Heb je hem ook weer.quote:
FF pissen, wandelen en daarna kijken met hoeveel Den Bosch van ADO gaat winnen. Heb al gedouched, heb niks met badderen.quote:
Ik mot verder met mijn huis schoonmaken.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF pissen, wandelen en daarna kijken met hoeveel Den Bosch van ADO gaat winnen. Heb al gedouched, heb niks met badderen.
Wat moet dat moet.....quote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot verder met mijn huis schoonmaken.
Niets motquote:Op zondag 2 maart 2025 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot verder met mijn huis schoonmaken.
yay!!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
Firefly is on te Moon![]()
![]()
[ afbeelding ]
To the Moon and back @:Prisha![]()
Het is net Hydra, voor elke vlek die ik wegpoetst zie ik 2 nieuwe verschijnen.quote:
Helpt tegen ADHD. Bij mij althans. Ha ha.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net Hydra, voor elke vlek die ik wegpoetst zie ik 2 nieuwe verschijnen.
Maar dat heb ik niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helpt tegen ADHD. Bij mij althans. Ha ha.
Ik ook niet. Bij mij is het ADD. Vandaag ADO. Staan helaas met 2-1 voor tegen FC Oeteldonk.quote:
Als ik ook nog interesse in voetbal had dan zou er in mijn huis niks schoon worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bij mij is het ADD. Vandaag ADO. Staan helaas met 2-1 voor tegen FC Oeteldonk.
Ik kan prima multi tasken. Moet wel gestructureerd.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik ook nog interesse in voetbal had dan zou er in mijn huis niks schoon worden.
TV in de woonkamer kijken terwijl ik in de badkamer bezig ben is wat lastig.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan prima multi tasken. Moet wel gestructureerd.
Wat een sufferdquote:Op zondag 2 maart 2025 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
niets voor jou, zo'n stukje roeien?
Misschien wel iets beter oppassen voor woeien
Spannendquote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef pullup het volgende:
Mijn roeiers die nu in het NL team zitten mogen zo om 15.42 een trial varen tegen Cambridge
https://www.theboatrace.org/fixture-series-cambridge
Wat weegt zo'n gouden plak, misschien dat dat gewicht ze dan parten gaat spelenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef pullup het volgende:
Vorig jaar verloor Nederland vrij rap en wel wat kansloos en die Cambridge boot zit vol met gouden medaille winnaars van de Olympische acht dus ben bang dat ze dat niet gaan winnen
He, hier is het ook vol in het centrumquote:Op zondag 2 maart 2025 14:55 schreef pullup het volgende:
Lenteachtig vandaag![]()
Terrassen zit meteen vol
Ja dat zit waarschijnlijk ook vol zatlapjes daarquote:Op zondag 2 maart 2025 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, hier is het ook vol in het centrum
Al die import zuipt wel jaquote:Op zondag 2 maart 2025 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zit waarschijnlijk ook vol zatlapjes daar
quote:
De Limbo's en Brabo's die echt carnaval vieren vieren het echt met heel veel minder drank.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]In tegenstelling tot al die LIMBO AA leden zeker
Tuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Limbo's en Brabo's die echt carnaval vieren vieren het echt met heel veel minder drank.
De rest zuipt even vrolijk mee.
Is niet de meerderheid die het echte viert, maar voor die gaat het zeker wel opquote:
ik ken wat Brabanders en ook Limburgers, maar die gaan er vol in hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is niet de meerderheid die het echte viert, maar voor die gaat het zeker wel op
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:32 schreef Deisyy het volgende:
En het wordt lente komende week!![]()
Vandaag is het al heerlijk weer, lekker rondje door de duinen gedaan.
Ochermequote:Op zondag 2 maart 2025 16:32 schreef pullup het volgende:
Moet niet gekker worden MarcAllemaal zatte Hollanders die carnaval vieren in dat onschuldige en nuchtere zuiden
![]()
![]()
Die ken ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ken wat Brabanders en ook Limburgers, maar die gaan er vol in hoor
En jij, wat doe jij met carnaval?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik ook.
En ken er die het echt doen en meer gaan voor de rituelen
Van de import weet je wel zeker dat ze gaan zuipen.
Niets, maar ik kom hier dan ook niet om te carnavallenquote:
I know, maar dan zou je juist verwachten dat je het flink op een zuipen zet, toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets, maar ik kom hier dan ook niet om te carnavallen
Ik ben wel benieuwd naar de muziek bij dit dansjequote:
Ja die zat er niet bij verdoriequote:Op zondag 2 maart 2025 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de muziek bij dit dansje
die zebra gaat inderdaad helemaal uit zijn pantyquote:Op zondag 2 maart 2025 16:50 schreef pullup het volgende:
Bij deze ook al niet
[ afbeelding ]
Ziet er wel als fun uit
En Brabo'squote:Op zondag 2 maart 2025 16:54 schreef pullup het volgende:
En ondertussen al die Limburgers
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |