SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Friday12 op 26-02-2025 21:22:53 ]
Ja daar gingen veel reacties over (op reddit etc) bij dat bericht over die studio closures. Vandaar dat ik alweer geirriteerd raakte en er hier over begon.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lol lees toevallig net dit
[..]
https://www.eurogamer.net(...)pite-studio-shutdown
Xbox One Reveal 2013 entered the chatquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef Evangelion het volgende:
One of gaming's greatest tragedies.
https://en.wikipedia.org/wiki/2011_PlayStation_Network_outagequote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Xbox One Reveal 2013 entered the chat
Hermen als baasquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Xbox One Reveal 2013 entered the chat
Met?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Friday12 misschien kun je de OP updaten.
Aankomende grote releases:quote:
Dat klinkt als moeite... Als jij iets maakt wil ik het er wel inzetten hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Aankomende grote releases:
WILL SOMEBODY PLEASE CUE THAT BOID
SAMURAI PIZZA CATS
WHO DO YOU CALL WHEN YOU WANT SOME PEPPERONI
Dan heb je gewoon geen verstand van games.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja daar gingen veel reacties over (op reddit etc) bij dat bericht over die studio closures. Vandaar dat ik alweer geirriteerd raakte en er hier over begon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb je van die dingen die iedereen geweldig lijkt te vinden en wat jij echt niet snapt.
Poh, toch maar een Pro regelen binnenkortquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Aankomende grote releases:
WILL SOMEBODY PLEASE CUE THAT BOID
SAMURAI PIZZA CATS
WHO DO YOU CALL WHEN YOU WANT SOME PEPPERONI
Serieuze vraag, wat is voor jou de reden dat je een PS5 pro zou nemen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Poh, toch maar een Pro regelen binnenkort
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja daar gingen veel reacties over (op reddit etc) bij dat bericht over die studio closures. Vandaar dat ik alweer geirriteerd raakte en er hier over begon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat snap je er precies niet aan? Het is een goed werkend, goed uitgevoerd en was een vernieuwend systeem en ze stoppen het tot 2036 onder een patent weg zodat niemand het meer kan gebruiken?
Het is geen hogere wiskunde oid hoor, dat het jouw ding niet is oke, maat dat hoeft het niet te zijn om de briljantheid er van in te zien.
Soms heb je van die dingen die iedereen geweldig lijkt te vinden en wat jij echt niet snapt.
Het was sarcasmequote:Op woensdag 26 februari 2025 16:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wat is voor jou de reden dat je een PS5 pro zou nemen?
Roy zit hier alleen maar om te schijten op Sony gecombineerd met de Nintendo fanboy uit te hangen. Beetje voor de balans.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wat is voor jou de reden dat je een PS5 pro zou nemen?
Iemand moet het doen. En ik doe het allemaal terwijl ik Spiderman speel op mn Portal.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Roy zit hier alleen maar om te schijten op Sony gecombineerd met de Nintendo fanboy uit te hangen. Beetje voor de balans.
Daarom zit het ook in de plus aangezien niemand het wil kopenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Veilguard in de plus, wat een flop.
TMNT retro collection en Sonic remaster port. Nostalgia is COOKING.quote:
Turtles altijd goed, al kan ik turtles in time niet spelen. Bazengame verder.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
TMNT retro collection en Sonic remaster port. Nostalgia is COOKING.
Please, geen Dragon Age discussie meer.
Pffffquote:
Oef dat is wel zuur altijd ja als je net zo'n game kooptquote:
Dit is ook wel belachelijk snel in de Plus gegaan. Ik had verwacht ergens eind dit jaar, rond de herfst ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oef dat is wel zuur altijd ja als je net zo'n game koopt
Ja, absurdquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is ook wel belachelijk snel in de Plus gegaan. Ik had verwacht ergens eind dit jaar, rond de herfst ofzo.
Ah oke gelukkig maar danquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
Staat me iets van bij dat hij geen PS Plus heeft.
Dat scheelt weer, als dat zo is.
Anders idd erg zuur ja.
Okay, wat missies MH: World gespeeld en dit is toch best wel tof.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja precies, dat is Monster Hunter ook toch, min of meer?
3 tientjes volgens mij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was Dragon Age niet ook al zwaar in de aanbieding vorige maand?
Apart.
Ja World is echt supercool. Laatst Iceborne gekocht, moet er nog mee beginnen! De wereld interesseert me veel meer dan die saaie woestijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Okay, wat missies MH: World gespeeld en dit is toch best wel tof.![]()
Je bevindt je vooral in de centrale hub area, met een heel catchy muziekje die ik na twee uurtjes spelen al aan het fluiten ben, en je krijgt opdrachten om een monster of x aantal monsters te killen. Het is dus een mission based gameplayloop wat me doet denken aan Nioh. In de hub area heb je alles wat je missies makkelijker maakt: een cantina waar je kan eten voor bepaalde stats boosts, een zeer uitgebreide arsenaal aan wapens en armor en een smithy waar je alles kan upgraden én downgraden. Bij het downgraden krijg alle resources weer terug dus je kan lekker experimenteren zonder dat je zuur verdiende resources verspit, dit is zéér uitnodigend om de verschillende wapens te testen.
Als je de missie start heb je 50 minuten de tijd om je opdracht te doen, hoe je dat doet moet je zelf uitvogelen. Ze droppen je in een best grote wereld met genoeg andere monsters en resources die je kan killen en/of verzamelen. Om het uiteindelijke monster te vinden moet je deze zoeken, zoals het volgen van voetsporen etc. best grappig gedaan, je bent dus echt op jacht zeg maar. M'n eerste grote monster killen voelde echt satisfying.
Volledig terecht dat deze franchise zo populair is. Ik ga hier echt nog wel wat uren in pompen.
@:Jimbo jij vindt dit ook wel tof, het is ook multiplayer btw maar dat hoeft niet.
Door de twee onderstaande video’s ben ik het gaan proberen. De tweede video(Skillup) geeft nog wat verdere info over de franchise in het algemeen en de (lange) historie daarvan.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Ja dan word je dus gewoon keihard genaait als je hem full price hebt gekocht eigenlijk!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
Game release was eind oktober, dus de game is pas 4 maanden oud
Ik kocht hem op day one full price en heb daar moment spijt van gehad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dan word je dus gewoon keihard genaait als je hem full price hebt gekocht eigenlijk!
Enig idee hoe dat werkt voor een uitgever? Je doet het in de aanbieding als je er meer wilt verkopen, beetje reclame voor meer sales met minder winst.quote:
Bij Game Pass is het iig zo dat de uitgever/studio een bepaald bedrag krijgt van Xbox als zij de game naar Game Pass brengen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat werkt voor een uitgever? Je doet het in de aanbieding als je er meer wilt verkopen, beetje reclame voor meer sales met minder winst.
Als het in de Plus komt, krijgt een uitgever dan ook geld? Een vast bedrag vooraf?
Hmm, dan zullen de verkopen in de actie ook niet denderend zijn geweest. Beetje pakken wat er nog te pakken is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij Game Pass is het iig zo dat de uitgever/studio een bepaald bedrag krijgt van Xbox als zij de game naar Game Pass brengen.
Zal bij PS Plus ook wel zo gaan neem ik aan.
Daar is nu ook een soort verkapte beta van toch? Die scheen best oke te zijn had ik gehoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:29 schreef DKUp het volgende:
Dan snap ik eigenlijk niet dat ze het spel voor 20 euro gingen aanbieden…..
Dit is wel echt snel……
EA kan het nog proberen met de volgende Battlefield…..
Hoewel ze die game niet rond GTA VI gaan uitbrengen.
Assassins Creed Shadows natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:34 schreef Friday12 het volgende:
Welke upcoming game releases willen we in de op
Die er nog niet in staanquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Assassins Creed Shadows natuurlijk.
Ja klopt en dit deel heeft iets van twee jaar langer ontwikkelingstijd gehad om dit wel beter te laten worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is nu ook een soort verkapte beta van toch? Die scheen best oke te zijn had ik gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |