Hij is wellicht met het verkeerde been uit bed gestapt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oke hij voelde zich aangevallen, dat was niet mijn intentie ik was gewoon benieuwd
Je hebt ze door! Homo zijn is een trend, superhip, de nieuwste rage, geef het 10 jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:08 schreef SuperNeger het volgende:
Kijk alleen al naar de topics hier in SEX of in LIF of in R&P en KPD enzo... Het lijkt wel een pandemie.
Waren er altijd al zoveel homo's en durven mensen er nu eerlijker over te zijn of is het inderdaad echt een psychologische oorlog of propaganda wat mensen op internet, tv, social media enzovoort zien? Of een soort van psychologische mindgame waar homo zijn als tof wordt bestempelt een beetje hoe die linkse woke gekkies sowieso overal achteraan lopen?
Ik denk eigenlijk het tweede.
Ga je nu echt doen alsof het niet super extreem overal te zien is opeens?quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je hebt ze door! Homo zijn is een trend, superhip, de nieuwste rage, geef het 10 jaar.
Er is meer aandacht voor op tv, het thema scoort kennelijk goed. Maar jij had het ook over de reguliere bevolking, en nee dan zie ik niet opeens overal homo's opduiken uit de bosjes of zo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ga je nu echt doen alsof het niet super extreem overal te zien is opeens?
De topics die ik op FOK! zie heeft toch niks te maken met een algoritme. 10 jaar geleden leek het in ieder geval veel minderquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Er is meer aandacht voor op tv, het thema scoort kennelijk goed. Maar jij had het ook over de reguliere bevolking, en nee dan zie ik niet opeens overal homo's opduiken uit de bosjes of zo.
Het kan heel goed dat er in zijn totaliteit meer homo's zijn dan voorheen, bevolkingsaantallen zijn immers geëxplodeerd sinds de jaren 50 en daar zullen zeker ook homo's tussenzitten.
Wat betreft social media is het vooral jouw algorithme. Kennelijk houdt dit jou bezig, en dat is big data opgevallen. Ik kom bijvoorbeeld geen homo-onderwerpen op mijn timeline tegen, maar vooral dikke tetten.
Maar nee, ik denk niet dat meer mensen homo zijn geworden omdat het hip en woke is.
Dat is één website. Jij had het in je OP over "internet, tv, social media."quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De topics die ik op FOK! zie heeft toch niks te maken met een algoritme. 10 jaar geleden leek het in ieder geval veel minder
Ik vind dat een beetje een gek argument. Genoeg vrouwen hebben wel zin in seks, en ook al zou ze het even wat minder hebben dan moet ze soms maar een beetje door de zure appel heen bijten. Zo gaat dat in gezonde relaties. En anders zou je juist op zoek moeten gaan naar de oorzaak dat ze er geen zin in heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef RM-rf het volgende:
ik ben ook homo geworden, is gewoon echt veel leuker, geen gezeik van die domme wijven, nooit meer een probleem dat je partner geen zin in sex heeft, niet je moeten intereseren in wijven-onderwerpen (of die interesse veinzen).
Geef me nu maar eens één reden waarom je nog hetero zou willen blijven?
Ik vind FOK! aardig woke hoor. Het is hier geen stormfront natuurlijk maar dat wil ook niemand, maar bij de meeste, vooral vrouwelijke, users krijg ik erge woke-vibes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat is één website. Jij had het in je OP over "internet, tv, social media."
Is jouw vraag nu veranderd naar "zijn FOK!kers meer homo dan vroeger vanwege woke?"? Ook dan zou ik zeggen nee, want FOK! is niet bepaald een woke-platform.
Je verhaal verandert steeds? Althans, hoewel niet exclusief, wordt met homo's doorgaans verwezen naar mannen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
Ik vind FOK! aardig woke hoor. Het is hier geen stormfront natuurlijk maar dat wil ook niemand, maar bij de meeste, vooral vrouwelijke, users krijg ik erge woke-vibes.
Ik snap niet wat je bedoelt wat er is veranderdquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Breh.
[..]
Je verhaal verandert steeds? Althans, hoewel niet exclusief, wordt met homo's doorgaans verwezen naar mannen.
Maar mocht je vraag eigenlijk gaan over een toename van lesbiennes op FOK!, misschien worden ze allemaal lesbisch vanwege mannen die denken dat in een gezonde relatie de vrouw door de zure appel heen moet bijten met de benen wijd?
Overigens zou ik je aanraden om je OP aan te passen zodat het duidelijk aangeeft dat je vraag eigenlijk gaat over de toename van lesbiennes op FOK!
Dat je de huishoudelijke taken kunt afschuiven?quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef RM-rf het volgende:
ik ben ook homo geworden, is gewoon echt veel leuker, geen gezeik van die domme wijven, nooit meer een probleem dat je partner geen zin in sex heeft, niet je moeten intereseren in wijven-onderwerpen (of die interesse veinzen).
Ik val op vrouwenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef RM-rf het volgende:
Uiteraard denk je dat.quote:
Pffff wat een half werk, je vergeet het tekort aan god in hun leven en het nemen van vaccincaties.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef Bezsen het volgende:
PsyOP in combinatie met het “voedsel” van de laatste twintig jaar.
De grote borsten van vrouwen zijn echt vele malen aantrekkelijker dan de grote borsten van mannen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat TS al zelf het antwoord geeft,quote:
Verder zijn er volgens mij best veel mannen die incidenteel biseksueel zijn, alleen is dat iets waar vroeger minder openlijk over gesproken werd. Misschien dat dat tegenwoordig meer gebeurd, maar dit soort dingen zijn altijd erg anekdotisch en afhankelijk van je eigen kennissenkring natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:08 schreef SuperNeger het volgende:
Waren er altijd al zoveel homo's en durven mensen er nu eerlijker over te zijn (...)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef Bezsen het volgende:
PsyOP in combinatie met het “voedsel” van de laatste twintig jaar.
Omdat wijven uiteindelijk toch lekkerder zijn dan homo'squote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef RM-rf het volgende:
Meen je dit nou echt, of is dit een puur verzinsel van jezelf?quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:08 schreef SuperNeger het volgende:
waar homo zijn als tof wordt bestempelt een beetje hoe die linkse woke gekkies sowieso overal achteraan lopen?
Dan ga jij 's avonds naar de verkeerde parkeerplaatsen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
en nee dan zie ik niet opeens overal homo's opduiken uit de bosjes of zo.
Je moet helemaal niks. En jij oordeelt nu ook over TS door te veronderstellen dat hij iets tegen homo's heeft, terwijl hij dat niet zegt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:27 schreef Vincent_student het volgende:
Raar figuur, TS.
Je moet mensen accepteren hoe ze zijn. Oordeel niet.
Ook nederlandse 'wijven'?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Omdat wijven uiteindelijk toch lekkerder zijn dan homo's
Mag je nog wel 'lekker wijf' zeggen of schiet iedereen ook gelijk dan in de kwetskramp?quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ook nederlandse 'wijven'?
R&P / Nederlandse vrouwen missen vrouwelijkheid #6
Het is hooguit de vraag of mensen de consequenties accepteren van hun eigen houding tov van 'wijven'... als je zo'n afkeer van 'wijven' hebt, past eigenlijk hooguit nog om zelf ook homoseksueel te worden. Dan ben je van die hoogoplopende ergernis direkt af ....
Levert je ook nog eens veel betere pijpbeurten op, omdat de meeste 'wijven' ook verdomd slecht met en goede pik kunnen omgaan, waar homos juist er experts daarin zijn
en voor diegenen die zich zorgen maken over 'vrouwelijkheid''.. er zijn ook genoeg nederlandse homos te vinden die zeer wel erg vrouwelijk zijn... schijnbaar is dat aantal zelfs hoger dan ''alle nederlandse wijven'' (en het groeit, aangezien er relatief steeds meer homo's komen)
Ik weet dat niet weten .. heb je dan enorm het gevoel dat dat zo zou zijn...? misschien ligt het dan wel eerder aan jezelf?quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mag je nog wel 'lekker wijf' zeggen of schiet iedereen ook gelijk dan in de kwetskramp?
En pijperij voor het aandachtstekort, zou het zo simpel zijn? Dan helpt praten toch meestal heel goed, of een pilletje.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:58 schreef HSG het volgende:
De meeste mensen zijn niet opeens gay... ze janken om aandacht.
Welke mensen bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:58 schreef HSG het volgende:
De meeste mensen zijn niet opeens gay... ze janken om aandacht.
Dit. En dat is inderdaad een hype, maar wel een hele vuile. Labiele figuren die elkaar nu gek maken en meesleuren in hun idioterie. Het aantal mensen dat zich "trans" noemt is in een paar jaar tijd vervijfvoudigd. Dat is niet normaal.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:15 schreef matthijst het volgende:
Non-binair en transgender lijken me meer hypes, dan homo's.
In mijn eigen kring valt het enorm mee. Men is iets opener qua biseksualiteit, en er zijn wat collega's die graag hip zijn en zichzelf panseksueel noemen ipv lesbienne.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:31 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Ik denk dat TS al zelf het antwoord geeft,
[..]
Verder zijn er volgens mij best veel mannen die incidenteel biseksueel zijn, alleen is dat iets waar vroeger minder openlijk over gesproken werd. Misschien dat dat tegenwoordig meer gebeurd, maar dit soort dingen zijn altijd erg anekdotisch en afhankelijk van je eigen kennissenkring natuurlijk.
Al met al extreem gebaseerd, en reacties zoals die van TS maken het alleen maar leuker.
Jazeker. Je kunt de verkeerde treffen en dan moet je het "hem" noemen. Dus kijk uit voor de extreem lange tenen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mag je nog wel 'lekker wijf' zeggen of schiet iedereen ook gelijk dan in de kwetskramp?
En nu is het omgekeerd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef yessie234 het volgende:
Homo had de afgelopen twintig jaar betere reclamecampagnes dan hetero, wat een aha-momentje opleverde bij de consument.
Maar wat als TS een moslims is?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:27 schreef Vincent_student het volgende:
Raar figuur, TS.
Je moet mensen accepteren hoe ze zijn. Oordeel niet.
Wat een onzin. Ze zijn er altijd al geweest. Of denk je dat linkshandigen ook iets van de laatste eeuw is? Ze worden nu meer geaccepteerd dus komen ze er ook makkelijker voor uitquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef yessie234 het volgende:
Homo had de afgelopen twintig jaar betere reclamecampagnes dan hetero, wat een aha-momentje opleverde bij de consument.
toch is dit nite altijd een keuze. Met al mijn mannen vrienden kan ik het enorm goed vinden, hard mee lachen, veel gemeen, maar die kriebels/lust komen gewoon niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom de helft van de mensen uitsluiten waar je verliefd op kan worden?
De meeste van mijn collega's zullen denken dat, dat een hippe stampot variant uit de Allerhande isquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn eigen kring valt het enorm mee. Men is iets opener qua biseksualiteit, en er zijn wat collega's die graag hip zijn en zichzelf panseksueel noemen ipv lesbienne.
Heb wel een kennis die lesgeeft aan VWO, die zich zorgen maakt. Er is niemand op school die "gewoon" hetero is. Haar woorden, die zichzelf heel liberaal vindt.
Er is maar één echte 'panseksueel', en dat is Crazy Dave van Plants vs. Zombies.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn eigen kring valt het enorm mee. Men is iets opener qua biseksualiteit, en er zijn wat collega's die graag hip zijn en zichzelf panseksueel noemen ipv lesbienne.
Heb wel een kennis die lesgeeft aan VWO, die zich zorgen maakt. Er is niemand op school die "gewoon" hetero is. Haar woorden, die zichzelf heel liberaal vindt.
Op één of andere manier geloven wij tegenwoordig dat we ons hele leven dezelfde seksuele geaardheid hebben, terwijl de geschiedenis vol van tegenvoorbeelden zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Luuntje het volgende:
Dan doet mijn ex er ook aan mee.....die heeft blijkbaar nu een vriend en is dus uit de kast gekomen, na 48 jaar
dat moet hij weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Luuntje het volgende:
Dan doet mijn ex er ook aan mee.....die heeft blijkbaar nu een vriend en is dus uit de kast gekomen, na 48 jaar
Ja...zijn pakkie an....begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen homoseksualiteit enzo. Maar dit zagen we eigenlijk al eerder aankomen.quote:
Huh dus je kunt wel homo 'worden'?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:10 schreef Horzula het volgende:
[..]
Op één of andere manier geloven wij tegenwoordig dat we ons hele leven dezelfde seksuele geaardheid hebben, terwijl de geschiedenis vol van tegenvoorbeelden zit.
Kijk bijvoorbeeld eens naar het leven van hedendaagse Grieken of Turken of legio andere volken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:46 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Huh dus je kunt wel homo 'worden'?
Ik hoor altijd om me heen dat we ons geen zorgen hoeven te maken over vulgaire kinderboeken over seks en homoseksualiteit, de tv-programma's, de gay pride, etc omdat kinderen echt niet 'zomaar homo kunnen worden hoor'.
Dus, wat is het nou?
nou ik heb een keer mijn toenmalige vriendin van achteren genomen , zat wel lekker strak , maar zelf lijkt het me geen feest, dus doe ik het nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:08 schreef SuperNeger het volgende:
Kijk alleen al naar de topics hier in SEX of in LIF of in R&P en KPD enzo... Het lijkt wel een pandemie.
Waren er altijd al zoveel homo's en durven mensen er nu eerlijker over te zijn of is het inderdaad echt een psychologische oorlog of propaganda wat mensen op internet, tv, social media enzovoort zien? Of een soort van psychologische mindgame waar homo zijn als tof wordt bestempelt een beetje hoe die linkse woke gekkies sowieso overal achteraan lopen?
Ik denk eigenlijk het tweede.
mooi toch en vraag je wel eens aan hem of het lekker strak is ?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:45 schreef Luuntje het volgende:
Zijn veel homofielen homo omdat ze vrouwen hatenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:55 schreef Stepperoller het volgende:
Er zijn dan ook veel misogyne kasthomo's die zichzelf voorliegen dat ze hetero zijn. Vaak zitten ze op het randje van wel/niet uit de kast komen.
[ afbeelding ]
En als een deel dat ineens wel doet is er idd een toename.
Je plaatje doet het niet, zeker 2 linkerhanden hahaquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze zijn er altijd al geweest. Of denk je dat linkshandigen ook iets van de laatste eeuw is? Ze worden nu meer geaccepteerd dus komen ze er ook makkelijker voor uit
[ afbeelding ]
nee juist niet homos zijn zeer geliefd bij vrouwen , dat is de enige reden dat ik homo zou willen zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn veel homofielen homo omdat ze vrouwen haten
ja het kan mij verder ook niet echt boeienquote:Op zondag 16 maart 2025 14:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kan mij het schelen wat een ander in de slaapkamer doet? Zonde van mijn tijd.
Homoseksuele mannen zijn niet bij alle vrouwen geliefd, en v.v.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee juist niet homos zijn zeer geliefd bij vrouwen , dat is de enige reden dat ik homo zou willen zijn
[..]
ja het kan mij verder ook niet echt boeien
als ze maar niet gaan slaan met zweepjes en ze met van die doornen en prikkeldraard op de kont, dat vind ik zielig
Inderdaad @FlippingCoin doe dat voortaan maar niet meer met het juffiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en ze met van die doornen en prikkeldraard op de kont, dat vind ik zielig
niks zielig aanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad @:FlippingCoin doe dat voortaan maar niet meer met het juffie
'feels like warm... boerenkool.'quote:Op zondag 16 maart 2025 12:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
De meeste van mijn collega's zullen denken dat, dat een hippe stampot variant uit de Allerhande is
Raar dan dat het al in duizenden jaren oude geschriften voor komt...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:02 schreef Horzula het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens naar het leven van hedendaagse Grieken of Turken of legio andere volken.
Volgens Alan Moore is 'de homoseksuele man' als idee in de literatuur ontwikkeld in de 19e eeuw net zoals de boeken vanuit het perspectief van -en met sympathie voor- de prostituee.
Er zijn voorbeelden van mensen die na de leven van hun liefde verloren te hebben over zijn gegaan op het andere geslacht (dan wel de andere categorie) dan dat van de geliefde.
Oke dus je kunt volgens jou wel als hetero 'geboren' worden en dan later nog homo worden?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:02 schreef Horzula het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens naar het leven van hedendaagse Grieken of Turken of legio andere volken.
Volgens Alan Moore is 'de homoseksuele man' als idee in de literatuur ontwikkeld in de 19e eeuw net zoals de boeken vanuit het perspectief van -en met sympathie voor- de prostituee.
Er zijn voorbeelden van mensen die na de leven van hun liefde verloren te hebben over zijn gegaan op het andere geslacht (dan wel de andere categorie) dan dat van de geliefde.
Ja daar hebben ze kampen voor /squote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Oke dus je kunt volgens jou wel als hetero 'geboren' worden en dan later nog homo worden?
Kunnen homo's dan ook (weer) hetero worden?
Dat is meer iets voor bi-seksuelen zonder vaste relatie die weer een tijdje andere seks willen. Er zijn mensen die beweren dat dit met hersenen te maken heeft, en de ruime keuze die er tegenwoordig is in de seks supermarkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Oke dus je kunt volgens jou wel als hetero 'geboren' worden en dan later nog homo worden?
Welnee.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Edensnator het volgende:
Het is inderdaad een modeverschijnsel. Over 25 jaar is 1 op de 10 transgender. Totale gekte als je het mij vraagt. Die mensen zijn in de war.
Nee om die reden zijn ze dan kasthomo en doen ze zich hetero voorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn veel homofielen homo omdat ze vrouwen haten
Dat dacht jij zeker ook van linkshandigheid toen dat niet meer werd bestraftquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Edensnator het volgende:
Het is inderdaad een modeverschijnsel. Over 25 jaar is 1 op de 10 transgender. Totale gekte als je het mij vraagt. Die mensen zijn in de war.
Wonderlijk dat die geschriften net uit lijken te komen bij wat op dit moment in de maatschappij in de mode is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Raar dan dat het al in duizenden jaren oude geschriften voor komt...
quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat dacht jij zeker ook van linkshandigheid toen dat niet meer werd bestraft
[ afbeelding ]
quote:Lead pollution in the USA peaked between the 1960s and 1980s, primarily due to the widespread use of leaded gasoline, lead-based paints, and industrial emissions.
Key Periods of High Lead Pollution:
1. 1920s-1970s – Leaded gasoline became common after being introduced in the 1920s, and emissions steadily increased.
2. 1960s-1970s – Peak lead emissions, mainly from cars burning leaded gasoline. By the 1970s, over 250,000 tons of lead were released into the air annually.
3. 1980s – Regulations started reducing lead pollution significantly, including the 1973 EPA mandate to phase out leaded gasoline.
4. 1996 – Leaded gasoline was completely banned for on-road vehicles in the U.S.
By the early 2000s, atmospheric lead levels had dropped by more than 90% compared to the 1970s. However, lead contamination from older infrastructure, water pipes, and industrial sites remains a problem today (e.g., Flint, Michigan water crisis).
Ik vraag hem helemaal niks meerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mooi toch en vraag je wel eens aan hem of het lekker strak is ?
of is hij de bruinwerker ?
Homo en hetero zijn verzinsels.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Euhm...quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:11 schreef Horzula het volgende:
[..]
Wonderlijk dat die geschriften net uit lijken te komen bij wat op dit moment in de maatschappij in de mode is.
Ik denk dat het vooral is omdat ze selectief worden gelezen (en de dingen overgeslagen die niet goed lijken te passen. Zie ook de Bijbel).
Die geile Romeinen met hun orgies in stoombaden en zo, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:10 schreef Horzula het volgende:
[..]
Op één of andere manier geloven wij tegenwoordig dat we ons hele leven dezelfde seksuele geaardheid hebben, terwijl de geschiedenis vol van tegenvoorbeelden zit.
Daarom worden uit (meest) dezelfde teksten per (modern) decennium meestal verschillende dingen gehaald en wat niet goed uitkomt genegeerd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Euhm...
Die geschriften zijn al heel lang bekend joh.
korfbal?? Ben je dan homo ???quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:39 schreef ems. het volgende:
Omdat het stapsgewijs steeds iets 'makkelijker' wordt om hierover uit te komen. Vroeger ging je dan gewoon op korfbal ofzo maar nu kan er daadwerkelijk over gepraat worden.
Waar haal je deze onzin vandaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Edensnator het volgende:
Homoseksualiteit bestaat al duizenden jaren. Ook bij dieren komt het voor. Heel normaal!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Edensnator het volgende:
Puur empirisch vastgesteldquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:26 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan?
Ja. Ik heb in ieder geval nog nooit een korfballer ontmoet die niet gay is.quote:
Dat inderdaad. Mijn nichtje werkt in de jeugdpsychiatrie en die zegt:"Vroeger werden ze allemaal Gothic, tegenwoordig zijn ze non-binair."quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:15 schreef matthijst het volgende:
Non-binair en transgender lijken me meer hypes, dan homo's.
Waarschijnlijk zijn eigen vriendenkring.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:26 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan?
Denk dat daar nog wel een groot verschil in zit tussen vmbo en havo/vwo/gymnasium.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:12 schreef Chandler het volgende:
Ook op school zie ik een verschuiving naar dat het minder beladen is... jongens hebben er minder problemen mee om er voor uit te komen, al is de eerste stap voor hun altijd nog moeilijk.
Dus meer begrip vanuit de omgeving is wel key!
Klopt, wil niet zeggen dat hoe hogere opleiding hoe meer openminded!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Denk dat daar nog wel een groot verschil in zit tussen vmbo en havo/vwo/gymnasium.
Dat is juist een kenmerk van hogere opleiding, en dito onderscheidingsvermogen!quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, wil niet zeggen dat hoe hogere opleiding hoe meer openminded!
Ik zou juist denken dat als je een hogere opleiding volgt je meer kennis je tot je krijgt en je dus meer dingen begrijptquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:17 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat is juist een kenmerk van hogere opleiding, en dito onderscheidingsvermogen!
Klopt, en open-mindedness kent grenzen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat als je een hogere opleiding volgt je meer kennis je tot je krijgt en je dus meer dingen begrijpt
Maar helaas is dat vaak ook niet het geval.
Het is wel vaak zo dat bij hoger niveau de invloed van religie en niet-accepterende (sub)culturen afneemt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat als je een hogere opleiding volgt je meer kennis je tot je krijgt en je dus meer dingen begrijpt
Maar helaas is dat vaak ook niet het geval.
Als hetero zijnde kan je ook niet meedoen met korfbal.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Ik heb in ieder geval nog nooit een korfballer ontmoet die niet gay is.
Maar tegenwoordig is dat, nogmaals, anders. Homo zijn kan je een stuk opener over zijn. Korfbal zou ik persoonlijk wel nog stil over blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Canopus het volgende:
[..]
Als hetero zijnde kan je ook niet meedoen met korfbal.
Beetje hetzelfde als waterpolo en dat soort sporten...dat is puur voor homo's.En voetbal is dan alleen weer voor hetero's. Als homo kom je daar niet tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Canopus het volgende:
[..]
Als hetero zijnde kan je ook niet meedoen met korfbal.
Beetje hetzelfde als waterpolo en dat soort sporten...dat is puur voor homo's.Jij was niet butch genoeg voor ons team!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel hoor als je maar geen zeepje laat vallenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En voetbal is dan alleen weer voor hetero's. Als homo kom je daar niet tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |