Niet mijn topic.quote:Musk aan alle ambtenaren VS:
beantwoord mail, anders volgt ontslag
BERLIJN - Elon Musk, adviseur van de Amerikaanse president Donald Trump, komt zaterdag met een opvallende opdracht aan alle overheidsmedewerkers.
Ze moeten verslag uitbrengen van hun werkweek.
Doen ze dat niet, dan verliezen ze hun baan.
„In overeenstemming met de instructies van president Trump zullen alle federale werknemers binnenkort een e-mail ontvangen met het verzoek verslag te doen van wat ze de week ervoor hebben gedaan.
Als ze niet reageren, wordt dat beschouwd als ontslag”, aldus Musk op X.
Musk, de rijkste persoon ter wereld, is door Trump aangesteld om leiding te geven aan het nieuw opgerichte adviesorgaan DOGE, dat een einde moet maken aan „verspilling, fraude en misbruik” bij overheidsuitgaven.
Ik begin geen verhaal over aan en cc, dat is helemaal niet relevant. Waar het om gaat is dat je , of in ieder geval deze ambtenaren, gevraagd wordt beknopt weer te geven waar ze de afgelopen week aan gewerkt hebben. Een hele normale vraag.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?
Jij begint hier een heel verhaal over CC en Aan in een email.
Je verhaal klopt gewoon niet, kerel.
Tevens maak je het steeds persoonlijk, ik vind dat een zwaktebod. Waarom doe je dat?
https://nos.nl/artikel/25(...)-verwarring-compleetquote:"Ga ervan uit dat je mail wordt gelezen door kwaadwillende buitenlandse organisaties"
Ja nu wordt tie helemaal mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Laten de Democraten het allemaal maar gebeuren, of is er niks te doen tegen de fascistische wind die door Amerika waait. Straks zit je als Europa tussen 2 kwaadaardige imperialistische grootmachten ingeklemd.
Weet jij veel wat RFK nu weer voor drugs bij zichzelf heeft ingespoten. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:13 schreef capricia het volgende:
Ministerie van Gezondheid in de VS:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-verwarring-compleet
Het wordt steeds spannender. Nu is een reply aan Musk al een reply aan Kwaadwillende buitenlandse organisaties.
Koekoek!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu wordt tie helemaal mooi
Jullie stonden toch jaren te trappelen om Trumps hegemonie en nu er eindelijk pas gemerkt wordt dat dit nou zacht gezegd niet bepaald de juiste weg is moeten democraten dit gaan oplossen?
Ik ben nooit pro-Trump geweest hoor. Anti-woke is niet hetzelfde als pro-Trump. Alleen al het feit dat hij fan is van Poetin is om te kotsen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu wordt tie helemaal mooi
Jullie stonden toch jaren te trappelen om Trumps hegemonie en nu er eindelijk pas gemerkt wordt dat dit nou zacht gezegd niet bepaald de juiste weg is moeten democraten dit gaan oplossen?
Het is letterlijk de reden voor zijn verkiezingswinstquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Anti-woke is niet hetzelfde als pro-Trump.
Niet eens heel vergezocht: wie weet welke DOGE-pannenkoeken de boel al dan niet bewust doorsluizen naar Rusland.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:13 schreef capricia het volgende:
Ministerie van Gezondheid in de VS:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-verwarring-compleet
Het wordt steeds spannender. Nu is een reply aan Musk al een reply aan Kwaadwillende buitenlandse organisaties.
Zou ook niet weten wat ze moeten doen, afgezien van communiceren en protesteren... Ze hebben geen meerderheden. Niet in Huis, Senaat en de opperrechters zijn ook 6-3 gekozen door Republikeinse presidenten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Koekoek!
(Pleun2011 was nooit een Trump-fan volgens mij)
Maar idd, verwachten dat de Democrats veel gaan doen om de koers te wijzigen is ijdele hoop.
Ja maar als Musk dat vraagt moet je dat gewoon doen. What could go wrong?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet eens heel vergezocht: wie weet welke DOGE-pannenkoeken de boel al dan niet bewust doorsluizen naar Rusland.
AI van Musk natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Wie gaat die 2.3 miljoen reacties lezen?
Wie gaat bepalen of het gegeven antwoord in lijn ligt met hetgeen de persoon uit dient te voeren?
Hopen dat ze in 2024 weer een meerderheid in huis en / of senaat hebben en in individuele staten waar ze aan de macht zijn weerstand bieden, verdeeldheid proberen te zaaien in het Republikeinse kamp..veel meer kunnen ze niet doen op het moment.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou ook niet weten wat ze moeten doen, afgezien van communiceren en protesteren... Ze hebben geen meerderheden. Niet in Huis, Senaat en de opperrechters zijn ook 6-3 gekozen door Republikeinse presidenten.
John Gotti noemden ze de king of New York, Trump kroont zichzelf in een opmerking tot koning. Musk is niet gekozen en bezig alles te slopen dat ‘m persoonlijk in de weg zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik reageer op het eerste deel van je reactie. Niet op je vergezochte absurde vergelijkingen met de mafia.
In de VN resolutie gisteren stemde de VS tegen, net als Rusland, Belarus, Noord Korea, DRC, Centraal Afrikaanse Republiek, Mali, Niger, Eritrea, Equatoriaal Guinea, Sudan en Haiti. Allemaal landen met dictators, interne oorlogen en/of onder flinke invloed van Rusland. Zelfs Yemen, Iran(!) en Syrie stemden niet tegen, terwijl bijv Iran toch wel flink verdiend aan de oorlog in Oekraine.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mr. X lijkt anders ook behoorlijk van het padje af te zijn, dus of er nu daadwerkelijk een meesterlijk plan achter zit weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het belachelijk maken van de Amerikaanse politiek wel redelijk slaagt.
Je manager, die in de CC staat, zegt de huidige topic starter.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Wie gaat bepalen of het gegeven antwoord in lijn ligt met hetgeen de persoon uit dient te voeren?
Het is powerplay van een rijke malloot met narcistische trekjes. Meer is het niet. Probeer vooral deze idiotie goed te praten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is ook geen audit, het is een eerste schifting.
AIquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:43 schreef onlogisch het volgende:
ChatGPT (of is dit niet van Musk)quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Hij heeft Gork toch, of zo? Chat GPT en Musk liggen redelijk overhoop met elkaar geloof ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
ChatGPT (of is dit niet van Musk)
Ja, dat geloof ik. Daarom hebben de Democraten ook keihard gefaald.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is letterlijk de reden voor zijn verkiezingswinst
Hij doet er alles aan om het met astronomische bedragen over te nemen in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Grok is van Musk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |