SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Da ga nie werke niequote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:datismijnmening kom even uitleggen
Jawel toch? Ze was er een paar dagen geleden toch weer?quote:
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
ow wacht, dat werkt natuurlijk niet nu
Nee een halve dag ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze was er een paar dagen geleden toch weer?
Ja, heeeeel evenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze was er een paar dagen geleden toch weer?
Trustequote:Op maandag 24 februari 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
gianni mooi een nieuw topic geopend waarin ik kan zeggen.
Gute Nacht Freunde
Ik heb stiekem toch een biertje gepaktquote:
Ik heb laat gegeten dus ook laat koffie.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem toch een biertje gepakt
Ik drink normaal geen koffie meer na de lunchquote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb laat gegeten dus ook laat koffie.
Deze is cafeïne vrij.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik drink normaal geen koffie meer na de lunch
Gelijk om 00.00.01quote:Op maandag 24 februari 2025 21:21 schreef Nizno het volgende:
Zo, mijn administratie bijgewerkt
aangifte kan zaterdag mooi op tijd de deur uit
Alles heeft een einde, en een worst wel tweequote:
Tenzij je een ronde worst hebt. Dan is ie oneindig.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles heeft een einde, en een worst wel twee
Bestaan er eigenlijk ronde worsten?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tenzij je een ronde worst hebt. Dan is ie oneindig.
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk ronde worsten?
Ik normaal doordeweeks ook niet, maar na deze werkdag wilde ik even mn voeten omhoog leggen en even rustig wat drinken voordat ik naar bed ga.quote:
Ziet er meer uit als een slecht geglaceerde donutquote:
Ik wil geen slecht voorbeeld zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik ook meedoen @:gianni61?![]()
Had gister ook al wijntje op en morgen ook, vind drie dagen achter elkaar eigenlijk te veel
bij de appie verkopen ze van die hartige donuts, heeft er wel wat van wegquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een slecht geglaceerde donut
Hmm, jammerquote:Op maandag 24 februari 2025 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil geen slecht voorbeeld zijn
Dat laatste ligt geheel aan welke sport bh’s of tops je draagt dus daar ben je zelf gewoon bijquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik had te weinig kleding aan met sporten net, of het waaide te hard. Is maar hoe je het bekijkt.
En hoezo zie je altijd je tepels in die sportkleding, kunnen ze daar niet wat op bedenken
(dit waren mijn klachten)
Ik las harige donuts en ik vond het al wat verontrustend klinkenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef Crack_ het volgende:
bij de appie verkopen ze van die hartige donuts, heeft er wel wat van weg![]()
Ik vind het er maar ranzig uitzien met die knobbelsquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een slecht geglaceerde donut
Ja ik dacht ik breng het nog een beetje netjesquote:Op maandag 24 februari 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het er maar ranzig uitzien met die knobbels
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat laatste ligt geheel aan welke sport bh’s of tops je draagt dus daar ben je zelf gewoon bij
als je ze te lang laat liggen?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las harige donuts en ik vond het al wat verontrustend klinken
Donuts te lang laten liggen, hier in Foquevillequote:
Wel praktisch. Ik zou nog geen meter willen hardlopen zonder BH of topquote:Op maandag 24 februari 2025 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
tering
Dat draag ik niet en ik heb er ook niet bij stilgestaan dat dit nogal een verschil kan uitmaken. Thanks, want de oplossing is dus ook makkelijk
![]()
[..]
als je ze te lang laat liggen?
Die met kaasvullingquote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij de appie verkopen ze van die hartige donuts, heeft er wel wat van weg![]()
[..]
Hmm, jammer
als ik over een half uurtje nog zin heb, dan mag het.
Als iemand ze probeerde te verstoppen voor andere inwoners en toen is vergeten hoe wat waarquote:Op maandag 24 februari 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Donuts te lang laten liggen, hier in Foqueville
hehehhequote:Op maandag 24 februari 2025 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel praktisch. Ik zou nog geen meter willen hardlopen zonder BH of top
Heeft @Nattekat weer iets in de bosjes bij de sportschool verstopt?quote:Op maandag 24 februari 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Als iemand ze probeerde te verstoppen voor andere inwoners en toen is vergeten hoe wat waar. Anders, ja absurd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |