abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216826953
https://www.telegraaf.nl/(...)anders-volgt-ontslag.

Nou als ze dat hier doen, dan zitten er hier ook heel wat mensen in de problemen die al jaren betaald thuis blijven ,
als ex Payroll ambtenaar weet ik daar alles van

Vroeger hadden we een prikklok
Er is wel eens geopperd om dat weer in te stellen , maar was heeeeel snel onderuit gehaald
presentielijsten , ha ha haha
Bedrijfsarts ??// ha ha ha ha
quote:
Musk aan alle ambtenaren VS:

beantwoord mail, anders volgt ontslag

BERLIJN - Elon Musk, adviseur van de Amerikaanse president Donald Trump, komt zaterdag met een opvallende opdracht aan alle overheidsmedewerkers.
Ze moeten verslag uitbrengen van hun werkweek.
Doen ze dat niet, dan verliezen ze hun baan.

„In overeenstemming met de instructies van president Trump zullen alle federale werknemers binnenkort een e-mail ontvangen met het verzoek verslag te doen van wat ze de week ervoor hebben gedaan.

Als ze niet reageren, wordt dat beschouwd als ontslag”, aldus Musk op X.

Musk, de rijkste persoon ter wereld, is door Trump aangesteld om leiding te geven aan het nieuw opgerichte adviesorgaan DOGE, dat een einde moet maken aan „verspilling, fraude en misbruik” bij overheidsuitgaven.
Niet mijn topic.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216827019
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 10:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Huh?
Jij begint hier een heel verhaal over CC en Aan in een email.
Je verhaal klopt gewoon niet, kerel.

Tevens maak je het steeds persoonlijk, ik vind dat een zwaktebod. Waarom doe je dat?
Ik begin geen verhaal over aan en cc, dat is helemaal niet relevant. Waar het om gaat is dat je , of in ieder geval deze ambtenaren, gevraagd wordt beknopt weer te geven waar ze de afgelopen week aan gewerkt hebben. Een hele normale vraag.

Vervolgens buitelen jullie over elkaar heen en wringen jezelf in de meest vreemde bochten om net te doen alsof dat een rare vraag is of zo. En uiteindelijk komt het er op neer dat het werkelijke probleem wat je er mee hebt is dat jij vindt de persoon in het vakje "aan" en vakje "cc" omgewisseld moet worden.

Ik vind dat een ongekend niveau van mierenneuken en dat is mijn persoonlijke mening. Als jij je dat persoonlijk aantrekt vind ik dat vervelend maar verandert niks aan mijn standpunt. Wie zo mierrenneukt kan geen hoofd en bijzaken uit elkaar houden.

Rapporteren wat je gedaan hebt is een doodnormale vraag en iedereen die daar zon enorm probleem van maakt heeft wat te verbergen en zou vermoedelijk beter ontslagen kunnen worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216827051
Ministerie van Gezondheid in de VS:
quote:
"Ga ervan uit dat je mail wordt gelezen door kwaadwillende buitenlandse organisaties"
https://nos.nl/artikel/25(...)-verwarring-compleet

Het wordt steeds spannender. Nu is een reply aan Musk al een reply aan Kwaadwillende buitenlandse organisaties.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216827072
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Laten de Democraten het allemaal maar gebeuren, of is er niks te doen tegen de fascistische wind die door Amerika waait. Straks zit je als Europa tussen 2 kwaadaardige imperialistische grootmachten ingeklemd.
Ja nu wordt tie helemaal mooi

Jullie stonden toch jaren te trappelen om Trumps hegemonie en nu er eindelijk pas gemerkt wordt dat dit nou zacht gezegd niet bepaald de juiste weg is moeten democraten dit gaan oplossen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216827144
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]

Het wordt steeds spannender. Nu is een reply aan Musk al een reply aan Kwaadwillende buitenlandse organisaties.
Weet jij veel wat RFK nu weer voor drugs bij zichzelf heeft ingespoten. ¯\_(ツ)_/¯
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 25 februari 2025 @ 11:20:33 #6
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216827155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jullie stonden toch jaren te trappelen om Trumps hegemonie en nu er eindelijk pas gemerkt wordt dat dit nou zacht gezegd niet bepaald de juiste weg is moeten democraten dit gaan oplossen?
Koekoek!

(Pleun2011 was nooit een Trump-fan volgens mij)

Maar idd, verwachten dat de Democrats veel gaan doen om de koers te wijzigen is ijdele hoop.

[ Bericht 5% gewijzigd door Perrin op 25-02-2025 11:34:48 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216827329
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik ben nooit pro-Trump geweest hoor. Anti-woke is niet hetzelfde als pro-Trump. Alleen al het feit dat hij fan is van Poetin is om te kotsen.
pi_216827360
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Anti-woke is niet hetzelfde als pro-Trump.
Het is letterlijk de reden voor zijn verkiezingswinst
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 25 februari 2025 @ 11:40:14 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216827417
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]

Niet eens heel vergezocht: wie weet welke DOGE-pannenkoeken de boel al dan niet bewust doorsluizen naar Rusland.
Huilen dan.
pi_216827424
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Koekoek!

(Pleun2011 was nooit een Trump-fan volgens mij)

Maar idd, verwachten dat de Democrats veel gaan doen om de koers te wijzigen is ijdele hoop.
Zou ook niet weten wat ze moeten doen, afgezien van communiceren en protesteren... Ze hebben geen meerderheden. Niet in Huis, Senaat en de opperrechters zijn ook 6-3 gekozen door Republikeinse presidenten.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216827472
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niet eens heel vergezocht: wie weet welke DOGE-pannenkoeken de boel al dan niet bewust doorsluizen naar Rusland.
Ja maar als Musk dat vraagt moet je dat gewoon doen. What could go wrong? :+
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 25 februari 2025 @ 11:43:53 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216827483
Wie gaat die 2.3 miljoen reacties lezen?
Wie gaat bepalen of het gegeven antwoord in lijn ligt met hetgeen de persoon uit dient te voeren?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 25 februari 2025 @ 11:44:30 #13
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216827494
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Wie gaat bepalen of het gegeven antwoord in lijn ligt met hetgeen de persoon uit dient te voeren?
AI van Musk natuurlijk!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216827496
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zou ook niet weten wat ze moeten doen, afgezien van communiceren en protesteren... Ze hebben geen meerderheden. Niet in Huis, Senaat en de opperrechters zijn ook 6-3 gekozen door Republikeinse presidenten.
Hopen dat ze in 2024 weer een meerderheid in huis en / of senaat hebben en in individuele staten waar ze aan de macht zijn weerstand bieden, verdeeldheid proberen te zaaien in het Republikeinse kamp..veel meer kunnen ze niet doen op het moment.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216827528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik reageer op het eerste deel van je reactie. Niet op je vergezochte absurde vergelijkingen met de mafia.
John Gotti noemden ze de king of New York, Trump kroont zichzelf in een opmerking tot koning. Musk is niet gekozen en bezig alles te slopen dat ‘m persoonlijk in de weg zit.

Beide komen er openlijk voor uit dat ze achter tralies zouden zitten als ze deze laatste strohalm niet hadden gepakt en de weg naar een dictatuur niet hadden gevolgd.

Maar als jij het ethisch vindt om loyaliteit te gaan leveren aan dit soort gangsters, dan moet je niet lui gaan lopen doen en dat vooral opvolgen.
pi_216827556
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 08:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mr. X lijkt anders ook behoorlijk van het padje af te zijn, dus of er nu daadwerkelijk een meesterlijk plan achter zit weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het belachelijk maken van de Amerikaanse politiek wel redelijk slaagt.
In de VN resolutie gisteren stemde de VS tegen, net als Rusland, Belarus, Noord Korea, DRC, Centraal Afrikaanse Republiek, Mali, Niger, Eritrea, Equatoriaal Guinea, Sudan en Haiti. Allemaal landen met dictators, interne oorlogen en/of onder flinke invloed van Rusland. Zelfs Yemen, Iran(!) en Syrie stemden niet tegen, terwijl bijv Iran toch wel flink verdiend aan de oorlog in Oekraine.
pi_216827564
quote:
Je manager, die in de CC staat, zegt de huidige topic starter.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216827567
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 10:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het is ook geen audit, het is een eerste schifting.
Het is powerplay van een rijke malloot met narcistische trekjes. Meer is het niet. Probeer vooral deze idiotie goed te praten.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216827577
quote:
AI
  Moderator dinsdag 25 februari 2025 @ 11:51:12 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216827611
quote:
Aha. Wat kan er überhaupt misgaan.
4045
onlogisch
pi_216827612
quote:
ChatGPT (of is dit niet van Musk)
  Moderator dinsdag 25 februari 2025 @ 11:51:47 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216827626
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hij heeft Gork toch, of zo? Chat GPT en Musk liggen redelijk overhoop met elkaar geloof ik.
4045
onlogisch
pi_216827638
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 11:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het is letterlijk de reden voor zijn verkiezingswinst
Ja, dat geloof ik. Daarom hebben de Democraten ook keihard gefaald.
pi_216827643
quote:

[..]
Hij doet er alles aan om het met astronomische bedragen over te nemen in ieder geval
pi_216827644
quote:

[..]
Grok is van Musk.

Maar je kunt Grok ook gewoon vragen die mail te schrijven. Is in het vorige topic al gedaan. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')