SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt nu niks te doen toch, ga eens kijken?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, eerstvolgende films beginnen pas over een uur of twee. Wat is deze? Draait er in de helft van de zalen niets nu of zo?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt nu niks te doen toch, ga eens kijken?
Victim blaming, je bent af.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis levenslesje van de wijze US.
Waarom noem je iemand een klaphark met een vrachtwagen terwijl je zelf ook wat eerder had kunnen vertrekken?
Dit gaat op voor elke Nederlander, neem het mee, kijk in de spiegel en leef nog lang en gelukkig.
naja als je altijd zorgt dat je ETA minstens 2 uur te vroeg is overal dan kom je hooguit nog maar 10 keer in je leven te laatquote:
kun je ergens een dutje doen in een zaal? Of ergens half bijspringen? of wat ga je doen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, volgens het rooster zijn alle zalen wel in gebruik, alleen niet echt egaal verdeeld qua begintijden.
Matigjes, zieke moeder hielp ook echt niet mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Naar huis. Halverwege een film instappen lijkt me niets.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je ergens een dutje doen in een zaal? Of ergens half bijspringen? of wat ga je doen?
mwehquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matigjes, zieke moeder hielp ook echt niet mee.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Hedwig ligt vet zielig in haar mandje wat ze vrijwel nooit doet.wat cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2,5 is veel winst als je kijkt dat het er minimaal één moet zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik probeer iedere dag minimaal één positief voelend klusje af te vinken. Gisteren waren dat er aardig wat, vandaag blijft het bij 2,5.(Ik was bijna m'n "doe iets van bewegen/buiten zijn" vergeten. De andere is fatsoenlijk eten koken en de halve is m'n fiets ophalen van onderhoud
Iiit's something)
Baby darling doll face honey
Ohhh, dacht dat je avondje films hadquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar huis. Halverwege een film instappen lijkt me niets.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de tram terug. En iemand heeft z'n auto dubbelgeparkeerd, nu staat de tram terug ook weer vast.
Volgende keer met de fiets dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit in de tram terug. En iemand heeft z'n auto dubbelgeparkeerd, nu staat de tram terug ook weer vast.
Ik woon hier niet in de buurt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer met de fiets dus.
Ik zit op twee al en ik moet nog koken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik probeer iedere dag minimaal één positief voelend klusje af te vinken. Gisteren waren dat er aardig wat, vandaag blijft het bij 2,5.(Ik was bijna m'n "doe iets van bewegen/buiten zijn" vergeten. De andere is fatsoenlijk eten koken en de halve is m'n fiets ophalen van onderhoud
Iiit's something)
vouwfiets meenemenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woon hier niet in de buurt.
Nee. Is op het moment wat lastig, want ik heb de meeste dingen al gezien. En de rest sluit niet zo goed aan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dacht dat je avondje films had
Tram stond net weer eventjes achter een bestelbusje dat verdwaald was. Weet niet wat er met mensen is vandaag.quote:[..]!
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit op twee al en ik moet nog koken.
ahhh jammerquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Is op het moment wat lastig, want ik heb de meeste dingen al gezien. En de rest sluit niet zo goed aan.
[..]
Tram stond net weer eventjes achter een bestelbusje dat verdwaald was. Weet niet wat er met mensen is vandaag.
En nog gezond koken, neem ik aan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga straks nog aarde halen bij de Gamma. En ehm, een kastje op marktplaats zetten (dit stel ik al een week uit) ennnnnn dat was het wel ongeveer
Neen, want ik heb nog macaroni van gisteren over!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:27 schreef Recce het volgende:
[..]
En nog gezond koken, neem ik aan?
Dit doet me er aan denken dat ik m'n aubergines nog moet zaaien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga straks nog aarde halen bij de Gamma. En ehm, een kastje op marktplaats zetten (dit stel ik al een week uit) ennnnnn dat was het wel ongeveer
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, want ik heb nog macaroni van gisteren over!![]()
Dat wel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mweh![]()
[..]
wat cute![]()
[..]
2,5 is veel winst als je kijkt dat het er minimaal één moet zijn?
Zijn toch weer twee dingen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Mag dat al?!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me er aan denken dat ik m'n aubergines nog moet zaaien.
sorry meneer, heb het gemistquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag al gepost.Broccoli, wortels, aardappels, runderhamburgertje.
waaromquote:
Van mij wel.quote:
Echt? Gaat je fiets daardoor fijner fietsen? Hoe dat, wat heeft ie gedaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel.
Ja, fiets even voor grote beurt brengen was een topidee van gisterIJs, hij fietst weer enorm veel fijner.
oh mijn leidinggevende is geen probleemquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ ik snap wat je bedoelt met volwassen zijn en veel moeten doen.
Je hoopt dat als je volwassen bent, je ook mondig genoeg bent om je grenzen en behoeften aan te geven bij je leidinggevende.
Ben zelf behoorlijk tevreden over de leiding bij ons, wat dat betreft. Wordt ook wel actief naar gevraagd en op gelet.
Ik kan wel aan de gang blijven zo.quote:
Nee, daar ben ik te lui voor.quote:Lekker![]()
puree toevallig?
![]()
Omdat het gewoon niet eerlijk is!quote:[..]
waarom?
truequote:
ik dacht vanaf maartquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van mij wel.
Nja, in een propagator in de vensterbank. Buiten gaat nog niet. Maar wil wel vroeg beginnen, dat ze de tijd krijgen om vruchten te maken voordat de zomer over is. Eigenlijk is het hier net te koud voor ze.
Als je gewoon blij doet omdat je geen burnout hebt, ben je ook niet zo depressief!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Gaat je fiets daardoor fijner fietsen? Hoe dat, wat heeft ie gedaan![]()
Ik heb vandaag weer gekeken voor een fiets, ik twijfel om een belt drive te nemen want dat schijnt chiller te fietsen
[..]
oh mijn leidinggevende is geen probleembedoelde vooral zelf de ruimte nemen, dat sta ik mezelf minder toe
![]()
Fijn dat jij ook een fijne leidinggevende hebt, dat scheelt de wereld![]()
Mijn oude leidinggevende was beetje apart. Die heeft een keer de opmerking gemaakt toen ik zei depressieve klachten te hebben 'gelukkig is het geen burn out'
. Nou, wat een geluk!!!!!!
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan wel aan de gang blijven zo.
[..]
Nee, daar ben ik te lui voor.
[..]
Omdat het gewoon niet eerlijk is!
Iemand anders was in januari al begonnen met de aubergines. Maar verschilt ook een beetje per ras hoeveel tijd ze nodig hebben geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true
[..]
ik dacht vanaf maartal is dat al over een paar dagen natuurlijk. En moet wel binnen anders hebben ze niet genoeg tijd
zielig
en als je een burnout hebt moet je gewoon blij zijn dat je niet depressief bent, alles opgelost!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je gewoon blij doet omdat je geen burnout hebt, ben je ook niet zo depressief!![]()
True true. Heb je je tuintje al trouwens?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand anders was in januari al begonnen met de aubergines. Maar verschilt ook een beetje per ras hoeveel tijd ze nodig hebben geloof ik.
Zo. GGZ in één klap uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en als je een burnout hebt moet je gewoon blij zijn dat je niet depressief bent, alles opgelost!
Ik vind koken soms heel vreselijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Oh, ben jij een luie kok?Dan snap ik meteen je klacht dat je niet aan de gang wil blijven met quotes
niet te veel werk voor Recce aub!
Ik kook ook vaak voor twee dagen hoor. Ik hoef de aardappels en het vlees alleen nog maar op te warmen. Maar toch vind ik dat je een oneerlijke voorsprong hebt.quote:Hoezo, kun jij toch ook! Ik geef de voorkeur om iedere dag te koken maar dat zou in dit geval zo omslachtig zijn geweest.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True true. Heb je je tuintje al trouwens?
Nieuwe achterband (plus binnenband), achterband zit nu voor (die was relatief recent vervangen want lek en voor krijgt minder op z'n lazer), versnellingsnaaf schoongemaakt en vers smeer, remmen nagekeken/vloeistoffen/smeermiddel ververst, spaken gespannen en nog wat kleinigheidjes.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer gekeken voor een fiets, ik twijfel om een belt drive te nemen want dat schijnt chiller te fietsen
[..]
oh mijn leidinggevende is geen probleembedoelde vooral zelf de ruimte nemen, dat sta ik mezelf minder toe
![]()
Mijn oude leidinggevende was beetje apart. Die heeft een keer de opmerking gemaakt toen ik zei depressieve klachten te hebben 'gelukkig is het geen burn out'
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en als je een burnout hebt moet je gewoon blij zijn dat je niet depressief bent, alles opgelost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een persoon die niet geschikt is om personeel te managen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |