Ik heb niet die dus geen idee waar de zak zit. Bij ons aan de zijkant en ik gebruik gewoon pedaalemmerzakjes gaat primaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:48 schreef trainfreak het volgende:
Zijn hier toevallig nog poezenmensen die een Poopy automatische kattenbak gebruiken?
En welke zakken gebruiken jullie dan?
Die van Poopy zelf zijn wel goed, maar vind ze wel aan de dure kant (100 zakken voor 50 euro + verzendkosten).
Jaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:37 schreef Solotovski het volgende:
Zijn jullie allemaal te lui om zelf die kattenbak te verschonen ofzo?
Ah ja ok dat is wel een legitime reden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:12 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja
Maar zonder gekheid, het scheelt echt een hoop qua geur hier![]()
Nee hoor. Hebben ze geen probleem mee gehad. Even wennen in het beginquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ah ja ok dat is wel een legitime reden.
Geen last van dat ze niet op zo'n futuristisch ding wil zitten?
En ze hebben altijd een propere bak. Ook 's nachts.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:12 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja
Maar zonder gekheid, het scheelt echt een hoop qua geur hier![]()
Dat eerste zou niet moeten kunnen toch? Weet niet welk merk je hebt. Maar daar zou toch een beveiliging voor moeten zijn ingebouwd lijkt me tenminste.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:01 schreef Sorella het volgende:
Toen wij die van ons binnen kregen ging onze kat erin liggen en viel inslaap maar de stekker zat erin dus 7 minuten later begon de bak te draaien. Ze schrok haar eigen rot maar maakte wel gewoon gebruik van de bak dus heeft niet veel impact op haar gehad.
Wat onze katten weleens deden was naar de bak gaan en dan ervoor gaan zitten wachten tot het begon te draaien en dan gingen ze op het plateau staan en daarna weer wachten tot de bak weer begon te draaien, rare beesten
Ik heb de robotlitterbox en die heeft beveiliging maarja de box reageert op beweging en de kat sliep en bewoog dus niet, dus zogauw de kat begon te draaien schrok de kat en bewoog en toen stopte de bakquote:Op zondag 18 januari 2026 12:50 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat eerste zou niet moeten kunnen toch? Weet niet welk merk je hebt. Maar daar zou toch een beveiliging voor moeten zijn ingebouwd lijkt me tenminste.
Ranzijn heeft het, maar geen idee of dat beetje in de buurt is voor je.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:58 schreef Morrigan het volgende:
Weet iemand of er lokale dierenwinkels zijn die navoer van Animonda verkopen? Ik bestel het normaal altijd online, maar ik vind het makkelijk als ik het ook gewoon bij en winkel kan halen.
In welke regio? In Twente weet ik Zooveel voor dieren in Enschede.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:58 schreef Morrigan het volgende:
Weet iemand of er lokale dierenwinkels zijn die navoer van Animonda verkopen? Ik bestel het normaal altijd online, maar ik vind het makkelijk als ik het ook gewoon bij en winkel kan halen.
De mijne heeft het, maar dat is een eenmanszaak.quote:Op maandag 19 januari 2026 19:58 schreef Morrigan het volgende:
Heb je hier niet speciale tussenstukken voor. Meen me zoiets te herinneren van Pinterest.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:28 schreef trainfreak het volgende:
Zucht, onze Muffin heeft weer iets nieuws ontdekt: het kiepraam.
Het raam in de keuken staat enkel op kiepen als we zelf thuis zijn, maar we hebben hier helaas geen zicht op wanneer we zelf in onze living zitten.
Toevallig iemand met ervaring met roosters om er tussen te klemmen? Of iemand die een handige oplossing weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |