SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Dat kan niet hier hequote:Op zondag 23 februari 2025 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
moet er een vraag zijn?
ik typ zomaar wat![]()
![]()
Maar wel beter, vandaag lekker in de zon buiten gezeten en morgen als het regent lekker binnen op kantoorI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oei morgen lopend naar het werk. Paraplu maar mee dan. En droge sokken
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei morgen lopend naar het werk. Paraplu maar mee dan. En droge sokken. Auto stuk?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ok ik ga wel weg danquote:Op zondag 23 februari 2025 22:39 schreef mario390 het volgende:
hoezo spammen julie alles vol? zo komt niemand en punt![]()
![]()
Goed idee, denk dat niemand het verschil merktquote:Op zondag 23 februari 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Thuisblijven en je fiets laten werken
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Best wel hetzelfdequote:Op zondag 23 februari 2025 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. (vliegt zo snel weer voorbij)
Jij?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
is it a bird?
is it a plane?
IT IS Koen66 !!!!
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
tijd om naar bed te gaan
Slaap lekker strakstrusten allebeiquote:![]()
![]()
Duurt altijd nog wel een hele tijd maar het voornemen is er om op tijd te gaan slapenquote:
herkenbaarquote:Op zondag 23 februari 2025 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Duurt altijd nog wel een hele tijd maar het voornemen is er om op tijd te gaan slapen![]()
![]()
En puber heeft een vriendje hier die blijft slapen.. die willen nog lang niet gaan slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 23:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En puber heeft een vriendje hier die blijft slapen.. die willen nog lang niet gaan slapen
leuk hoor!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
leuk hoor!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
NEEEEEJ MAA!!!
niet zo'n vriendje al zou me dat niks uitmaken.Smile, it's free therapy.![]()
hoooooooooooooooooooooo, dat bedoel ik niet eensquote:Op zondag 23 februari 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NEEEEEJ MAA!!!
niet zo'n vriendje al zou me dat niks uitmaken.
ze kunnen er allebei eentje nodig hebben toch?![]()
![]()
ah gatver niet een gebruikte sok ook nog van een anderquote:Op zondag 23 februari 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
hoooooooooooooooooooooo, dat bedoel ik niet eens
ze kunnen er allebei eentje nodig hebben toch?![]()
![]()
MA !
Visueel ingesteld hiero
oepsquote:Op zondag 23 februari 2025 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah gatver niet een gebruikte sok ook nog van een ander![]()
![]()
MA !
Visueel ingesteld hiero![]()
![]()
ZumpfarschMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Snap jij het, snap ik het?quote:Op zondag 23 februari 2025 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
Is er ruimte voor punten blijft mario weg![]()
En ik maar denken dat de punten essentieel is voor het voortbestaan van marioUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Free StevenHydeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Proost ik niet vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KillyewillyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van Persie oh ohThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daima kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was geen fan van die clown en die acrobaat.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb de reis door Europa op dvd van bas en aad![]()
Eerder altijd zo positieve vibesquote:Op maandag 24 februari 2025 00:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik word zo moe van hem als ik hem hoor praten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga nu gewoon nog even.. denk ik..![]()
![]()
Wijze man uithangen. Beetje zoals Seedorf, maar bij RvP komt het zo fake over. Dat maakt het nog erger.quote:Op maandag 24 februari 2025 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder altijd zo positieve vibesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hehe toen die net gestopt was ging het hem goed af.quote:Op maandag 24 februari 2025 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wijze man uithangen. Beetje zoals Seedorf, maar bij RvP komt het zo fake over. Dat maakt het nog erger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaan het wel zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net filmpje van Bender gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwah wel lomp dat ze twee cameramannen met geweld dwingen om beelden te wissen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dit is toch hoe die gasten altijd te werk gaan? Alleen hebben ze het nu bij “journalisten” gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah wel lomp dat ze twee cameramannen met geweld dwingen om beelden te wissen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goed dat het aan het licht komt dan zulke gasten horen eigenlijk geen beveiligers te zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet
R.I.P DTS.![]()
Nee maar ben wel uit gegaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kende veel jongens van de sportschool, dus dan liep ik gewoon met 3 gram coke en 20 pillen naar binnen. Deden ze wel alsof ze me fouilleerden natuurlijk.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Friends with benefitsquote:Op maandag 24 februari 2025 01:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kende veel jongens van de sportschool, dus dan liep ik gewoon met 3 gram coke en 20 pillen naar binnen. Deden ze wel alsof ze me fouilleerden natuurlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet ik veel. Ik ben hier altijd op m’n mobiel.quote:Op maandag 24 februari 2025 01:45 schreef mario390 het volgende:
sonst word ik toch niet hier zijn? je stellt en komische vraagProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Veendam op de lange leegte die eeuwig leeg blijft nu.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gerard WiekensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gerard Wiekens de Nederlander met de meeste wedstrijden voor Manchester City heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker Pokémon kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Begin jaren ‘90 een rondleiding gekregen in het stadion van Leicester City. Aston Villa ook trouwens. We waren daar met de club voor een voetbaltoernooi.quote:Op maandag 24 februari 2025 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gerard Wiekens de Nederlander met de meeste wedstrijden voor Manchester City heProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij is niet de enige in DTS.quote:Op maandag 24 februari 2025 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
Hij praat tegen zichzelf en stelt zichzelf vragen![]()
Groetjes terugquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hebbie in je bed gezeken!?quote:Op maandag 24 februari 2025 02:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Killem!!![]()
Ben mooi op tijd vandaagProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
KinkyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is meer Mario z’n ding.quote:Op maandag 24 februari 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
Zolang maar ze niet uit d’r kont squirt vind ik alles best.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
Zolang maar ze niet uit d’r kont squirt vind ik alles best.![]()
![]()
geeft vieze zooi
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Elimineren gebeurt wel vaker in Colombia met de cokehandelquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik was m’n handen in onschuld.quote:Op maandag 24 februari 2025 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Elimineren gebeurt wel vaker in Colombia met de cokehandelProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]Zal @mario390 wat van opvrolijken na het trieste nieuws van de eliminatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 02:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zal @:mario390 wat van opvrolijken na het trieste nieuws van de eliminatie
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2375 / +56 / +0 / 11394 / 11957
2. KillemWieft / 922 / +15 / +48 / 628 / 944
3. Dr.Mikey / 754 / +7 / +32 / 1208 / 1527
4. maily / 721 / +46 / +0 / 3526 / 3712
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 500 / +11 / +0 / 1102 / 1316
8. kree / 433 / +63 / +0 / 1869 / 2158
9. sp3c / 429 / +1 / +0 / 751 / 902
10. DJMO / 410 / +2 / +0 / 953 / 1194
11. RedShoe / 280 / +29 / +0 / 4617 / 4813
12. HappyCharly / 278 / +2 / +1 / 1982 / 2213
13. Bally-b / 275 / +6 / +0 / 156 / 232
14. Lovely / 236 / +14 / +0 / 2682 / 2932
15. Grotetijd / 226 / +0 / +0 / 2107 / 2313
16. Aapje30 / 221 / +5 / +0 / 1835 / 1972
17. mario390 / 220 / +11 / +6 / 488 / 609
18. Sally / 207 / +14 / +0 / 442 / 554
19. ToT / 189 / +9 / +0 / 3249 / 3426
20. AardappelSchotel / 184 / +0 / +0 / 2450 / 2645SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Trusten
R.I.P DTS.![]()
![]()
for realz
R.I.P DTS.![]()
BolkmandyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MariobolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SwsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BlokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: