Ach, het blijft het ESF. Zelfs nadat Albanië 2 keer achter elkaar de 2e startpositie had gekregen en er het jaar daarna er uitvloog vanaf de 1e startpositie in de semi, zei onze Twan gewoon laconiek dat iedereen dat soort dingen meteen weer vergeten is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:14 schreef d_elise het volgende:
Aan de ene kant verwacht ik ook niets van de EBU, maar aan de andere kant lijkt het me dat ze ook niet de suggestie willen wekken dat ze NL bewust benadelen als we een serieuze kans maken om te winnen. Dat hebben ze vorig jaar al genoeg gedaan idd en het zou ook sneller opvallen nu.
Maar goed, de EBU kennende trekken ze zich daar niks van aan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Laten we eerst maar eens de finale halen dit jaar.![]()
Deze parkeer ik dan ook even hier.
[ afbeelding ]
Dat kan niet meer misgaan, Fred.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De halve finale beschouw ik als een formaliteit.
Och CATS.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De halve finale beschouw ik als een formaliteit.
Optibet moet echt even updatenquote:
ja, ditquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:00 schreef d_elise het volgende:
Ik word hier weer veel te onrealistisch enthousiast en hoopvol van, maar leuk is het wel
Ik denk dat Zweden met KAJ net zoveel kans maakt om te winnen als met Mans, alleen dan met een enorme televote ipv juryscorequote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf nog niet op het ideale scenario te hopen![]()
(Frankrijk valt tegen en Zweden stuurt KAJ. Dan ligt de weg open naar de nummer 1)
Ik denk dat de bookmakers ook dat refrein in hun kop hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:24 schreef d_elise het volgende:
Denk echt dat het komt door wat William ook al zei: tot zover is C'est la vie het enige nummer dat zowel jury's als het publiek zou kunnen bekoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |