Zou Stroll wel in een topauto willen zien op zich. Dat die ineens allemaal poles aan elkaar rijgt. Wat dat betreft wordt 2026 ook wel een vet jaartje denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten daar zorgen dat ze een goed rijdersduo neerzetten. Alonso is volgend jaar 45 en Stroll, tja. Ik zie ze ook met Newey niet de huidige top-4 teams verslaan met deze bezetting.
Een fitte Alonso zou ik houden als 2e coureur tot 2027, maar er moet wel een topcoureur bij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten daar zorgen dat ze een goed rijdersduo neerzetten. Alonso is volgend jaar 45 en Stroll, tja. Ik zie ze ook met Newey niet de huidige top-4 teams verslaan met deze bezetting.
https://nl.motorsport.com(...)oort-erbij/10699071/quote:Belangrijk voor de ontwikkeling van de RB21 is dat Lawson en Verstappen met vergelijkbare feedback terugkomen bij de engineers. Volgens Waché is daar sprake van. "Liams feedback kwam sterk overeen met die van Max", aldus de technische baas bij Red Bull. "We hebben hierdoor nu een goed idee waar we tijdens de laatste dag van de test mee aan de slag moeten, als Max achter het stuur zit.
Ja, maar nu eindigt Ferrari niet iedere race meer op het podium ...quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Vond trouwens nog dat die nieuwe partner van F1 ook eigenaar is van Moet champagne, en dat die dus ook weer op het podium gaat staan straks. Geinig nieuwtje.
De McLarens tetsen er afquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Is het grote zinloze conclusies trekken al begonnen?
Misschien ook welquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, maar nu eindigt Ferrari niet iedere race meer op het podium ...
Zoveel podiumplaatsen als vorig jaar gaan ze niet meer halenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:37 schreef Tokus het volgende:
huh, Ted Kravitz bij F1TV? Mag hopen dat dat incidenteel is.
Die heeft werk zat tijdens het seizoen, alleen het zou zonde zijn dat je die 24 uur vol moet praten deze 3 dagen om niet iedereen van stal te halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:37 schreef Tokus het volgende:
huh, Ted Kravitz bij F1TV? Mag hopen dat dat incidenteel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |