SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ideaal!quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij waren niet boeiend hoorZat gewoon de hele dag binnen.
Gewoon in Discovery Channel stijl laten verfilmen. Gebeurt niks boeiends in een aflevering, maar toch doen ze met muziek en voice over alsof je op elk moment dood kunt gaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij waren niet boeiend hoorZat gewoon de hele dag binnen.
Dat komt wel dicht bij de beleving van CL dan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in Discovery Channel stijl laten verfilmen. Gebeurt niks boeiends in een aflevering, maar toch doen ze met muziek en voice over alsof je op elk moment dood kunt gaan
Ik denk dan vooral aan mensen die "ineens" in een bos gingen wandelen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige wat ik mis uit de Coronatijd is de rust op de weg. Natuur vaarde er wel bij.
Je moet wat, met zoveel vrije tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dan vooral aan mensen die "ineens" in een bos gingen wandelen.
Wij hadden toen een helikopter boven het huis hangen terwijl Willeke Alberti in de tuin stond te kwaken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dan vooral aan mensen die "ineens" in een bos gingen wandelen.
"Her pets will die if they don't get food in the next hour.. will she make it up the stairs on time?"quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat komt wel dicht bij de beleving van CL dan.
Ik zie dit voor me en hoor de stem van Attenborough die dit vertelt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Her pets will die if they don't get food in the next hour.. will she make it up the stairs on time?"
*CL zet haar voet half op een traptrede waardoor het lijkt alsof ze eventueel zou kunnen vallen*
*Beestjes rennen paniekerig door de kooi*
[Reclame]
"Will she make it?"
*Nog een keer het shot van die voet half op de trap*.
"She's almost there, time's running out. This could be the death of the pets."
*CL doet sleutel in de voordeur*
"In the nick of time! They survived another day. But what will happen tomorrow? Tune in."
Zou kijken
Je maakt wat mee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thee om 7 uur ingeschonken en nu pas opgedronken. Die was dus al ijskoud geworden.
Doe jij ook een week met 1 theezakje?quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thee om 7 uur ingeschonken en nu pas opgedronken. Die was dus al ijskoud geworden.
Ja, daarom deelde ik het ook met jullie.quote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doe jij ook een week met 1 theezakje?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ziekte-in-congo.htmlquote:Meer dan vijftig doden door 'mysterieuze' ziekte in Congo
...
De uitbraak begon nadat drie kinderen in het dorp Boloko een vleermuis hadden gegeten en binnen 48 uur overleden, zei het Afrikaanse kantoor van de WHO maandag.
quote:Piloot in cockpit behandeld voor beet vogelspin, passagiers weten van niks
Een piloot op een vlucht van Düsseldorf naar Madrid zegt in de cockpit gebeten te zijn door een vogelspin. De piloot kreeg in de cockpit snel een behandeling om ervoor te zorgen dat hij geen allergische reactie zou krijgen. De passagiers werd niks verteld en de spin is nooit gevonden.
MOAB erop, moeten ze maar gewoon Haribo eten die kutkinderen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ziekte-in-congo.html
Oh shit, here we go againquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar vleermuizen voorkwamen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
hEt iS mAaR EeN GrIePJe!!quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel! Stop alle vluchten uit Congo.
Is dit jaar ook met vleermuizen vreten en apen wippen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Carnaval wordt gelukkig in kleine groepjes gevierd.
Vaak niet veel Congolezen aanwezig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Carnaval wordt gelukkig in kleine groepjes gevierd.
Soms snap je de zendelingen van weleer van de Christelijke Kerk, zien ze daar een epke een vleermuis eten "jooooh Oemfoefoe, kende gij kiendje Jezus al? "quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Baa
[..]
Vaak niet veel Congolezen aanwezig.
Het zou gaan om een fout.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)acist-inspreekt.html
Katten zijn allemaal een tikje schizofreen volgens mij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
Poes weer heel lief aan het knuffelen, helemaal op schoot en in mijn nek kruipen. Krijgt ze daarna weer een error en heb ik bijna haar tanden in mijn hand.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)acist-inspreekt.html
Altijd makkelijk om je daar achter te verschuilen.quote:
Maar echt hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten zijn allemaal een tikje schizofreen volgens mij.
Voor het ontbijt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef Ama het volgende:
De visboer is om 8:30 al open. Nu ben ik benieuwd hoe vroeg de eerste persoon komt voor kibbeling. 😂
Bedankt, ik denk dat ik straks met de lunch even een portie lekkerbekken ga halen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef Ama het volgende:
De visboer is om 8:30 al open. Nu ben ik benieuwd hoe vroeg de eerste persoon komt voor kibbeling. 😂
Graag gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Bedankt, ik denk dat ik straks met de lunch even een portie lekkerbekken ga halen.
Oh dat is niet duur nee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:17 schreef Haags het volgende:
3 lekkerbekken voor 7.50 vind ik niet duur.
Zo'n snottige vissentumor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je op een glazig stukje bijt.
Dat kosten ze hier p/s geloof ik bij de visboer, zal wel een ander visje zijn danquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:17 schreef Haags het volgende:
3 lekkerbekken voor 7.50 vind ik niet duur.
hmm, ben niet zo dol op die sausquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kippie.nl/product/kip-in-pangangsaus-250-gram
Zou dit lekker zijn
Stukjes heek, pollak of schelvis aan elkaar geplakt met hemoglobine, vandaar dat veel mensen misselijk worden na het eten van een plebsvisje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat kosten ze hier p/s geloof ik bij de visboer, zal wel een ander visje zijn dan
Heb je twee schoonmaakstersquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:25 schreef Karzai het volgende:
bep en truus zijn lekker aan het soppen, ik ga nu even naar gerda havertong de mondhygieniste
Dit valt niet onder smurfenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt allemaal niet mee dat smurfen hè?
eten:P weet nog niet waarquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ga je verder nog doen?
jawel maar doe het liever zelfquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je geen Thai een tientje geven om alle kutklusjes te doen?
Mijn corona-jaren zijn nog niet voorbijquote:
Jezelf een tientje geven als je het gedaan hebt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar doe het liever zelf
Jaaaquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jezelf een tientje geven als je het gedaan hebt.
Zie het gewoon als een beetje gebruik maken van de helft van je genen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar doe het liever zelf
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het gewoon als een beetje gebruik maken van de helft van je genen.
hmmquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de Germaanse kant natuurlijk.
Gewoon rest van het jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa
Hopelijk vanmiddag ook nog
Heb je toch weer een tientje verdiend.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jezelf een tientje geven als je het gedaan hebt.
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
ga ik sushi eten of kessie dillas met patat
Why not both?quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Mmm, both options sound delicious! 🍣🍟
If you're in the mood for something fresh and light, sushi might be the way to go. It's a healthy option packed with fresh fish, vegetables, and rice. Perfect if you're craving something a bit more refined.
On the other hand, kessie dillas (quesadillas) with fries offer a comforting and indulgent choice. It's a hearty and satisfying meal with gooey cheese and the crunch of crispy fries.
What are you in the mood for: fresh and light or comforting and indulgent? 😋
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
misschien beter kessie dillias , voor de soesie moet ik ver rijden omdat die ene dicht is vandaag
quote:Klinkt als een goed plan! Quesadillas met frietjes zijn een heerlijke en gemakkelijke keuze. Het scheelt je ook een lange rit. Geniet ervan! 😋
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DIT MAAKT HET NIET MAKKELIJKER
quote:Ah, begrijpelijk! Wat als we het simpeler maken? Ga je voor:
Een lichte maaltijd die verfrissend en gezond is (sushi)
Een warme, troostrijke maaltijd die vullend is (quesadillas met patat)
Welke van deze twee spreekt je het meest aan op dit moment? Soms helpt het om te kiezen voor wat je op dit moment het meeste plezier zou doen. 😄🍣🍟
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je ooit een lastige beslissing moet maken moet je het dus niet aan chatgpt vragen :p
quote:Haha, ik kan me voorstellen dat het soms lastig kan zijn om een keuze te maken met zoveel opties! Gelukkig heb je uiteindelijk voor de heerlijke quesadillas met patat gekozen. Mocht je in de toekomst nog meer moeilijke beslissingen hebben, dan ben ik er altijd om je te helpen (ook al is het maar voor een beetje entertainment). 😄
Geniet van je maaltijd en als je nog iets anders wilt bespreken, ik ben er altijd voor je! 🍟🌮
Ik vind het ook een bijzondere combinatie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou 1 van de 2 niet genoeg zijn???Ik zeg vast iets raars nu.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou 1 van de 2 niet genoeg zijn???Ik zeg vast iets raars nu.
Nacho's zou ik nog snappen. Maar normaal gesproken zijn die wraps toch heel goed gevuld, hoe prop je daar nog friet bij?quote:
Kessie dillas met frietjes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Hoewel quesadillas en frietjes op zichzelf heerlijke gerechten zijn, zijn er enkele nadelen verbonden aan het combineren van de twee:
Hoge calorie-inname: Beide gerechten zijn vaak rijk aan calorieën, vooral wanneer ze worden bereid met veel kaas, olie of andere vetten. Het combineren van de twee kan leiden tot een aanzienlijke calorie-inname, wat kan bijdragen aan gewichtstoename als het niet met mate wordt geconsumeerd.
Onbalans in voedingsstoffen: Quesadillas en frietjes zijn meestal rijk aan koolhydraten en vetten, maar kunnen weinig eiwitten, vitamines en mineralen bevatten. Dit kan resulteren in een minder uitgebalanceerde maaltijd.
Verzadigde vetten en natrium: Beide gerechten kunnen hoge niveaus van verzadigde vetten en natrium bevatten, vooral als ze gefrituurd zijn of veel kaas bevatten. Overmatige consumptie van verzadigde vetten en natrium kan bijdragen aan gezondheidsproblemen zoals hartziekten en hoge bloeddruk.
Verzadiging: De combinatie van twee rijke en zware gerechten kan ervoor zorgen dat je je sneller vol voelt, wat kan leiden tot ongemak of spijsverteringsproblemen.
Dus, hoewel het soms zeker heerlijk kan zijn om quesadillas en frietjes samen te eten, is het belangrijk om ze met mate te consumeren en ervoor te zorgen dat je maaltijd een goede balans van voedingsstoffen bevat.
Net besteldquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kessie dillas met frietjes.
quote:Kun je gerriederrie krijgen van kessie dillas met patat?
Ja, het is mogelijk dat je maagklachten of diarree kunt krijgen van quesadilla's met friet, vooral als ze erg vet zijn. Vet voedsel kan soms moeilijk te verteren zijn en bij sommige mensen maag- of darmklachten veroorzaken.
Als je merkt dat je vaak last hebt van dit soort klachten na het eten van vet voedsel, kan het nuttig zijn om je inname te verminderen en gezondere alternatieven te overwegen. Het is altijd een goed idee om te luisteren naar je lichaam en te kiezen voor voeding die je goed verdraagt.
Wel grappig dat je in de vraagstelling het hebt over patat,maar dat AI in het antwoord het heeft over friet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
Copilot spreekt al een aardig woordje Balliaans:
[..]
quote:Bitterbal lijkt een bekende en actieve gebruiker te zijn op het FOK!forum. Andere leden hebben gemengde reacties op zijn of haar bijdragen. In de KSC #18557 thread, wordt Bitterbal genoemd in verschillende contexten, variërend van humoristische opmerkingen tot serieuze discussies. Het lijkt erop dat Bitterbal een gewaardeerd lid is van de community, met een eigen unieke stijl van bijdragen.
Wil je meer weten over specifieke reacties of een ander onderwerp bespreken?
quote:Ik wil een antwoord! Patat of friet?
Hmm, als ik echt moet kiezen, ga ik voor "friet". Het klinkt toch wat knapperiger en lekkerder, vind je niet? Maar uiteindelijk maakt het niet zoveel uit hoe je het noemt, zolang je er maar van geniet!
Wat vind jij zelf eigenlijk? Is het bij jou thuis "patat" of "friet"? En met welke saus, als ik vragen mag?
Man3, die smiley.quote:Wacht even. Eigenlijk ben ik redelijk boos. Het is patat!!!
Het lijkt erop dat we hier een klassiek geval van "patatoorlog" hebben. 😄 Geen zorgen, ik respecteer jouw standpunt en vanaf nu zal ik het "patat" noemen. Wat vind je trouwens van de discussie? Is het meestal een bron van amusement of leidt het soms echt tot verhitte gesprekken?
Al die negativiteit!!!quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
Copilot spreekt al een aardig woordje Balliaans:
[..]
Te goed dit!quote:
Dat ongemakkelijke handjeschudden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie gezien dat een reporter aan trump vroeg of hij putin ook een dictator zou noemen nu hij Zelensky dat heeft genoemd. Antwoordde hij dat hij dat woord niet lichtzinnig gebruikt. Macron die er naast zat lachen
Bitterbal uit eten,quote:
Das toch niet zo snel ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal uit eten,
woensdag 26 februari 2025 @ 12:18:00
Net besteld
woensdag 26 februari 2025 @ 12:39:32
Zo op
US is gewend om 1,5 uur te wachten op zijn eten.quote:
Dat is toch ook normaal? Maar goed voor een snelle hap is het anders.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer uit eten zat ik van 19:00 tot 21:30.
Oké valt nog mee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal uit eten,
woensdag 26 februari 2025 @ 12:18:00
Net besteld
woensdag 26 februari 2025 @ 12:39:32
Zo op
Ja mijn idee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is toch ook normaal? Maar goed voor een snelle hap is het anders.
Het is natuurlijk ook wel anders als je met gezelschap bent. Als ik keertje ergens alleen eet is het eigenlijk toch een snelle hap.quote:
De wappies of de woke acts vandaag?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:13 schreef Haags het volgende:
Ik vind NWS bijzonder vermakelijk vandaag.
Nee niet eens.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De wappies of de woke acts vandaag?
Is dit AI?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
dit was het jongens, de kessie dillas met patat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
dit was het jongens, de kessie dillas met patat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:42 schreef Karzai het volgende:
ik heb 2 harinkjes gehaald wel gewoon bij de supermarkt
doe jij maar muziekje regelen vandaagquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:44 schreef Karzai het volgende:
the doors wil ik hebben, curtis mayfield en eentje van iron maiden
ja ik heb ook een nieuwe hobby gevonden die veel geld kostquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe jij maar muziekje regelen vandaag
ga ik nog ff wachten op het resultaat van mijn arbeid vandaag
ik heb het allemaalquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:49 schreef Karzai het volgende:
de een koopt lego, ik koop plaatjes en stripboeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Dit weekend alleen.Solo dus dit weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
ik scrum, hoeveel backlog wil je hebben?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Dit weekend alleen.#MeTooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Solo dus dit weekend?
HAHAHA
Alleen of werken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik scrum, hoeveel backlog wil je hebben?
[..]
#MeToo
ik ben dit weekend alleen, mijn huisdier moet werken.quote:
Zijn we samen zielig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben dit weekend alleen, mijn huisdier moet werken.
Spannend pakketje?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natuurlijk wil ik dat. Kan ik ze gelijk een keer ontmoeten en vragen hoe het met ze gaat.
Nee, een of andere groothandel. Kennelijk heeft meneer een bedrijfje.quote:
Dan ben je straks misschien wel pakketpunt voor hem. Leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, een of andere groothandel. Kennelijk heeft meneer een bedrijfje.
Zal ik even vragen of hij leukere dingen bestelt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je straks misschien wel pakketpunt voor hem. Leuk.
Hier kwam ik er laatst een tegen in een plantenbakquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik even vragen of hij leukere dingen bestelt.
Meestal gooien de bezorgers mijn pakjes gewoon in de tuin, lol.
Ja, zulke dingen had ik ook toen ik post bezorgde.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aan de andere kant, kom ik soms weer de raarste brievenbussen tegen. Dat varieert van een oude melkbus tot een pedaalemmer
en die laatste was ook gewoon bij een kast van een huis, waarvan je afvraagt dat ze wel zo'n duur huis kunnen betalen, maar niet de moeite nemen voor een normale brievenbus..
Maar laatst moest ik er weer langs en nu staat er wel gewoon een normale brievenbus.
Ook zie ik regelmatig briefjes op de deur van. Leg pakket maar in de aanhanger of achter de container...
Ja wel slordig. Zou wel even een mailtje doen naar het bedrijf in dat geval.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kwam ik er laatst een tegen in een plantenbakvergeten ze wel even om erbij te vertellen dat die ergens in de plantenbak ligt.
Toen ik een TV had besteld heb ik de pakketbezorger een dag van te voren gevraagd of hij het binnen wou zetten want ik ging ook ratjes ophalen die middag. Heeft hij nog gedaan ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja wel slordig. Zou wel even een mailtje doen naar het bedrijf in dat geval.
Vind het zelf geen probleem als ze pakketten met kattengrind of iets in de tuin gooien. Wordt hier toch iet gestolen. Maar bij de ps5 en bij de raambekleding wilde ik wel thuis zijn.
Hadden die eikels het niet bezorgd op de dag die was opgegeven. Komt buurman langs dat hij een pakketje voor ons heeft van 4 meter.
SCREAM FOR ME DORTMUND, SCREAM FOR MEquote:
Ach kattenvoer enz mogen ze prima voor de deur neerzetten. Kruimeldief lag daar ook al een paar uur voor ik thuis kwam. Kan hier prima.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:47 schreef Karzai het volgende:
ik laat het nu meestal bij een afhaalpunt bezorgen, maar ik laat bijna nooit iets bezorgen
ik heb ze nooit live gezien helaasquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SCREAM FOR ME DORTMUND, SCREAM FOR ME
@ Iron Maiden..
twee warme armen om je heen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Vers bed, verse pyjama. Wat wil een snack nog meer
ik zag laatst ook zo'n reclame voor zo'n kussen jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is het kussen van bitterbal
[ afbeelding ]
wil je ook zo'n kussen? :pquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:04 schreef Karzai het volgende:
ik voel me zo verdomd allleeeeeeeeeeeeeeeeen
Lijkt mij wat creepy aanvoelenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag laatst ook zo'n reclame voor zo'n kussen ja
Ik heb zo'n groot U-vormig kussen, is wel super comfy hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is het kussen van bitterbal
[ afbeelding ]
Dat dus ja, alsof je in een real-life nachtmerrie zitquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Huuu met zo'n dooie arm om je heen.
Soort halve opblaaspop maar dan zonder gaatjes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt mij wat creepy aanvoelen
Gladde benen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Vers bed, verse pyjama. Wat wil een snack nog meer
Is dit nep of wat zie ik?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
Broer en schoonzus zijn ruimte aan het maken voor de baby
Dus ik heb een 'boeken’kast van ze gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag ook je zeggen hoor, we kennen elkaar al langer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n groot U-vormig kussen, is wel super comfy hoor
Ik slechts 1 keer in 2006 Brabanthallenquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb ze nooit live gezien helaas
Ik zietquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een kast met boekenkaften op de deur
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, mijn nieuwe 'boeken'kastquote:
Zou leuk zijn als je er boeken inzet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zeg ik, mijn nieuwe 'boeken'kast
Ik heb beneden 2 boekenkasten staanquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je er boeken inzet.
Het grenst wel aan de trapquote:
ik heb billy boekenkasten, maar er staan alleen games inquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb beneden 2 boekenkasten staan
Ik denk dat ik er kleding in ga doen
Is het dan nog wel een boekenkast?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb billy boekenkasten, maar er staan alleen games in
Dat zijn toch ook die kasten die veel LEGO liefhebbers gebruiken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb billy boekenkasten, maar er staan alleen games in
In de bieb heb je ook games?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het dan nog wel een boekenkast?
Ja ik ook maar 2 echte boekenkasten vol met boekenquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook maar twee boekenkasten.
Sorry de zon is naar Emmen gevlucht.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
klaar voor vandaag. En de zon is ook weer weg.
Ja hier ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
klaar voor vandaag. En de zon is ook weer weg.
quote:
Hier is de schuldige.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry de zon is naar Emmen gevlucht.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hier is de schuldige.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hier is de schuldige.
oplichtersbendequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Viooltjespaaseitje: gewoon witte chocola.
de boekjes van de games staan er in?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het dan nog wel een boekenkast?
volgens mij is dat kallax, maar weet ik niet zekerquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook die kasten die veel LEGO liefhebbers gebruiken?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanmiddag even mijn hart bij de begeleiding gelucht. Maar het voelt echt nog steeds klote....
Ik heb een Kallax maar daar kan niet echt goed LEGO in omdat je met vakjes van 30x30x30 zit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
de boekjes van de games staan er in?
[..]
volgens mij is dat kallax, maar weet ik niet zeker
dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een Kallax maar daar kan niet echt goed LEGO in omdat je met vakjes van 30x30x30 zit.
wie, wat?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:12 schreef Haags het volgende:
Ik vind het esf nummer van Claude niet best jongens.
sinds wanneer nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:14 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)nog-zwaargewond.html
wanneer gaan 9 jarigen elkaar te lijf met messen?![]()
en dan vooral niet denken, goh er wonen ook andere mensen, dit is misschien wat veelquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
200 liter bezine gebruikt bij explosie Mariahoeve. Damn![]()
Mjaquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan vooral niet denken, goh er wonen ook andere mensen, dit is misschien wat veel
edit: ohja, dan komt het ook niet voorquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, de nieuwsberichten dat 9 jarigen elkaar omleggen met een mes zie ik niet voorbij komen
Weet je niks van, jij was er niet bijquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
edit: ohja, dan komt het ook niet voor![]()
![]()
Social media bestond honderden jaren geleden nog niet (honderd jaar geleden overigens ook nog niet)
Das veelquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
200 liter bezine gebruikt bij explosie Mariahoeve. Damn![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je niks van, jij was er niet bij
lol.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:12 schreef Haags het volgende:
Ik vind het esf nummer van Claude niet best jongens.
Deze week in ieder geval nog welquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen maken elkaar al eeuwen af, maar het komt volgens mij niet vaak voor.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
edit: ohja, dan komt het ook niet voor![]()
![]()
Social media bestond honderden jaren geleden nog niet (honderd jaar geleden overigens ook nog niet)
Ah joh lagaan die kidsquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen maken elkaar al eeuwen af, maar het komt volgens mij niet vaak voor.
awwwwquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder corona was ik hier niet weer komen wonen posten, en was ik niet met @:Liesje1979 en @:Dr_Flash naar Riga geweest. Of op Cyprus met ze gaan eten
Dit verhaal vergeet ik ook nooit meer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
je had die twee jochies in Engeland die een peuter op het spoor legden.
Ik weet niet of dit zo is eerlijk gezegd, heb je hier een bron van?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
de trend was een paar jaar geleden dat 16 jarige elkaar omleggen met schotwonden of messteken
nu zitten we zo rond de 11 jaar, dus wanneer komt 9 jaar?
een uitzondering zal er vast al zijn maar met 11 jarige gebeurd nu vaker en is vaker nieuws , dan weet je dus dat het nog vaker voorkomt
Vorig jaar een boek over gelezen en dat begon met een hoofdstuk van andere kinderen die andere kinderen hadden vermoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit verhaal vergeet ik ook nooit meer.
Hmm welk boek?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar een boek over gelezen en dat begon met een hoofdstuk van andere kinderen die andere kinderen hadden vermoord.
gewoon in het algemeen, in het nieuws? ik zie/hoor voornamelijk berichten over 11/12 jarige waar weer wat mee gebeurd is (hetzij daders, hetzij slachtoffers), het lijkt dus steeds jonger te wordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo is eerlijk gezegd, heb je hier een bron van?
crackadelicquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Oke laatste omdat ie er grappig uit ziet![]()
[ afbeelding ]
Ah okequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in het algemeen, in het nieuws? ik zie/hoor voornamelijk berichten over 11/12 jarige waar weer wat mee gebeurd is (hetzij daders, hetzij slachtoffers), het lijkt dus steeds jonger te worden
misschien een moment opname, maar dan nog..
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lama's die kinderen vermoorden in Botswana.
Retespannend, een echte pageturner.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]wel interessant, is het goed geschreven?
Thanks!quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Retespannend, een echte pageturner.
Ik denk dat ze die kinderen vermoorden dmv de zuurtegraad van hum spugenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Retespannend, een echte pageturner.
Gezelligquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lama's die kinderen vermoorden in Botswana.
Zoals die dino in Jurassic Park. Maar dan met spuug.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die kinderen vermoorden dmv de zuurtegraad van hum spugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |