Alleen jij zegt ditquote:Op maandag 24 februari 2025 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom wil Rus niet stoppen? Die lopen op hun tandvlees zeggen jullie altijd?
Zo kun je dat ook zien. Eensquote:Op maandag 24 februari 2025 13:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een dief die een deel van zijn buit kwijtraakt. Wat een concessie.
Nou leg uit, over welke minder zichtbare Chinese dingen heb je het eigenlijk?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht nou maar af. We zitten nog maar bij chapter 1
Ook Poetin zal zaken moet teruggeven. Vooral zaken die gelegen zitten in de relatie tot China. Voor ons minder zichtbaar. Maar Trump gaat ook eea eisen.
Dat Europa onafhankelijk(er) van de VS moet worden is evident ja, al is het omdat het weinig zin heeft te investeren in gezamenlijke belangen als je “bondgenoot” iedere 4 jaar 180 graden met zijn kont draait.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het enige wat Trump tot dusver heeft bereikt is het omver schoppen van de trans-Atlantische samenwerking, waardoor Duitsland nu samen met Frankrijk en UK wil gaan optrekken om zsm onafhankelijk te worden van de VS. Zie uitspraken Merz van gisteren.
Elke dag een sliert aan dit soort berichten.quote:
China en Rusland groeien steeds meer naar elkaar toe, Trump wil die twee uit elkaar spelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nou leg uit, over welke minder zichtbare Chinese dingen heb je het eigenlijk?
Hij zit er nog maar een maand en heeft al meer bereikt dan Biden.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het enige wat Trump tot dusver heeft bereikt is het omver schoppen van de trans-Atlantische samenwerking, waardoor Duitsland nu samen met Frankrijk en UK wil gaan optrekken om zsm onafhankelijk te worden van de VS. Zie uitspraken Merz van gisteren.
Ik zou je lekker beperken tot wat je zelf gelooft.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf ook niet eens.
De "krieg" is bijna voorbij. Laten we daar heel blij mij zijn.
Hopelijk blijft Poetin van de Baltics af, maar ik vertrouw hem niet daarin.
Geen antwoord op mijn vraag, je hint op iets specifieks. Maar kennelijk weet je het ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
China en Rusland groeien steeds meer naar elkaar toe, Trump wil die twee uit elkaar spelen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
Ook Poetin zal zaken moet teruggeven. Vooral zaken die gelegen zitten in de relatie tot China. Voor ons minder zichtbaar. Maar Trump gaat ook eea eisen.
Alles terugeisen van een dief is alleen wat pro-diefstal mensen doen. De buit terugnemen is een escalatie. Straks wordt de dief boos dat moeten we niet willen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een dief die een deel van zijn buit kwijtraakt. Wat een concessie.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:
Zo onzichtbaar dat niemand ze kan zien of merken.... Maar... 'trust me, thank me later'quote:Op maandag 24 februari 2025 13:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nou leg uit, over welke minder zichtbare Chinese dingen heb je het eigenlijk?
Ik weet het ook niet specifiek. Ik baseer mij op internationale kranten die rapporteren (Trump hinte zelf ook daarop) dat ze Rusland en China uit elkaar willen spelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag, je hint op iets specifieks. Maar kennelijk weet je het ook niet.
[..]
Welke verklaring heb jij, voor het vastlopen van Rusland?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Russia is in tatters hoorden we meer dan 2 jaar geleden. Je zou verwachten dat ze inmiddels al omvergeblazen zijn. Of zit Ursula weer onzin te verkopen.
Ik zal het je nog sterker vertellen, de echte oorlog is nog niet eens begonnen. Dit is allemaal nog de aanloop.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zou je lekker beperken tot wat je zelf gelooft.
De oorlog duurt zo te zien helaas nog een tijdje aangezien Poetin zijn poppetjes niet terugtrekt naar Rusland.
Europa gaat de komende jaren zichzelf noodgedwongen militair flink versterken.
En Poetin leest die kranten niet, en waarom zou Rusland hiermee akkoord gaan, of speelt poetin 4d schaak, en heeft trump het niet door?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet specifiek. Ik baseer mij op internationale kranten die rapporteren (Trump hinte zelf ook daarop) dat ze Rusland en China uit elkaar willen spelen.
Het kan best zijn dat ze destijds wat bypasses hebben moeten doen omdat ze geen spullen meer in het Westen konden kopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Russia is in tatters hoorden we meer dan 2 jaar geleden. Je zou verwachten dat ze inmiddels al omvergeblazen zijn. Of zit Ursula weer onzin te verkopen.
Vastlopen? Heb je dat van Ursula?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:24 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Welke verklaring heb jij, voor het vastlopen van Rusland?
Als er geen vrede komt, en USA helpt niet. Dan komt er op termijn een overgave vrees ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En Poetin leest die kranten niet, en waarom zou Rusland hiermee akkoord gaan, of speelt poetin 4d schaak, en heeft trump het niet door?
Dan komt er dus geen vrede....
Willen stoppen ziet er helaas niet naar uit op dit moment:quote:Op maandag 24 februari 2025 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan soldaat improviseert watquote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[..]
[ x ]
Doden én gewonden.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze destijds wat bypasses hebben moeten doen omdat ze geen spullen meer in het Westen konden kopen.
Maar ik geloof er niks van dat ze verslagen zijn, of bijna verslagen. Ik geloof ook helemaal niks van 1500 doden per dag.
Poetin belooft van alles. Die tovert ook niet van vandaag op morgen nieuwe wapens tevoorschijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:27 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Willen stoppen ziet er helaas niet naar uit op dit moment:
https://www.msn.com/nl-nl(...)343a386f7f59a1&ei=58
Ook dan niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doden én gewonden.
Je verplaatst de doelpalen hieromtrent voor de 700e keer.
Dat zal best, maar er wordt al drie jaar lang bij de dagelijkse cijfers over doden én gewonden gesproken, en jij vertaalt dat hier altijd bewust naar alleen doden.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook dan niet.
Beide partijen circa 200k doden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |