Ik hoop eigenlijk dat Sharice daad bij woord voegt, dat ze samen met Milena vertrekt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Milena zal niet veranderen, ben wel benieuwd hoe Sharice zich zal gedragen binnen de groep.
Keanu zou er achter aan gaan als Sharice vrijwillig zou vertrekken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:07 schreef Ynti het volgende:
Ik
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Sharice daad bij woord voegt, dat ze samen met Milena vertrekt.
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar. Ik hoop echt dat het Milena is die morgen vertrekt. En niet alleen omdat we dan die snerpstem kwijt zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Milena zal niet veranderen, ben wel benieuwd hoe Sharice zich zal gedragen binnen de groep.
Nee die houdt alleen in de gaten dat zijn muppets geen geheimen verklappen en netjes doen wat hij ze heeft opgedragenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Flow3r het volgende:
Jordy heeft niks uit te praten
[ afbeelding ]
Ben er wel bang voor dat Sharice moet gaan, ze kreeg als enigste bezoek tijdens een freeze.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar. Ik hoop echt dat het Milena is die morgen vertrekt. En niet alleen omdat we dan die snerpstem kwijt zijn.
Dat zou ik echt heel jammer vinden. Ik blijf erbij dat Sharice de rotste niet is maar gewoon een slechte keus heeft gemaakt door met Milena te bondenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben er wel bang voor dat Sharice moet gaan, ze kreeg als enigste bezoek tijdens een freeze.
Eat er allemaal uit die mond kwam vind ik haar niet echt een prettig mens. En dan bedoel ik over haar cliëntenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel jammer vinden. Ik blijf erbij dat Sharice de rotste niet is maar gewoon een slechte keus heeft gemaakt door met Milena te bonden
Ik hoop dat zij ook blijftquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben er wel bang voor dat Sharice moet gaan, ze kreeg als enigste bezoek tijdens een freeze.
Hij draagt niets op.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee die houdt alleen in de gaten dat zijn muppets geen geheimen verklappen en netjes doen wat hij ze heeft opgedragen
Misschien komt het ook wel omdat ik driekwart wat ze zegt niet kan verstaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eat er allemaal uit die mond kwam vind ik haar niet echt een prettig mens. En dan bedoel ik over haar cliënten
Daarom zit ze bij BB, weg van de sleur van werken en kindjes. En alleen maar aan zichzelf denken nu, heeft het zelf als vakantie benoemd. Ik snap niet dat je maandenlang van je jonge kindjes wegblijft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef Droopie het volgende:
Milena heeft super weinig vrije tijd, dit roept vragen op.
Ik zou het echt sneu vinden als zij weg zou moetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Flow3r het volgende:
Sharice : geen boudoir sessie voor mij, het is de laatste avond
Gaat ze maar in een hotel....niet in BBhuis.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:38 schreef Roxiebb het volgende:
Milena beseft dat ze zich misdragen heeft, ze zei daarstraks tegen sharice dat haar ex heel kwaad gaat zijn en dat ze best nog een paar weken langer wegblijft zodat hij kan afkoelen.
karma, als je heel de tijd lelijk praat en stookt, win je uiteindelijk niet veel sympathie meequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:17 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit echt zielig. Daar zit ze dan op haar laatste avond. Terwijl haar zogenaamde vriendin zich aan het inlikken is omdat ze weet dat Sharice weg is morgen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |