Als ze 3 namen moest noemen kan het niet andersquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
ALs ze Jolien heeft gestemd is ze erg gemeen
Ik denk dat degene met een target niet hebben kunnen stemmen omdat ze er 3 moesten noemen en zichzelf niet mogen nomineren dan weet Jane dat ze erop staatquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
ALs ze Jolien heeft gestemd is ze erg gemeen
De eigendunk is enorm. Jordy vind zichzelf ook wel goed maar die heeft ook de daden om het te matchen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
DAt gelul van Axel in de camera's , stem op mij, stem op Jane lieve kijkers, gaat me ook steeds meer tegenstaan![]()
ach we beschouwen Jolientje inmiddels al als soort van Nederlandse - die overleeft het wel tegen de TTquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De terror twins willen tegen Jolien op de bank , niet tegenover Jane omdat ze denken meer kans te hebben om te overleven én het zijn 3 Belgische dames, er moet er dus 1 weg volgens hun
Die zijn aan het genieten van de laatste dagen samen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wast is Sharice gemaakt vrolijk, samen met Milena![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Die zijn aan het genieten van de laatste dagen samen.
Ja dat kan nogquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:00 schreef Flory- het volgende:
Kunnen er nog gc's ingezet worden nu?
Ik snap er de ballen van
omdat ze waarschijnlijk 3 namen moeten noemenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom noemen ze het een nutteloze stemming jane en jordy
Hoorde ik eerder ook al, weet niet meer van wiequote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy dubbele stemquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah toch!
Welke en wie? Sharice ook?
Kan toch niet als ze drie moeten noemen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik begrepen heb en de twins, zullen ze Jane saven, om Jolien (Belg) op de bank te zetten, zodat ze zelf meer kans zouden hebben
Ook de personen met een target moeten er drie noemen. Dus zijn altijd de drie andere.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik eerder ook al, weet niet meer van wie
Enige wat ik kan bedenken is, dat ze maar 1 personen mogen redden. Dan is het voor de dames niet nodig om naar de DBK te gaan. Die redden allemaal zichzelf.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |