SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja als ik nu ga liggen dan slaap ik toch niet meteen. Maar 6 uur slaap zou wel fijn zijn ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kort nachtje dan..
Opzich kan je gewoon nog 6 uur slapen.![]()
Meer slaap ik meestal nooit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja als ik nu ga liggen dan slaap ik toch niet meteen. Maar 6 uur slaap zou wel fijn zijn ja.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik had Bastognekoeken als TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Leukquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
Law and order kijken
Heeeel oude aflevering
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik nu in slaap val heb ik 5 uur slaapquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja als ik nu ga liggen dan slaap ik toch niet meteen. Maar 6 uur slaap zou wel fijn zijn ja.Same shit, different day
SC hopper present![]()
sterkte!quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik nu in slaap val heb ik 5 uur slaap![]()
Heb ik soms ook wel van die korte nachtjes, maar moet niet te vaak gebeuren anders breekt het je op.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik nu in slaap val heb ik 5 uur slaap![]()
Ik heb het door de week eigenlijk standaardquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb ik soms ook wel van die korte nachtjes, maar moet niet te vaak gebeuren anders breekt het je op.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bij mij strakke planrquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Lol, mobiel kort deze TT af als strakke pla......Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Psv
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga zo ook maar op bed liggen. Iets kijken en als ik dan niet slaperig genoeg wordt dan nog maar even rondje fok
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Trusten DannyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man ligt weer te ijlen op de bank.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is ie voor psv?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Man ligt weer te ijlen op de bank.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vind wel mooi wat daar allemaal gebeurdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Man ligt weer te ijlen op de bank.![]()
![]()
Ja, al een tijdjequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had wel een mooie prank vanavond al zeg ik het zelf. Had zelf nog de meeste lol. Ff linkje zoeken ter verduidelijking brbBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had wel een mooie prank vanavond al zeg ik het zelf. Had zelf nog de meeste lol. Ff linkje zoeken ter verduidelijking brb![]()
![]()
Als ik me gompie voel van ziek wat echt zelden is door griep of wat dan ook. Dan maakt het me ook geen fuck uit. Lig dan alleen maar onder de deken mezelf zieluuuggg te voelenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon naar bed gaan.
En het licht en de tv aanlaten.
Of uitdoen
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik me gompie voel van ziek wat echt zelden is door griep of wat dan ook. Dan maakt het me ook geen fuck uit. Lig dan alleen maar onder de deken mezelf zieluuuggg te voelen![]()
![]()
Mijn dochter had deze led strip gekregen 3 weken terug. Dus voor der opgehangen aan de randen vh plafond. Afstandsbediening erbij zodat t in alle mogelijke kleuren kunt zetten. Verschillende patronen etc.
Dus ze lag al ff op bed te lezen en toen had ik een app geïnstalleerd waarmee ik em ook via mijn telefoon kon bedienen. Dus deed ineens disco modus. Zei de afstandsbediening zoeken en weer terugzetten. Ik weer in knalroze modus. Even een dikke mindfuck.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben nooit echt ziek, is geloof ik ook een wetenschappelijk iets over geschreven. 1x in de 7 jaar krijgt met een keer een echte griep. De rest? Meh, daar kun je best mee gaan werken.quote:Lach met een schone bips![]()
Kortom had vooral zelf lol en morgen doet ze vast zit in mijn koffie oid.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat zijn leuke dingenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn dochter had deze led strip gekregen 3 weken terug. Dus voor der opgehangen aan de randen vh plafond. Afstandsbediening erbij zodat t in alle mogelijke kleuren kunt zetten. Verschillende patronen etc.
[ afbeelding ]
Dus ze lag al ff op bed te lezen en toen had ik een app geïnstalleerd waarmee ik em ook via mijn telefoon kon bedienen. Dus deed ineens disco modus. Zei de afstandsbediening zoeken en weer terugzetten. Ik weer in knalroze modus. Even een dikke mindfuck.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben nooit echt ziek, is geloof ik ook een wetenschappelijk iets over geschreven. 1x in de 7 jaar krijgt met een keer een echte griep. De rest? Meh, daar kun je best mee gaan werken.![]()
![]()
Dengue is pas een echte griep.... Die nooit weer. Heb gisteren mijn 2e shotje daartegen gehaald. Daar verbleekt een echte griep zelfs bij.quote:Lach met een schone bips![]()
Ken het gelukkig alleen van verhalen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dengue is pas een echte griep.... Die nooit weer. Heb gisteren mijn 2e shotje daartegen gehaald. Daar verbleekt een echte griep zelfs bij.
Maar jij moet daar zeker tegen geënt worden![]()
![]()
Ben ik nuquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ken het gelukkig alleen van verhalen.
Maar jij moet daar zeker tegen geënt worden![]()
1x gehad, en 2e keer met andere subvariant kan echt dodelijk zijn. De eerste keer was al kut. En met kut bedoel ik echt kut! Naar de wc moeten kruipen omdat niet kon lopen van de pijn. Kamermeisje heeft een fooi gehad die ze in jaar normaal verdiend omdat ze me van begin tot eind verzorgd heeft na de dokter was geweest en dus Dengue had vastgesteld. Ieder vrij moment zat ze op mijn kamer, zorgen dat ik wel genoeg dronk en mij ook poetsen in bed als ik de wc niet kon halen. DankbaarEn wilde ze eerst het geld nog niet aannemen ook niet. Moest haar manager erbij halen om uit te leggen dat ze dat echt moest aannemen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben nooit echt ziek, is geloof ik ook een wetenschappelijk iets over geschreven. 1x in de 7 jaar krijgt met een keer een echte griep. De rest? Meh, daar kun je best mee gaan werken.
Trust nobody![]()
Zij heeft je leven geredquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik nu![]()
1x gehad, en 2e keer met andere subvariant kan echt dodelijk zijn. De eerste keer was al kut. En met kut bedoel ik echt kut! Naar de wc moeten kruipen omdat niet kon lopen van de pijn. Kamermeisje heeft een fooi gehad die ze in jaar normaal verdiend omdat ze me van begin tot eind verzorgd heeft na de dokter was geweest en dus Dengue had vastgesteld. Ieder vrij moment zat ze op mijn kamer, zorgen dat ik wel genoeg dronk en mij ook poetsen in bed als ik de wc niet kon halen. DankbaarEn wilde ze eerst het geld nog niet aannemen ook niet. Moest haar manager erbij halen om uit te leggen dat ze dat echt moest aannemen
![]()
![]()
Psv![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou dat niet, ik was niet zo ziek dat ik opgenomen moest wordenquote:Anders had de dokter dat wel gedaan, maar ze heeft me wel verzorgd, en dat was wel nodig ja
En stomste van dit hele gedoe is, ik voelde me weer iets beter en wat deed ik? Door als voorheen, heb er thuis nog maand of 2 last van gehad achteraf vermoeid als een opa die de rollator de dijk op moest duwen
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Eikelquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ze lag al ff op bed te lezen en toen had ik een app geïnstalleerd waarmee ik em ook via mijn telefoon kon bedienen. Dus deed ineens disco modus. Zei de afstandsbediening zoeken en weer terugzetten. Ik weer in knalroze modus. Even een dikke mindfuck.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Genoten van de wedstrijd ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu snurken, want voel me gepest door Dr.MikeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk was deze beter dan de vorige wedstrijd van jouw cluppie in de beker. Dus al met al tevreden welquote:
Eind van het seizoen met lege handen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk was deze beter dan de vorige wedstrijd van jouw cluppie in de beker. Dus al met al tevreden welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jullie met Conference Leaguequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eind van het seizoen met lege handen.
AfleveringThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeiquote:Well, life can be a riot
Slaap lekker makker!quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
tijd om laptop dicht te klappen![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja is toch niet ergWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zie lek maar boven te krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jullie met Conference LeagueThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even onder water houden. Dan borrelt het lekquote:Op donderdag 27 februari 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie lek maar boven te krijgen.
Wat is die ns advertentie irritant op fok!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DuurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee joh, kost geen drolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MwahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1 ster kan ook hè.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Op de borstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
400 dagen = 24,-Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook. Nog even nagellakkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is het met je?quote:
Ja, want morgen werken. En dan kan ik niet met afgekloven nagels aankomen natuurlijk.quote:
Ligt aant werkquote:Op donderdag 27 februari 2025 00:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want morgen werken. En dan kan ik niet met afgekloven nagels aankomen natuurlijk.
Maar droogt nu niet lekker tochTrust nobody![]()
Meh, ik vind het sowieso niet representatief.quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ligt aant werk
Maar droogt nu niet lekker toch
En ik heb vandaag de schuur opgeruimd dus was beschadigd.
Jawel hoor, hoezo niet?
NS Valt volgens DJMO juist meequote:
(jezus, ja.. Sorry kutgrap)
Well, life can be a riot
Oh bii mij nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh, ik vind het sowieso niet representatief.
En ik heb vandaag de schuur opgeruimd dus was beschadigd.
Jawel hoor, hoezo niet?
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: