SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Leef je uit.quote:
das wel jong zegquote:Michelle Trachtenberg is op 39-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse actrice was te zien in series als Buffy the Vampire Slayer, Gossip Girl en de film Eurotrip. Het is onduidelijk waaraan ze is overleden.
denk dat jij de enige op de wereld bent die zoveel speciale biljetjes heeft of ken je er meer?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
OehHier ben ik echt blij mee. Ministaatje wat ook nog nooit veel geld uitgegeven heeft. En precies de juiste grade. En 110 dollar bespaard op de vraagprijs. Of 140 dollar meer betaald dan de cataloguswaarde, net hoe je het ziet
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sadquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
SHO / Michelle Trachtenberg (39) overleden
nou ik ben wel 1 van de weinigen die dit speciaal vindt ja. Maar de International BankNote Society heeft wereldwijd iets van 12.000 leden waarvan zo'n 200 in Nederland. En dan heb je nog de Society of Paper Money Collectors, voornamelijk (zo niet vrijwel uitsluitend) gericht op Amerikaans papiergeld. Met volgens mij ook iets van 10.000 leden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat jij de enige op de wereld bent die zoveel speciale biljetjes heeft of ken je er meer?
Leveren die krengen zoveel opquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:59 schreef Haags het volgende:
@:ltvdk met die gespaarde punten van dolce gusto toch mooi 2 bol.com bonnen twv 75 euro kunnen bestellen
Je gaat nog je woonplaats onveilig maken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, goed idee.
Zal ik wel niet doen.
nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
SHO / Michelle Trachtenberg (39) overleden
Maar hysterisch rouwen alsof het je vrouw betreft hoeft ook weer niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit van gehoord
maar daarom hoeft ze niet dood
Ik heb EuroTrip zovaak gekeken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit van gehoord
maar daarom hoeft ze niet dood
Doet Ama ook niet hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar hysterisch rouwen alsof het je vrouw betreft hoeft ook weer niet.
Lelijke dames mogen doodvallenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet Ama ook niet hoor![]()
Maar schijnt best een aantrekkelijke dame geweest te zijn. Zonde.
Ik had iets van 27k punten. Dat leverde wel wat op jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leveren die krengen zoveel opIk gooi die doosjes altijd weg omdat ik het idee heb dat je jarenlang moet sparen
Maar hoeveel zitten er op zo'n doosje danquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had iets van 27k punten. Dat leverde wel wat op ja
Wat zal ik zeggen.. ik had een goede professor aan Foqueville Universityquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel een mainstream geval van "The @:Recce way of jumping to conclusions"
100quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoeveel zitten er op zo'n doosje dan
voetbal kijken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je gaat nog je woonplaats onveilig maken?
Haar poging om het roken af te zwerenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen.. ik had een goede professor aan Foqueville University
quote:
Ja kon dat je ze al jarenlang spaarde, ook uit de tijd dat je ze in NL nog niet kon sparenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
100en op die grote 200
Maar ik kreeg ook vaak punten van anderen hoor. Heb echt niet zelf zoveel bij elkaar gezopen
Etenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja eten maken is misschien ook wel verstandig...
Dan ben je normaal ook wel erg vroegquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
3 uur later dan gewoonlijk...![]()
Eet je normaal al om 5 uurquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
3 uur later dan gewoonlijk...![]()
Ja. gewend van huis uit..quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je normaal ook wel erg vroeg
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)jzigen-chef-stapt-op
Oh kijk, de volgende hersenloze miljardenprimaat. Net wat we nodig hadden.
quote:Een gevarieerde opiniepagina met uiteenlopende standpunten is volgens hem niet meer van deze tijd,
Ahja dat is dan wel logischquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. gewend van huis uit..
Toen stond het avondeten meestal wel klaar om 17 uur. Pa kwam dan thuis van zijn werk en ma moest rond 18 uur op haar werk zijn...
Dimmy heeft ook al nieuw werk als perschef bij Trump. Daar nodigen ook alleen nog maar pers uit die geen moeilijke vragen stelt.quote:
Miljardairs zijn nooit dom.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)jzigen-chef-stapt-op
Oh kijk, de volgende hersenloze miljardenprimaat. Net wat we nodig hadden.
Maar serieus, dit kan niet.quote:
Ja gras is groen, water is nat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
far above the average IQ in the USA.
Ieuw, mensen met een afwijkende meningquote:
Ama doesn't knowquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kwam er echt veel te laat achter dat dit Matt Damon is.
Ja maar om hem dom te noemen is simpelweg dom.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De lijn tussen genialiteit en krankzinnigheid is dun.. zien we ook bij Musk.
Afgezet tegen de VS zullen we ook wel rond de 150 uitkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gras is groen, water is nat.
Ik denk in alle eerlijkheid dat meerdere Foquevillers niet bang zullen worden van een IQ van 150 nee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgezet tegen de VS zullen we ook wel rond de 150 uitkomen.
Oostelijk Noord-Brabant kon nog best eens wat hoger zitten, door ASML, de TU/e en Philips wonen hier de slimste mensen ter wereld.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgezet tegen de VS zullen we ook wel rond de 150 uitkomen.
Jij bent de bossen in gegaan met je jagersgeweer?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou dat jagen op een wolf was geen succes.
WOnen ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:14 schreef UitStraling het volgende:
door ASML, de TU/e en Philips wonen hier de slimste mensen ter wereld.
Op de Indiers leveren we weer wat punten in helaas. Zijn er wel veel van.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOnen ja.
Het ZIJN alleen allemaal Indiërs, maar okee.
Nee hoor, Indiërs hebben een veel te laag EQ daarvoor, dat zijn net Golden Retrievers en die komen sociaal nog beter uit de bus.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOnen ja.
Het ZIJN alleen allemaal Indiërs, maar okee.
Nee, met een houten speer, maar dat werkt niet zo goed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent de bossen in gegaan met je jagersgeweer?
Misschien met een speer van ander materiaal proberen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, met een houten speer, maar dat werkt niet zo goed.
Ja, maar die heb ik nog niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien met een speer van ander materiaal proberen?
Zilver?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien met een speer van ander materiaal proberen?
Goed oefenen, straks na de nucleaire winter heb je er wellicht wat aanquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik nog niet.
Soort levende computers, geprogrammeerd om 1 taak heel erg goed te kunnen, maar de rest hebben ze geen flauw benul hoe het werktquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, Indiërs hebben een veel te laag EQ daarvoor, dat zijn net Golden Retrievers en die komen sociaal nog beter uit de bus.
Een ingewikkelde rotonde ontwerpen om er vervolgens zelf op te verongelukken de eerste keer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soort levende computers, geprogrammeerd om 1 taak heel erg goed te kunnen, maar de rest hebben ze geen flauw benul hoe het werkt
en ze stinkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, Indiërs hebben een veel te laag EQ daarvoor, dat zijn net Golden Retrievers en die komen sociaal nog beter uit de bus.
Weet ze wel hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
jij moet je niet aangesproken voelen
GAE staat 2-0 voor tegen PSV dus jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Haat-uurtje begonnen? Hopelijk hebben jullie het naar je zin
Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GAE staat 2-0 voor tegen PSV dus ja
ja dit begint ene vermoeiende act te worden. Dit soort gelul kan helemaal niet. Het duurt echt niet lang meer voordat iedereen denkt "Ja okee Amerika dat is dat landje met die gekken, bedankt laat maar"quote:
Och jee US generaliseert een keer. Laten we het allemaal bloedserieus nemen.quote:
Dat bouwen van een muur was toch wel een goed idee van Trump, maar dan meer voor de omliggende landen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit begint ene vermoeiende act te worden. Dit soort gelul kan helemaal niet. Het duurt echt niet lang meer voordat iedereen denkt "Ja okee Amerika dat is dat landje met die gekken, bedankt laat maar"
Totaal onverantwoordelijk alleen maar verwarring aan het zaaien. Bedankt voor niks he, LUL
Allemaal met de pet rond voor een muur voor Canadaquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bouwen van een muur was toch wel een goed idee van Trump, maar dan meer voor de omliggende landen.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef UitStraling het volgende:
De menselijke vleesvermalers komen langzaam tot stilstand in de wereld.
De postbodes van deze wereld zijn nu eenmaal banger voor pitbulls dan voor keffende chihuahua's.
Ja, straks krijgen we "we accidentally bombed Canada very briefly."quote:Elon Musk: "We will make mistakes. We won't be perfect ... so for example, with USAID, one of the things we accidentally canceled very briefly was ebola prevention."
Trump is liefde.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat staat hier?
Alle oorlogen stoppen want iedereen wil liefde?
Waarom zijn we hier zo druk mee?quote:
Nee totaal niet, uit angst, alle oorlogen stoppen juist omdat Trump gek genoeg is om het onberekenbare en totaal onverwachte en ondenkbare te doen, dagelijks weer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat staat hier?
Alle oorlogen stoppen want iedereen wil liefde?
And a thousand fentanyl labs were destroyed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, straks krijgen we "we accidentally bombed Canada very briefly."
Wat ik hilarisch vond, was dat Biden totaal werd uitgelachen door meerdere leiders.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef UitStraling het volgende:
De postbodes van deze wereld zijn nu eenmaal banger voor pitbulls dan voor keffende chihuahua's.
Iedereen stopt alle oorlogen om in zijn broek te poepen voor Trump Morning News Bulletin?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet, uit angst, alle oorlogen stoppen juist omdat Trump gek genoeg is om het onberekenbare en totaal onverwachte en ondenkbare te doen, dagelijks weer.
Iedereen kiest eieren voor zijn geld, zelfs China was helemaal klaar voor een invasie van Taiwan, die plannetjes gaan de koelkast in.
Tot dusver zijn de deals van Trump nog niet zo spectaculair. De aankondigen wel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik hilarisch vond, was dat Biden totaal werd uitgelachen door meerdere leiders.
Toen ze extra olie nodig hadden omdat ze geen handel dreven met Rusland, namen die MO-landen de telefoon niet eens op voor hem.
Met Biden/Harris hadden we in 2032 nog steeds oorlog gehad in Oekraīne.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik hilarisch vond, was dat Biden totaal werd uitgelachen door meerdere leiders.
Toen ze extra olie nodig hadden omdat ze geen handel dreven met Rusland, namen die MO-landen de telefoon niet eens op voor hem.
Ieder zijn kennisgebied zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen stopt alle oorlogen om in zijn broek te poepen voor Trump Morning News Bulletin?
En dan wat? "ALLE AMBTENAREN MOETEN MUSK MAILEN OF ZE LIGGEN ERUIT"
Fuck die onzin man.
ja maar we wennen best snel aan het patroon dat ze de volgende ochtend weer ingetrokken worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot dusver zijn de deals van Trump nog niet zo spectaculair. De aankondigen wel.
Wie haten we?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Nou a) niets zegt dat het nu beter gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Biden/Harris hadden we in 2032 nog steeds oorlog gehad in Oekraīne.
Akkoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou a) niets zegt dat het nu beter gaat.
b) wat hebben wij daar aan?
Denk niet dat je in 5 weken enorm veel voor elkaar kunt krijgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot dusver zijn de deals van Trump nog niet zo spectaculair. De aankondigen wel.
Wij wel. De die-hard MAGA mensen die zijn 's morgens nog dronken van geluk dus die krijgen echt niet mee dat het allemaal niet echt is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar we wennen best snel aan het patroon dat ze de volgende ochtend weer ingetrokken worden.
Laat het gaan laat het vallen laat het los. Elke spat energie besteed aan de USA is verspild. We moeten nu onszelf helpen. En Amerika is just another Paraguay.
die komen er vanzelf achter. Een keer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij wel. De die-hard MAGA mensen die zijn 's morgens nog dronken van geluk dus die krijgen echt niet mee dat het allemaal niet echt is.
was je trump zo zat?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* schiet blaffende kuthond neer
Denk dat ze wel een concept van een plan voor een soort van bestand hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat je in 5 weken enorm veel voor elkaar kunt krijgen.
Maar hoop toch wel dat we binnenkort een soort van bestand hebben in Oekraīne en Israël.
Europa lukt het kennelijk niet om dit voor elkaar te krijgen, dus ik hoop dat Trump het wel lukt.
Daarna China. Dat is een veel groter probleem.
Nou ik denk dat Rusland nog wel eevn een probleem blijft. Voor minstens Estland, Letland, Litouwen, Polen, dus Duitsland, en dus voor ons. Want de NAVO was leuk zo lang het duurde maar zodra je het nodig hebtquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar hoop toch wel dat we binnenkort een soort van bestand hebben in Oekraīne en Israël.
Europa lukt het kennelijk niet om dit voor elkaar te krijgen, dus ik hoop dat Trump het wel lukt.
Daarna China. Dat is een veel groter probleem.
Ja en nee. Als je jarenlang die-hard Trump aanhanger bent dan durf je nu niet meer terug te krabbelen. Ook slim gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die komen er vanzelf achter. Een keer.
Ik vraag me af waar Putin genoegen mee zal nemen. Die haalt niet zomaar bakzijl. Die moet dalijk iets presenteren aan het volk dat hij voor ze heeft gewonnen, anders wordt de positie onhoudbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een concept van een plan voor een soort van bestand hebben.
Aangezien het niet eens lukt om een 2de wereldland op de grens te overwinnen, maak ik me geen zorgen op dat gebied. Zoveel geīnvesteerd qua tijd, geld en manschappen. Die zijn niet in staat dit nogmaals te doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Rusland nog wel eevn een probleem blijft. Voor minstens Estland, Letland, Litouwen, Polen, dus Duitsland, en dus voor ons. Want de NAVO was leuk zo lang het duurde maar zodra je het nodig hebt
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Zodra McDonalds en Apple terug zijn in het centrum van Moskou.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Putin genoegen mee zal nemen. Die haalt niet zomaar bakzijl. Die moet dalijk iets presenteren aan het volk dat hij voor ze heeft gewonnen, anders wordt de positie onhoudbaar.
Oekraīne is on een slechte positie om alles terug te eisen, dus waar zullen zij genoegen mee nemen? Het veilig zijn van je volk is op dit moment al heel wat, maar ze willen uiteraard al hun grond terug.
Lijkt me een lastige ronde onderhandelingen.
https://vkusnoitochka.ruquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra McDonalds en Apple terug zijn in het centrum van Moskou.
Ja mijn zusje heeft ook alleen de stickertjes gewijzigd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://vkusnoitochka.ru
Die hebben ze gewoon ander merkje gegeven.
is het nu je broertje?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn zusje heeft ook alleen de stickertjes gewijzigd.
Ik maak me meer zorgen over de software.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
"The European Union was formed in order to screw the United States, but now I am president"
Krijgen we nu nog wel goedkope moertjes en boutjes voor onze F-35's?
Misschien toch maar zelf eens wat gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de software.
Ja, we hadden toch beter Gripens kunnen kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch maar zelf eens wat gaan ontwikkelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, we hadden toch beter Gripens kunnen kopen.
zou fijn zijn als rusland hier inderdaad heel veel mannetjes en andere resources aan kwijt raaktquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien het niet eens lukt om een 2de wereldland op de grens te overwinnen, maak ik me geen zorgen op dat gebied. Zoveel geīnvesteerd qua tijd, geld en manschappen. Die zijn niet in staat dit nogmaals te doen.
Net zoals op Rubiks kubusquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn zusje heeft ook alleen de stickertjes gewijzigd.
Ik vind het zielig van de Noord-Koreanen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou fijn zijn als rusland hier inderdaad heel veel mannetjes en andere resources aan kwijt raakt
Al zullen 12000 er van dan Noordkoreanen zijn. Maar goed, dan hebben w van 12000 noordkoreanen minder last.
Hele leven al geen vrijheid en dan zo eindigenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zielig van de Noord-Koreanen.
ja maar die hadden toch al een kutlevenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het zielig van de Noord-Koreanen.
De snackautomaat?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een nieuw toestel uitgeprobeerd in de sportschool. Daar ga ik spijt van krijgen
jij moet gewoon je vuile leugenachtige presidentenbek dicht houden achterlijke seniele kutaapquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
"The European Union was formed in order to screw the United States, but now I am president"
Krijgen we nu nog wel goedkope moertjes en boutjes voor onze F-35's?
Zo danquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij moet gewoon je vuile leugenachtige presidentenbek dicht houden achterlijke seniele kutaap
Die bosjes rond de sportschool daar zijn wel goed gevuld, soort Pandora's boxquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij moet gewoon je vuile leugenachtige presidentenbek dicht houden achterlijke seniele kutaap
https://solutions-center.nl/quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn ook al afgeschreven na het eten van een Dubai Flapquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
O ja trouwens
ZE SCHIJNEN TOCH WEL PAASEITJES MET PINDAKAAS TE HEBBEN BIJ DE HEMA
Daar gaat m'n bikinibody.
Denk je nou echt dat een KSC'er de snackautomaat zo lang links kan laten?quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een KSC'er de snackautomaat zo lang links kan laten?
Misschien hebben ze vandaag een nieuwe geīnstalleerd?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een KSC'er de snackautomaat zo lang links kan laten?
Oh ja fuck putin fuck trump fuck anything dit is het belangrijkstequote:Op woensdag 26 februari 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
O ja trouwens
ZE SCHIJNEN TOCH WEL PAASEITJES MET PINDAKAAS TE HEBBEN BIJ DE HEMA
Daar gaat m'n bikinibody.
door wie danquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat ie afgezet wordt
Hier heb ik nog enige controle over.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja fuck putin fuck trump fuck anything dit is het belangrijkste
Het hoeft niet he, je kunt ook nee zeggenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
Zo krijg je het een maand niet verkocht en nu ineens twee mensen die alles hebben gekocht.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het hoeft niet he, je kunt ook nee zeggen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb ik nog enige controle over.
Of nee, eigenlijk ook niet
Hier stonden ze bij de chocolatier vanmiddag weer chocolade uit te delen, daar kon ik ook geen nee tegen zeggenquote:
Dit doen zigeuners ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben ook een schaaltje in de vorm van een croissant. Ik denk dat ik die aan de muur ga hangen.
unpopular opinion: Palestijnen gaan over 30 jaar net zoiets worden als witte neushoorns. Op een goed moment zijn er nog twee vrouwtjes over en dan is het klaar met zequote:Op woensdag 26 februari 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zullen wel weer wat linkse pluizenbollen genocide gaan gillen.
GypsyLipsquote:
"Er was niet zoiets als Palestijnen, die hebben nooit bestaan. Voor 1948 waren wij de Palestijnen"quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
unpopular opinion: Palestijnen gaan over 30 jaar net zoiets worden als witte neushoorns. Op een goed moment zijn er nog twee vrouwtjes over en dan is het klaar met ze
ik word echt doodziek van die drogredenen waar we dan steeds weer wat mee moeten. Gewoon weg met die paardeshitquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Er was niet zoiets als Palestijnen, die hebben nooit bestaan. Voor 1948 waren wij de Palestijnen"
Europa moet wel eventjes opletten, straks betalen wij voor de schijnbare veiligheid van Oekraīne door er een troepenmacht heen te sturen terwijl ze die al lang hebben doordat Amerikaanse bedrijven daar de grond aan het ontginnen zijn en aldus verzekerd zijn van Amerikaanse militaire bescherming.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Die willen allemaal loyaal blijven en meedelen in de winst.
Even de vraag of hij ook al wat met vriend Putin heeft gedeeld daarvan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Europa moet wel eventjes opletten, straks betalen wij voor de schijnbare veiligheid van Oekraīne door er een troepenmacht heen te sturen terwijl ze die al lang hebben doordat Amerikaanse bedrijven daar de grond aan het ontginnen zijn en aldus verzekerd zijn van Amerikaanse militaire bescherming.
Vrijdag is de deal, Oekraīne is straks rijk en welvarend met alle graan, oorlogsindustrie en metalen die ze hebben.
Niks verbaast me meer in deze dystopische werkelijkheidquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de vraag of hij ook al wat met vriend Putin heeft gedeeld daarvan.
Ja wat ze nu etnisch gezuiverd hebben uiteraard, zonder dat landsgebied kan Poetin zijn nederlaag niet verbloemen maar dat stuk Donetsbekken is eigenlijk geen enkele bloeddruppel waard.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de vraag of hij ook al wat met vriend Putin heeft gedeeld daarvan.
Ik heb niet terug zitten lezen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het puntmutsenuurtje afgelopen?
Leuke filmquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Oh godverdomme... de door mij enorm gehate film Don't look up ben ik nog eens een beetje extra gaan haten nu. Die film had een rijke ongekozen miljardair die overheidsbeleid bepaalde. En... tja...
Toen ik die film keek zat ik me echt kapot te ergeren aan die idioteriequote:Op woensdag 26 februari 2025 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke film
Leo
Melanie
Jennifer
Timothy
Jonah
Meryl
Cate
Heb je de nieuwe Bridget Jones ook al gezienquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuke film
Leo
Melanie
Jennifer
Timothy
Jonah
Meryl
Cate
niet eens hier, gewoon redelijk klaarwakker netquote:
oh wat verkeerds gegeten?quote:Op donderdag 27 februari 2025 02:34 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens hier, gewoon redelijk klaarwakker net
voor de zekerheid wel terug mn bed in geen zin in een verkeerd ritme
wel darmen die niet leuk doen
Nice. Waarvoor comment was het.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:41 schreef Nattekat het volgende:
@:Luctor.et.Emergo ik heb binnen een half uur 500 upvotes op een comment gekregen
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Bridget Jones ook al gezien
Blub.quote:Op donderdag 27 februari 2025 06:59 schreef bitterbal het volgende:
iemand komt filmpjes maken straks van mij bij het kitesurfen dus misschien kunnen jullie vanaaf lachen
is de midlife crisis begonnen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg ineens de hele tijd reclame voor Porsche. Zou Gergi stiekem op zoek zijn naar een nieuwe auto? Met al die ads overal heb je geen geheimen meer voor elkaar
het is trump, duhquote:Op donderdag 27 februari 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Amerikaanse transgender militairen moeten van het Pentagon op korte termijn uit dienst treden. Dat blijkt uit een memo van het Amerikaanse ministerie van Defensie. Het memo werd openbaar gemaakt als onderdeel van een rechtszaak waarin een decreet van president Trump wordt aangevochten.
In het memo staat dat het Pentagon binnen dertig dagen een manier moet bedenken om transgender militairen te herkennen. Nog eens dertig dagen later moet de krijgsmacht beginnen met hun ontslagprocedure.
https://nos.nl/artikel/25(...)e-termijn-uit-dienst
het slaat wat door
Toch fijn voor haar dat ie dan op zoek gaat naar een nieuwe auto en niet naar een jongere vriendin.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is de midlife crisis begonnen?
nah je bent wel een idioot als je zo'n stuk premium fruit inwisselt voor een ander low class stuk fruitquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch fijn voor haar dat ie dan op zoek gaat naar een nieuwe auto en niet naar een jongere vriendin.
Ja, en krijg ook af en toe een error. Daar gaan we weerquote:
Wellicht, hij wilde ook al een compleet nieuwe studie en werk gaan doenquote:Op donderdag 27 februari 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is de midlife crisis begonnen?
Daar zat ik ook naar te kijken, maar dan ben ik 50 tegen de tijd dat ik klaar ben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wellicht, hij wilde ook al een compleet nieuwe studie en werk gaan doen
Hij ook, wil medicijnen met specialisatie gaan studeren, maar kan dan alsnog nog 15-20 jaar als arts werken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zat ik ook naar te kijken, maar dan ben ik 50 tegen de tijd dat ik klaar ben.
Hoe wil je dit in godsnam gaan controleren?quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Amerikaanse transgender militairen moeten van het Pentagon op korte termijn uit dienst treden. Dat blijkt uit een memo van het Amerikaanse ministerie van Defensie. Het memo werd openbaar gemaakt als onderdeel van een rechtszaak waarin een decreet van president Trump wordt aangevochten.
In het memo staat dat het Pentagon binnen dertig dagen een manier moet bedenken om transgender militairen te herkennen. Nog eens dertig dagen later moet de krijgsmacht beginnen met hun ontslagprocedure.
https://nos.nl/artikel/25(...)e-termijn-uit-dienst
het slaat wat door
Broek uitquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe wil je dit in godsnam gaan controleren?
Wat zal Dimmie hiervan vinden?quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze weten van Lucy toch ook dat het een vrouwtje is en dat skelet is 3,6 miljoen jaar oud.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand al geopereerd is kun je toch niet meer met zekerheid zeggen of het een vrouw is of niet?quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze weten van Lucy toch ook dat het een vrouwtje is en dat skelet is 3,6 miljoen jaar oud.
Nou hier. Hebben ze 3,6 miljoen jaar over gedaan. Gaat niet in 30 dagen lukkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze weten van Lucy toch ook dat het een vrouwtje is en dat skelet is 3,6 miljoen jaar oud.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 06:59 schreef bitterbal het volgende:
iemand komt filmpjes maken straks van mij bij het kitesurfen dus misschien kunnen jullie vanaaf lachen
Oh leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 06:59 schreef bitterbal het volgende:
Net doen alsof je op vakantie bent in Phuket en ff checken of ze een adamsappel heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iemand al geopereerd is kun je toch niet meer met zekerheid zeggen of het een vrouw is of niet?
IRCquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, hebben we al een alternatief voor de KSC als FOK! er straks voorgoed uitklapt?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
Maar goed, hebben we al een alternatief voor de KSC als FOK! er straks voorgoed uitklapt?
Ok, dat ken ik niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme heel dit forum weer traag als stront.
@:Luctor.et.Emergo het ging over Don't Look Up
De mods van die sub hebben me gesaboteerd door de post te verwijderen. 1,2k is het nu
Wat is IRC?quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IRCOf toch maar een appgroep aanmaken.
Zou dan wel opschieten voor het te laat is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IRCOf toch maar een appgroep aanmaken.
Die film ken ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme heel dit forum weer traag als stront.
@:Luctor.et.Emergo het ging over Don't Look Up
De mods van die sub hebben me gesaboteerd door de post te verwijderen. 1,2k is het nu
Vroeger weken we als FOK! kapot was uit naar Total Forums, maar dat bestaat al een paar jaar niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 08:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en krijg ook af en toe een error. Daar gaan we weer![]()
Op welke website gaan we de KSC voortzetten?
Gaat lekker FOK!quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Gelukkig 2026!quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:04 schreef Haags het volgende:
Ik wilde even goedemorgen zeggen maar met deze traagheid lezen jullie deze post pas over 4 dagen.
Jij ook een goedemorgen op deze maandag, maar dat lees je waarschijnlijk pas op vrijdag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:04 schreef Haags het volgende:
Ik wilde even goedemorgen zeggen maar met deze traagheid lezen jullie deze post pas over 4 dagen.
Hoe was je jaarwisseling? 2033 veilig in geknald?quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:04 schreef Haags het volgende:
Krijg je volgende week een mail van Musk dat je mag blijven voorlopig maar je moet nog wel even je piemel laten zien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt wel een productieve dag zo.
Ja zieligquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ook de hond van het echtpaar werd levenloos gevonden"
Even wat ogen op mijn piem tekenen dan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je volgende week een mail van Musk dat je mag blijven voorlopig maar je moet nog wel even je piemel laten zien.
Even het departement watervogeltelling wakker schudden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even wat ogen op mijn piem tekenen dan.
Misschien dat Danny dan eindelijk eens die server voor het eerst in 15 jaar tijd een upgrade kan geven.quote:
s vandaag iddquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Is er al een IRC server? Moet wel even geregeld worden voor dit forum z'n laatste adem uit blaast
zonquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Wat een grafweer. En het forum is ook al zo lekker snel. -kuch-
quote:Opmerkelijk dat Hollywood sterren dood gevonden lijken te worden zonder dat de oorzaak bekend is. Het betreft recent ook Michelle Trachtenberg.
hij was er net (11:15, fok is zo snel dat ik er maar een tijd bijzetquote:
Waren ze gevaccineerd of komt dit door DOGE?quote:
Die mensen zijn net gevonden en blijkbaar moet er meteen een doodsoorzaak bekend zijn. Bones en CSI hebben ons verpest.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
AllEmAaL dE scHuLd vAn MuSk en TrumP.
ja gewoon een bordje erbij. Wij eisen 24 uur per dag live informatie!quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mensen zijn net gevonden en blijkbaar moet er meteen een doodsoorzaak bekend zijn. Bones en CSI hebben ons verpest.
Nah. Kat gonna kat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb een drinkfontein gekocht voor de kat, hopelijk stopt ze dan met uit de kraan drinken.
gewoon bij neerleggen dat een kat een kat is en zal blijvenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb een drinkfontein gekocht voor de kat, hopelijk stopt ze dan met uit de kraan drinken.
Ze houden iets achter! Het is toch geen toeval dat die hond ook dood is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mensen zijn net gevonden en blijkbaar moet er meteen een doodsoorzaak bekend zijn. Bones en CSI hebben ons verpest.
Hopelijk vindt ze de doos waarin het ding zit wel leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze houden iets achter! Het is toch geen toeval dat die hond ook dood is.
[ afbeelding ]
2 posts binnen een minuut?quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk vindt ze de doos waarin het ding zit wel leuk.
Welke whatsappgroep? TheeSC?quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
De WhatsApp groep maar weer de lucht in zien te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |