Vredestichter Trump brengt een einde aan deze zinloze oorlog, gestart door de drugsverslaafde dictaror Zelensky die gesteund werd door de mentaal beperkte Biden en zijn geestesziekte EU-trawanten.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er iemand een oorlogshitser is, is het je mattie Poetin.
Maak je geen zorgen. Mijn aftreksok is multipurpose.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Vergeet je mond niet af te vegen
Misschien nog interessanter is de abstentie van Oekraïne bij de tweede stemming.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:16 schreef PrivacyKoning het volgende:
VN resolutie waarin Rusland agressor wordt genoemd, een tegenstem van de VS
[ afbeelding ]
VN resolutie waarin Rusland geen agressor is, een neutrale stem van de VS (onthouding)
[ afbeelding ]
De zieke EU-extremisten-oorlogshitsers zien hun wereld ineenstorten.![]()
![]()
Of de tegenstem van Israel in de eerste stemming. Er broeit iets in het Midden Oosten, nadat deze zinloze oorlog aan het einde komt, gaat het daar los vermoed ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Misschien nog interessanter is de abstentie van Oekraïne bij de tweede stemming.
Valt mee, ik denk niet dat Rusland zich iets zal aantrekken van deze resoluties.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:16 schreef PrivacyKoning het volgende:
VN resolutie waarin Rusland agressor wordt genoemd, een tegenstem van de VS
[ afbeelding ]
VN resolutie waarin Rusland geen agressor is, een neutrale stem van de VS (onthouding)
[ afbeelding ]
De zieke EU-extremisten-oorlogshitsers zien hun wereld ineenstorten.![]()
![]()
Gelukkig maar voor jou.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)al-aan-het-afstoffen
Zal wel meevallen met de grote armoede en gebrek aan geld.
Een hoop wartaal...quote:Op maandag 24 februari 2025 18:28 schreef gijsman het volgende:
Trump wil vrede EU niet.
Als ze de amerikanen niet willen stuur het leger dan weg.
Sluit de basissen dan komt er genoeg ruimte vrij voor huizen en/of opvangcentra.
Ik snap dat wel. Het defensiebudget moet omhoog, maar op deze manier gaat Nederland uiteindelijk voor andere Europese landen betalen.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu op een vandaag dat juist NL als een van de enige landen dwarsligt bij een Europees budget voor defensie.
Een al wat ouder bericht erover
https://nos.nl/artikel/25(...)-nederland-fel-tegen
Trump kan alleen maar schreeuwenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:56 schreef PrivacyKoning het volgende:
[ afbeelding ]
Monica Lewinski Macron is vandaag op bezoek geweest bij de grote baas. Het gaat de goede kant op.
Bemoedigend.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:56 schreef PrivacyKoning het volgende:
[ afbeelding ]
Monica Lewinski Macron is vandaag op bezoek geweest bij de grote baas. Het gaat de goede kant op.
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:56 schreef PrivacyKoning het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Europa opnieuw verdeeld gaat worden onder de regionale grootmachten. Daar wordt althans het fundament voor gelegd. Amerikanen maken de weg vrij voor Rusland en mogelijk Turkije.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Die afvallige deelrepublieken in de Donbas naar Rusland. Vrede regelen en zorgen dat Poetin zijn hok niet meer uitkomt. En de rust is wedergekeerd.
Oekraïne bij de NAVOquote:Op maandag 24 februari 2025 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Die afvallige deelrepublieken in de Donbas naar Rusland. Vrede regelen en zorgen dat Poetin zijn hok niet meer uitkomt. En de rust is wedergekeerd.
Moskou gaat niet over welke landen bij de NAVO mogen, daar gaan de NAVO-landen over.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van mij mag het. Maar dat wil Moskou niet hebben.
Zo is het officeel wel. Maar we weten dat Moskou enorm kwaad wordt als er zomaar NAVO landen in hun achtertuin zitten.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moskou gaat niet over welke landen bij de NAVO mogen, daar gaan de NAVO-landen over.
Hij noemt het in elk geval nog een oorlog. Dat valt me mee.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:56 schreef PrivacyKoning het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland heeft voor jou meer rechten dan Oekraïne?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo is het officeel wel. Maar we weten dat Moskou enorm kwaad wordt als er zomaar NAVO landen in hun achtertuin zitten.
Moet je eens voorstellen hoe USA reageert, of wij zouden reageren als een land dat tegen ons aanligt bij Rusland wil horen en daar ook troepen neerzet! Dat is echt ondenkbaar.
Dat is nu net het hete hangijzer voor Poetin. Ik zie liever extensieve veiligheidsgaranties wat op hetzelfde neerkomt.quote:
Nee?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Rusland heeft voor jou meer rechten dan Oekraïne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |