Zag het artikel inderdaad staan. Oplader is hier alleen niet te koop. Zie het ook nog gebeuren dat ze dit pas hier gaan verkopen als in Nederland alles overgaat naar e-sim met grotere accu’s.quote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even dieper gezocht. Dat ding wordt nog niet eens in Nederland geleverd, wel in de US(voor 39 dollar, dus dat zou hier dan wel weer meer worden)
[ afbeelding ]
Je kan toch gewoon ook een oplader van een macbook gebruiken?quote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even dieper gezocht. Dat ding wordt nog niet eens in Nederland geleverd, wel in de US(voor 39 dollar, dus dat zou hier dan wel weer meer worden)
[ afbeelding ]
Zeker, maar dan kan je volgens dat artikel niet optimaal gebruik maken van die oplaadsnelheid.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ook een oplader van een macbook gebruiken?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in iOS 26 ook kunt kiezen voor een standaardweergave, zodat je een gekleurd beginscherm houdt. Is dat ook zo?quote:Op maandag 15 september 2025 23:50 schreef MisterFox het volgende:
Vreselijk dat glas. Wtf hebben ze gedaan?
Dat lijkt mij sterk. De laadsnelheid vereist voldoende vermogen van de adapter. Maar verdere beperkingen kan ik mij niet zo bedenken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker, maar dan kan je volgens dat artikel niet optimaal gebruik maken van die oplaadsnelheid.
Het staat toch echt in dat artikel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. De laadsnelheid vereist voldoende vermogen van de adapter. Maar verdere beperkingen kan ik mij niet zo bedenken.
Voor het nieuwe snelladen is ook DP 3.2 en AVS nodig, en dat heeft, zoals in het artikel staat, alleen die nieuwe oplader. Zie eventueel ook de uitleg op https://www.bright.nl/nie(...)et-in-nederland.htmlquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. De laadsnelheid vereist voldoende vermogen van de adapter. Maar verdere beperkingen kan ik mij niet zo bedenken.
quote:Dankzij de snellaadfunctie in de iPhone 17 kun je volgens Apple hun nieuwste toestel in 20 minuten van nul naar 50 procent opladen. Daar heb je echter wel de 40W Dynamic Power Adapter van Apple zelf voor nodig. Gebruik je een andere lader? Dan moet je langer wachten op een volle batterij, zelfs als je lader krachtiger is dan 40W.
Dit heeft te maken met de introductie van Power Delivery (PD) 3.2 en Adjustable Voltage Source (AVS). Deze technieken zorgen voor efficiënter opladen en sluiten beter aan op de energiebehoefte van apparaten. Je iPhone 17 heeft, om de maximale laadsnelheid te halen, dus een lader nodig die deze technologie ondersteunt.
Op de 14 Pro werkt het tot nu toe prima.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:39 schreef Mano_ het volgende:
Ik ga iOS 26 niet op m'n 12 Mini zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |