Zonder Kingflopland geen geldige poll.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoveel antwoorden als optie en dan nog mis ik er 1. Tering he
Het was de eerste seizoenshelft minder stabiel, maar toen had je steeds maar weer Tillman, Pepi en soms ook Til en Saibari die opstonden. Meestal op momenten dat De Jong niet speelde draaide het lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef Daksijs het volgende:
[..]
Respect dat je wel gewoon objectief kan zijn. Eerlijk is eerlijk.. ik had dit verval ook niet voorzien!
Ze missen VECHTLUST.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef Dven het volgende:
In één week tweemaal van Go Ahead verliezen![]()
Nu maar alles op alles voor de Champions League boys!
Gek genoeg is dat er wel in de cl. Als niet psv supporter heb ik echt genoten van de potjes in de cl.quote:
Een soort Weghorst dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was de eerste seizoenshelft minder stabiel, maar toen had je steeds maar weer Tillman, Pepi en soms ook Til en Saibari die opstonden. Meestal op momenten dat De Jong niet speelde draaide het lekker.
Leuk dat die jongen een groot gevaar is in de lucht maar als je nauwelijks ballen van de zijkant krijgt is het niks. En als vervolgens ook je verdediging niet meer thuisgeeft, waardoor je tegen alles wat geen Feyenoord is minimaal 2 goals tegen krijgt, dan is het verval zo ingezet.
Waarbij je tegen Utrecht thuis nog een goede pot speelt, maar verder...
Geluk? Die 3-2 valt per ongeluk voor de voeten en PSV had natuurlijk gewoon meer kansen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:15 schreef Tjacka het volgende:
PSV wel enorme geluk vandaag en nog met 3-2 verliezen.
Wel mooi de lichtstadderby op het programma en de clash met Helmond Sport niet te vergeten!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
In 2026 spelen we lekker op de vrijdag tegen MVV
2-2 op 2cm na buitenspel en die vrije trap die op een haar na buiten de 16 was. Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAEquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geluk? Die 3-2 valt per ongeluk voor de voeten en PSV had natuurlijk gewoon meer kansen.
Ja, de 1-2 viel gelukkig binnen. Maar geluk… dat is toch iets anders.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zonder Kingflopland geen geldige poll.
Oh, ik dacht dat het pech was!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Tjacka het volgende:
Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAE
Een haar na erbuiten? Als we zo gaan overdrijven zeg ik dat hij bijna op de middenlijn was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2-2 op 2cm na buitenspel en die vrije trap die op een haar na buiten de 16 was. Er klopt verdedigend helemaal niks bij jullie. Als je zo veel weg geeft tegen GAE
Dat is niet heel slim van je GGMM. Die tweede goal van GAE de vorige wedstrijdquote:
Iets te hard aan het carnavallen?quote:
quote:Peter Bosz weet waar het aan schort bij PSV na blamage in Deventer: ‘Dan moet je beter verdedigen’
Serieus? Dit is al het zoveelste team onder Bosz dat hopeloos in elkaar donderd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een van de beste van zijn generatie. Het zit nu even tegen, maar voor PSV en voor het Nederlands voetbal is het sneu om hem hier op af te rekenen.
Gewoon meer scoren. Liever 6-3 winnen dan 3-2 verliezenquote:
Pietje, maar die is ausradiert hier.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Dven het volgende:
Belangrijker, weet iemand hoe het met de Xg zat?
@:solispolar
Het is wel een Bosz-implosie de luxe jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef Tarado het volgende:
Bosz na nederlaag tegen Go Ahead: 'Ik heb een PSV gezien dat ik zo graag wil zien'
Ben het wel met hem eens.
Hij lijkt het zelf niet te zien, dat is het grappige ervan, je hoeft niet verdedigend te gaan spelen, maar je moet wel verdedigen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel een Bosz-implosie de luxe ja
Ingeschreven bij het centraal insolventieregister zal hij wel niet bedoelen toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef Tarado het volgende:
Bosz na nederlaag tegen Go Ahead: 'Ik heb een PSV gezien dat ik zo graag wil zien'
Ben het wel met hem eens.
Die kans lijkt mij bijzonder kleinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef De_Pel het volgende:
manmanmanmanman…
Ajax gaat het dit jaar echt volledig kado krijgen hè.
Zal je zien dat we met Utrecht en Twente richting CL mogen, Coëfficiënten-flowshow
Is dit eerder voorgekomen? Dat een ploeg zo dominant is in de eerste helft van het seizoen en daarna volledig de weg kwijtraakt. Ik kan het niet herinneren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mogen we dit nu trouwens een crisis van historische proporties noemen ondertussen? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik denk dat het zo langzamerhand wel uniek of bijna uniek is ja. Maar heb de cijfers er niet op nagekeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is dit eerder voorgekomen? Dat een ploeg zo dominant is in de eerste helft van het seizoen en daarna volledig de weg kwijtraakt. Ik kan het niet herinneren.
Even zonder dollen, maar ik heb mijn PSV collega in november gefeliciteerd en hij was er zelf ook heilig van overtuigd dat het niet meer mis kon gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo langzamerhand wel uniek of bijna uniek is ja. Maar heb de cijfers er niet op nagekeken.
Dat is dan ook wel héél erg vroeg. Goeie genadequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, maar ik heb mijn PSV collega in november gefeliciteerd en hij was er zelf ook heilig van overtuigd dat het niet meer mis kon gaan.
@Wotte en ik blijven achter Peter staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Serieus? Dit is al het zoveelste team onder Bosz dat hopeloos in elkaar donderd.
Het waren 18 fantastische maandenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boszball dat volledig instort na de winterstop, wat een leuke rubriek blijft het ook.
Matig vriend. Rond minuut 86 nog 1,2 ofzo. Matig potje in alle facetten. Tijd voor Ajax om de scepter weer te zwaaien in ons kikkerlandje!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:59 schreef Dven het volgende:
Belangrijker, weet iemand hoe het met de Xg zat?
@:solispolar
Ach. Alles eindigt een keer natuurlijk. Vorig seizoen schreeuwde iedereen het ook en toen gebeurde het ook niet. Ik denk trouwens dat je (met wat goede verdedigers) prima door kan gaan met Bosz.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boszball dat volledig instort na de winterstop, wat een leuke rubriek blijft het ook.
Het kan altijd eens tegenvallen natuurlijk. Niets dat in de komende weken niet rechtgetrokken kan worden. Alaaf!quote:Op zondag 2 maart 2025 01:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Matig vriend. Rond minuut 86 nog 1,2 ofzo. Matig potje in alle facetten. Tijd voor Ajax om de scepter weer te zwaaien in ons kikkerlandje!
Dit geloof je zelf niet eens meer.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:19 schreef Shreyas het volgende:
Desalniettemin worden jullie gewoon kampioen hoor
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef De_Pel het volgende:
manmanmanmanman…
Zal je zien dat we met Utrecht en Twente richting CL mogen, Coëfficiënten-flowshow
AZ 2 PSV 3 denk ik ja. Als het tegen zit Twente 3quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef De_Pel het volgende:
manmanmanmanman…
Peter reageert terecht alsof hij op een opgerold stekelvarken gaat zitten na suggesties dat je wellicht wat defensiever moet spelen. Dit is een echte originele Hollandse trainer. Wat een walgelijke suggestie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:wotte en ik blijven achter Peter staan.
Verdediging begint al bij de aanval en Peter begrijpt dat al te goed. Het zou zonde zijn om hem te ontslaan na een mindere periode. Hij deed het zo leuk en fantastisch juistquote:Op zondag 2 maart 2025 09:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Peter reageert terecht alsof hij op een opgerold stekelvarken gaat zitten na suggesties dat je wellicht wat defensiever moet spelen. Dit is een echte originele Hollandse trainer. Wat een walgelijke suggestie.
Die journalisten zijn respectloos voor de trainer van zijn generatie de hoeder van het totaal voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |