SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
En het is nog niet alles.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb weer bonne maman chocopastaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zo ff naar de winkel...Don't follow me. I am lost too
.
Zo, weer iemand eruit geflikkerd die creatief aan het werk was.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je opgespaardquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog nooit gehadquote:Altijd Nutella hier.
Ben je weer helemaal opgeknapt Drakin?Smile, it's free therapy.![]()
Geraspte kaas halen..Don't follow me. I am lost too
.
Hey Drakinquote:![]()
Zegt mij helemaal niets, is dat een speciaal merk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik de auto tot mijn beschikking had, dan had ik nu voor het schap met koekjes gestaanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En nog iets..Don't follow me. I am lost too
.
Waar?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, weer iemand eruit geflikkerd die creatief aan het werk was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga lopend..quote:Op maandag 24 februari 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
Als ik de auto tot mijn beschikking had, dan had ik nu voor het schap met koekjes gestaanDon't follow me. I am lost too
.
Ziek geweest en daarvoor zoveel gewerkt dat ik er niet aan toe kwam. En mijn man, tja… laten we daar maar niet over beginnen.quote:
Benenwagen..Don't follow me. I am lost too
.
Prins mini stars. Een hele rol koekjes, alleen voor jezelf.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach ik dacht net, laten we het eens gezellig over je man gaan hebbenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ziek geweest en daarvoor zoveel gewerkt dat ik er niet aan toe kwam. En mijn man, tja… laten we daar maar niet over beginnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu valt het kwartje...Don't follow me. I am lost too
.
Als ik ga lopen dan is het pak bastognekoeken als voor de helft op als ik thuis ben. Hadden vroeger winkel op 100 meter, maar die is helaas weg. Wel goed voor mij, want de stap om een saucijsje te halen was wel erg makkelijk.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan word ik echt woestheet.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ik dacht net, laten we het eens gezellig over je man gaan hebben
Die gaat dan de was doen, als ik ziek ben…
Dan denk ik: Oh wat lief.
Maar hij doet alleen z’n EIGEN was. Hij zoekt gewoon z’n eigen schone was uit, uit de manden en gaat dat strijken en opruimen. Dat van ons laat hij zitten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jumbo is een minuut of 5 lopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik ga lopen dan is het pak bastognekoeken als voor de helft op als ik thuis ben. Hadden vroeger winkel op 100 meter, maar die is helaas weg. Wel goed voor mij, want de stap om een saucijsje te halen was wel erg makkelijk.Don't follow me. I am lost too
.
Dat kut project schiet ook eindeloos onnuttige vergaderingen inTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Misschien een idee om het een koekje van eigen deeg te gevenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan word ik echt woestheet.
Maar hij doet alleen z’n EIGEN was. Hij zoekt gewoon z’n eigen schone was uit, uit de manden en gaat dat strijken en opruimen. Dat van ons laat hij zitten.
Wat een hork zeg
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij doet alleen z’n EIGEN was. Hij zoekt gewoon z’n eigen schone was uit, uit de manden en gaat dat strijken en opruimen. Dat van ons laat hij zitten.![]()
doet ie alleen zijn eigen was
![]()
Maar .. hij kan wel strijken en opruimen![]()
alleen niet dat van jullieSmile, it's free therapy.![]()
Oh heerlijke films!quote:Op maandag 24 februari 2025 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kill Bill?
Leek me echt geen kut aan door de cover, net als Pulp Fiction.
Bij beiden vond ik het een enorme afknapper, totaal niet mijn stijl films.
Beiden heb ik jarenlang genegeerd.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een idee om het een koekje van eigen deeg te geven
Wat een hork zegzou ook zijn spullen niet meer wassen/ strijken/ opruimen
Smile, it's free therapy.![]()
Zekersquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Ja ik ben net zo kwaad geworden toen ik het op de kledingkamer zag.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een idee om het een koekje van eigen deeg te geven
Wat een hork zeg
Ik ben in staat de komende weken zijn was niet meer op te vouwen en op te ruimen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja… bezopen. Echtquote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
doet ie alleen zijn eigen was
![]()
Maar .. hij kan wel strijken en opruimen![]()
alleen niet dat van jullieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zoveel goeie films..Don't follow me. I am lost too
.
Ik ben ook in staat omdat te doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zou ook zijn spullen niet meer wassen/ strijken/ opruimen
Ik ben ruim een week ziek geweest en daarvoor heb ik 9 dagen achter elkaar gewerkt. Dus ik liep achter. Maar had wel gewassen maar niet alles gevouwen en zo. Wel heel het huis gepoetst.
En dan krijg je dit.
Lolquote:Op maandag 24 februari 2025 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou echt zijn zooi niet wassen hoor!
lekker zelf laten doen nu..![]()
Ik was iedereen zijn spul gewoon. Klinkt narcistisch
.
Maar dan zit ik ook met die volle wasmand hè.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou echt zijn zooi niet wassen hoor!
lekker zelf laten doen nu..
Is toch niet meer in verhouding dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook in staat omdat te doen.
Ik ben ruim een week ziek geweest en daarvoor heb ik 9 dagen achter elkaar gewerkt. Dus ik liep achter. Maar had wel gewassen maar niet alles gevouwen en zo. Wel heel het huis gepoetst.
En dan krijg je dit.
maar dat doe je jezelf aan.. jij houdt het mee in stand
ja en? pluk je de spullen van jou en kitten uit..quote:Op maandag 24 februari 2025 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan zit ik ook met die volle wasmand hè.
rest mag hij zelf doen..Smile, it's free therapy.![]()
Gewoon beetje bijhouden.Don't follow me. I am lost too
.
De wasmachine doet zijn werk wel..Don't follow me. I am lost too
.
Ja is nog hetzelfde wel minder klank geluiden maar tv staat nog te hard in de nacht.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je buurman? Nog steeds zo herrieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij kookt, schept de kattenbakken, doet het vuilnis. Maar de rest doe ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is toch niet meer in verhouding dan?
maar dat doe je jezelf aan.. jij houdt het mee in stand
Klopt. Maar ik vraag ook of hij dingen doet, alleen hij doet dat dan niet. Op een gegeven moment frustreert het me zo erg (ik hou van een opgeruimd huis ) dat ik in een bepaalde woede alles opruim en schoonmaak.
Hij is verwend. Z’n moeder deed alles voor’m. Ook toen hij uit huis ging bleef ze zijn huishouden doen. En ik zit met de gevolgen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Irritant is dat.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is nog hetzelfde wel minder klank geluiden maar tv staat nog te hard in de nacht.Don't follow me. I am lost too
.
Vandaag weer even wat minder, bijkomen van druk weekendquote:Op maandag 24 februari 2025 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog nooit gehadAltijd Nutella hier.
Ben je weer helemaal opgeknapt Drakin?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is vreselijk lekkerquote:Op maandag 24 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2731280/1/50#p216817260]maandag 24 februari 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakin![]()
Zegt mij helemaal niets, is dat een speciaal merk?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker genieten dan maar. Lees dat je ziek bent, beterschapquote:Op maandag 24 februari 2025 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag weer even wat minder, bijkomen van druk weekend
[..]
Het is vreselijk lekker
Rain..Don't follow me. I am lost too
.
Ja ik denk dat ik dat nu wel ga doen ja. Ben er echt klaar mee. Desnoods koop ik een wasmand voor hem zelf.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en? pluk je de spullen van jou en kitten uit..
rest mag hij zelf doen..
Het is zelfs zo erg, als ik de wasmand even weghaal uit de badkamer om hem naar de waskamer te brengen waar ik alles gesorteerd heb staan… en ik vergeet de mand terug te zetten. Dat hij dan gewoon de was op de grond gooit, op de plek van die mand. Terwijl hij langs die kamer loopt om naar de slaapkamer te gaan. Dus hij ziet gewoon de mand daar staan maar is te beroerd hem
Mee te nemen naar beneden.
Dan moet je bukken om het weer op te rapenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lijkt wel herfst..Don't follow me. I am lost too
.
Ook als hij bovenaan de trap staat, stapt hij óver de mand.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Herkenbaar.. ex van me was ook zoquote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kookt, schept de kattenbakken, doet het vuilnis. Maar de rest doe ik.
Klopt. Maar ik vraag ook of hij dingen doet, alleen hij doet dat dan niet. Op een gegeven moment frustreert het me zo erg (ik hou van een opgeruimd huis ) dat ik in een bepaalde woede alles opruim en schoonmaak.
Hij is verwend. Z’n moeder deed alles voor’m. Ook toen hij uit huis ging bleef ze zijn huishouden doen. En ik zit met de gevolgen.![]()
alleen ik stopte met zijn was... mocht ie zelf doen.. was het zat![]()
daarna kon hij het opeens wel doen
Maar hey, het is verder en lieve man. Absoluut. Maar dingen in het huishouden doet hij niet. Behalve die paar dingen dan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh nog steeds niet hersteld.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag weer even wat minder, bijkomen van druk weekend
Vervelend Drakin.. duurt nu al lang.
Wel een leuk weekend gehad?Smile, it's free therapy.![]()
Ik had ook twee van zulke collega. Woonden allebei alleen, allebei begin 30. En bij allebei kwam de moeder een keer in de zoveel tijd langs om schoon te maken. Die moeders moesten allebei meer dan een uur rijden.
Mijn moeder heeft mijn kamer of huis al niet meer schoongemaakt sinds ik 12 was ofzo.Trotste mama van Ambar
Is de maandag al voorbij?Don't follow me. I am lost too
.
Typische hè.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Herkenbaar.. ex van me was ook zo![]()
alleen ik stopte met zijn was... mocht ie zelf doen.. was het zat![]()
daarna kon hij het opeens wel doen
En als ik dan eens een doos in het oud papier doe zonder hem plat te maken, oeeeeeh berg je dan maar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huh? Wat raar om dat te doen, denkt die alleen op de wereld te zijn of zit er stiekem een narcist in?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij doet alleen z’n EIGEN was. Hij zoekt gewoon z’n eigen schone was uit, uit de manden en gaat dat strijken en opruimen. Dat van ons laat hij zitten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook twee van zulke collega. Woonden allebei alleen, allebei begin 30. En bij allebei kwam de moeder een keer in de zoveel tijd langs om schoon te maken. Die moeders moesten allebei meer dan een uur rijden.
Mijn moeder heeft mijn kamer of huis al niet meer schoongemaakt sinds ik 12 was ofzo.![]()
Ik deed dat allemaal zelf.
Ik bracht eerst nog de was, maar dat was ook klaar toen ik een wasmachine kocht..Don't follow me. I am lost too
.
ex liet gewoon overal zijn vuile was slingeren.. ik zei er wat van.. maar dacht : zelf opruimen gaat sneller..quote:Op maandag 24 februari 2025 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dat nu wel ga doen ja. Ben er echt klaar mee. Desnoods koop ik een wasmand voor hem zelf.
Het is zelfs zo erg, als ik de wasmand even weghaal uit de badkamer om hem naar de waskamer te brengen waar ik alles gesorteerd heb staan… en ik vergeet de mand terug te zetten. Dat hij dan gewoon de was op de grond gooit, op de plek van die mand. Terwijl hij langs die kamer loopt om naar de slaapkamer te gaan. Dus hij ziet gewoon de mand daar staan maar is te beroerd hem
Mee te nemen naar beneden.
gewoon alles laten liggen.. her en der. . en ja.. irritant!!! maar.. had ie geen schone blouse meer voor zijn werk![]()
![]()
meneer boos
![]()
![]()
![]()
gezegd; doe ik niet meer.. je eigen zooi opruimen en gewoon de was doen ook!
heeft wel geholpen![]()
en ja.. andere zooi liet hij liggen.. bordjes, kopjes.. pffSmile, it's free therapy.![]()
Typisch.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft mijn kamer of huis al niet meer schoongemaakt sinds ik 12 was ofzo.
Nou, zij deed zelfs de boodschappen. Verschoonde het bed. Bracht glas etc. weg. ALLES werd gedaan. Behalve koken.
En ik kwam daar later pas achter. Ik dacht dat hij dat zelf deed. Tot ik een keer thuis was en z’n moeder met z’n tante binnenstapte.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Niet meer gelukkig, maar vandaag doe ik ff rustigquote:Op maandag 24 februari 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten dan maar. Lees dat je ziek bent, beterschapDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo pamperen ze die kerels. Gaat echt wel ver ook!quote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft mijn kamer of huis al niet meer schoongemaakt sinds ik 12 was ofzo.Smile, it's free therapy.![]()
Heerlijk weekend, lekker met vriend erop uit, veel boeken gekocht en natuurlijk gelezenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh nog steeds niet hersteld.
Vervelend Drakin.. duurt nu al lang.
Wel een leuk weekend gehad?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er zal wel weer een kut reden komen als ik daar straks om ga vragen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Huh? Wat raar om dat te doen, denkt die alleen op de wereld te zijn of zit er stiekem een narcist in?
‘Ik wist niet waar het moest’
‘Ik wist niet hoe je het opgevouwen wilde hebben’
‘Ik dacht, dit bespaart je werk, had ook alleen kunnen strijken en de rest kunnen laten liggen’Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uhuh en dan verder ook nog even een vrouw ronselen die het voor hen gratis ging doen
Trotste mama van Ambar
Uhuh..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Heerlijk werkend, lekker met vriend erop uit, veel boeken gekocht en natuurlijk gelezendan is het het waard om nu minder te voelen
1 van die 2 overigens was ook alleen maar opzoek naar een schoonmaakster en een gat voor zijn lul overigens. En vond seks wel een goede betaling voor het schoonmaken.
Trotste mama van Ambar
Bizar.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ex liet gewoon overal zijn vuile was slingeren.. ik zei er wat van.. maar dacht : zelf opruimen gaat sneller..
gewoon alles laten liggen.. her en der. . en ja.. irritant!!! maar.. had ie geen schone blouse meer voor zijn werk![]()
![]()
meneer boos
![]()
![]()
![]()
gezegd; doe ik niet meer.. je eigen zooi opruimen en gewoon de was doen ook!
heeft wel geholpen![]()
en ja.. andere zooi liet hij liggen.. bordjes, kopjes.. pff
Hier ook. En dan laat hij ook gewoon eten op de salontafel staan als hij naar bed gaat. De katten vreten dat op en 1 van onze katten heeft een voedselallergie. Maar als ik daar wat van zeg is het natuurlijk per ongeluk en krijg ik te horen dat ik ALTIJD de lampen vergeet uit te doen.
Jaja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik geef je groot gelijk, dit slaat nergens op.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik ben net zo kwaad geworden toen ik het op de kledingkamer zag.
Ik ben in staat de komende weken zijn was niet meer op te vouwen en op te ruimen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Love of my life...Don't follow me. I am lost too
.
Dat ze daar niet op ingrijpen is mij een raadselquote:Op maandag 24 februari 2025 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja is nog hetzelfde wel minder klank geluiden maar tv staat nog te hard in de nacht.
Heel vervelend voor je, je was zo blij met je nieuwe huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies. Maar hij zal het wel ombuigen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, dit slaat nergens op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vraag hem eens of hij zijn eigen leeftijd wel kent? Want hij is toch geen 10 meer?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zal wel weer een kut reden komen als ik daar straks om ga vragen.
‘Ik dacht, dit bespaart je werk, had ook alleen kunnen strijken en de rest kunnen laten liggen’
En jij bent zijn moeder niet, dus stop er maar mee om je zo te gedragen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
.
Jee zeg. Daar zou ik echt niet tegen kunnenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ook als hij bovenaan de trap staat, stapt hij óver de mand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Beetje fruitquote:
.
Stomquote:Op maandag 24 februari 2025 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dat nu wel ga doen ja. Ben er echt klaar mee. Desnoods koop ik een wasmand voor hem zelf.
Mee te nemen naar beneden.![]()
Misschien weekje ruilen? Dat hij doorheeft hoeveel werk *de rest* isTrust nobody![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Vraag hem eens of hij zijn eigen leeftijd wel kent? Want hij is toch geen 10 meer?
En jij bent zijn moeder niet, dus stop er maar mee om je zo te gedragen.
tiktok..Don't follow me. I am lost too
.
Klopt, je hebt ook gelijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Vraag hem eens of hij zijn eigen leeftijd wel kent? Want hij is toch geen 10 meer?
En jij bent zijn moeder niet, dus stop er maar mee om je zo te gedragen.
Het is vooral omdat ik zelf last heb van de zooi, dat ik het uiteindelijk zelf doe.
En ik schaam me ervoor als hier iemand binnen zou komen en het is een bende. Daarom blijf ik het doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O dat is spiegelen. Prima om de lampen te benoemen maar dat mag in een andere discussie. Blijf bij dit onderwerp. Hij gaat zo lekker makkelijk verantwoording uit de weg.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar.
Hier ook. En dan laat hij ook gewoon eten op de salontafel staan als hij naar bed gaat. De katten vreten dat op en 1 van onze katten heeft een voedselallergie. Maar als ik daar wat van zeg is het natuurlijk per ongeluk en krijg ik te horen dat ik ALTIJD de lampen vergeet uit te doen.
Jaja.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gingen ze jou ronselen?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhuh en dan verder ook nog even een vrouw ronselen die het voor hen gratis ging doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan mauwt hij dat hij veel werkt.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Stom![]()
Misschien weekje ruilen? Dat hij doorheeft hoeveel werk *de rest* is
( maar ook hele zondagen slaapt op de bank)
In het Engels hebben ze daar de weaponized incompetence voor.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zal wel weer een kut reden komen als ik daar straks om ga vragen.
‘Ik dacht, dit bespaart je werk, had ook alleen kunnen strijken en de rest kunnen laten liggen’Trotste mama van Ambar
Truequote:Op maandag 24 februari 2025 13:53 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is spiegelen. Prima om de lampen te benoemen maar dat mag in een andere discussie. Blijf bij dit onderwerp. Hij gaat zo lekker makkelijk verantwoording uit de weg.goede
En dat weet hij en maakt hij gebruik van. Of misbruik in dit geval.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, je hebt ook gelijk.
Het is vooral omdat ik zelf last heb van de zooi, dat ik het uiteindelijk zelf doe.
En ik schaam me ervoor als hier iemand binnen zou komen en het is een bende. Daarom blijf ik het doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gelukkig een lieve manquote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
Maar hey, het is verder en lieve man. Absoluut. Maar dingen in het huishouden doet hij niet. Behalve die paar dingen dan.![]()
En fijne papa voor kitten neem ik aan?Trust nobody![]()
En wat kan je er tegen doen?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het Engels hebben ze daar de weaponized incompetence voor.
Behalve dan stoppen met dit. Zoals jullie allemaal eigenlijk zeggen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mooi welquote:Op maandag 24 februari 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het Engels hebben ze daar de weaponized incompetence voor.Trust nobody![]()
Radio 538..Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb er wel eens filmpjes overgezien, maar doe er verder niet veel mee omdat ik geen vent thuis heb zittenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En wat kan je er tegen doen?
Behalve dan stoppen met dit. Zoals jullie allemaal eigenlijk zeggen.
Trotste mama van Ambar
Zeker. Dat absoluut ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig een lieve man![]()
En fijne papa voor kitten neem ik aan?
Dit en over 2 /3 andere punten kan ik zeuren en had ik het graag anders gezien. Maar buiten dat, kan ik me geen betere man en partner wensen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
RelatietherapieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ons huis..Don't follow me. I am lost too
.
Bespreken wat gezamenlijk huishouden betekentquote:Op maandag 24 februari 2025 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En wat kan je er tegen doen?
Behalve dan stoppen met dit. Zoals jullie allemaal eigenlijk zeggen.
Bespreken welk voorbeeld dit aan kitten geeft
Afspraken maken
Ruilen van taken
Alleen nog je eigen dingen doen
Accepteren
OptiesTrust nobody![]()
Dat is wel een verschil jaquote:Op maandag 24 februari 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens filmpjes overgezien, maar doe er verder niet veel mee omdat ik geen vent thuis heb zitten
Nouuuu dat vind ik te vroegquote:
Ligt er natuurlijk aan hoe je zelf in de relatie zit maar iets zoals: wat denk jezelf?Trotste mama van Ambar
Ik zal het van boven naar beneden doenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bespreken wat gezamenlijk huishouden betekent
Bespreken welk voorbeeld dit aan kitten geeft
Afspraken maken
Ruilen van taken
Alleen nog je eigen dingen doen
Accepteren
Optiesdank
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zal het van boven naar beneden doendank
Trust nobody![]()
![]()
![]()
.
Maar ook genoeg mensen die aan weaponized incompetence doen op de werkvloer trouwensTrotste mama van Ambar
Tot nu toe heeft praten niks geholpen. Niet doen ook niet. Dus was over gegaan op accepteren. Maar nu ik dit net aantrof werd ik zo kwaadquote:Op maandag 24 februari 2025 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoe je zelf in de relatie zit maar iets zoals: wat denk jezelf?
Coaching kan ook, maar dat is ook een soort relatietherapiequote:
Ontdekken hoe je dit samen kan oplossen want ik neem aan dat je je partner en visa versa wel alle geluk van de wereld wenst en dit maakt duidelijk niet gelukkig.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zijn bijna 2 jaar getrouwd trouwens. Dus het is voor mij best wennen allemaal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Coaching kan ook, maar dat is ook ern soort relatietherapie
Ontdekken hoe je dit samen kan oplossen want ik neem aan dat je je partner wel alle geluk van de wereld wenst en dit maakt duidelijk niet gelukkig.
Extra veel reden om er iets mee te doenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
Zijn bijna 2 jaar getrouwd trouwens. Dus het is voor mij best wennen allemaal.
Na 30 jaar dit patroon is het lastig veranderenTrust nobody![]()
dat is nog niet zo lang, hoe lang ben je samen?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
Zijn bijna 2 jaar getrouwd trouwens. Dus het is voor mij best wennen allemaal.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zie editquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
10 jaarquote:Op maandag 24 februari 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is nog niet zo lang, hoe lang ben je samen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We zullen doorgaan..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Klopt ja. En dat wil ik ook echt.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Extra veel reden om er iets mee te doen
Na 30 jaar dit patroon is het lastig veranderen
Ik weet ook dat hij soms dingen niet kan. En mentaal moeilijk zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat is geen reden om dingen niet te doen of niet samen te doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eigenlijk had je van het begin af aan duidelijk moeten zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
Zijn bijna 2 jaar getrouwd trouwens. Dus het is voor mij best wennen allemaal.
ALs het er een keer ingeslopen is kan het zoveel strijd geven om het te kerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik ook wel gedaan. Maar hij deed in het begin meer in huis dan nu. Daarom heb ik het eerst bestempeld als toeval.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk had je van het begin af aan duidelijk moeten zijn
ALs het er een keer ingeslopen is kan het zoveel strijd geven om het te kerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt ja. En dat wil ik ook echt.
Ik weet ook dat hij soms dingen niet kan. En mentaal moeilijk zit.Oke, maar als hij nu de dingen niet doet, hoe verwacht hij dat te doen met een eventueel kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat is geen reden om dingen niet te doen of niet samen te doen.Trotste mama van Ambar
Dan wil hij een schoonmaaksterquote:Op maandag 24 februari 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke, maar als hij nu de dingen niet doet, hoe verwacht hij dat te doen met een eventueel kind?
Vervelend, ik zou met hem om tafel gaan zitten. Als je te lang wacht en dingen gaan zich opstappelen dan vergeet je ook de leuk dingen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan. Maar hij deed in het begin meer in huis dan nu. Daarom heb ik het eerst bestempeld als toeval.
Beter gelijk bepratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
Een schoonmaakster is geen opruimster of zijn moeder.quote:Trotste mama van Ambar
.
En ik vond dat niet erg, want ja… minder werk voor mij = meer tijd voor kitten en babykitten.
Weet niet wat een schoonmaakster kost. Maar we hebben godzijdank, allebei een goed betaalde baan. Dus dat kan er wel van af.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog meer regen...Don't follow me. I am lost too
.
Heb je gelijk in. Dit van net was de druppel. Ik was zo teleurgesteld toen ik de deur open deed..quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, ik zou met hem om tafel gaan zitten. Als je te lang wacht en dingen gaan zich opstappelen dan vergeet je ook de leuk dingen.
Beter gelijk bepratenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt jaquote:Op maandag 24 februari 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een schoonmaakster is geen opruimster of zijn moeder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Willen we meer of minder regen...Don't follow me. I am lost too
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morgen weer werken.
Dat zou mooi zijn..quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef StevenHyde het volgende:
Meer, dan is deze regen er morgen hopelijk niet.Don't follow me. I am lost too
.
Hier geen regenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hoe lang heb je het volgehouden?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft praten niks geholpen. Niet doen ook niet. Dus was over gegaan op accepteren. Maar nu ik dit net aantrof werd ik zo kwaadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paar wekenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang heb je het volgehouden?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb zelfs eens de afwas een week laten staan. ( ik had avonddiensten/nachtdiensten. Dus ik had er weinig last van.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap dat helemaal. Isnook nog eens kinderachtigquote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Dit van net was de druppel. Ik was zo teleurgesteld toen ik de deur open deed..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
langer volhouden dusquote:
het probleem is
jij stoort je aan die dingen
hij niet
mensen veranderen enkel omdat ze er zelf last van hebben
zolang hij er geen last van heeft
verandert hij nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
eens.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
langer volhouden dus
het probleem is
jij stoort je aan die dingen
hij niet
mensen veranderen enkel omdat ze er zelf last van hebben
zolang hij er geen last van heeft
verandert hij nietSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt ja. En dat wil ik ook echt.
Ik weet ook dat hij soms dingen niet kan. En mentaal moeilijk zit.Extra reden voor n goed gesprek hoe jullie dit samen kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat is geen reden om dingen niet te doen of niet samen te doen.Trust nobody![]()
Ja. Er stonden vier manden. Hij ging naar boven om z’n broeken te strijken. En toen heeft hij dus al z’n kleding eruit gezocht en dat gedaan en de rest niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat helemaal. Isnook nog eens kinderachtig
Dus ik verwacht eigenlijk, als ik erover begin… dat hij gaat zeggen:
Ik had ook alleen de broeken kunnen doen. Dit bespaart je werk.
Ik weet echt dat hij als een lul overkomt nu. Maar geloof me. Dat is hij niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bolk onDon't follow me. I am lost too
.
Schoonmaakster is ook primaquote:Op maandag 24 februari 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
En ik vond dat niet erg, want ja… minder werk voor mij = meer tijd voor kitten en babykitten.
Weet niet wat een schoonmaakster kost. Maar we hebben godzijdank, allebei een goed betaalde baan. Dus dat kan er wel van af.
Maar die is er niet elke dagTrust nobody![]()
.
het is een manquote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Er stonden vier manden. Hij ging naar boven om z’n broeken te strijken. En toen heeft hij dus al z’n kleding eruit gezocht en dat gedaan en de rest niet.
Ik weet echt dat hij als een lul overkomt nu. Maar geloof me. Dat is hij niet.
die praktisch denktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. Ik ben wel een pleaser. Maar ik heb ook grenzen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Extra reden voor n goed gesprek hoe jullie dit samen kunnen doen
Ik hoop dat hij het begrijpt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
ik denkquote:Op maandag 24 februari 2025 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Ik ben wel een pleaser. Maar ik heb ook grenzen.
Ik hoop dat hij het begrijpt.
en dit klinkt ietwat lullig
dat het probleem grotendeels bij jezelf ligt
zoals je al zegt
je bent een pleaser
en dat weet hij ook
dus uiteindelijk doe je het toch welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee mario niks wijnen, je denkt fout , de meid zit er nog, zij is niet naar huis
wijnenwijnenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Anders even denken aam je kind (eren hopelijk)quote:Op maandag 24 februari 2025 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Ik ben wel een pleaser. Maar ik heb ook grenzen.
Ik hoop dat hij het begrijpt.
Wat n voorbeeld krijgen zij als mama alles doet naast haar werk?Trust nobody![]()
Klopt. Maar dan wordt het wel wat meer bijgehouden.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Schoonmaakster is ook prima
Maar die is er niet elke dag
En met drie katten en een kind vind ik dat heel belangrijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee maar ik weet het is echt en vollconjoquote:Op maandag 24 februari 2025 14:25 schreef StevenHyde het volgende:
Ken je chateau meiland @:mario390?![]()
Goede vraag.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Anders even denken aam je kind (eren hopelijk)
Wat n voorbeeld krijgen zij als mama alles doet naast haar werk?
Mijn vader deed ook alles. M’n moeder werkte en papa deed alles. Wassen, koken, schoonmaken.
M’n moeder werkte heel veel en vaak ook op zaterdag.
Mijn vader was vrijwiller bij de kerk en sportclub en op school. Hij bracht ons naar sport en muziekles.
M’n moeder was directrice. En je mocht dan soms mee. Dan zag je hoe hard zij werkte en daar keek ik dan wel tegen haar op.
Maar thuis zat ze op de bank. Las ze een boek, deed ze spelletjes met ons. Terwijl papa alles deed in en rond het huis. Ook de financiën.
Gelukkig zijn ze er nog allebei. Maar als papa er niet meer is, vraag ik me soms af hoe mama zich gaat redden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat nou weer
.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2380 / +56 / +5 / 11419 / 11986
2. KillemWieft / 943 / +15 / +69 / 636 / 957
3. Dr.Mikey / 763 / +7 / +41 / 1223 / 1545
4. maily / 728 / +46 / +7 / 3543 / 3731
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 515 / +11 / +15 / 1117 / 1335
8. sp3c / 494 / +1 / +65 / 760 / 920
9. kree / 433 / +63 / +0 / 1869 / 2158
10. DJMO / 410 / +2 / +0 / 955 / 1196
11. RedShoe / 323 / +29 / +43 / 4839 / 5053
12. mario390 / 283 / +11 / +69 / 494 / 628
13. HappyCharly / 280 / +2 / +3 / 2006 / 2238
14. Bally-b / 275 / +6 / +0 / 156 / 232
15. Lovely / 237 / +14 / +1 / 2725 / 2978
16. Grotetijd / 226 / +0 / +0 / 2107 / 2313
17. Aapje30 / 222 / +5 / +1 / 1846 / 1984
18. Sally / 207 / +14 / +0 / 443 / 555
19. Rob / 193 / +0 / +24 / 206 / 250
20. ToT / 193 / +9 / +4 / 3259 / 3437SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
11e
.
Ik google op vollconjo en de eerste hit op google is een topic op fokquote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik weet het is echt en vollconjo
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik heb beidequote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Grees neem je f1tv of viaplay?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is andersquote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede vraag.
Mijn vader deed ook alles. M’n moeder werkte en papa deed alles. Wassen, koken, schoonmaken.
M’n moeder werkte heel veel en vaak ook op zaterdag.
Mijn vader was vrijwiller bij de kerk en sportclub en op school. Hij bracht ons naar sport en muziekles.
M’n moeder was directrice. En je mocht dan soms mee. Dan zag je hoe hard zij werkte en daar keek ik dan wel tegen haar op.
Maar thuis zat ze op de bank. Las ze een boek, deed ze spelletjes met ons. Terwijl papa alles deed in en rond het huis. Ook de financiën.
Gelukkig zijn ze er nog allebei. Maar als papa er niet meer is, vraag ik me soms af hoe mama zich gaat redden.
Jj werkt toch ook, allebei n goede baan ?Trust nobody![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik google op vollconjo en de eerste hit op google is een topic op fok![]()
Bizarquote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik google op vollconjo en de eerste hit op google is een topic op fok
.
Oh mascara - klodder heb ik nog niet gezien. Is dat iemand die er s’nachts is?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Is eventjes niet hierquote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
Oh mascara - klodder heb ik nog niet gezien. Is dat iemand die er s’nachts is?![]()
heeft even vakantiequote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
Oh mascara - klodder heb ik nog niet gezien. Is dat iemand die er s’nachts is?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Don't fuck with mouse, mouse will send bitchy emails.Trotste mama van Ambar
GezelligDon't follow me. I am lost too
.
Ik had dat ook, maar ik zou van 12,79 naar 22 per maand gaanquote:![]()
Heb nu alleen f1tv voor een jaar genomen voor 95 euro![]()
Klopt. Allebei ver boven modaal.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is anders
Jj werkt toch ook, allebei n goede baan ?
Maar ik werk 4 dagen. En hij 5 waaronder 1 thuis ivm opvang. En ik heb woensdag vrij ivm opvang.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou Nance doenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:32 schreef mario390 het volgende:
polse tv 90s platz 77 twenty...met nance take me away![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik google op vollconjo en de eerste hit op google is een topic op fokkann nur ik zijn mijn copyright
![]()
![]()
.
tis allemaal te duurquote:Op maandag 24 februari 2025 14:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had dat ook, maar ik zou van 12,79 naar 22 per maand gaan![]()
Heb nu alleen f1tv voor een jaar genomen voor 95 euro
ALLEMAAL
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En viaplay mag van mij keihard failliet gaan
eerder iemand die er vaker niet isquote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
Oh mascara - klodder heb ik nog niet gezien. Is dat iemand die er s’nachts is?![]()
jaquote:Op maandag 24 februari 2025 14:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En viaplay mag van mij keihard failliet gaan
maar ziggo is ook niet echt een optie meer
en dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
.
Maar toch hoog staatquote:Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eerder iemand die er vaker niet is
Iedereen is er
.
Ik vraag gewoon simpelweg of verzoeken en vragen op de mail kunnen ipv vage vergaderverzoekenTrotste mama van Ambar
Partyhard
.
mopskennnnnquote:Op maandag 24 februari 2025 14:35 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gelukkig welhoe is het met jou?
Eindelijk!!!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:35 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja gelukkig welhoe is het met jou?
![]()
![]()
Hier gaat het goed
Go with the flowDon't follow me. I am lost too
.
29. Moeraskat / 131 / +40 / +17 / 2020 / 2106
Wat is die 2020 en hoe telt dat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aah gelukkig maarquote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eindelijk!!!![]()
![]()
Hier gaat het goed![]()
![]()
Hoe vaak je iemand hebt gebolktquote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef Moeraskat het volgende:
29. Moeraskat / 131 / +40 / +17 / 2020 / 2106
Wat is die 2020 en hoe telt dat?![]()
![]()
![]()
.
Dus dat je in die 60 seconde zit? Ahaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus dat je in die 60 seconde zit? Aha![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
[ Bericht 53% gewijzigd door greysbones op 24-02-2025 14:39:15 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
F1tvquote:Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar ziggo is ook niet echt een optie meer
en dan?![]()
.
En volgende maand is alles op nul, toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt de 1ste van de maand om 0:00quote:Op maandag 24 februari 2025 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En volgende maand is alles op nul, toch?![]()
![]()
Word je fanatiek?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En volgende maand is alles op nul, toch?
Trust nobody![]()
Oké! En is er ook een totaallijst?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:39 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Klopt de 1ste van de maand om 0:00
hoe bedoel je ?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké! En is er ook een totaallijst?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nog niet. Wil gewoon weten hoe je precies de punten en scores krijgt.quote:
Want ja, je post ook wel halverwege een minuut dus ja. En ik ga niet hardop tot 60 tellen.
nl is viaplee commentquote:Op maandag 24 februari 2025 14:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kan ook NL commentaar kiezen, of f1tv-commentaar dus geen SkyLewis-commentaar
totaallijst van wat?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké! En is er ook een totaallijst?![]()
Van alles bij elkaar. Begin van dit topic tot nu.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
enkel na 60 sec een puntquote:Op maandag 24 februari 2025 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog niet. Wil gewoon weten hoe je precies de punten en scores krijgt.
Want ja, je post ook wel halverwege een minuut dus ja. En ik ga niet hardop tot 60 tellen.
das onmogelijkquote:Op maandag 24 februari 2025 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van alles bij elkaar. Begin van dit topic tot nu.
das al jaren!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vanaf topic 1 tot nu.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoezo is dat onmogelijk. Je zou dat toch per maand kunnen laten optellen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien hier eens tussen kijkenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van alles bij elkaar. Begin van dit topic tot nu.
https://www.thuisserver.n(...)deebgg&tab=tab_table
https://mycroft.fok.nl/sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik post soms de hele dag en krijg nog geen puntenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Want ja, je post ook wel halverwege een minuut dus ja. En ik ga niet hardop tot 60 tellen.:')![]()
FORZA UTREGFORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025sinterklaaskapoentje
![]()
Wie?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:43 schreef Paul het volgende:
FORZA UTREGFORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
:')![]()
Alsof je dat allemaal niet al weetquote:Op maandag 24 februari 2025 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
.
![]()
.
snap ikquote:Op maandag 24 februari 2025 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik post soms de hele dag en krijg nog geen punten![]()
Vind de gezelligheid belangrijker. Maar het is wel een spel ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAMMMMMquote:Op maandag 24 februari 2025 14:43 schreef Paul het volgende:
FORZA UTREGFORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
FORZA UTREG
Bastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Is het ookquote:Op maandag 24 februari 2025 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
snap ik![]()
Vind de gezelligheid belangrijker. Maar het is wel een spel ja.:')![]()
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJNDE BESTEquote:Op maandag 24 februari 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAMMMMMWIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJNDE BESTE
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJNDE BESTE
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Thanksquote:Op maandag 24 februari 2025 14:42 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Misschien hier eens tussen kijken
https://www.thuisserver.n(...)deebgg&tab=tab_table
https://mycroft.fok.nl/
Was vooral benieuwd hoe dat bolk ding wordt geteld.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
best of the restquote:Op maandag 24 februari 2025 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJNDE BESTEWIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJNDE BESTE
Ok ok nu doe ik wat TE stoer als Ajacied die 2 jaar lang door iedereen geowned is
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ok ok nu doe ik wat TE stoer als Ajacied die 2 jaar lang door iedereen geowned is
klopt sgatquote:Op maandag 24 februari 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ok ok nu doe ik wat TE stoer als Ajacied die 2 jaar lang door iedereen geowned isWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
AJAX AMSTERDAM![]()
![]()
![]()
.
Wat een kutweer
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
en highlight van me, wat is en bodystocking![]()
UTO / [COS #8695] Waar we misselijk zijn van de cellulitisreet van Gina![]()
![]()
.
Was het maar kut..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Scheurt net handhaving achter zo'n kutbike aan.
Zal wel wegkomen weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Echt nare dingen iddquote:Op maandag 24 februari 2025 14:58 schreef drakin het volgende:
Scheurt net handhaving achter zo'n kutbike aan.
Zal wel wegkomen weer
.
Deze man weetquote:Op maandag 24 februari 2025 14:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAMMMMM![]()
ohja jij wont bij mn zusjequote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Amersfooooort
Zo doe ik ook meeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja en dan door een 15 km zone woonwijk(smal straatje)quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, geloof ook niet dat hij verder een lul is, dat had je al gezegd.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Er stonden vier manden. Hij ging naar boven om z’n broeken te strijken. En toen heeft hij dus al z’n kleding eruit gezocht en dat gedaan en de rest niet.
Ik weet echt dat hij als een lul overkomt nu. Maar geloof me. Dat is hij niet.
Maar hierin is hij echt een hork.
Gewoon een paar keer alleen jou was doen en dat van hem laten liggen. Kijken hoe hij dat vindt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is je favoriet niet naar huis?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee mario niks wijnen, je denkt fout , de meid zit er nog, zij is niet naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe ook alleen mijn eigen wasquote:Op maandag 24 februari 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geloof ook niet dat hij verder een lul is, dat had je al gezegd.
Maar hierin is hij echt een hork.
Gewoon een paar keer alleen jou was doen en dat van hem laten liggen. Kijken hoe hij dat vindt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: