Voorjaar 2020 was ook zo mooi. Toen hadden we ook lange tijd zon en warmte en was het in Spanje kouder.quote:
Vaak 'standaard' patroon ja. Hogedruk in noord/west Europa in vroege voorjaar duwt de straalstroom over het zuiden en resulteert vrijwel altijd in lagedruk/onstabiel weer in Spanje en Portugal.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voorjaar 2020 was ook zo mooi. Toen hadden we ook lange tijd zon en warmte en was het in Spanje kouder.
Naja, dan doe je het al veel beter dan de meesten hier in Nederland. Ik weet ook niet of ik dat ooit zou doen of kunnen. Ik snap dat mensen het zouden doen uit oogpunt van het klimaat maar verder? Qua natuur zou ik dan eerder voor Canada of Nieuw-Zeeland kiezen maar anders vind ik Duitsland ook prima. Maar ik heb geen redenen om te vertrekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Same, ben ook erg tevreden met wat ik heb en heb ook geen hele dure hobby's gelukkig. Leef in ieder geval al hypotheekvrij hier in Spanje. Dus dat helpt al veel in je financiële vrijheid.
Heerlijk idd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens.
Het is heel anders dan het voorjaar van vorig jaar. Weten jullie nog, die koude harde wind en regen?
Het is geen garantie dat dit weer tot een mooi voorjaar en een mooie zomer leidt, maar ik geniet er wel van.
En hittegolf des doods eind juli weet je nog. 8 tropische dagenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vaak 'standaard' patroon ja. Hogedruk in noord/west Europa in vroege voorjaar duwt de straalstroom over het zuiden en resulteert vrijwel altijd in lagedruk/onstabiel weer in Spanje en Portugal.
Afgelopen 2 jaar hebben we amper lente gehad. Nu is het begin iig goed. Maar de lente duurt nog langquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk idd.
Die hoge luchtvochtigheid constant was echt dramatisch en zoveel regen![]()
Al was de zomer eigenlijk prima met iets warmer dan gemiddeld en relatief veel zonuren.
Precies.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Afgelopen 2 jaar hebben we amper lente gehad. Nu is het begin iig goed. Maar de lente duurt nog lang
Dit mag zo nog wel tijd blijven
Het mag altijd warmerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Precies.
Helemaal goed zo, niets meer aan doen.
Rustig opbouwen, hè. Het is begin maart.quote:
Nog niet aan wennen, hè. Over een week ist maar 5-7 graden en fris windjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
Op werkdagen buiten lunchen. Jas uit. Trui uit. Terrasjes gezellig. Wat een weergoden.
Opbokken met die tyfusregen!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:40 schreef INViCTuS het volgende:
Wellicht nog meer water @:dick_laurent
[ x ]
quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nog niet aan wennen, hè. Over een week ist maar 5-7 graden en fris windje
Ziet er heul niet slecht uit, paar daagjes beetje frisser maar droog en zonnigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:19 schreef Evangelion het volgende:
Wel deprimerend dat het na dit weekend (en maandag een beetje) weer over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |