abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:08:21 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_216837518
Kijk alleen al naar de topics hier in SEX of in LIF of in R&P en KPD enzo... Het lijkt wel een pandemie.

Waren er altijd al zoveel homo's en durven mensen er nu eerlijker over te zijn of is het inderdaad echt een psychologische oorlog of propaganda wat mensen op internet, tv, social media enzovoort zien? Of een soort van psychologische mindgame waar homo zijn als tof wordt bestempelt een beetje hoe die linkse woke gekkies sowieso overal achteraan lopen?

Ik denk eigenlijk het tweede.
Man of Steal.
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:12:15 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216837553
Bij mij is het omdat ik niet kan kiezen.
Geen idee hoe dat bij anderen zit.
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:44:52 #3
479315 SuperNeger
pi_216837854
Oke hij voelde zich aangevallen, dat was niet mijn intentie ik was gewoon benieuwd

[ Bericht 73% gewijzigd door Armani XL op 26-02-2025 11:29:39 ]
Man of Steal.
pi_216837871
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:44 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Oke hij voelde zich aangevallen, dat was niet mijn intentie ik was gewoon benieuwd
Hij is wellicht met het verkeerde been uit bed gestapt.
Of er zat nog een stukje ergens in haha
#Anoniem graag
pi_216837905
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:08 schreef SuperNeger het volgende:
Kijk alleen al naar de topics hier in SEX of in LIF of in R&P en KPD enzo... Het lijkt wel een pandemie.

Waren er altijd al zoveel homo's en durven mensen er nu eerlijker over te zijn of is het inderdaad echt een psychologische oorlog of propaganda wat mensen op internet, tv, social media enzovoort zien? Of een soort van psychologische mindgame waar homo zijn als tof wordt bestempelt een beetje hoe die linkse woke gekkies sowieso overal achteraan lopen?

Je hebt ze door! Homo zijn is een trend, superhip, de nieuwste rage, geef het 10 jaar.

8)7
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:51:45 #6
479315 SuperNeger
pi_216837911
quote:
9s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:51 schreef Drxx het volgende:

[..]
Je hebt ze door! Homo zijn is een trend, superhip, de nieuwste rage, geef het 10 jaar.

8)7
Ga je nu echt doen alsof het niet super extreem overal te zien is opeens?
Man of Steal.
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:53:15 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216837929
@VseslavBotkin duiding graag!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_216837980
Het is een bekend psychologisch effect, dat je ook bijv hebt met zwangerschap, als je zelf zwanger bent (of je vrouw is het) zie je opeens overal zwangere mensen. En als je een nieuw merk auto hebt gekocht dan zie je die auto opeens overal rijden. Dus TS gefeliciteerd, ben je al uit de kast?
pi_216838003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:51 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ga je nu echt doen alsof het niet super extreem overal te zien is opeens?
Er is meer aandacht voor op tv, het thema scoort kennelijk goed. Maar jij had het ook over de reguliere bevolking, en nee dan zie ik niet opeens overal homo's opduiken uit de bosjes of zo.

Het kan heel goed dat er in zijn totaliteit meer homo's zijn dan voorheen, bevolkingsaantallen zijn immers geëxplodeerd sinds de jaren 50 en daar zullen zeker ook homo's tussenzitten.

Wat betreft social media is het vooral jouw algorithme. Kennelijk houdt dit jou bezig, en dat is big data opgevallen. Ik kom bijvoorbeeld geen homo-onderwerpen op mijn timeline tegen, maar vooral dikke tetten.

Maar nee, ik denk niet dat meer mensen homo zijn geworden omdat het hip en woke is.
pi_216838011
THEY'RE TURNING THE FROGS GAY
Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 26 februari 2025 @ 10:08:14 #11
479315 SuperNeger
pi_216838074
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:58 schreef Drxx het volgende:

[..]
Er is meer aandacht voor op tv, het thema scoort kennelijk goed. Maar jij had het ook over de reguliere bevolking, en nee dan zie ik niet opeens overal homo's opduiken uit de bosjes of zo.

Het kan heel goed dat er in zijn totaliteit meer homo's zijn dan voorheen, bevolkingsaantallen zijn immers geëxplodeerd sinds de jaren 50 en daar zullen zeker ook homo's tussenzitten.

Wat betreft social media is het vooral jouw algorithme. Kennelijk houdt dit jou bezig, en dat is big data opgevallen. Ik kom bijvoorbeeld geen homo-onderwerpen op mijn timeline tegen, maar vooral dikke tetten.

Maar nee, ik denk niet dat meer mensen homo zijn geworden omdat het hip en woke is.
De topics die ik op FOK! zie heeft toch niks te maken met een algoritme. 10 jaar geleden leek het in ieder geval veel minder
Man of Steal.
pi_216838122
ik ben ook homo geworden, is gewoon echt veel leuker, geen gezeik van die domme wijven, nooit meer een probleem dat je partner geen zin in sex heeft, niet je moeten intereseren in wijven-onderwerpen (of die interesse veinzen).

Geef me nu maar eens één reden waarom je nog hetero zou willen blijven?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 26 februari 2025 @ 10:15:35 #13
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216838128
Non-binair en transgender lijken me meer hypes, dan homo's.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216838473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:08 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
De topics die ik op FOK! zie heeft toch niks te maken met een algoritme. 10 jaar geleden leek het in ieder geval veel minder
Dat is één website. Jij had het in je OP over "internet, tv, social media."

Is jouw vraag nu veranderd naar "zijn FOK!kers meer homo dan vroeger vanwege woke?"? Ook dan zou ik zeggen nee, want FOK! is niet bepaald een woke-platform.
  woensdag 26 februari 2025 @ 10:49:38 #16
479315 SuperNeger
pi_216838539
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef RM-rf het volgende:
ik ben ook homo geworden, is gewoon echt veel leuker, geen gezeik van die domme wijven, nooit meer een probleem dat je partner geen zin in sex heeft, niet je moeten intereseren in wijven-onderwerpen (of die interesse veinzen).

Ik vind dat een beetje een gek argument. Genoeg vrouwen hebben wel zin in seks, en ook al zou ze het even wat minder hebben dan moet ze soms maar een beetje door de zure appel heen bijten. Zo gaat dat in gezonde relaties. En anders zou je juist op zoek moeten gaan naar de oorzaak dat ze er geen zin in heeft.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:45 schreef Drxx het volgende:

[..]
Dat is één website. Jij had het in je OP over "internet, tv, social media."

Is jouw vraag nu veranderd naar "zijn FOK!kers meer homo dan vroeger vanwege woke?"? Ook dan zou ik zeggen nee, want FOK! is niet bepaald een woke-platform.
Ik vind FOK! aardig woke hoor. Het is hier geen stormfront natuurlijk maar dat wil ook niemand, maar bij de meeste, vooral vrouwelijke, users krijg ik erge woke-vibes.
Man of Steal.
pi_216838621
Er zijn dan ook veel misogyne kasthomo's die zichzelf voorliegen dat ze hetero zijn. Vaak zitten ze op het randje van wel/niet uit de kast komen.

En als een deel dat ineens wel doet is er idd een toename.
pi_216838681
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
Ik vind FOK! aardig woke hoor. Het is hier geen stormfront natuurlijk maar dat wil ook niemand, maar bij de meeste, vooral vrouwelijke, users krijg ik erge woke-vibes.
Je verhaal verandert steeds? Althans, hoewel niet exclusief, wordt met homo's doorgaans verwezen naar mannen.

Maar mocht je vraag eigenlijk gaan over een toename van lesbiennes op FOK!, misschien worden ze allemaal lesbisch vanwege mannen die denken dat in een gezonde relatie de vrouw door de zure appel heen moet bijten met de benen wijd? :?

Overigens zou ik je aanraden om je OP aan te passen zodat het duidelijk aangeeft dat je vraag eigenlijk gaat over de toename van lesbiennes op FOK!
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:00:53 #19
479315 SuperNeger
pi_216838694
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:00 schreef Drxx het volgende:

[..]
Breh.
[..]
Je verhaal verandert steeds? Althans, hoewel niet exclusief, wordt met homo's doorgaans verwezen naar mannen.

Maar mocht je vraag eigenlijk gaan over een toename van lesbiennes op FOK!, misschien worden ze allemaal lesbisch vanwege mannen die denken dat in een gezonde relatie de vrouw door de zure appel heen moet bijten met de benen wijd? :?

Overigens zou ik je aanraden om je OP aan te passen zodat het duidelijk aangeeft dat je vraag eigenlijk gaat over de toename van lesbiennes op FOK!
Ik snap niet wat je bedoelt wat er is veranderd
Man of Steal.
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:16:48 #20
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_216838895
quote:

Dat je de huishoudelijke taken kunt afschuiven?
To BG or not to BG!
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:30:38 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_216839039
Ach... we hebben vanalles gehad; Lang haar, disco lok, hanekam Blijkbaar is het nu in je dusdanig te verkleden dat de rest niet meer weet offie een jongen of een meisie ben
pi_216839105
quote:

Ik val op vrouwen

Al heb ik altijd wel een nieuwsgier gehad naar het zoenen met een man. Miss toch beetje onderliggend bi ofzo. Ik ben overigens nog nooit een man tegengekomen met wie ik dit experiment zou willen doen.

Miss is het de media die dat in mijn hoofd propt
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216839125
quote:
Uiteraard denk je dat.

Maar dan is dit topic ook nergens voor nodig. Het is niet alsof je overtuigd wilt worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:58:59 #24
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_216839310
PsyOP in combinatie met het “voedsel” van de laatste twintig jaar.
pi_216839313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef Bezsen het volgende:
Pffff wat een half werk, je vergeet het tekort aan god in hun leven en het nemen van vaccincaties.
pi_216839824
quote:

De grote borsten van vrouwen zijn echt vele malen aantrekkelijker dan de grote borsten van mannen.
  woensdag 26 februari 2025 @ 14:27:07 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_216841235
Het zal de tijdsgeest zijn.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 26 februari 2025 @ 14:34:24 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216841303
Ik verbaas me erover dat mensen zo’n random stelling zomaar voor waar aannemen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_216841882
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:VseslavBotkin duiding graag!
Ik denk dat TS al zelf het antwoord geeft,
quote:
Waren er altijd al zoveel homo's en durven mensen er nu eerlijker over te zijn (...)
Verder zijn er volgens mij best veel mannen die incidenteel biseksueel zijn, alleen is dat iets waar vroeger minder openlijk over gesproken werd. Misschien dat dat tegenwoordig meer gebeurd, maar dit soort dingen zijn altijd erg anekdotisch en afhankelijk van je eigen kennissenkring natuurlijk.

Al met al extreem gebaseerd, en reacties zoals die van TS maken het alleen maar leuker.
pi_216842040
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef Bezsen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
pi_216844288
Omdat er zoveel verwijfde jongens rondlopen. + Als je no hommo zegt, kun je jezelf daarna weer hetero noemen.
pi_216844428
Het zijn de chemtrails die de reptilians over ons uitsproeien die ons gay maken.
  woensdag 26 februari 2025 @ 20:02:33 #33
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216845352
quote:

Omdat wijven uiteindelijk toch lekkerder zijn dan homo's
Le Diable
pi_216845575
Waarom de helft van de mensen uitsluiten waar je verliefd op kan worden?
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_216845778
quote:
waar homo zijn als tof wordt bestempelt een beetje hoe die linkse woke gekkies sowieso overal achteraan lopen?
Meen je dit nou echt, of is dit een puur verzinsel van jezelf?
Ik denk het tweede.
pi_216845801
Waarom valt het jou op kan je beter vragen
pi_216845834
Raar figuur, TS.
Je moet mensen accepteren hoe ze zijn. Oordeel niet.
pi_216846265
Homo had de afgelopen twintig jaar betere reclamecampagnes dan hetero, wat een aha-momentje opleverde bij de consument.
pi_216849326
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:58 schreef Drxx het volgende:

[..]
en nee dan zie ik niet opeens overal homo's opduiken uit de bosjes of zo.
Dan ga jij 's avonds naar de verkeerde parkeerplaatsen. :D
pi_216849341
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 20:27 schreef Vincent_student het volgende:
Raar figuur, TS.
Je moet mensen accepteren hoe ze zijn. Oordeel niet.
Je moet helemaal niks. En jij oordeelt nu ook over TS door te veronderstellen dat hij iets tegen homo's heeft, terwijl hij dat niet zegt.
pi_216849732
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 20:02 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Omdat wijven uiteindelijk toch lekkerder zijn dan homo's
Ook nederlandse 'wijven'?

R&P / Nederlandse vrouwen missen vrouwelijkheid #6 ;)

Het is hooguit de vraag of mensen de consequenties accepteren van hun eigen houding tov van 'wijven'... als je zo'n afkeer van 'wijven' hebt, past eigenlijk hooguit nog om zelf ook homoseksueel te worden. Dan ben je van die hoogoplopende ergernis direkt af ....

Levert je ook nog eens veel betere pijpbeurten op, omdat de meeste 'wijven' ook verdomd slecht met en goede pik kunnen omgaan, waar homos juist er experts daarin zijn :Y
en voor diegenen die zich zorgen maken over 'vrouwelijkheid''.. er zijn ook genoeg nederlandse homos te vinden die zeer wel erg vrouwelijk zijn... schijnbaar is dat aantal zelfs hoger dan ''alle nederlandse wijven'' (en het groeit, aangezien er relatief steeds meer homo's komen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_216850840
Het valt mij op dat als het over LHBT gaat, het taboe blijft om erover praten, maar dat mensen een bepaalde mening wordt opgedrongen.

Maar goed, dat is ook zo met ethnische afkomst en religie.

Ik merk binnen de gayscene veel meer stigma dan daarbuiten. Heel veel initiatieven om de acceptatie te bevorderen, echter dat houdt voor zover ik het zelf ervaren heb vooral in acties om het volk op te dringen dat niemand er iets negatiefs over mag zeggen, want anders ben je een homo- of transfoob en word je ook voor kastnicht uitgescholden. Nu gebeurt zoiets veel genuanceerder, echter er sluimert daar bij iets passief-agressiefs.

Ik snap het overigens wel. Mensen voelen zich toch niet geaccepteerd en dat gaat samen met schaamte.

Als je zelf homo bent, kan het lastig zijn om jouw eigen weg erin te vinden.
  donderdag 27 februari 2025 @ 12:33:36 #43
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_216850895
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2025 09:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ook nederlandse 'wijven'?

R&P / Nederlandse vrouwen missen vrouwelijkheid #6 ;)

Het is hooguit de vraag of mensen de consequenties accepteren van hun eigen houding tov van 'wijven'... als je zo'n afkeer van 'wijven' hebt, past eigenlijk hooguit nog om zelf ook homoseksueel te worden. Dan ben je van die hoogoplopende ergernis direkt af ....

Levert je ook nog eens veel betere pijpbeurten op, omdat de meeste 'wijven' ook verdomd slecht met en goede pik kunnen omgaan, waar homos juist er experts daarin zijn :Y
en voor diegenen die zich zorgen maken over 'vrouwelijkheid''.. er zijn ook genoeg nederlandse homos te vinden die zeer wel erg vrouwelijk zijn... schijnbaar is dat aantal zelfs hoger dan ''alle nederlandse wijven'' (en het groeit, aangezien er relatief steeds meer homo's komen)
Mag je nog wel 'lekker wijf' zeggen of schiet iedereen ook gelijk dan in de kwetskramp?
Le Diable
pi_216850976
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Mag je nog wel 'lekker wijf' zeggen of schiet iedereen ook gelijk dan in de kwetskramp?
Ik weet dat niet weten .. heb je dan enorm het gevoel dat dat zo zou zijn...? misschien ligt het dan wel eerder aan jezelf?
pi_216851180
De meeste mensen zijn niet opeens gay... ze janken om aandacht.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_216851205
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:58 schreef HSG het volgende:
En pijperij voor het aandachtstekort, zou het zo simpel zijn? Dan helpt praten toch meestal heel goed, of een pilletje.

[ Bericht 0% gewijzigd door yessie234 op 27-02-2025 13:09:14 ]
  donderdag 27 februari 2025 @ 13:23:21 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216851403
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:58 schreef HSG het volgende:
Welke mensen bedoel je?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 februari 2025 @ 13:39:23 #48
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_216851524
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:15 schreef matthijst het volgende:
Non-binair en transgender lijken me meer hypes, dan homo's.
Dit. En dat is inderdaad een hype, maar wel een hele vuile. Labiele figuren die elkaar nu gek maken en meesleuren in hun idioterie. Het aantal mensen dat zich "trans" noemt is in een paar jaar tijd vervijfvoudigd. Dat is niet normaal.
Gevaccineerd.
  donderdag 27 februari 2025 @ 13:40:28 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_216851527
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2025 15:31 schreef VseslavBotkin het volgende:

[..]
Ik denk dat TS al zelf het antwoord geeft,
[..]
Verder zijn er volgens mij best veel mannen die incidenteel biseksueel zijn, alleen is dat iets waar vroeger minder openlijk over gesproken werd. Misschien dat dat tegenwoordig meer gebeurd, maar dit soort dingen zijn altijd erg anekdotisch en afhankelijk van je eigen kennissenkring natuurlijk.

Al met al extreem gebaseerd, en reacties zoals die van TS maken het alleen maar leuker.
In mijn eigen kring valt het enorm mee. Men is iets opener qua biseksualiteit, en er zijn wat collega's die graag hip zijn en zichzelf panseksueel noemen ipv lesbienne.
Heb wel een kennis die lesgeeft aan VWO, die zich zorgen maakt. Er is niemand op school die "gewoon" hetero is. Haar woorden, die zichzelf heel liberaal vindt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 27 februari 2025 @ 13:42:08 #50
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_216851536
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Jazeker. Je kunt de verkeerde treffen en dan moet je het "hem" noemen. Dus kijk uit voor de extreem lange tenen. :+
Gevaccineerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')