Sowieso is Amerikaans Engels al een soort versimpeld Engels. Vergeleken met hoe het in UK gesproken wordt. Voor mensen die het Engels niet zo goed machtig zijn, zijn Amerikanen doorgaans ook veel makkelijker te verstaan dan Britten.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor een geboren Amerikaan spreekt Trump ook wel oppervlakkig Engels. Steeds met 'tremendous', 'beautiful' en 'believe me'.
Idd, onderhandelen met terroristen zoals Israël doe je niet. Na wat ze al tientallen jaren Palestijnen aan doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:52 schreef havanagila het volgende:
Omdat je dan toegeeft aan criminelen.... Je gaat Hamas toch ook geen gelijk geven na een daad als 7 oktober?
Waarom die man Engels moet leren?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom moet die man een taal leren die amper wordt gebruikt in de EU? Alleen Ierland volgens mij.
Voor de president van Frankrijk lijkt me Frans meer dan zatquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom die man Engels moet leren?
Ik had jou niet zo wereldvreemd ingeschat.....
Maar uhm... Je weet de rol van de taal Engels in letterlijk alles?
Boeit totaal niet wat landen in de EU/Europa spreken. Dat alleen VK en Ierland het native spreken.
Welke taal anders? Moet hij Nederlands leren omdat er toevallig 1/2 landen Nederlands spreken?
Of Italiaans?
Vroeger werkte internationale politiek ook zo maar deden politici tenminste nog een beetje hun best er een moralistisch sausje over te gieten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:44 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Iedereen zit op de rare minerals te azen.
Dan gaat hij in gesprek met andere hoge piefjes in de wereld en verstaat niemand hem....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voor de president van Frankrijk lijkt me Frans meer dan zat
Zelfs op het Franse platteland wordt nog Engels gesproken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voor de president van Frankrijk lijkt me Frans meer dan zat
Het is in dit lader ook wel leuk om eens een Amerikaans boek en een Engels boek van, zeg, een eeuw oud te lezen en dat vergelijken met boeken van nu. De Engelse taal is in die eeuw wel echt verder ontwikkeld, het Amerikaans leest hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sowieso is Amerikaans Engels al een soort versimpeld Engels. Vergeleken met hoe het in UK gesproken wordt. Voor mensen die het Engels niet zo goed machtig zijn, zijn Amerikanen doorgaans ook veel makkelijker te verstaan dan Britten.
Oekraïne zal weinig redenen hebben die niet te ontginnen. Dus boeiend.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:44 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Iedereen zit op de rare minerals te azen.
Ik snap dat gemak op accent ook niet. Zelfs mensen met Engels als moedertaal hebben een accent.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:19 schreef Gripper het volgende:
Les Trolles op fok die hier onsamenhangende betogen schrijven vol spelfouten en d/dt-missers, en dan klagen over een Franse president die met een hoorbaar Frans accent een foutloos Engels betoog houdt.![]()
Die man heeft waarschijnlijk een woordenschat en bijbehorend denkvermogen in beide talen wat jullie met google translate nog niet eens voor elkaar krijgen.
Logisch. Poetin heeft daar ook niets te zoeken. Dan zou de Benelux eerder moeten aanschuiven.quote:"Russia will not be readmitted into the Group of Seven nations as U.S. president Donald Trump has requested, German Finance Minister Joerg Kukies told @reuters.com in an interview."
https://www.reuters.com/w(...)ter-says-2025-02-25/
Ik ben stinkielinkie ik quote een out of context quote die een Z account met een Russisch vlaggetje voor mij in context brengt.quote:
Nee jij bent Momo.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben stinkielinkie ik quote een out of context quote die een Z account met een Russisch vlaggetje voor mij in context brengt.
Dit verzin je nu zelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef Momo het volgende:
Het is sowieso gaslichten, jullie zijn schuldig aan jullie doden omdat jullie je verdedigen tegen terreur van ons!
Nee, dat is gewoon de waarheid en laat pijnlijk zien hoe die wordt verdraaid.quote:
Als tijdelijke oplossing is dat wel acceptabel, maar je zit nog steeds met het probleem dat je je laatste optie uitbesteedt aan een ander land. Je hebt het dus niet helemaal onder controle.quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3liyfjukfc22e
🇫🇷☢️ France is ready to use its nuclear deterrent to help protect Europe, - The Telegraph
🇩🇪 Fighter jets carrying nuclear weapons could be deployed to Germany as the US threatens to withdraw its forces from the Continent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |