Heerlijk seizoen. Ha ha ha.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben inmiddels dit seizoen wel een beetje beu.
Ziedend.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft het duidelijk op een akkoordje gegooid met GAE, zij mogen naar de bekerfinale als PSV in de competitie mag winnen. Iets té doorzichtig allemaal, maar goed, Ajax moet het sowieso op eigen kracht doen.
Al 2 jaar thuis ongeslagen!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Fuck de beker joh..
Zaterdag is belangrijker
@Slobeend zag dit al.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een prima trainer trouwens, potentiële topclubtrainer
Op eigen kracht?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft het duidelijk op een akkoordje gegooid met GAE, zij mogen naar de bekerfinale als PSV in de competitie mag winnen. Iets té doorzichtig allemaal, maar goed, Ajax moet het sowieso op eigen kracht doen.
Mag ook een zakje chai thee lenen of weet ik veel wat. Rooibos is gewoon boosmakendquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet echt op je tellen gaan passen
Nog niet, de kans dat PSV dit seizoen geen prijs pakt is namelijk wel iets groter geworden. Maar ze zijn nog steeds topfavoriet voor de landstitel.quote:
Mag wel een keer na bijna 3 jaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot zover de ongeslagen reeks in eigen huis
Arme @:PSVCL
Jij mag niet vreten zaterdag.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Fuck de beker joh..
Zaterdag is belangrijker
Klopt ja, ik ben blij dat ze bij de KNVB eindelijk door hebben dat het goed is voor het Nederlandse voetbal als Ajax weer eens kampioen wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op eigen kracht?
Oh wacht, de arbitrage beschouw je gewoon als lid van ajax. Ja dan wel.
Wie moeten ze dan aanstellen? Ruudje oppikken in Leicester?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als ze zaterdag verliezen maak ik het topic aan.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nooit een primeur, tikt alleen uit wat we allemaal gezien hebben
Bommeltjequote:Op woensdag 26 februari 2025 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie moeten ze dan aanstellen? Ruudje oppikken in Leicester?
Ik zou er geen probleem mee hebbenquote:
Dan moet je tegen dezelfde hèquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Fuck de beker joh..
Zaterdag is belangrijker
Bommel terug.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie moeten ze dan aanstellen? Ruudje oppikken in Leicester?
Allemaal verplicht het ijsbad in. Hoop dat Hendo en woutje al bij de bus staan. NIET naar Deventer, direct het ijsbad in!quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk gaat GAE niet teveel zuipen vanavond.
Is @Slobeend fan van Bosz of juist niet?quote:
Ik ook niet. Gio graag terug naar Feyenoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben
Echt rot ja journalisten die uitgaan van geverifieerde bronnen en niet elke domme voetbalzone roddel blind plaatst voor kliks.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nooit een primeur, tikt alleen uit wat we allemaal gezien hebben
Maar dan Cocu naar PSV en de Boer naar Ajax.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gio graag terug naar Feyenoord.
Herstellenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Allemaal verplicht het ijsbad in. Hoop dat Hendo en woutje al bij de bus staan. NIET naar Deventer, direct het ijsbad in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |