iPad Pro M5quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef DKUp het volgende:
Vanavond om 19 uur GENOT
17-serie
Air
Watch
AirPods Pro
OS
E-sim only
Accessoires
Samenvatting
Alleen de prijzen niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles lekt al rond een jaar eerder buiten wat details.
Alles om tariffs te voorkomen!quote:
Volgens mij zijn ze niet duurder geworden hoor. Ik betaalde iig vorig jaar hetzelfde (als ik mij goed herinner).quote:Op woensdag 10 september 2025 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Snap dat die dingen toch weer duurder zijn. De dollar is geen knoop meer waard.
Het is dat ik zo dol ben op mn zoom-lens in mn 14 Pro, voor de rest is de base 17 helemaal prima.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:04 schreef synsysterstylo het volgende:
iPhone 17 base verrast wel. Pro-motion, 120hz, 6’3 scherm, 256GB. Eigenlijk geen reden om een Pro meer te halen voor mij.
De afgelopen twee releases heb ik getwijfeld maar iedere keer net niet de knoop doorgehakt, nu is het wel een mooi moment om afscheid te nemen van m’n iPhone 11.
De Pro Max 256 is een tientje duurder.. valt reuze meequote:Op woensdag 10 september 2025 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Snap dat die dingen toch weer duurder zijn. De dollar is geen knoop meer waard.
Oké de front facing is dus wel degelijk 24 MP alleen hij maakt 18 mp selfies omdat het een vierkante sensor isquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens elke nieuwswebsite ongeveer zei dat de front facing 24 MP zou worden maar die is dus blijkbaar maar 18Dat is wel redelijk een teleurstelling. Maar ja hopen dat de sensor een beetje is verbeterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |