Laat de valide bronnen maar zien dan waar dat uit blijkt, vooralsnog heeft rusland een grote vinger in de pap! Hier vind je vele bronnen die toch het tegenovergestelde beweren: https://www.google.com/se(...)rome-mobile&ie=UTF-8quote:Op zondag 4 mei 2025 22:22 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje de democratische complotequivalent van het “they stole the elections”-complot van de republikeinen.
Mijn bron is een uitspraak van de rechter in de VS, ik neem aan dat die zijn huiswerk heeft gedaan na enkele jaren zoeken. Had het overigens over de eerste termijn trump. Ondanks dit blijft dit maar herhaald worden, net zoals dat Trump zijn zooi herhaalt. Wat een circus.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:36 schreef inXs het volgende:
[..]
Laat de valide bronnen maar zien dan waar dat uit blijkt, vooralsnog heeft rusland een grote vinger in de pap! Hier vind je vele bronnen die toch het tegenovergestelde beweren: https://www.google.com/se(...)rome-mobile&ie=UTF-8
Maar wat is jouw belang bij een extreem rechtse en conservatieve autocratische regering in roemenië? En een anti EU mentaliteit? Als je denkt dat we daar veter van worden heb je het mis. Denkvraag: ‘zijn er rechts conservatieve landen waar de burger het gemiddeld goed heeft?’ Hierbij het antwoord: eigenlijk niet! Een beperkte groep veelal mannen heeft het goed, rondom een ‘grote leider’. De rest dus niet… ofwel, waar hoop jij op?
Zo'n resultaat waarbij de eerste kandidaat kan rekenen op een redelijk vaste stembasis, terwijl de andere kandidaat niet superpopulair is in eerste instantie, maar bij een 1 tegen 1 wel op de steun van de meeste andere kandidaten kan rekenen, is niet extreem uitzonderlijk.quote:
Wat zich precies heeft afgespeeld is niet duidelijk, maar dat het stinkt lijkt mij vrij evident.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n resultaat waarbij de eerste kandidaat kan rekenen op een redelijk vaste stembasis, terwijl de andere kandidaat niet superpopulair is in eerste instantie, maar bij een 1 tegen 1 wel op de steun van de meeste andere kandidaten kan rekenen, is niet extreem uitzonderlijk.
En als dat zo 'gestuurd' zou zijn, waarom zouden ze dat de eerste keer dan niet gedaan hebben?
De EU is een belangrijke reden waarom autocraten niet makkelijk nieuwe democratieën kunnen verneuken. Ben blij dat ze erbij zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef theunderdog het volgende:
Wat was het een fout om dit soort landen binnen de invloedsfeer van de EU te betrekken. Net als met Hongarije, enkel gedoe.
Ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De EU is een belangrijke reden waarom autocraten niet makkelijk nieuwe democratieën kunnen verneuken. Ben blij dat ze erbij zitten.
NSC stemmers was ook wel het domste wat iemand kon doen. Het ging heel goed in NL, en nou zijn er figuren die op dat soort partijen stemden en gaat NL bergafwaarts.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:53 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Mijn bron is een uitspraak van de rechter in de VS, ik neem aan dat die zijn huiswerk heeft gedaan na enkele jaren zoeken. Had het overigens over de eerste termijn trump. Ondanks dit blijft dit maar herhaald worden, net zoals dat Trump zijn zooi herhaalt. Wat een circus.
Ik ben zijdelingse toeschouwer die vertrouwen is verloren in politiek en drie blokken binnen de EU ziet: zuid, noord en oude oostblok, die alledrie verschillende waardes en belangen hebben. Ik vind het erg naïef te denken dat dit anders is. Ik vind het in ieder geval weinig verrassend wat er gebeurt in roemenie, hongarije en slowakije. Maar laten we vooral nog meer oostbloklanden bij de EU voegen en dat blok nog meer invloed geven, dan komt het vast wel goed.
Overigens vrij aparte vragen stel je aan me. Ik heb gestemd op NSC in de hoop dat de zaak omgegooid kon worden in NL, wat ook vrij naïef is gebleken. Ik twijfel na 40 jaar niet meer te gaan stemmen. Zou niet weten op wie.
quote:
Er was wel bewijs voor inmenging door Rusland. Dus heel logisch dat het afgeknald is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n resultaat waarbij de eerste kandidaat kan rekenen op een redelijk vaste stembasis, terwijl de andere kandidaat niet superpopulair is in eerste instantie, maar bij een 1 tegen 1 wel op de steun van de meeste andere kandidaten kan rekenen, is niet extreem uitzonderlijk.
En als dat zo 'gestuurd' zou zijn, waarom zouden ze dat de eerste keer dan niet gedaan hebben?
Wat moet er gek zijn aan wat Roemenie doet?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:17 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt mij niet zo vreemd om te denken dat er weldegelijk dit soort zaken hebben gespeeld. Of het daarmee ook een valse verkiezingsuitslag is, is een tweede. Nogmaals, dat zullen we nooit weten. Maar het is bepaald niet gek om vraagtekens te zetten bij de gang van zaken in Roemenië.
Instemmen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee? kan je ook normaal doen of?
De EU is autocratisch en verneukt democratie.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De EU is een belangrijke reden waarom autocraten niet makkelijk nieuwe democratieën kunnen verneuken. Ben blij dat ze erbij zitten.
Tijd voor een EU president en een parlement met dezelfde mogelijkheden als een nationaal parlement!quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De EU is autocratisch en verneukt democratie.
Bron?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:29 schreef bianconeri het volgende:
Er was wel bewijs voor inmenging door Rusland.
Jij blijft herhalen dat de buitenlandse beïnvloeding bewezen is, maar dat is niet wat blijkt uit de bronnen die wij al hebben besproken. Tenzij jij een nieuwe bron hebt die nieuw licht op de zaak schijnt ben je nu dus gewoon glashard aan het liegen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat moet er gek zijn aan wat Roemenie doet?
Roemenie beschermt de democratie. Er was een valse speler door buitenlandse invloed (wat gewoon bewezen is) en die moest wegwezen.
En een grondwet die de bevoegdheden duidelijk afgrenst, alsmede die van de rechtertjes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tijd voor een EU president en een parlement met dezelfde mogelijkheden als een nationaal parlement!
Het gaat toch allemaal om wat Tiktok-campagnes?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij blijft herhalen dat de buitenlandse beïnvloeding bewezen is, maar dat is niet wat blijkt uit de bronnen die wij al hebben besproken. Tenzij jij een nieuwe bron hebt die nieuw licht op de zaak schijnt ben je nu dus gewoon glashard aan het liegen.
Dus jij wilt de hele samenleving laten draaien zonder vrije rechters?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En een grondwet die de bevoegdheden duidelijk afgrenst, alsmede die van de rechtertjes.
Maakt de manier van beinvloeden uit?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat toch allemaal om wat Tiktok-campagnes?
Die kennelijk door een binnenlandse groep betaald zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat toch allemaal om wat Tiktok-campagnes?
Elke deelnemer probeert de verkiezingen te beïnvloeden. Zoiets heet verkiezingscampagne.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:05 schreef bianconeri het volgende:
Maakt de manier van beinvloeden uit?
De democratie werd ondermijnd, hoe? Maakt niet eens uit.
Niet als er buitenlandse partijen geld betalen....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elke deelnemer probeert de verkiezingen te beïnvloeden. Zoiets heet verkiezingscampagne.
Het bleek een binnenlandse groep te zijn, wat ik je al eerder heb verteld met bronvermelding.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet als er buitenlandse partijen geld betalen....
Daar is in dit geval niks van gebleken, laat staan bewezen, tot nu toe.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet als er buitenlandse partijen geld betalen....
https://www.politico.eu/a(...)potra-george-simion/quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het bleek een binnenlandse groep te zijn, wat ik je al eerder heb verteld met bronvermelding.
Leugenaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |