SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Leef je uit.quote:
das wel jong zegquote:Michelle Trachtenberg is op 39-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse actrice was te zien in series als Buffy the Vampire Slayer, Gossip Girl en de film Eurotrip. Het is onduidelijk waaraan ze is overleden.
denk dat jij de enige op de wereld bent die zoveel speciale biljetjes heeft of ken je er meer?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
OehHier ben ik echt blij mee. Ministaatje wat ook nog nooit veel geld uitgegeven heeft. En precies de juiste grade. En 110 dollar bespaard op de vraagprijs. Of 140 dollar meer betaald dan de cataloguswaarde, net hoe je het ziet
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sadquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
SHO / Michelle Trachtenberg (39) overleden
nou ik ben wel 1 van de weinigen die dit speciaal vindt ja. Maar de International BankNote Society heeft wereldwijd iets van 12.000 leden waarvan zo'n 200 in Nederland. En dan heb je nog de Society of Paper Money Collectors, voornamelijk (zo niet vrijwel uitsluitend) gericht op Amerikaans papiergeld. Met volgens mij ook iets van 10.000 leden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat jij de enige op de wereld bent die zoveel speciale biljetjes heeft of ken je er meer?
Leveren die krengen zoveel opquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:59 schreef Haags het volgende:
@:ltvdk met die gespaarde punten van dolce gusto toch mooi 2 bol.com bonnen twv 75 euro kunnen bestellen
Je gaat nog je woonplaats onveilig maken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, goed idee.
Zal ik wel niet doen.
nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
SHO / Michelle Trachtenberg (39) overleden
Maar hysterisch rouwen alsof het je vrouw betreft hoeft ook weer niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit van gehoord
maar daarom hoeft ze niet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |