Ik vond het bij vlagen wel een beetje verwarrend maar Olivia Colemanquote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net de vierdelige miniserie Landscapers gekeken. Wat een pareltje zeg. Olivia Coleman is altijd goed maar dit is ook prachtig gefilmd, heel bijzonder en indrukwekkend gedaan. Aanrader.
Ik weet nog dat we het tijdens de BBQ meet bij jullie het er over hebben gehad welk deel water nou van wie was en wie het onderhoud onder z'n hoede had.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alles waar voertuigen staan, is onze tuin.
[ afbeelding ]
Ik heb de opperwaterschapper even gesproken en ze gaan elke 7 jaar de sloot baggeren maar kunnen dus ook elk najaar weer al die rijplaten neerleggen om de slootkant te onderhouden. Ik ga inderdaad die bloemenweide aanleggen, er is geen andere optie.
Geen andere conclusie mogelijk:quote:Op maandag 3 maart 2025 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alles waar voertuigen staan, is onze tuin.
[ afbeelding ]
Ik heb de opperwaterschapper even gesproken en ze gaan elke 7 jaar de sloot baggeren maar kunnen dus ook elk najaar weer al die rijplaten neerleggen om de slootkant te onderhouden. Ik ga inderdaad die bloemenweide aanleggen, er is geen andere optie.
Klopt inderdaad, we wonen aan een sloot waarvan we het eigendom met buren delen en aan een sloot die het Waterschap in eigendom heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we het tijdens de BBQ meet bij jullie het er over hebben gehad welk deel water nou van wie was en wie het onderhoud onder z'n hoede had.
Een beetje door het waterschap en een beetje door de overbuurman, kan ik me herinneren.
Wel jammer dat ze er eerst een puinhoop van moeten maken om het uiteindelijk weer leefbaar te krijgen en te houden…
Daar woont iemand. Die heeft zijn paardenbak zo gebouwd dat men er niet goed bij kan. Niet met opzet overigens maar ik zou liever om en om doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen andere conclusie mogelijk:
Je tuin is te groot.
Doen ze dat werk niet van de andere kant? Woont daar ook iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |