Ik maak mijzelf belachelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die gaat geen koers winnen dit voorjaar.
Nu ook al druk van de 1.1.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:55 schreef Szura het volgende:
En wat was dat voor disaster class van De Lie, zakte finaal weg
Beetje skiën, beetje trainen, cakes eten en koffie drinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Wel diep gegaan in de sprint, tijd voor een hoogtestage.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik Sep best wel een hele prettige co-commentator vind?
https://www.wielerflits.n(...)anier-van-performen/quote:Wordt Sep Vanmarcke op termijn de opvolger van commentatorlegende José De Cauwer? Als het van de 36-jarige West-Vlaming zelf afhangt, wél. Na jaren in het peloton te hebben vertoefd als renner en ploegleider, heeft de ex-winnaar van de Omloop Het Nieuwsblad nu een nieuwe uitdaging op het oog in de rol van analist.
...
Mag ik hopen op een duel met Pogi zaterdag of gaat het niet gebeuren?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Wel diep gegaan in de sprint, tijd voor een hoogtestage.
Het gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mag ik hopen op een duel met Pogi zaterdag of gaat het niet gebeuren?
Gaat niet gebeuren, hij gaat daadwerkelijk weer een paar dagen naar hoogte zei die tegen Han Lulquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mag ik hopen op een duel met Pogi zaterdag of gaat het niet gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |