Ik dacht dat het vorige keer lang had geduurd voor ik weer iets postte, maar we zaten nu op 222 dagen. Laatste stand van zaken was dat manlief in de tuin bezig was en ik weinig kon doen ivm mijn val. Toen ik weer hersteld was was het inmiddels zo druk op het werk dat na 5 dagen werken het weekend alleen bestond uit uitrusten.
Maar inmiddels is er op het werk een hoop veranderd en zijn wij weer teruggegaan naar 36uur, dus er komen weer lange weekenden aan om dingen te doen.
Over een aantal weken hebben we weer een graafmachine ter beschikking dus dit weekend alvast een begin gemaakt in de tuin.
Ik had even geen goede foto hoe het was, dus ik heb Google maps gebruikt. De plant was al eerder weg, maar verder klopte de situatie tot gisterochtend nog.
![5IrrblB.jpg]()
Hier had mijn man de metalen hekjes en de schuttingdelen al weggehaald. Klaar om de paaltjes weg te halen. De palen waren gelukkig net als de 3 bij de oprit vrij los opgestapeld.
![Zu3CZkS.jpg]()
Bijna klaar
![i5u0QkV.jpg]()
Zo ziet het er nu uit, de paaltjes moeten nog worden afgeslepen
![ZycVqZ3.jpg]()
In de opening komt een grote dubbele poort voor de auto met daarnaast een kleine looppoort. Rechts daarvan aansluitend op de schutting komt een laag hekje met beukenhaag zoals de rest van de voortuin.
[ Bericht 1% gewijzigd door SV-tje op 10-05-2026 19:24:33 ]
http://www.partyalot.nl/Catering, taarten en workshops