Het is niet gewoon Cloud, Jean.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ah een reeks aan dit soort social media boomer reacties mag nu ook binnenkomen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:42 schreef Fred_B het volgende:
Q-Music heeft het blijkbaar op de radio gedraaid volgens GJ
Wat een zure vent.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:45 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ah een reeks aan dit soort social media boomer reacties mag nu ook binnenkomen
JIJ praat poep als je niet een eerlijke mening kan hebben. JIJ praat poep als je niet van het Songfestival kan genieten als Nederland niet bij voorbaat al wint.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie zegt dat t prima is dst t geen winnaar is, praat in mijn ogen poep. Je doet mee om te winnen. En als jendat vooruitzicht nu al niet hebt, is er ook geen lol aan richting mei.
Spuit11 reactie: denk het nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
@:TheFreshPrince was volgens mij ook bezig met AI nummers, is dit AI ?
Pardon, niet een eerlijke mening? Leg uit. En nee als nl kans maakt om.te winnen vindt ik t leuk vanuit nls perspectief. Als dat al bij voorbaat onmogelijk lijkt op basis van het liedje neemt dat wel een deel van de lol weg jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
JIJ praat poep als je niet een eerlijke mening kan hebben. JIJ praat poep als je niet van het Songfestival kan genieten als Nederland niet bij voorbaat al wint.
Challas.
Jij wekt de indruk geen onpartijdige mening te hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pardon, niet een eerlijke mening? Leg uit. En nee als nl kans maakt om.te winnen vindt ik t leuk vanuit nls perspectief. Als dat al bij voorbaat onmogelijk lijkt op basis van het liedje neemt dat wel een deel van de lol weg ja
“Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen…”quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:48 schreef Dave het volgende:
Zou er wellicht nog een outro bij horen? Of een dansbreak?
Dat is zeker waar. Ik had gewoon op meer "umpfh" gehoopt. Ik dacht namelijk in eerste instantie echt dat het AI was... dat is persoonlijk voor mij geen goed teken, maar gezien de gehele line up kan zo'n MOR misschien wel beter werken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:50 schreef d_elise het volgende:
Voor de verandering was ik eens even offline en ik kom terug bij deze chaos![]()
Ten eerste vind ik het super kut dat het nummer gelekt is en ik vraag me af waar het vandaan komt, want het is de laatste jaren zo goed gegaan en het lijkt me ook sterk dat een Nederlandse radio dj of zo het verpest. Zou het dan toch iemand van de EBU (of het social media team) zijn?
Anyway, het nummer is mooi, maar wel generiek. Maar goed, dat is iets wat we van Claude konden verwachten en het is daarmee zeker niet slecht. Ik hoor er nu (nog) geen winnaar in, maar ik denk wel dat dit tot leven komt met een goede staging hopelijk krijgen we die ook. Dit komt de halve finale wel door en dan zal het vast wel goed scoren in de finale bij de jury en wie weet ook wel bij de televote als de staging goed genoeg is.
Ik snap de teleurstelling bij sommigen, dat voel ik zelf ook een beetje, maar ik vind het ergens ook oneerlijk om alles met vorig jaar te vergelijken. Joost en Europapa waren zo uniek leuk, dat we toen ook al zeiden dat we er extra van moesten genieten omdat het waarschijnlijk op korte termijn niet nog een keer zo leuk zou zijn. Desalniettemin hoeven we ons nergens voor te schamen en juist in dit (matige) jaar is een prima popliedje met sympathieke zanger een goede inzending.
Bij Joost vond je altijd 100+ van dat soort reacties van mensen, gemurmel over een circus, Oost-Europa dat altijd wint en dat na 1980 geen goede muziek meer is gemaakt.quote:
Dat is het lalalalallalalalalalalalekkere van Albert Heijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:52 schreef Greys het volgende:
Ik loop nu in de AH met m'n boodschappenlijst en ook al staat er andere muziek op hier fluit ik automatisch lalalalalavie dus het blijft iig goed hangen.
Mjah, als alle nummers straks uit/gekozen zijn (we zitten nu op 22), heb je er iets van 5 die waarschijnlijk meedoen om de knikkers. Niet zo heel anders dan bij een EK/WK voetbal.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pardon, niet een eerlijke mening? Leg uit. En nee als nl kans maakt om.te winnen vindt ik t leuk vanuit nls perspectief. Als dat al bij voorbaat onmogelijk lijkt op basis van het liedje neemt dat wel een deel van de lol weg ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |