SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Da ga nie werke niequote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:datismijnmening kom even uitleggen
Jawel toch? Ze was er een paar dagen geleden toch weer?quote:
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
ow wacht, dat werkt natuurlijk niet nu
Nee een halve dag ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze was er een paar dagen geleden toch weer?
Ja, heeeeel evenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze was er een paar dagen geleden toch weer?
Trustequote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
gianni mooi een nieuw topic geopend waarin ik kan zeggen.
Gute Nacht Freunde
Ik heb stiekem toch een biertje gepaktquote:
Ik heb laat gegeten dus ook laat koffie.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem toch een biertje gepakt
Ik drink normaal geen koffie meer na de lunchquote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb laat gegeten dus ook laat koffie.
Deze is cafeīne vrij.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik drink normaal geen koffie meer na de lunch
Gelijk om 00.00.01quote:Op maandag 24 februari 2025 21:21 schreef Nizno het volgende:
Zo, mijn administratie bijgewerkt
aangifte kan zaterdag mooi op tijd de deur uit
Alles heeft een einde, en een worst wel tweequote:
Tenzij je een ronde worst hebt. Dan is ie oneindig.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles heeft een einde, en een worst wel twee
Bestaan er eigenlijk ronde worsten?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tenzij je een ronde worst hebt. Dan is ie oneindig.
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk ronde worsten?
Ik normaal doordeweeks ook niet, maar na deze werkdag wilde ik even mn voeten omhoog leggen en even rustig wat drinken voordat ik naar bed ga.quote:
Ziet er meer uit als een slecht geglaceerde donutquote:
Ik wil geen slecht voorbeeld zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik ook meedoen @:gianni61?![]()
Had gister ook al wijntje op en morgen ook, vind drie dagen achter elkaar eigenlijk te veel
bij de appie verkopen ze van die hartige donuts, heeft er wel wat van wegquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een slecht geglaceerde donut
Hmm, jammerquote:Op maandag 24 februari 2025 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil geen slecht voorbeeld zijn
Dat laatste ligt geheel aan welke sport bh’s of tops je draagt dus daar ben je zelf gewoon bijquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik had te weinig kleding aan met sporten net, of het waaide te hard. Is maar hoe je het bekijkt.
En hoezo zie je altijd je tepels in die sportkleding, kunnen ze daar niet wat op bedenken
(dit waren mijn klachten)
Ik las harige donuts en ik vond het al wat verontrustend klinkenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef Crack_ het volgende:
bij de appie verkopen ze van die hartige donuts, heeft er wel wat van weg![]()
Ik vind het er maar ranzig uitzien met die knobbelsquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een slecht geglaceerde donut
Ja ik dacht ik breng het nog een beetje netjesquote:Op maandag 24 februari 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het er maar ranzig uitzien met die knobbels
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat laatste ligt geheel aan welke sport bh’s of tops je draagt dus daar ben je zelf gewoon bij
als je ze te lang laat liggen?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las harige donuts en ik vond het al wat verontrustend klinken
Donuts te lang laten liggen, hier in Foquevillequote:
Wel praktisch. Ik zou nog geen meter willen hardlopen zonder BH of topquote:Op maandag 24 februari 2025 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
tering
Dat draag ik niet en ik heb er ook niet bij stilgestaan dat dit nogal een verschil kan uitmaken. Thanks, want de oplossing is dus ook makkelijk
![]()
[..]
als je ze te lang laat liggen?
Die met kaasvullingquote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij de appie verkopen ze van die hartige donuts, heeft er wel wat van weg![]()
[..]
Hmm, jammer
als ik over een half uurtje nog zin heb, dan mag het.
Als iemand ze probeerde te verstoppen voor andere inwoners en toen is vergeten hoe wat waarquote:Op maandag 24 februari 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Donuts te lang laten liggen, hier in Foqueville
hehehhequote:Op maandag 24 februari 2025 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel praktisch. Ik zou nog geen meter willen hardlopen zonder BH of top
Heeft @Nattekat weer iets in de bosjes bij de sportschool verstopt?quote:Op maandag 24 februari 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Als iemand ze probeerde te verstoppen voor andere inwoners en toen is vergeten hoe wat waar. Anders, ja absurd
![]()
kaasvulling?! of bedoel je die flammkuchen?quote:Op maandag 24 februari 2025 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die met kaasvulling
En ga je gang. Ik duik mn bed in
ik zie NK ook echt helemaal de pan uit flippen omdat zijn eten uit de bosjes heeft gejatquote:Op maandag 24 februari 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft @:Nattekat weer iets in de bosjes bij de sportschool verstopt?
Ik zou dat nooit doenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft @:Nattekat weer iets in de bosjes bij de sportschool verstopt?
Moet die alleen niet doen als het straks hartje zomer isquote:Op maandag 24 februari 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie NK ook echt helemaal de pan uit flippen omdat zijn eten uit de bosjes heeft gejat
Verder best slim
Heb je meteen zure kwarkquote:Op maandag 24 februari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die alleen niet doen als het straks hartje zomer is
of wel, met snoepquote:Op maandag 24 februari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een lekker rijk biocultuurtje kwekenquote:
Iewquote:Op maandag 24 februari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja nu moet ik het met jou doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 03:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Normaal was Dimmy er wel rond deze tijd
En met wie moet ik nou deze filmpjes delenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 03:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Normaal was Dimmy er wel rond deze tijd
Ik dacht dat daar juist het ongeluk zat.quote:
kittensquote:Op dinsdag 25 februari 2025 04:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En met wie moet ik nou deze filmpjes delen
https://www.facebook.com/reel/649011281057431
https://www.kaartje2go.nl/wenskaarten/dierenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 04:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En met wie moet ik nou deze filmpjes delen
https://www.facebook.com/reel/649011281057431
Ik vind dat wachten op de witte rook toch nog wel een mooie traditiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
vind het vaticaan toch zo niet boeiend
Misschien hebben ze deze keer gewoon een live stream.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat wachten op de witte rook toch nog wel een mooie traditieMaar verder heb ik totaal niks met de kerk.
Misschien doen ze wel een publieke stemronde, soort idols voor de pausquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze deze keer gewoon een live stream.
Nee, dat mag niet van de kerk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:23 schreef Karzai het volgende:
kunnen ze die arme man niet gewoon een spuitje geven?
Helaasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van de kerk.
zeker ook op standje "ik hoor de rest niet meer"?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:39 schreef Ama het volgende:
EC aan en fietsen maar.
Bekijk deze YouTube-video
Tussen de 40 en 45quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
ik had een keer gelezen dat die vrouwen op dat oktoberfest iets van 40 duizend euro verdienen
Dan moet je elke dag werken (het duurt 16 dagen) en elke dag gemiddeld 2.500 euro verdienen, waarvan max 150-200 euro basissalaris is. Dat zal eerder een uitschieter zijn dan normale inkomsten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
ik had een keer gelezen dat die vrouwen op dat oktoberfest iets van 40 duizend euro verdienen
Lekkere stapel biljetjes in ieder gevalquote:
ja maar met fooi denk ik? Geen idee meer waar ik het vandaan heb trouwensquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je elke dag werken (het duurt 16 dagen) en elke dag gemiddeld 2.500 euro verdienen, waarvan max 150-200 euro basissalaris is. Dat zal eerder een uitschieter zijn dan normale inkomsten.
Oke , hopelijk doen ze dat snelquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is vanmiddag, maar ze hebben nog niet gebeld voor een tijdstip.
zyklon-B ook onnie?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Bij mij zijn ze vorige week geweest omdat ik een lek had in mijn rookgasafvoer.
Een beetje kenner hoef ik niet te vertellen hoe gevaarlijk dat kan zijn.
Zat het op te zoeken maar gemiddeld is het zo'n 5000 euro dat ze verdienen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar met fooi denk ik? Geen idee meer waar ik het vandaan heb trouwens
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:27 schreef Haags het volgende:
Bij mij zijn ze vorige week geweest omdat ik een lek had in mijn rookgasafvoer.
Een beetje kenner hoef ik niet te vertellen hoe gevaarlijk dat kan zijn.
Mwah, heeft ongeveer een maandje staan lekken. Heb het destijds netjes weggewerkt achter een mooie koof. Maar 2 weken terug zag ik beneden ineens vochtplekken op de muur zitten. Toen was het wel snel ontdekt ja...quote:
oh das een stuk minderquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat het op te zoeken maar gemiddeld is het zo'n 5000 euro dat ze verdienen.
Gemiddeld. De knapste dames pakken wel wat meer dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat het op te zoeken maar gemiddeld is het zo'n 5000 euro dat ze verdienen.
quote:
Het schijnt dat de kans groot is dat er na deze paus weer een lekker conservatieve paus komt. Burke wordt genoemd, een ultraconservatieve Amerikaanse kardinaal.quote:Paus Franciscus is de nacht goed doorgekomen, meldt het Vaticaan. ‘De paus heeft de hele nacht goed gerust', staat in een korte verklaring. Meer details worden daarin niet vermeld.
5K tot 16K lees ik nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemiddeld. De knapste dames pakken wel wat meer dus.
Ik zou 2,50 verdienen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemiddeld. De knapste dames pakken wel wat meer dus.
ze doen maar lekker wat ze niet laten kunnen die gekkies in hun gekkie jurkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt dat de kans groot is dat er na deze paus weer een lekker conservatieve paus komt. Burke wordt genoemd, een ultraconservatieve Amerikaanse kardinaal.
Tsja, het zal wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt dat de kans groot is dat er na deze paus weer een lekker conservatieve paus komt. Burke wordt genoemd, een ultraconservatieve Amerikaanse kardinaal.
Wat krijg je daar allemaal voor terug danquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Gemeentebelasting 1400 piek
Gelukkig is de inflatie helemaal onder controle! @:haags
Jouw salaris groeit vast mee met de inflatiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
waar woon je? is dat inclusief je woz?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
absoluutquote:
Ja die smoes hoor je ieder jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
had gelezen dat het dit jaar weer hoger was omdat de gemeentes tekorten hadden ofzo
Ik heb me laten vertellen dat je daar betaald per lawine.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
@:kwiwi wat voor gemeentelijke belastingen betaal je in zwitserland?
Mwah, voor veel mensen is dat toch wel vrij akelig hoor. Op allerlei gebieden werkt dat door: abortus, euthanasie, homohuwelijk, aanpak van kindermisbruik in de kerk, vrouwenrechten, wetenschap, geneeskunde (vaccins) etc. etc.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze doen maar lekker wat ze niet laten kunnen die gekkies in hun gekkie jurken
Het bedrag hangt van je inkomsten en aftrekposten dat jaar af. Het overgrote deel gaat naar de school zag ik toevallig vorig jaar, 1100 euro naar brandweer (maar die betaal ik niet omdat ik bij de brandweer ben, het is of betalen of meedoen), en dan nog een deel voor overige zaken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
@:kwiwi wat voor gemeentelijke belastingen betaal je in zwitserland?
ja das ook wel zoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, voor veel mensen is dat toch wel vrij akelig hoor. Op allerlei gebieden werkt dat door: abortus, euthanasie, homohuwelijk, aanpak van kindermisbruik in de kerk, vrouwenrechten, wetenschap, geneeskunde (vaccins) etc. etc.
Nou dat is precies wat ze nodig hebben, als ze nog meer zieltjes willen verliezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
oh das wel eerlijk. En waarom betaal je zoveel voor school?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het bedrag hangt van je inkomsten en aftrekposten dat jaar af. Het overgrote deel gaat naar de school zag ik toevallig vorig jaar, 1100 euro naar brandweer (maar die betaal ik niet omdat ik bij de brandweer ben, het is of betalen of meedoen), en dan nog een deel voor overige zaken.
In een groot deel van de wereld is dat conservatieve juist heel populair.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ze nodig hebben, als ze nog meer zieltjes willen verliezen.
maar 30 euro meer hier.. valt reuze meequote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
had gelezen dat het dit jaar weer hoger was omdat de gemeentes tekorten hadden ofzo
Omdat we een basisschool hebben voor dit dorp alleen. Die school heeft gemiddeld 16 kinderen per klas omdat het een klein dorp is, maar wel 2 leraren per klas plus ondersteunend personeel. Is een dure grap dusquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel eerlijk. En waarom betaal je zoveel voor school?
2 leraren op 16 kinderen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat we een basisschool hebben voor dit dorp alleen. Die school heeft gemiddeld 16 kinderen per klas omdat het een klein dorp is, maar wel 2 leraren per klas plus ondersteunend personeel. Is een dure grap dus
Dat klopt, maar die groep begint wel wat kleiner te worden omdat veel oudjes overlijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
In een groot deel van de wereld is dat conservatieve juist heel populair.
En betaal je belasting over je huis?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat we een basisschool hebben voor dit dorp alleen. Die school heeft gemiddeld 16 kinderen per klas omdat het een klein dorp is, maar wel 2 leraren per klas plus ondersteunend personeel. Is een dure grap dus
Ja, maar dat zit in de Kantonale en Bundessteuer. Je betaalt 3 soorten belasting: Gemeentelijke, Kantonale en Nationale belasting.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En betaal je belasting over je huis?
En ook nog eens geen buitenlandse kinderen die de taal niet spreken en een klas ophouden. We zijn hier ook deels gaan wonen omdat we wisten dat het een goede school was, voor in het geval dat we toch kinderen wilden.quote:
aah dat zijn er meer dan in NLquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit in de Kantonale en Bundessteuer. Je betaalt 3 soorten belasting: Gemeentelijke, Kantonale en Nationale belasting.
Ja en het klinkt als veel, maar uiteindelijk betaal je, zeker ten opzichte van Nederland, relatief weinig belasting.quote:
oh joh? dacht juist veel meerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en het klinkt als veel, maar uiteindelijk betaal je, zeker ten opzichte van Nederland, relatief weinig belasting.
Leren ze dan wel mokerslimme dingen of ook niet?quote:
Er zijn jaren dat ik net 5% inkomstenbelasting betaal. En met weinig aftrekposten, zoals zonder dure verbouwing van het huis, is het iets van 20%.quote:
wel veel meer tijd voor 1 op 1 lessen als et nodig isquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leren ze dan wel mokerslimme dingen of ook niet?
Dat mag ik verdomme hopen voor dat geldquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leren ze dan wel mokerslimme dingen of ook niet?
Nah, dat moet ik nog zien. In veel regio's is dat conservatieve ook onder jongeren populair.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die groep begint wel wat kleiner te worden omdat veel oudjes overlijden.
ja in nl ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat moet ik nog zien. In veel regio's is dat conservatieve ook onder jongeren populair.
Ja, waar ik woon ook. Maar ze zijn niet zo extreem als de ouderen daarin vind ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat moet ik nog zien. In veel regio's is dat conservatieve ook onder jongeren populair.
Is gewoon angst. Pure indoctrinatie. Houden wat je hebt want wie weet....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over andere delen van de wereld. Afrika, Noord- en Zuid-Amerika etc. De katholieke kerk is Europa natuurlijk al grotendeels kwijt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, waar ik woon ook. Maar ze zijn niet zo extreem als de ouderen daarin vind ik.
Nou ja, is ook zo toch. Ik vind het ook belangrijk dat cultuur, taal en tradities hier behouden worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is gewoon angst. Pure indoctrinatie. Houden wat je hebt want wie weet....
Oh op die manierquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over andere delen van de wereld. Afrika, Noord- en Zuid-Amerika etc. De katholieke kerk is Europa natuurlijk al grotendeels kwijt.
Nou, begraven en een waardig afscheid geven dan maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer heeft me blij gemaakt met een dode mus
Ja maar niet de cultuur en de tradities van de 14e eeuw natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, is ook zo toch. Ik vind het ook belangrijk dat cultuur, taal en tradities hier behouden worden.
Waar we de vrouwen nog op de brandstapel gooidequote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar niet de cultuur en de tradities van de 14e eeuw natuurlijk.
Sommige tradities moet je niet willen veranderen hoor, dit is er daar 1 van.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar we de vrouwen nog op de brandstapel gooide![]()
Eerst publiekelijk wegen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar we de vrouwen nog op de brandstapel gooide![]()
Ja natuurlijk welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar niet de cultuur en de tradities van de 14e eeuw natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, begraven en een waardig afscheid geven dan maar
Ik geloof niet dat iemand dat in twijfel trekt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk welDe traditie van koeien feestelijk van de alpenweides halen in de herfst bestaat blijkbaar al sinds ver voor Christus, en vindt nog steeds plaats
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
Ik hoor net dat de kassa terug is gevonden. Open gebroken aan de kant van de straat. Er zat nog wel een groothandelpasje in vandaar dat hij terug is.
Jazeker. Is snel weggejat uit het kantoor vorige week.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]de kassa van de branderij waar je werkt zeker?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker. Is snel weggejat uit het kantoor vorige week.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
En die persoon loopt hier nu waarschijnlijk rond alsof die niks heeft gedaan want niemand heeft zich gemeld. Awkward.
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij wil geen eten meer vastpakken enz zegt ze.
Even kijken wie er binnenkort een mooie fatbike ofzo heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
En die persoon loopt hier nu waarschijnlijk rond alsof die niks heeft gedaan want niemand heeft zich gemeld. Awkward.
zegt ook niet alles maarja zou wel mooi zijn als het zo werktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken wie er binnenkort een mooie fatbike ofzo heeft.
Vorige week riep iemand wel dat ze ging sparen voor zo'n ding haha.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken wie er binnenkort een mooie fatbike ofzo heeft.
1.5 jaarquote:
Volgens mij niet nee.quote:
Veel kunnen schijtenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat krijg je daar allemaal voor terug dan
Niet zelf een visje kunnen vangen gisteren?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk kan ik vanavond sushi eten
Ja inclusief ozb en waterschappen etcquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar woon je? is dat inclusief je woz?
Nee ondanks al het water niets gevangenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet zelf een visje kunnen vangen gisteren?
Das best flink. woon je in een miljoenen vila?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja inclusief ozb en waterschappen etc
Was vorig jaar nog onder de 1200, 17% erbij koekoek
Misschien alle huizen bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das best flink. woon je in een miljoenen vila?
Woon je in een villa ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
hmm ja dan zou het wel kunnenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien alle huizen bij elkaar opgeteld.
ook nog waterschap, die krijg ik hier apart, eind aprilquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja inclusief ozb en waterschappen etc
Was vorig jaar nog onder de 1200, 17% erbij koekoek
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
Ach gossie. Ze is al zo gehecht aan Noa dat ik een spraakbericht helemaal in tranen krijg. 🥺
Huisdieren gaan op hun baasjes lijken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook wel altijd mega lieve huisdieren.
Nou dat belooft niet veel goeds voor de kat dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Huisdieren gaan op hun baasjes lijken.
Was t maar zo'n feestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das best flink. woon je in een miljoenen vila?
Ik denk alleen maar aan het onderhoud.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
in wonen? zonder last te hebben van buren?
Oh ik heb nu ook vrijwel geen last van de buren eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
in wonen? zonder last te hebben van buren?
dat is wel een dingetje jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar aan het onderhoud.
vannochtend waren ze hier weer lekker aan het borenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb nu ook vrijwel geen last van de buren eigenlijk.
Pfffquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel een dingetje ja
[..]
vannochtend waren ze hier weer lekker aan het boren
Naja richting het centrum en daar een rondje maken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
emmen is een grote gemeente, dus daar doe je wel lang over.
hele dag de kraan open laten staanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ook nog waterschap, die krijg ik hier apart, eind april
dat is iets anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hele dag de kraan open laten staan
Als ie scheef loopt is het een Tyrannosaunus geksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
De T-Rex, de triceratops en de stegosaurus. Mijn dochter kent al 3 dinos
Ik werk nu in een McDonald'squote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet met de huidige btc standen
Ik heb gisteren geleerd over een ijsbeerachtige variant van de T-Rex.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
De T-Rex, de triceratops en de stegosaurus. Mijn dochter kent al 3 dinos
Watquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geleerd over een ijsbeerachtige variant van de T-Rex.
En als ze zeiken gewoon het raampje dichtdoen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
toch leuk om eten uit de mcdrive-raam te flikkeren?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als ze zeiken gewoon het raampje dichtdoen.
En als die op een bezem rondvliegt zeker een tyrannosaurus heksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ie scheef loopt is het een Tyrannosaunus geks@:haags
Had ie ook. Artiesten hebben er geen verstand van.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht juist dat ze veren hadden.
waarvoor zouden ze moeten vliegenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht juist dat ze veren hadden.
Alle moderne vogels zijn dinosaurus.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarvoor zouden ze moeten vliegen
ook dat is in dit geval niet waar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe meer je van iets gebruikt des te goedkoper het is iig in verhouding met de prijs per kuub
EN vooral, droge voetenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Een waterschap zorgt voor het waterbeheer in een bepaald gebied. Het zorgt er bijvoorbeeld voor dat u genoeg en schoon water heeft.
afvalwater zuiveren; dijken beheren; natuurbeheer in en aan het water; kwaliteit zwemwater controleren.
Vraag dat maar aan de struisvogel of emoe.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarvoor zouden ze moeten vliegen
Die weten het zeker nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de struisvogel of emoe.
Oh ja dan is het waar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Dat zeggen ze toch ook in de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor deze bijdrage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen wel vliegen, het landen is alleen nog een probleem.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
GeenGeen dankquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
lunchgenot is weer op. Opgewarmde chinees van gisteren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zieke cross baanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is er na zes jaar iets gedaan met het terrein.![]()
[ link | afbeelding ]
Ik woonde tegenover de toko dus kon even gaan kijken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Oh leuk, krijgt Drenthe ook een bruinkoolmijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is er na zes jaar iets gedaan met het terrein.![]()
[ link | afbeelding ]
Ik woonde tegenover de toko dus kon even gaan kijken.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk, krijgt Drenthe ook een bruinkoolmijn?
Your beauty never ever scared me.![]()
Noa heeft geen kanker hoor ik net maar een middenoorontsteking. Dat is goed te behandelen zegt ze.Erg fijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
Noa heeft geen kanker hoor ik net maar een middenoorontsteking. Dat is goed te behandelen zegt ze.Erg fijn.
![]()
![]()
Goedemiddag.
Salaris binnen dus ik heb die set met boeken gekocht.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Aandenken voor jou van alle vogels die zij eet en jij dus niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
Ik krijg nu de hele tijd veren cadeau. Hopelijk blijft het bij veren en neemt ze niet levende muizen mee.
[ link | afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Dit zijn steeds losse veren.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aandenken voor jou van alle vogels die zij eet en jij dus niet.
Katten die prooien of objecten mee naar huis nemen zou staan voor dat ze prooien voor jou mee naar huis nemen, omdat je kat denkt dat je zelf niet kan jagen ofzoTrotste mama van Ambar
Als dat zo is dan heeft de kat dat goed bedacht want dat kan ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Katten die prooien of objecten mee naar huis nemen zou staan voor dat ze prooien voor jou mee naar huis nemen, omdat je kat denkt dat je zelf niet kan jagen ofzo
yesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rij je er lekker met je vrachtwagen doorheen?![]()
Klopt. En als ze een dode prooi meenemen dan denken ze dat je echt zo dom bent dat je niet zelf kunt jagen. En bij een levende prooi denken ze dat je wel die hersencapaciteit hebtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Katten die prooien of objecten mee naar huis nemen zou staan voor dat ze prooien voor jou mee naar huis nemen, omdat je kat denkt dat je zelf niet kan jagen ofzo![]()
![]()
👀 Hopelijk denkt de kat dan dat ik dom ben.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Klopt. En als ze een dode prooi meenemen dan denken ze dat je echt zo dom bent dat je niet zelf kunt jagen. En bij een levende prooi denken ze dat je wel die hersencapaciteit hebtYour beauty never ever scared me.![]()
Kijk maar uit daar staan heel veel flitspalenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:06 schreef mschol het volgende:
van Zürich naar Genčve (en een 2de vracht terug naar Zürich )Of heeft het spel die niet?
![]()
Oh twee minuten later werd hier iemand aangereden zie ik nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
Alleen nog even langs de toko voor wierook en dan weer naar huis.Heb op die plek zelf ook al keer half onder een auto gelegen.
oh jawel,quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit daar staan heel veel flitspalenOf heeft het spel die niet?
geen idee of die er daar staan (inmiddels klaar met die 2 ritten)![]()
Die heb ik ook wel eens gedaan toen ik nog in Zwitserland werktequote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:06 schreef mschol het volgende:
van Zürich naar Genčve (en een 2de vracht terug naar Zürich )![]()
Ik was dus ook vanmiddag in de buurt van de Albert Heijn en ik dacht ik ga daar eens heen maar ik vond het wat tegenvallen. De nieuwe dingen waar ik voor kwam waren er niet.
Wat wilde je halen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
Ik was dus ook vanmiddag in de buurt van de Albert Heijn en ik dacht ik ga daar eens heen maar ik vond het wat tegenvallen. De nieuwe dingen waar ik voor kwam waren er niet.![]()
Ik heb paaseitjes met brownie, klinkt lekkerder dan het is
Baby darling doll face honey![]()
Zo, weer even een after lunch ommetje gedaan.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik zag dat ze allemaal nieuwe mini koekjes hadden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat wilde je halen?
Ik heb paaseitjes met brownie, klinkt lekkerder dan het isYour beauty never ever scared me.![]()
lekker, en echt fijn dat die kou je niet meer zo tegemoet komt buitenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een after lunch ommetje gedaan.Ohhh, ook nieuwe koekjes?! *Gaat kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag dat ze allemaal nieuwe mini koekjes hadden.
Baby darling doll face honey![]()
Echt hequote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
lekker, en echt fijn dat die kou je niet meer zo tegemoet komt buitenHet is eigenlijk gewoon heerlijk buiten nu
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Kom maar brengen hoor als je de rest niet meer hoeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb paaseitjes met brownie, klinkt lekkerder dan het isI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat gaan jullie eten vandaag?
Ik heb super lekker gegeten
[ afbeelding ]
en appeltaart toe
[ afbeelding ]Had je er nog iets bij?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: