Gek dat dat pas de avond voor een exit kanquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef Verity het volgende:
Vind het wel mooi dat zo'n eerlijk gesprek met elkaar hebben, volwassen ook.
Waarom denk je dat Milena daar nu ineens mee aankomt ???quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef Verity het volgende:
Vind het wel mooi dat zo'n eerlijk gesprek met elkaar hebben, volwassen ook.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
We praten even de hele afgelopen 6 weken uit
Iek ook he iek ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:38 schreef Puzzie het volgende:
We nemen het allemaal misschien te serieus
Echtquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:38 schreef Roxiebb het volgende:
Milena beseft dat ze zich misdragen heeft, ze zei daarstraks tegen sharice dat haar ex heel kwaad gaat zijn en dat ze best nog een paar weken langer wegblijft zodat hij kan afkoelen.
Nou ik wil niet vervelend doen, maar ik sla zo droog als saharazand van die gast...quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft geen glijmiddel nodig. Dat is een glijmiddel
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ik wil niet vervelend doen, maar ik sla zo droog als saharazand van die gast...
Ze praten met elkaar , dat is een stuk beter dan niet pratenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gelul, vandaag nog lelijk doen over anderen en dan nu zo doen. Zo onoprecht van haar. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Ik ben blij dat wij haar zien zoals ze echt is en dat is niet fraai.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gelul, vandaag nog lelijk doen over anderen en dan nu zo doen. Zo onoprecht van haar. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Het lag al aan Mattie voordat ze hem kendequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Kortom het ligt allemaal aan Mattie
Ik ben voor 95% ook zover om op Sharice te stemmen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef mazaru het volgende:
Ik wou het niet doen. Maar door hiernaar te luisteren....
[ afbeelding ]
Ik had er ook moeite mee maar mij stemmen zijn toch maar naar sharice gegaan. Jane is sowieso favoriet met grote voorsprong.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:45 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik ben voor 95% ook zover om op Sharice te stemmen.
5% in mij twijfelt nog om op Milena te stemmen.
Jane mag blijven, maar die redt het wel zondet mijn stem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |