Wat is dat nou weer?quote:
Den Haag, als het carnaval is, volgens de gemiddelde Braboquote:
Aaah. Bij mij is het elke dag carnaval.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Den Haag, als het carnaval is, volgens de gemiddelde Brabo
Die met penne en zalm bedoel je? Dat is de eerste die ik zie op zijn pagina in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb gisteren de eerste gemaakt, best goed te doen
Al is het natuurlijk toch weer anders dan als hij het doet.
Die jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die met penne en zalm bedoel je? Dat is de eerste die ik zie op zijn pagina in ieder geval
Voor de gemiddelde niet-Italiaan maakt dat inderdaad niks uitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja
Al had ik geen penne, dus andere pasta.
Als Italiaan had ik gevaar gelopen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde niet-Italiaan maakt dat inderdaad niks uit
ALS ze toch morgen eens winnenquote:
Je mag het hopen. Nummer 1 tegen nummer 18 van de competitiequote:
Natuurlijk hoop ik het,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je mag het hopen. Nummer 1 tegen nummer 18 van de competitie
Poison ook echtquote:
Wonderen bestaan...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik het,
blijf het alleen nog steeds geen zekerheidje vinden.
Een wonder vind ik het nou ook weer niet,quote:
Ik verwacht een ruime overwinning.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een wonder vind ik het nou ook weer niet,
daarvoor zijn ze te constant nu
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh .. hebben ze toch nog punten verloren PSV?
Wow! Lijkt wel vastgelijmd aan de luchtquote:
Tsjaa, die kan onderhand wel vertrekken..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het de 1e helft en dacht 2-1 .. das gespeeld .. Gemist dus .. Wie gaat Bosz opvolgen
Ik vind torenvalken ook echt mooie dieren. Soms lijkt het of ze drijven op de lucht.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow! Lijkt wel vastgelijmd aan de lucht
Kunnen ze Ruud bellenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa, die kan onderhand wel vertrekken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |