Ik woonde van zomer 2011 tot zomer 2017 op de Uithof, dus we hebben er zelfs tegelijkertijd gewoondquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet toch allemaal niet waar jullie wonen![]()
Ik woonde er ooit. Maar na de verhuizing eind 2011 ben ik alleen in mei 2012 nog één keer naar de Uithof geweest. Toen er nog heul geen tram reed. Toen de bussen nog gewoon 11 en 12 heetten zelfs.
Toen de guldens nog getimmerd werden ja.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las: wat moet ik morgenavond eten.
Ik vond het al wat vreemde keuzes
Dat mijn maatje het blijkbaar geen probleem vindt zich, als dat zo uitkomt, in zijn naakte niksje aan me te vertonen wil niet zeggen dat ik dat ook ga doenquote:
Tof!quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef gcjoel het volgende:
Gestemd!
Ik ga zaterdag als lego blokje
Dit wordt nu ook mijn vaste pakje. Kan je gewoon normaal een broek en shirt of trui onder aan. Lekker veelzijdigquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tof!![]()
Voor die ene avond per jaar dat ik me verkleed rouleer ik me wel door de hier beschikbare pekskes heen.
Liefquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:12 schreef AnneX het volgende:
Oma vertelt: bus 12 stopte onder het slaapkamerraam en balkon van mijn studentenkamer.
Zojuist gezwicht - i.o.m. MnAnneX voor het verhaal van een nerveuze jongen / dorpsgenoot voor een bezichtiging. Hij klopte aan de deur ( geen bel).
Zijn vriendin begint aan een nieuwe baan in A’dam en wil niet gelijk vrij vragen.
Kijken is ok. Bieden en Onderhandelen gaat via de makelaar.
We gaan zondag naar Antwerpen, om de 'The Phantom of the Opera' daar te bezoeken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tof!![]()
Voor die ene avond per jaar dat ik me verkleed rouleer ik me wel door de hier beschikbare pekskes heen.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat mijn maatje het blijkbaar geen probleem vindt zich, als dat zo uitkomt, in zijn naakte niksje aan me te vertonen wil niet zeggen dat ik dat ook ga doen
Helft van de bewoners van zijn instelling dan morgen ook in shock![]()
Cambridgelaan, sinds maart 1999quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Wel benieuwd nu in welk complex jij er woonde, @:Dr_Flash!
We gaan wandelen en pannenkoeken eten daar. En daarvoor of daarna ga ik ook nog even buurten bij @AnneXquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is @:Lucky_Strike er toevallig ook volgende week, of gaan jullie ergens heen daar?
En ik ben ook tegen het verdwijnen van de 11 en 12(maar dat is wel al best wel veel jaar zo inmiddels haha - als ik het goed heb is de 11 al sinds 2013? 2014? de 28, en de 12 is dacht ik verdwenen sinds ongeveer toen ik er weer ging werken)
In Amsterdam kan ik ook niet meer zonder eerst alles te checken met het OV.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben in Rotterdam ook nog steeds in de war door gewisselde tramnummers. Zou verboden moeten worden
Slim! Mijn non en hippy zijn ook zo veelzijdig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit wordt nu ook mijn vaste pakje. Kan je gewoon normaal een broek en shirt of trui onder aan. Lekker veelzijdig
Hoogbouw of laagbouw?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cambridgelaan, sinds maart 1999
Oeh, bij het theehuis? Die zijn lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan wandelen en pannenkoeken eten daar. En daarvoor of daarna ga ik ook nog even buurten bij @:AnneX![]()
Ik ben in Rotterdam ook nog steeds in de war door gewisselde tramnummers. Zou verboden moeten worden
Woonde mijn zus ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cambridgelaan, sinds maart 1999
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |