abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 februari 2025 @ 19:12:30 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216844415
quote:
Michelle Trachtenberg is op 39-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse actrice was te zien in series als Buffy the Vampire Slayer, Gossip Girl en de film Eurotrip. Het is onduidelijk waaraan ze is overleden.

Trachtenberg werd woensdag rond 8.00 uur dood aangetroffen in haar appartement in New York, meldt ABC News op basis van politiebronnen. De politie doet verder geen onderzoek naar haar dood, schrijft The New York Post.

De actrice deelde de afgelopen maanden verontrustende berichten op sociale media. Daarin zag ze er vermagerd uit.

Dit bericht wordt aangevuld.

Bron.

:{.

Ben erg benieuwd wat er is gebeurd. Van de verontrustende berichten wist ik niet af. Ik vond haar altijd leuk in GG en Eurotrip.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  roze woensdag 26 februari 2025 @ 19:12:42 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216844420
Wtf
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 februari 2025 @ 19:16:29 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216844474
Ik heb even haar Insta bekeken en ze lijkt magerder (als je wat verder teruggaat dan haar meest recente posts mét recente foto’s) maar om nou te zeggen dat ze ‘verontrustende berichten’ deelde, vind ik wel erg overdreven. Ik zie dat niet.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker woensdag 26 februari 2025 @ 19:23:22 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216844561
https://www.ad.nl/show/bu(...)-overleden~a340f0d4/
Hier staat iets over een levertransplantatie die ze pas had gekregen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 februari 2025 @ 19:42:24 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216844926
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:23 schreef maily het volgende:
https://www.ad.nl/show/bu(...)-overleden~a340f0d4/
Hier staat iets over een levertransplantatie die ze pas had gekregen.
Even in een quote gepropt hoor.

quote:
Dat melden politiebronnen aan ABC News. Ze werd woensdag door haar moeder dood aangetroffen in haar appartement in New York, aldus de site. Haar dood zou niet als verdacht worden gezien. De actrice zou onlangs een levertransplantatie hebben ondergaan en mogelijk complicaties hebben gehad. Haar dood zou dus een natuurlijke zijn, maar de autopsie moet nog plaatsvinden.

Trachtenberg begon haar carrière op 3-jarige leeftijd als kindster in verschillende series van Nickelodeon, waaronder The adventures of Pete & Pete. In 2004 was ze te zien in de cultfilm EuroTrip, die te boek stond als een ‘tienersekskomedie’. Later speelde ze rollen in bekende series, zo was ze als Georgina Sparks te zien in Gossip Girl en als Dawn Summers in Buffy the vampire slayer. In 2005 speelde ze de hoofdrol in de film Ice Princess.

Door de jaren heen maakte Trachtenberg ook met allerlei gastrollen haar opwachting in beroemde series, waaronder Law & Order: Criminal Intent, NCIS: Los Angeles en Criminal Minds. De afgelopen jaren was ze minder actief in de spotlights, al speelde ze haar personage Georgina Sparks wel nog eens in twee afleveringen van de vervolgserie van Gossip Girl.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 februari 2025 @ 19:43:21 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216844943
Het blijft natuurlijk net zo verdrietig, maar het zou ‘fijn’ zijn als het een keer inderdaad niet aan drugs of zelfmoord ligt bij jonge celebs.
  woensdag 26 februari 2025 @ 19:44:27 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216844979
Jeetje nog zo jong, RIP.

Kan mij nog herinneren van vroeger dat vrienden gek waren op haar en Buffy the Vampire Slayer.
Eurotrip was ook een leuke film.
pi_216844987
quote:
17s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb even haar Insta bekeken en ze lijkt magerder (als je wat verder teruggaat dan haar meest recente posts mét recente foto’s) maar om nou te zeggen dat ze ‘verontrustende berichten’ deelde, vind ik wel erg overdreven. Ik zie dat niet.
Ze is gelukkig en gezond.

quote:
Vorig jaar waren er nog grote zorgen over de gezondheid van de actrice. Op sociale media reageerden veel volgers verontrust omdat ze er ziek uitzag op foto’s. Trachtenberg reageerde daar echter op door te zeggen dat ze “gelukkig en gezond” was
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250226_96495833
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 februari 2025 @ 19:47:31 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216845040
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:44 schreef Nober het volgende:

[..]
Ze is gelukkig en gezond.
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250226_96495833
Tja, waarschijnlijk omdat ze vond dat het publiek niet alles direct hoefde te weten. Dit is ook wel een beetje het standaard antwoord van elke celeb waarbij fans zich zorgen maken (wat tbh snel gebeurt).

Sterker nog, dit is vaak het antwoord van elk willekeurig persoon als een vage kennis naar je toekomt of vraagt of je wel ok bent, :+.
pi_216846261
Wauw; wat heftig! Ik herinner me haar ook nog goed. En zo jong nog..
pi_216846340
Ik vind haar er trouwens wel ziek uitzien op instagram, vooral de foto’s van 23-26 januari. Dus opzich snap ik de zorgen wel.
pi_216846954
Jeetje :o RIP ;(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 maart 2025 @ 07:56:48 #13
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216874517
Haar familie weigert de autopsie, dus de exacte doodsoorzaak zullen we nooit weten. Naar mijn mening zijn complicaties na de levertransplantatie het meest logisch.

Als amateurpatholoog, :+.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 08:19:56 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216874664
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 07:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Haar familie weigert de autopsie, dus de exacte doodsoorzaak zullen we nooit weten. Naar mijn mening zijn complicaties na de levertransplantatie het meest logisch.

Hmm, misschien denken of vermoeden zij hetzelfde. Ze zijn het publiek natuurlijk niks verschuldigd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_216874778
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 07:56 schreef ChipsZak. het volgende:

Kunnen ze dat weigeren als ze politie misschien toch aan een misdrijf denkt?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 1 maart 2025 @ 08:44:49 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216874847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 08:37 schreef F_r het volgende:

[..]
Kunnen ze dat weigeren als ze politie misschien toch aan een misdrijf denkt?
Nee. Het toont dus wel direct aan dat er geen vermoeden van een misdrijf is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')