abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216848185
In dit topic kunnen allerlei meningen worden gedeeld, maar onthoud dat er in dit topic geen 'onderling oorlogvoeren' wordt toegestaan. Respecteer een andere mening.

Let's go!

Theorieën over het ontstaan van de oorlog.

Westerse invloed: Ukraine on fire.
https://www.blckbx.tv/bui(...)ng-over-het-conflict

Russische invloed:
Bekijk deze YouTube-video

Een paar redenen waarom Rusland de oorlog is begonnen en zich niet gaat terug trekken.
Hier wordt duidelijk uitgelegd waarom Oekraïne belangrijk is voor Rusland en dus ook andere grootmachten die invloed in de regio willen.

En wat gaat het gevolg zijn, welke allianties gaan we krijgen?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)wereldorde-verandert

Documentaire over de andere kant van de oorlog.
https://truthinmedia.com/series/zelenskyy-unmasked/

Kom maar op met jullie ideeën maar houdt het beschaafd, inhoudelijk en volgens de richtlijnen 😉

[ Bericht 6% gewijzigd door Candymannetje op 26-02-2025 22:57:15 ]
pi_216848238
Hee, dat is nog eens een nieuw openingstopic in de reeks!

Vraagje: conflict in Oekraine mag wel in verband worden gebracht met perikelen in Israël en omgeving, maar niet de Nato.

Hoezo?
pi_216848405
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:36 schreef yessie234 het volgende:
Hee, dat is nog eens een nieuw openingstopic in de reeks!

Vraagje: conflict in Oekraine mag wel in verband worden gebracht met perikelen in Israël en omgeving, maar niet de Nato.

Hoezo?
Wat lul je nou het conflict in Oekraine draait juist om de NAVO.
pi_216848461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat lul je nou het conflict in Oekraine draait juist om de NAVO.
Pardon? Ik kut niets zolang jij niet kuttig lult.

Dit staat in je OT:

quote:
De Israelische rol mag ook belicht worden.
Geen Navo, wel oorlogsmachine, dus kom er ook bij.
Als je het anders bedoeld had, dan was je uitnodiging niet zo vriendelijk geformuleerd. Terwijl ik begon met iets aardigs. Wat mankeer jij?
pi_216848488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:54 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Pardon? Ik kut niets zolang jij niet kuttig lult.

Dit staat in je OT:
[..]
Als je het anders bedoeld had, dan was je uitnodiging niet zo vriendelijk geformuleerd. Terwijl ik begon met iets aardigs. Wat mankeer jij?
Dat is tekst van het vorige topic die jij geopend hebt en jij hebt die tekst toegevoegd.
Maar je hebt gelijk, het is idd onzin en ik zal het weg halen.
pi_216851433
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
@:candymannetje

De speech van Jeffrey Sachs tot EU parlement al gehoord ?

TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_216851991
quote:
Na pieperaanval op Hezbollah saboteert Oekraïne Russische dronepiloten met explosieve brillen
Oekraïne heeft Rusland eerder deze maand een loer gedraaid met een opvallende sabotageactie. De Oekraïense militaire inlichtingendienst verstopte explosieven in brillen waarmee Russische soldaten een bepaald type drone besturen. Door de ontploffingen zouden meerdere dronepiloten blind geworden zijn. De sabotageactie lijkt geïnspireerd op de Israëlische pieperaanval tegen Hezbollah.

Het Russische staatspersbureau Tass berichtte op 7 februari als eerste over de vermoedelijke sabotage. Vorige week donderdag meldde de Oekraïense openbare omroep Suspilne vervolgens dat er verschillende brillen waren ontploft. Volgens The New York Times bevestigde een Oekraïense topfunctionaris diezelfde dag dat de Oekraïense militaire inlichtingendienst achter de actie zat.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ve-brillen~ab425655/
_O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216853984
quote:
Wat een zielige smiley erbij.
Zullen we hier wat fotos van verkoolde oekrainers posten en juichen
Ga lekker naar NWS met deze mentaliteit.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216853998
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 13:26 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Goed idee om te herhalen alhoewel de meesten gewoon dombo russofoob zijn en dit toch niet begrijpen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216854484
quote:
En verder...waarom post jij hier eigenlijk?
Enige wat je doet is artikels dumpen om hier reacties uit te lokken, en verder reageer je nergens op.
pi_216854545
:D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216854633
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En verder...waarom post jij hier eigenlijk?
Enige wat je doet is artikels dumpen om hier reacties uit te lokken, en verder reageer je nergens op.
Je mag blijkbaar alleen in dit subforum posten als je een Poetin fanboy bent. :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216854650
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je mag blijkbaar alleen in dit subforum posten als je een Poetin fanboy bent. :P
Nee hoor, serieuze reacties zijn meer dan welkom.
Echter iets teveel gevraagd van de zelenski-pijpers
:)
pi_216854711
dombo Russofoob. zelenski-pijpers. En dat terwijl niet eens iemand op je reageerde. En daarna gaan klagen over serieuze reacties. Je bent wel grappig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 27 februari 2025 @ 18:44:05 #15
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216854752
quote:
_O_
Je bent een waardeloze agent.
pi_216854843
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:40 schreef over_hedge het volgende:
dombo Russofoob. zelenski-pijpers. En dat terwijl niet eens iemand op je reageerde. En daarna gaan klagen over serieuze reacties. Je bent wel grappig
Wotever
Blijf bij mn standpunt. De enige serieuze reacties hier komen van de mods, ook al kijken ze 100% anders tegen het conflict.
Al de rest... :')
pi_216855056
quote:
Hoe kunnen mensen dit soort onzin geloven _O-
Hopelijk maken ze er de volgende keer wc brillen van zodat ze jullie nog meer kunnen bespotten , jullie geloven toch alles
pi_216855135
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ach ik zou idd wat meer begrip moeten opbrengen voor jullie frustratie.
Een paar dooie russen is het enige waar je nog om kan juichen.
Het is je gegund.
Enjoy the moment.
pi_216855206
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Hoe kunnen mensen dit soort onzin geloven _O-
Hopelijk maken ze er de volgende keer wc brillen van zodat ze jullie nog meer kunnen bespotten , jullie geloven toch alles
Was jij niet de genen die nog steeds geloofd dat heel de oorlog niet echt bezig is?
pi_216855285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wotever
Blijf bij mn standpunt. De enige serieuze reacties hier komen van de mods, ook al kijken ze 100% anders tegen het conflict.
Al de rest... :')
Naja jij bent geen mod. En zegt dus dat je eigen reactie ook niet serieus zijn. Dat gedeelte ben ik het dan weer wel mee eens.

Toch nog iets gevonden waar we het over eens zijn *O*
pi_216855373
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Naja jij bent geen mod. En zegt dus dat je eigen reactie ook niet serieus zijn. Dat gedeelte ben ik het dan weer wel mee eens.

Toch nog iets gevonden waar we het over eens zijn *O*
Zucht
Make my point.
pi_216855468
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zucht
Make my point.
Nou speciaal voor jou dan een on topic post
https://mil.in.ua/en/news(...)try-increased-by-75/
pi_216855748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou speciaal voor jou dan een on topic post
https://mil.in.ua/en/news(...)try-increased-by-75/
Top!
Kunnen ze dus eindelijk es hun plan beginnen trekken.
pi_216856095
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Was jij niet de genen die nog steeds geloofd dat heel de oorlog niet echt bezig is?
Netflix ¨oorlog¨ , in stand gehouden door politieke acteurs en de media (fabeltjeskrant)
pi_216856448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 20:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Netflix ¨oorlog¨ , in stand gehouden door politieke acteurs en de media (fabeltjeskrant)
Acteurs?
Die Hollywood acteurs werden alvast dik betaald om zelenski een bezoekje te brengen en zo de publieke opinie te beïnvloeden.
En de media, zelfs de oekrainse, werd gesponsord door USAID.
Dus ergens heb je een punt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')