En waar zijn wij dan ingetrapt?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik doel meer op het actief roeren in voormalige deelpublieken in de verre periferie van het Oostblok.
Dan gaat de VS uit de NAVO, en Canada draagt nauwelijks bij aan de NAVO. Dus dan wordt het een EU-plus.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moskou gaat niet over welke landen bij de NAVO mogen, daar gaan de NAVO-landen over.
Waarin het Turkse leger bovenaan staat.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan gaat de VS uit de NAVO, en Canada draagt nauwelijks bij aan de NAVO. Dus dan wordt het een EU-plus.
Oh ja, ik vroeg me af, waarom Griekenland zoveel besteedt aan de NAVO, terwijl het onder de schulden zit. Ik was de link met Turkije vergeten.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:16 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Waarin het Turkse leger bovenaan staat.
Trumpie kan vast veel. Maar uit de NAVO stappen is ook in de VS wel een dingetje…quote:Op maandag 24 februari 2025 20:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan gaat de VS uit de NAVO, en Canada draagt nauwelijks bij aan de NAVO. Dus dan wordt het een EU-plus.
Omdat Rusland toch alles mag houden wat ze hebben.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:09 schreef polderturk het volgende:
Het lijkt erop dat Rusland nu wel een wapenstilstand wil.
LOL. Moet je zien hoe Trump daar zit. Die hoort dat niet graag.quote:French President Macron: The United States should be compensated by Russia for expenses incurred in supporting Ukraine, since Russia started the war.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3liwznc7aqk25
Dus ze geven Koersk op?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat Rusland toch alles mag houden wat ze hebben.
Ik denk niet dat Koersk opgegeven wordt, maar dat Rusland gewoon ze langzaam er uit knijpt zodra Trump z'n ding heeft gedaan. Koersk zie ik ze blijven doorvechten, maar omdat het in het nadeel van Oekraine gaat zijn worden ze er langzaam uitgeknijpt.quote:
Dus je weet nu al dat Rusland de wapenstilstand zal gaan breken.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koersk opgegeven wordt, maar dat Rusland gewoon ze langzaam er uit knijpt zodra Trump z'n ding heeft gedaan. Koersk zie ik ze blijven doorvechten, maar omdat het in het nadeel van Oekraine gaat zijn worden ze er langzaam uitgeknijpt.
Rusland wil dan ook geen vrede.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus je weet nu al dat Rusland de wapenstilstand zal gaan breken.
Klinkt alsof er wel een deal gaat komen.quote:Zo zou er in de laatste (en gunstigste) editie sprake zijn van een speciaal fonds dat in Amerikaans beheer is, waarin Oekraïne 50 procent van de grondstoffenopbrengsten stort. Met dat geld moeten uiteindelijk investeringen worden gedaan in de wederopbouw van Oekraïne.
Volgens Axios heeft de recentste versie meerdere adviseurs van Zelenski overstag doen gaan. Ze moedigen de Oekraïense president aan het bijgewerkte voorstel te ondertekenen om een verdere escalatie met Trump te voorkomen. „Het ontwerp was aanzienlijk verbeterd en het is in overeenstemming met de Oekraïense wet”, aldus een bron.
https://www.telegraaf.nl/(...)eling-maar-afpersing
Ik heb ze liever bij de Eu met wel een methode om te zorgen dat als de democratie valt ze eruit gezet kunnen worden.quote:
Dat geld van de grondstoffen moet weer terug naar de opbouw van Oekrainequote:Op maandag 24 februari 2025 20:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Klinkt alsof er wel een deal gaat komen.
Dat kan. Als zo'n fonds in het in het belang van Oekraïne is is daar niets mis mee.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Klinkt alsof er wel een deal gaat komen.
Het is ook wel belangrijk wat hij precies zegt, dat de economische deal ook gunstig gaat zijn voor Oekraïne.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:56 schreef PrivacyKoning het volgende:
[ afbeelding ]
Monica Lewinski Macron is vandaag op bezoek geweest bij de grote baas. Het gaat de goede kant op.
Trump heeft het ook nu over tientallen miljarden, niet langer over het incorrecte honderden miljarden. Dat lijkt me een stap voorwaarts.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:56 schreef PrivacyKoning het volgende:
[ afbeelding ]
Monica Lewinski Macron is vandaag op bezoek geweest bij de grote baas. Het gaat de goede kant op.
Dat kan natuurlijk niet. Tijdens een staakt het vuren word er niet gevochten. Als er gevochten word is er geen staakt het vuren. Dus het is Kursk of geen Kursk. Geen Schrödingers bestand.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koersk opgegeven wordt, maar dat Rusland gewoon ze langzaam er uit knijpt zodra Trump z'n ding heeft gedaan. Koersk zie ik ze blijven doorvechten, maar omdat het in het nadeel van Oekraine gaat zijn worden ze er langzaam uitgeknijpt.
Zoals ik zeg: we zijn erin getrapt ons te roeren in een voormalige Russische deelrepubliek in de periferie van het Oostblok, alsof het een interne gelegenheid betrof.quote:
De man in je straat helpen die in elkaar wordt geslagen door een boze bullebak in de straat, er daarna geld voor de hulp eisen samen met de bullebakquote:Op maandag 24 februari 2025 20:58 schreef Scjvb het volgende:
Opbouw van het land zou mooi zijn, maar weet niet of dit nou Trumps bedoeling is met het geld. Grondstoffen in ruil voor geleverde wapens en dergelijken ten tijde van regering Biden, oftewel terugbetaling aan de VS, is een voorwaarde bij het dealen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |