Doe ons een plezier en post je reactie!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:29 schreef Origami94 het volgende:
Wat een voorspelbare reacties weer. Ik wil hierover iets schrijven maar de vorige keer kreeg ik een ban omdat een admin het er niet mee eens was.
Het is net alsof het merendeel van Nederland blank is! Ik woon in de goedkoopste wijk van onze stad waar we een koopwoning met 3 slaapkamers konden kopen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ben er juist niet naar op zoek. Maar de overheid waar ik voor werk vindt het nodig mij hierover te informeren.
En tsja, dat jij in een blank wijkje woont verbaast me niets.
Ik heb niet zo heel lang geleden een filmpje gezien waarbij iemand met een regenboogvlag bijkans gelyncht werd bij een palestinademonstratie. Dus dat gaat niet altijd goed. Waren een paar die de memo, van elkaar afblijven, niet gelezen hadden denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:03 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze dat tijdelijk uitschakelen gezien alle Pro-Palestina demonstraties van alle universiteiten overal waar Moslims en LGBTQ'ers naast elkaar staan.
Op langere termijn zal het wel wat problemen geven ja.
Maar op dat moment hebben ze een gezamelijke vijand, het westen.
Dit soort demonstraties zijn inderdaad vooral populair bij blanke vrouwen uit de middenstand wiens hele leven alles eigenlijk kwam aanwaaien en voor de spanning zich beledigd voelen namens andere groepen om het morele hoogtepunt te claimen en om vervolgens anderen de maat te nemen. Aangevuld met wat beroepsactivisten.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er lopen geen moslims mee. Misschien in de zijstraten wat minderjarigen om soms ff flink te komen rellen.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:03 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze dat tijdelijk uitschakelen gezien alle Pro-Palestina demonstraties van alle universiteiten overal waar Moslims en LGBTQ'ers naast elkaar staan.
Op langere termijn zal het wel wat problemen geven ja.
Maar op dat moment hebben ze een gezamelijke vijand, het westen.
Was de demonstratie tegen het beleid van Erdogan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:53 schreef Gia het volgende:
Dit is vandaag. Hoe laat is het? Het is al druk op de Dam.
Het is nu afgeladen vol op de dam. Gaat dat over Erdogan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was de demonstratie tegen het beleid van Erdogan.
Nee, de Turkse demo was vanaf 13 uur en vanaf 15 uur de demo tegen fascisme en racisme.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is nu afgeladen vol op de dam. Gaat dat over Erdogan?
Ik ben echt blij dat ik niet ben gegaan, met die mensen wil je toch niet in 1 demonstratie lopen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En zojuist in het journaal waren de welbekende pro Hamas vlaggen weer in groten getale te zien. Dan heb je er dus echt niks van begrepen
NWS / [22 maart] Demonstratie tegen Racisme/Fascismequote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En zojuist in het journaal waren de welbekende pro Hamas vlaggen weer in groten getale te zien. Dan heb je er dus echt niks van begrepen
Is het vandaag weer net doen alsof iedere Palestijnse vlag een Hamas vlag is dag? Ik heb op de nos zitten turen, maar de enige groene vlaggen waren groenlinks.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Vriend van een vriend was ook daar zag ik op Instagram. Lekker regenboogvlag naast die van Hamas. Er is iets zeer mis met dit soort volk.
Kijk eerst het journaal even terug voor je gaat huilen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
NWS / [22 maart] Demonstratie tegen Racisme/Fascisme
[ afbeelding ]
Leugenaar.
Naja, dat zeker niet, maar je moet voor de aardigheid eens kijken wat je allemaal tegenkomt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is het vandaag weer net doen alsof iedere Palestijnse vlag een Hamas vlag is dag? Ik heb op de nos zitten turen, maar de enige groene vlaggen waren groenlinks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |