Leuk dat jullie dat dan eindelijk hebben gedaan samenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Net terug van een week vakantie met mijn zusje. Samen naar Lanzarote geweest. 30 jaar geleden afgesproken dat we dat zouden doen en nu eindelijk is het ervan gekomen. Dus het gaat goed
Ssst, hij weet dat nog nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je daar vanaf morgen zit he?
Anders slaat deze tt nergens op, en dat kan natuurlijk niet
Ja absoluut! Mijn zusje studeerde geo…iets. Geodesie, geofysica… anyway, gefascineerd van volcano’s en zo. Vandaar dat ze dat toen wilde en ik vond het ook wel interessant. Was geweldig. En quality sister timequote:Op donderdag 27 februari 2025 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk dat jullie dat dan eindelijk hebben gedaan samen![]()
En, was het het 30 jaar wachten waard?
Balen zegquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:56 schreef Prisha het volgende:
Oh ja, weer eens een bod op een huis gedaan. We zaten 7000 euro naast van de drie biedingen
Balen Prishaquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:56 schreef Prisha het volgende:
Oh ja, weer eens een bod op een huis gedaan. We zaten 7000 euro naast van de drie biedingen
Echt superleukquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja absoluut! Mijn zusje studeerde geo…iets. Geodesie, geofysica… anyway, gefascineerd van volcano’s en zo. Vandaar dat ze dat toen wilde en ik vond het ook wel interessant. Was geweldig. En quality sister time
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Balen zegZit je weer zo dichtbij...
Ja schiet niet op zo.quote:
Geofysica denk ik, geodesie is landmeetkunde.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja absoluut! Mijn zusje studeerde geo…iets. Geodesie, geofysica… anyway, gefascineerd van volcano’s en zo. Vandaar dat ze dat toen wilde en ik vond het ook wel interessant. Was geweldig. En quality sister time
Ik vergeet het steedsquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geofysica denk ik, geodesie is landmeetkunde.
Ik onthoud het ook maar omdat een kennis geodesie studeerde.quote:
Dat moet ik ook googlen nuquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Een vriendin van mij van de middelbare school ging Geoarcheologie studeren. Daarvan moest ik destijds ook even Googelen wat het verschil was met gewone archeologie
Geo betekend aarde, als je dat weet dan kom je al ver.quote:
Geologiequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef tong80 het volgende:
Mijn schoonzus studeerde geo nog iets. Geeft nu Aardrijkskunde op middelbare school.
Aarde archeologie?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geo betekend aarde, als je dat weet dan kom je al ver.
Ja maar dan net wat anders. Iets met kaarten/atlas dacht ik. Ze moest daarna omgeschoold worden.quote:
Geocartografie?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar dan net wat anders. Iets met kaarten/atlas dacht ik. Ze moest daarna omgeschoold worden.
Geografiequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar dan net wat anders. Iets met kaarten/atlas dacht ik. Ze moest daarna omgeschoold worden.
Ze studeerde idd in Utrecht. Oh shit, die andere zou het dus ook geweest kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is (of was) er een opleiding Geofysica en een opleiding Fysische Geografie. De beschrijvingen van deze opleidingen in de studiegids lijken op elkaar. Maar ze vallen onder verschillende faculteiten.
Ik heb gewoon maar eens aan studenten van beide opleidingen gevraagd wat de verschillen zijn
Dat is Geodesie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
En?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in Utrecht is (of was) er een opleiding Geofysica en een opleiding Fysische Geografie. De beschrijvingen van deze opleidingen in de studiegids lijken op elkaar. Maar ze vallen onder verschillende faculteiten.
Ik heb gewoon maar eens aan studenten van beide opleidingen gevraagd wat de verschillen zijn
Ik wou het net zeggen.quote:
Kijk eens aanquote:
Geofysica is meer theoretisch en richt zich vooral op ondergrondse processen.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik speelde vroeger in de zandbak, ik ben een geoducky.
Dat doet me dan weer denken aan een liedje van Doe Maarquote:
Had DoeMaar een geo liedje?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan een liedje van Doe Maar
Je grote heldinquote:
Bitchquote:
Ze komen elkaar tegen op breuklijnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geofysica is meer theoretisch en richt zich vooral op ondergrondse processen.
Fysische geografie richt zich meer op het aardoppervlak, en heeft ook een praktische component.
Het zijn heel verschillende disciplines, maar er zijn ook raakvlakken.
Want? dit is wat de vs wil toch?quote:
Ik trek de haren uit d’r kop en plak ze onder dr kinquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? dit is wat de vs wil toch?
Neuhquote:
Waarom dat?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik trek de haren uit d’r kop en plak ze onder dr kin
Dat lijkt me leukquote:
Maar waarom,quote:
Ze irriteert me met haar domme geblaat. Laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom,
waarom is ze bitch en waarom is het nodig dat je haar gezicht opnieuw in model brengt?
Dan ben je nog wel even bezig daarquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze irriteert me met haar domme geblaat. Laten we het daar maar op houden.
Dit volgens mij.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan een liedje van Doe Maar
Voor Marjorie is dat een upgradequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik trek de haren uit d’r kop en plak ze onder dr kin
Ze heeft in Utrecht gestudeerd. Ik zal het eens navragenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
Had W.F. Hermans geen Fyschische geografie gestudeerd ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze studeerde idd in Utrecht. Oh shit, die andere zou het dus ook geweest kunnen zijn.
Ik zou het ook gewoon kunnen vragen aan haar, natuurlijk.
Om geok van te worden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:38 schreef Prisha het volgende:
Ah! Ze heeft geofysica en geodesie/geoinformatica gedaan. Dat heb je dus ook.
Veel geo’s wel
Dat is doom-scenario.... 4 jaar geleden is er naast de uitbarsting toen ook niets in zee geschoven ... (op wat hete lava na dan)quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:45 schreef Prisha het volgende:
Effe verder La Palma kijken. Als daar een uitbarsting komt, dan schuift het halve eiland de zee in met een enorme tsunami als gevolg.
Ik ga in april naar la Palma. Dan weet ik wat me te wachten staat
Dat gaat mogelijk nog spannend wordenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:45 schreef Prisha het volgende:
Effe verder La Palma kijken. Als daar een uitbarsting komt, dan schuift het halve eiland de zee in met een enorme tsunami als gevolg.
Ik ga in april naar la Palma. Dan weet ik wat me te wachten staat
Klopt. Die tsunami zou dan de oostkust van de VS treffen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is doom-scenario.... 4 jaar geleden is er naast de uitbarsting toen ook niets in zee geschoven ... (op wat hete lava na dan)
Reptilians bestaan ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat Youtube je bij Covid filmpjes probeerde te indoctrineren met een disclaimer was al erg genoeg...
Nu voelen ze zich zelfs geroepen om uit te leggen dat "Reptillians" niet bestaan... maar het word nog erger... hun bron: Wikipedia![]()
Wat een wereld.. en dan later het raar vinden dat mensen zich afkeren van dit soort betutteling en programmering.
[ afbeelding ]
Tis idd een breuk die wat ongelukkig loopt als dat gaat schuiven ...quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt. Die tsunami zou dan de oostkust van de VS treffen.
Zou goed kunnen uiteraard. Kan volgende maand gebeuren of over 1000 jaar
Dat is niet het punt, het punt is dat YT zich schijnbaar geroepen voelt om dat te moeten meedelen... en dan ook nog eens een bron gebruikt die openlijk toe geeft dat de waarheid ondergeschikt is aan het doel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Reptilians bestaan ook niet.
Niet in de zin van de BNW afdeling.
Grootste vloedgolf ooit, was die van de Middellandse Zee.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis idd een breuk die wat ongelukkig loopt als dat gaat schuiven ...
Ik was ooit op excursie in Italia bij een stuwmeer met aan de overkant een heel glad vlak over een hele bergwand. Daar was dus een tiental jaar daarvoor een groot stuk het stuwmeer ingeschoven en de stuwdam doen nreken met als gevolg dat het stadje dat daar achter in het dal lag vompleet werd overspoeld met een aantal duizenden doden
Ik snap het probleem niet?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet het punt, het punt is dat YT zich schijnbaar geroepen voelt om dat te moeten meedelen... en dan ook nog eens een bron gebruikt die openlijk toe geeft dat de waarheid ondergeschikt is aan het doel.
Dat staat los van het feit of reptillians, als dan niet in figuurlijke zin bestaan. Who knows? Zij in ieder geval niet.
Rechte lijnen op kaarten zijn vaak een bijeffect van het knippen en plakken van satellietfoto's, en niet iets wat daadwerkelijk in het landschap te vinden is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat mij op de kaarten van Google al jaren fascineert is de bijna rechte lijn van Sardinië naar Zuid Spanje..
Alsof er voor de zondvloed een kanaal was.. of een muur.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |