Er is meer dan ChatGTP (persoonlijk gebruik ik dat zeker niet als ik iets wil weten)quote:Op woensdag 10 september 2025 22:17 schreef Kabouterjte het volgende:
Ik vind zelf de iPhone 17 om verschillende redenen een teleurstelling.
Maar ik kwam er gisteren ook nog achter dat vanaf de iPhone 16 AI een hele grote rol speelt dan wel kan gaan spelen op de iPhone.
Lekker dom met alle beveiligingsincidenten, datalekken, risico's van trainen van AI modellen in de wereld, en noem maar meer.
Ik vind AI daarnaast ook irritant want chatgpt geeft altijd onjuist aantoonbare antwoorden op mijn vragen en dat AI met google zoeken is ook irritant.
Het liefst zou ik als mijn oudje ooit kapot gaat dan een iPhone 15 willen. Maar ja, waar koop je die nieuw?
betekent niet dat ik bewust nog meer ai moet gaan gebruikenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er is meer dan ChatGTP (persoonlijk gebruik ik dat zeker niet als ik iets wil weten)
Er is meer dan prompt gebaseerde AI. Je iPhone haar computationele fotografie is bijvoorbeeld ook AI gestuurd. Een App als Duolingo ook Er zit al geruime tijd veel AI onder de motorkap.
Wat gaat pakken?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOG 10 MINUTEN en 2 uur
Tot launch.Iemand hier die hem gaat pakken?
De nieuwe iPhone waarvan de verkoop om vandaag 14 uur van start is gegaan.quote:
Ah, okay.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone waarvan de verkoop om vandaag 14 uur van start is gegaan.
ik heb mijn oog laten vallen op de Apple Watch Series 11, ter vervanging van mijn zilveren Watch series 3. Die wil ik wel pas kopen als ik dit jaar mijn kerstbonus heb gekregenquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOG 10 MINUTEN en 2 uur
Tot launch.Iemand hier die hem gaat pakken?
19e pasquote:
Een iPhone is een iPhone tochquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog nooit een iPhone gereserveerd zonder hem in het echt te hebben gezien.
Je snapt toch wel dat de EU er weer vakkundig voor heeft gezorgd dat die functie hier niet geïmplementeerd zal worden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik denk wel na over een nieuwe iPhone en AirPods wanneer de Babelfish functie in Europa actief is
Je kan dat ding reserveren en als die niet bevalt terugbrengen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Behalve verse levensmiddelen koop ik vrijwel alles online. Als ik iets hel op de fiets vindt is het op een vrije middag de stad ingaan, betalen om te parkeren en dan "gezellig te gaan winkelen"quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja wat gebeurt er nu als je een hoesje gebruikt. Die hitte wordt in een 17 Pro verspreid, in een 16 Pro niet of minder?quote:Op zondag 14 september 2025 15:58 schreef PPL het volgende:
Waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben; wat is het effect van een case om een iPhone 17 Pro?
17 pro heeft een vapor chamber om de hitte snel af te voeren via de aluminium unibody. Wordt die afvoer niet gehinderd als je een case gebruikt? Of dat nou de officiele techwoven is of iets 3rd party, dat moet toch invloed hebben?
Die Liquid Glass UI vind ik in ieder geval geen verbetering. Verder nog weinig echte bugs gezien in de laatste beta versies.quote:Op maandag 15 september 2025 11:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
Vanaf vandaag is iOS 26 voor het publiek te downloaden en installeren. Ben erg benieuwd naar de ervaringen van iedereen de komende dagen.
Ik hoop dat er nauwelijks bugs zijn en impact zal hebben qua snelheid op mijn iPhone 15 Pro Max, ben al best tevreden met de snappy iOS 18.6.2. Mocht ik zorgwekkende dingen gaan lezen, dan bewaar ik de iOS 26 update tot er bugfixes zijn. Apple-kennende volgt zo'n update op z'n vroegst pas in oktober met een iOS 26.0.1 of 26.1..
Ik heb de beta (en nu de RC) al draaien op mijn werktelefoon, een iPhone 12 Pro Max. Naar mijn ervaring heeft het mijn telefoon langzamer gemaakt (de animaties dan) en het zuipt de batterij veel sneller leeg dan op iOS 18.quote:Op maandag 15 september 2025 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die Liquid Glass UI vind ik in ieder geval geen verbetering. Verder nog weinig echte bugs gezien in de laatste beta versies.
87% is nog hoog voor een 5 jaar oude telly.quote:Op maandag 15 september 2025 11:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb de beta (en nu de RC) al draaien op mijn werktelefoon, een iPhone 12 Pro Max. Naar mijn ervaring heeft het mijn telefoon langzamer gemaakt (de animaties dan) en het zuipt de batterij veel sneller leeg dan op iOS 18.
Toegegeven, de battery health van die 12 Pro Max staat ondertussen op 87% dus daar zal het sowieso ongetwijfeld mee te maken hebbben![]()
Toen gelijk in de Accessibility Settings de Reduce Motion-functie aangezet. Voor Liquid Glass alleen ga ik mijn hoofdtoestel niet updaten tenzij ik grotendeels positieve ervaringen lees op het internet en de eventuele eerste bug fixes opgelost zijn.
Ik heb een standaard 13 die eind december 4 gaat worden. Zit nu op 94%.quote:Op maandag 15 september 2025 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
87% is nog hoog voor een 5 jaar oude telly.
Mijne was 4 jaar oud en stond op 75%.
Netjes.quote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb een standaard 13 die eind december 4 gaat worden. Zit nu op 94%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |