nee.quote:
Ik ben vooral benieuwd wat ik terug krijgquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn belasting dit jaar niet gaan doen, want ik verwacht dat ik juist meer moet gaan afdragen
Ja als ik nu zeg minder brood en meer worst is het ook weer zo'n rare zin zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet echt overtuigd, door deze zin.![]()
Trouwens, context is alles.
Ja, al is het alleen maar omdat jij het bentquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik nu zeg minder brood en meer worst is het ook weer zo'n rare zin zeker
Ja, moet maar weer eens een lijstje maken met wat ik moet doen, want anders komt het er niet meer vanquote:
verzamelaar van blaasstenen daarzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zoals Wattenschijfjes blaassteen opsturen naar Minnesota..
Moest vorig jaar eigenlijk al
Ja want als jij het zou zeggen zou het echt supernormaal zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, al is het alleen maar omdat jij het bent
Wat staat hier nu weer?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik heb geen to-dolijstje gemaakt, gooi gewoon alles in mn hoofd op 1 hoop en hoop dat het een keer goedkomtquote:
Ja, de caafs.. vinden ze leukquote:
Ja klopt, ik ben de vleesgeworden supernormaalheidquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want als jij het zou zeggen zou het echt supernormaal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Speciaal voor jou he:quote:
Nou vorig jaar moest Wattenschijfje aan een blaassteen geholpen worden bij de DA. Toen zeiden ze: hier heb je de blaassteen, stuur op naar het onderzoekscentra. En toen hebben ze gekozen voor het onderzoekcentra, die het verste van NL af lag.. dus jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Te skeer voor een extra diepvries?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken iemand met zeldzame agamen, hagedissen en leguanen, die heeft al jaren overleden beestjes naast de kiep en pizza in de vriezer liggen.
Wat gaan ze er daar mee doen dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee die hebben een enorm eigen bedrijf, heb dat wel eens gevraagd, kreeg ik een mompeltje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te skeer voor een extra diepvries?
Onderzoeken en ook voeradvies geven op basis van de bevindingenquote:
Nou, efficiënt en hygiënisch hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die hebben een enorm eigen bedrijf, heb dat wel eens gevraagd, kreeg ik een mompeltje.
Heeft dat na een jaar nog zin dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onderzoeken en ook voeradvies geven op basis van de bevindingen
Misschien moet ik dat ook eens voor mezelf doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was vorig jaar, niet een jaar geledenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Speciaal voor jou he:
[..]
Nou vorig jaar moest Wattenschijfje aan een blaassteen geholpen worden bij de DA. Toen zeiden ze: hier heb je de blaassteen, stuur op naar het onderzoekscentra. En toen hebben ze gekozen voor het onderzoekcentra, die het verste van NL af lag.. dus ja
is dat dan wel handig er een jaar mee te wachten?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook even je blaassteen naar Minnesota sturen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook eens voor mezelf doen.
ohquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was vorig jaar, niet een jaar geleden
En ik denk niet dat die samenstelling van de blaassteen significant verandert toch?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben de vleesgeworden supernormaalheidHaha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
is dat dan wel handig er een jaar mee te wachten?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik denk niet dat die samenstelling van de blaassteen significant verandert toch?
quote:
Ja blijkbaar mag ze die niet vernietigen maar moet ze die opsturen naar een Amerikaans instituut of zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, efficiënt en hygiënisch hoor
Ja of een pink, kan ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook even je blaassteen naar Minnesota sturen?
Is dat niet heel duur om daar naartoe te versturen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook even je blaassteen naar Minnesota sturen?
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker anders, lekker exotischquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja blijkbaar mag ze die niet vernietigen maar moet ze die opsturen naar een Amerikaans instituut of zo.
Maar ja ze liggen goed denk ik, tot ze zich een keer vergissen en de Coq au vin wel erg vreemd en taai smaakt
Uhm.quote:
Allahoe Akbar op het pakketje schrijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet heel duur om daar naartoe te versturen?
Dat weet ik niet, maar dat is gewoon afrekenen en huilend (van binnen) weglopen, gok ik... net als tanken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tekeningetje maken van een bom met een brandend lontjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allahoe Akbar op het pakketje schrijven.
Op andere gebieden juist weer veelquote:
Tik tok tik tok tik tok tik tok.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tekeningetje maken van een bom met een brandend lontje
Speciaal voor de laaggeletterden daar..
Maar waarom moet je het opsturen dan? Als ze het zo graag willen hebben kunnen ze er toch ook gewoon zelf voor betalen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat is gewoon afrekenen en huilend (van binnen) weglopen, gok ik... net als tanken.
Dat hangt een beetje af van de grootte van de blaassteen. Maar als het over wattenschijfjes gaat ben je met 10/15 euro wel klaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De DA stelde voor om de steen te laten onderzoeken en dat kon eerst bij een instituut in NL, maar die deden dat niet meer en dit was het beste alternatief ofzo? Volgens mij is het onderzoek gratis, maar het verzenden niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom moet je het opsturen dan? Als ze het zo graag willen hebben kunnen ze er toch ook gewoon zelf voor betalen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje af van de grootte van de blaassteen. Maar als het over wattenschijfjes gaat ben je met 10/15 euro wel klaar.
En dan krijg je over een paar weken een berichtje met 'ja het was een blaassteen'?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De DA stelde voor om de steen te laten onderzoeken en dat kon eerst bij een instituut in NL, maar die deden dat niet meer en dit was het beste alternatief ofzo? Volgens mij is het onderzoek gratis, maar het verzenden niet.
Dus laten we dat maar een keer proberen
Als dat zo is, dan vlieg ik naar Minnesota om ze persoonlijk een bitchslap te geven + doorgeknaagde enkelsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan krijg je over een paar weken een berichtje met 'ja het was een blaassteen'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar waarom moet dat helemaal naar Minnesota dan? Is het zo speciaal?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik zal hem vandaag wel op de post doen, want anders doe ik het nooit meer
Ja, geen flauw idee...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waarom moet dat helemaal naar Minnesota dan? Is het zo speciaal?
quote:About Minnesota Urolith Center
Established in 1981, the Minnesota Urolith Center has analyzed uroliths from over 1.3 million patients
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan vlieg ik naar Minnesota om ze persoonlijk een bitchslap te geven + doorgeknaagde enkelsVoeradvies: geen stenen meer geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zo gemotiveerd..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af hoe veel mensen nu die site aan het F5'en zijn.
kan niet, wacht op aftrekpostquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand al zijn belasting gedaan?
Zo klinkt het wel extra treurig, NKquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch weer een lichtpuntje in hun verder kansloze leven.
Oh ongetwijfeldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen flauw idee...Het heet: Minnesota Urolith Center
Het ziet er aardig professioneel uit
Jawel, moest eerst naar Hill's in Breda gestuurd worden, maar die deden het niet meer oidquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeldMaar is dit soort expertise niet dichterbij aanwezig dan?
hij zit in je schoenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
je mag het mijne wel lenenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan kan mijn tape niet vinden... dan moet het maar met 3 km plakband
Ik vind het ook best treurig als je nu continu de site van de belastingdienst zit te refreshen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel extra treurig, NK
Oke is goed, kom hem zo even ophalen.quote:
Jij toch wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand al zijn belasting gedaan?
Nou ja, ik gok wel dat sommigen dat hier wel doen, moeten ze lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het ook best treurig als je nu continu de site van de belastingdienst zit te refreshen.
Je weet niet eens (meer) waar ik woon. liefjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, kom hem zo even ophalen.
Ja, daarom kan ik het wel zeggenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet niet eens (meer) waar ik woon. liefje
is dat erg dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn pakketje niet bij een bepaald afgiftepunt versturen, ze zijn daar zo onvriendelijk en ik ben bang dat ik dan ook onvriendelijk ga doen en dan mag ik de winkel niet meer in
Doe anders gewoon die 'blik'quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn pakketje niet bij een bepaald afgiftepunt versturen, ze zijn daar zo onvriendelijk en ik ben bang dat ik dan ook onvriendelijk ga doen en dan mag ik de winkel niet meer in
rotzakquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom kan ik het wel zeggen
Zal wel weer een lieve duit kosten ook onniedanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, moest eerst naar Hill's in Breda gestuurd worden, maar die deden het niet meer oid
Misschienquote:
Gaan ze zeggen dat je dankbaar moet zijn dat je je pakketje daar mag versturen en dat je kleding respectloos is jegens hun winkel?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Beetje als het Witte Huis dus?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Ja, geen idee.. alles voor Wattenschijfjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel weer een lieve duit kosten ook onniedan
Ik heb daar reeds weinig commentaar op gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaan ze zeggen dat je dankbaar moet zijn dat je je pakketje daar mag versturen en dat je kleding respectloos is jegens hun winkel?
Nou, blijkbaarquote:
Als linkshandige is schrijven terwijl andere mensen kijken sowieso verschrikkelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ondertussen heb ik nu net het adres correct geschreven
Want ik ben te debiel om dit in 1x goed te kunnen![]()
Ik wil nu een sticker en een krul in mijn volwassenheidsboekje
![]()
![]()
Ohja die recyclezakken moest ik ook nog eens naar kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien
Vaak koop ik mijn agenda wel daar en ik moet soms mijn Dolce Gusto recyclezakken afgeven (ging de laatste keer ook zo lekker)![]()
"Er moet een label op!!"
Ik: nee, jullie moeten een label uitprinten
"Oh ja."
Vervolgens smeet ze met mijn post en kon er geen groet meer vanaf![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Als linkshandige is schrijven in terwijl andere mensen kijken sowieso verschrikkelijk
Het ergste is als iemand jarig is of zo, en je wordt gevraagd 'ook iets leuks te schrijven' in de verjaardagskaart. En dat je dan bijna die hele kaart verpest.
Weten ze ook meteen wat ik daarvan vindquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik gok wel dat sommigen dat hier wel doen, moeten ze lekker zelf wetenEn al je wat terug krijgt dan is dat mooi meegenomen
Ik heb er niet zo'n haast mee.
Hoe kan datquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil mijn belasting dit jaar niet gaan doen, want ik verwacht dat ik juist meer moet gaan afdragen
Ben je dokterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"Welke kleuter heeft dat geschreven?"
Ik kan verder ook niet mooi schrijven, soms kan ik mijn eigen aantekeningen niet eens lezen die ik gemaakt heb op werk![]()
![]()
Alleen als ik bij de DG winkel zelf bestel, dan bestel ik het max aantal zakken meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die recyclezakken moest ik ook nog eens naar kijken
Eerst maar eens aan de wandel
Wow dat had je goed voor elkaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben rechtshandig en kan ook niet schrijven. Van mijn docent Nederlands mocht ik zelfs als enige in m'n klas digitaal schrijven
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weten ze ook meteen wat ik daarvan vind
Het zijn geen concerttickets die op zijn na 20 minuten.
Dan had je echt hiëroglyfen geproduceerdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben rechtshandig en kan ook niet schrijven. Van mijn docent Nederlands mocht ik zelfs als enige in m'n klas digitaal schrijven
Ja, redenen die ik hier niet opschrijfquote:
JAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |