SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt nu niks te doen toch, ga eens kijken?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, eerstvolgende films beginnen pas over een uur of twee. Wat is deze? Draait er in de helft van de zalen niets nu of zo?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt nu niks te doen toch, ga eens kijken?
Victim blaming, je bent af.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis levenslesje van de wijze US.
Waarom noem je iemand een klaphark met een vrachtwagen terwijl je zelf ook wat eerder had kunnen vertrekken?
Dit gaat op voor elke Nederlander, neem het mee, kijk in de spiegel en leef nog lang en gelukkig.
naja als je altijd zorgt dat je ETA minstens 2 uur te vroeg is overal dan kom je hooguit nog maar 10 keer in je leven te laatquote:
kun je ergens een dutje doen in een zaal? Of ergens half bijspringen? of wat ga je doen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, volgens het rooster zijn alle zalen wel in gebruik, alleen niet echt egaal verdeeld qua begintijden.
Matigjes, zieke moeder hielp ook echt niet mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Naar huis. Halverwege een film instappen lijkt me niets.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je ergens een dutje doen in een zaal? Of ergens half bijspringen? of wat ga je doen?
mwehquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matigjes, zieke moeder hielp ook echt niet mee.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Hedwig ligt vet zielig in haar mandje wat ze vrijwel nooit doet.wat cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2,5 is veel winst als je kijkt dat het er minimaal één moet zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik probeer iedere dag minimaal één positief voelend klusje af te vinken. Gisteren waren dat er aardig wat, vandaag blijft het bij 2,5.(Ik was bijna m'n "doe iets van bewegen/buiten zijn" vergeten. De andere is fatsoenlijk eten koken en de halve is m'n fiets ophalen van onderhoud
Iiit's something)
Baby darling doll face honey
Ohhh, dacht dat je avondje films hadquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar huis. Halverwege een film instappen lijkt me niets.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de tram terug. En iemand heeft z'n auto dubbelgeparkeerd, nu staat de tram terug ook weer vast.
Volgende keer met de fiets dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de tram terug. En iemand heeft z'n auto dubbelgeparkeerd, nu staat de tram terug ook weer vast.
Ik woon hier niet in de buurt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer met de fiets dus.
Ik zit op twee al en ik moet nog koken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik probeer iedere dag minimaal één positief voelend klusje af te vinken. Gisteren waren dat er aardig wat, vandaag blijft het bij 2,5.(Ik was bijna m'n "doe iets van bewegen/buiten zijn" vergeten. De andere is fatsoenlijk eten koken en de halve is m'n fiets ophalen van onderhoud
Iiit's something)
vouwfiets meenemenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woon hier niet in de buurt.
Nee. Is op het moment wat lastig, want ik heb de meeste dingen al gezien. En de rest sluit niet zo goed aan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dacht dat je avondje films had
Tram stond net weer eventjes achter een bestelbusje dat verdwaald was. Weet niet wat er met mensen is vandaag.quote:[..]!
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit op twee al en ik moet nog koken.
ahhh jammerquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Is op het moment wat lastig, want ik heb de meeste dingen al gezien. En de rest sluit niet zo goed aan.
[..]
Tram stond net weer eventjes achter een bestelbusje dat verdwaald was. Weet niet wat er met mensen is vandaag.
En nog gezond koken, neem ik aan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga straks nog aarde halen bij de Gamma. En ehm, een kastje op marktplaats zetten (dit stel ik al een week uit) ennnnnn dat was het wel ongeveer
Neen, want ik heb nog macaroni van gisteren over!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En nog gezond koken, neem ik aan?
Dit doet me er aan denken dat ik m'n aubergines nog moet zaaien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga straks nog aarde halen bij de Gamma. En ehm, een kastje op marktplaats zetten (dit stel ik al een week uit) ennnnnn dat was het wel ongeveer
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, want ik heb nog macaroni van gisteren over!![]()
Dat wel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mweh![]()
[..]
wat cute![]()
[..]
2,5 is veel winst als je kijkt dat het er minimaal één moet zijn?
Zijn toch weer twee dingen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Mag dat al?!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me er aan denken dat ik m'n aubergines nog moet zaaien.
sorry meneer, heb het gemistquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag al gepost.Broccoli, wortels, aardappels, runderhamburgertje.
waaromquote:
Van mij wel.quote:
Echt? Gaat je fiets daardoor fijner fietsen? Hoe dat, wat heeft ie gedaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel.
Ja, fiets even voor grote beurt brengen was een topidee van gisterIJs, hij fietst weer enorm veel fijner.
oh mijn leidinggevende is geen probleemquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ ik snap wat je bedoelt met volwassen zijn en veel moeten doen.
Je hoopt dat als je volwassen bent, je ook mondig genoeg bent om je grenzen en behoeften aan te geven bij je leidinggevende.
Ben zelf behoorlijk tevreden over de leiding bij ons, wat dat betreft. Wordt ook wel actief naar gevraagd en op gelet.
Ik kan wel aan de gang blijven zo.quote:
Nee, daar ben ik te lui voor.quote:Lekker![]()
puree toevallig?
![]()
Omdat het gewoon niet eerlijk is!quote:[..]
waarom?
truequote:
ik dacht vanaf maartquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van mij wel.
Nja, in een propagator in de vensterbank. Buiten gaat nog niet. Maar wil wel vroeg beginnen, dat ze de tijd krijgen om vruchten te maken voordat de zomer over is. Eigenlijk is het hier net te koud voor ze.
Als je gewoon blij doet omdat je geen burnout hebt, ben je ook niet zo depressief!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Gaat je fiets daardoor fijner fietsen? Hoe dat, wat heeft ie gedaan![]()
Ik heb vandaag weer gekeken voor een fiets, ik twijfel om een belt drive te nemen want dat schijnt chiller te fietsen
[..]
oh mijn leidinggevende is geen probleembedoelde vooral zelf de ruimte nemen, dat sta ik mezelf minder toe
![]()
Fijn dat jij ook een fijne leidinggevende hebt, dat scheelt de wereld![]()
Mijn oude leidinggevende was beetje apart. Die heeft een keer de opmerking gemaakt toen ik zei depressieve klachten te hebben 'gelukkig is het geen burn out'
. Nou, wat een geluk!!!!!!
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan wel aan de gang blijven zo.
[..]
Nee, daar ben ik te lui voor.
[..]
Omdat het gewoon niet eerlijk is!
Iemand anders was in januari al begonnen met de aubergines. Maar verschilt ook een beetje per ras hoeveel tijd ze nodig hebben geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true
[..]
ik dacht vanaf maartal is dat al over een paar dagen natuurlijk. En moet wel binnen anders hebben ze niet genoeg tijd
zielig
en als je een burnout hebt moet je gewoon blij zijn dat je niet depressief bent, alles opgelost!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je gewoon blij doet omdat je geen burnout hebt, ben je ook niet zo depressief!![]()
True true. Heb je je tuintje al trouwens?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand anders was in januari al begonnen met de aubergines. Maar verschilt ook een beetje per ras hoeveel tijd ze nodig hebben geloof ik.
Zo. GGZ in één klap uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en als je een burnout hebt moet je gewoon blij zijn dat je niet depressief bent, alles opgelost!
Ik vind koken soms heel vreselijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Oh, ben jij een luie kok?Dan snap ik meteen je klacht dat je niet aan de gang wil blijven met quotes
niet te veel werk voor Recce aub!
Ik kook ook vaak voor twee dagen hoor. Ik hoef de aardappels en het vlees alleen nog maar op te warmen. Maar toch vind ik dat je een oneerlijke voorsprong hebt.quote:Hoezo, kun jij toch ook! Ik geef de voorkeur om iedere dag te koken maar dat zou in dit geval zo omslachtig zijn geweest.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True true. Heb je je tuintje al trouwens?
Nieuwe achterband (plus binnenband), achterband zit nu voor (die was relatief recent vervangen want lek en voor krijgt minder op z'n lazer), versnellingsnaaf schoongemaakt en vers smeer, remmen nagekeken/vloeistoffen/smeermiddel ververst, spaken gespannen en nog wat kleinigheidjes.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer gekeken voor een fiets, ik twijfel om een belt drive te nemen want dat schijnt chiller te fietsen
[..]
oh mijn leidinggevende is geen probleembedoelde vooral zelf de ruimte nemen, dat sta ik mezelf minder toe
![]()
Mijn oude leidinggevende was beetje apart. Die heeft een keer de opmerking gemaakt toen ik zei depressieve klachten te hebben 'gelukkig is het geen burn out'
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en als je een burnout hebt moet je gewoon blij zijn dat je niet depressief bent, alles opgelost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een persoon die niet geschikt is om personeel te managen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Was je failliet daarna? Of viel het mee?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe achterband (plus binnenband), achterband zit nu voor (die was relatief recent vervangen want lek en voor krijgt minder op z'n lazer), versnellingsnaaf schoongemaakt en vers smeer, remmen nagekeken/vloeistoffen/smeermiddel ververst, spaken gespannen en nog wat kleinigheidjes.
Dus niet enorm veel werk, maar precies van die dingen die niet opvallen omdat de boel geleidelijk minder wordt.
aardappelen met schil kan ook echt extra lekker zijnquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind koken soms heel vreselijk.Ik schil m'n aardappels niet eens.
[..]
Ik kook ook vaak voor twee dagen hoor. Ik hoef de aardappels en het vlees alleen nog maar op te warmen. Maar toch vind ik dat je een oneerlijke voorsprong hebt.
oh dat is wel een kutwerkje, gras weghalenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onkruidvrij gemaakt. Gras. Zoveel gras.Ga zaterdag wat dingies zaaien.
![]()
Moet nog even m'n planning voor het jaar afmaken, kijken wat ik het beste wanneer waar kan plaatsen etc.
Zeg ¤200. Dus valt mee, eerste echte kosten in 8 jaar ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je failliet daarna? Of viel het mee?
Ja, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aardappelen met schil kan ook echt extra lekker zijn![]()
quote:Oh, nou het is zelfs voor drie dagen. Niet boos worden!!!
Oh lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe achterband (plus binnenband), achterband zit nu voor (die was relatief recent vervangen want lek en voor krijgt minder op z'n lazer), versnellingsnaaf schoongemaakt en vers smeer, remmen nagekeken/vloeistoffen/smeermiddel ververst, spaken gespannen en nog wat kleinigheidjes.
Dus niet enorm veel werk, maar precies van die dingen die niet opvallen omdat de boel geleidelijk minder wordt.
En wat een gast, die oude leidinggevende.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]Dat helpt wel motiverend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij een reīntegratiebedrijf nog wel...
Baby darling doll face honey
Hmm, ja, dan valt het mee. Mijn oude Gazelle kost helemaal niets aan onderhoud, maar ik word arm van mijn nieuwe fiets met Shimano-onderdelen etc.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg ¤200. Dus valt mee, eerste echte kosten in 8 jaar ofzo.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een persoon die niet geschikt is om personeel te managen.
wat zomersquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker mager gegeten vandaag.
Wrap met kip (ketjap, zout, peper, knoflook) , taugé, komkommer, lente ui en koriander.
Morgen met de lunch maar andere wraps opmaken met humus en komkommer.
oh wat, damn jeetjequote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg ¤200. Dus valt mee, eerste echte kosten in 8 jaar ofzo.
Ja, ik vond het zo idioot dat ik het wel weer grappig vond. Alsof je even een griepje hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat helpt wel motiverend!En bij een reīntegratiebedrijf nog wel...
Uhuh. Als de helft mislukt dit jaar, ach, jammer dan. Daar gaat het niet om. Als een paar dingen lukken ben ik al blij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat is wel een kutwerkje, gras weghalenen leuk
![]()
eerste jaar is sowieso veel proberen en experimenteren
Cést La viequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Er stond net een mannetje gitaar te spelen en te zingen in de regen en de zon leek wel te gaan schijnen, even zijn dag goedgemaakt.
Misschien bedoelde die dat ook, voor mensen die opmerkingen maken zoals 'ben vandaag even depressief' ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zo idioot dat ik het wel weer grappig vond. Alsof je even een griepje hebt.
En je bent lekker bezigquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Als de helft mislukt dit jaar, ach, jammer dan. Daar gaat het niet om. Als een paar dingen lukken ben ik al blij.
Ik wist niet wat dit was dus opgezocht, dacht dat het gewoon nasi was maar het is van alles?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:02 schreef AirwiN het volgende:
Nasi Rames van de toko vandaag. Zo lekker.
He wat? Zo veel is dat toch niet? Het is niet alsof ik er nooit op fiets he.quote:
Ik vind het echt heel veelquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
He wat? Zo veel is dat toch niet? Het is niet alsof ik er nooit op fiets he.
Toch denk ik dat die oude Gazelle ook wel blij wordt van af en toe wat aandacht.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dan valt het mee. Mijn oude Gazelle kost helemaal niets aan onderhoud, maar ik word arm van mijn nieuwe fiets met Shimano-onderdelen etc.
Is het ook zowat, zeker onder jonge mensen die part time werken is een burn-aanstelleritis helemaal hip.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zo idioot dat ik het wel weer grappig vond. Alsof je even een griepje hebt.
ik ook met mijn tweedehandsie van 60 ekkiesquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
Nog steeds erg blij met mijn tweedehands pauperfiets die ik vorig jaar had gekocht voor ¤125. Er kan ook gewoon weinig aan kapot gaat.
Eh, bij zo'n 30km/week gedurende 8 jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel veel![]()
maar ik heb hier echt geen enkele ervaring mee
C`est la vie is ook de titel van het ESF nummer van NL dit jaar...quote:
meer of minder onderhoud? (althans, dat is wat ik er van begrepen heb, belt drive heeft ook geen derailleur mogelijkheid, dus minder versnellingen; maar ook dat ligt aan wat je wilt of dat een issue is)quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
Oh, aangezien jullie ook verstand hebben van fietsen![]()
.
Ketting of belt drive?
hele speciale gekocht dan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die van mij was meer richting de 3k.
Eens. Ik wil zelf een nieuwe. 900 euro of zo. Maar goed kan je lang mee doen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
En dat gaat dan al heel snel richting 1k+
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
C`est la vie is ook de titel van het ESF nummer van NL dit jaar...![]()
Ik vind het veel geld tov hoe ik het doequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, bij zo'n 30km/week gedurende 8 jaar.
Ik hoor vooral dat het veel fijner zou fietsen, onderhoud is minder maar heb nooit kettingproblemen gehad dus dat voelt niet als iets wat veel toevoegt ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
meer of minder onderhoud? (althans, dat is wat ik er van begrepen heb, belt drive heeft ook geen derailleur mogelijkheid, dus minder versnellingen; maar ook dat ligt aan wat je wilt of dat een issue is)
[..]
hele speciale gekocht dan?
is wel de bedoelingquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Ik wil zelf een nieuwe. 900 euro of zo. Maar goed kan je lang mee doen natuurlijk.
Valt mee.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
meer of minder onderhoud? (althans, dat is wat ik er van begrepen heb, belt drive heeft ook geen derailleur mogelijkheid, dus minder versnellingen; maar ook dat ligt aan wat je wilt of dat een issue is)
[..]
hele speciale gekocht dan?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, 952 euro gemeentelijke belastingen.
ohh, tja.. dan is het minimaal 2k ja..quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee.
Gewoon elektrisch.
oh, ja dat scheelt wel. Dit zijn stadfietsen en die zijn al 1k+quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt mee.
Gewoon elektrisch.
Ik ga Beast In Black hier niet voor uitzettenquote:
Naja, dan moet je dus ook de kosten die je anders onder auto zou schuiven in je achterhoofd houden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het veel geld tov hoe ik het doe. Met fietsen van 60 - 80 euro en never nooit onderhoud gedaan 'want koop wel een nieuwe tweedehands'
![]()
Maargoed, als ik ook eens een goede fiets koop dan ga ik hem misschien ook wel eens een beurtje geven. Goed om te weten wat ik dan kan verwachten
BEAST IN BLACK goden. Ben vorig jaar nog geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga Beast In Black hier niet voor uitzetten
Bedrag van beurt auto vind ik geen probleem want hoort erbij. Zal met fiets ook wel zo zijn jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dan moet je dus ook de kosten die je anders onder auto zou schuiven in je achterhoofd houden.Dit was gewoon een grote beurt.
Heb ik ook nog nooit gehad. Vooral problemen met banden en remmen eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens heb ik nul problemen met m'n ketting gehad in die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |