abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216831347
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Schiedam is al jaren aan het afglijden.
Gewoont tot 2019 en toen de zooi verkocht.
Schiedam ligt naast Rotterdam het is letterlijk een steen worp vandaan .
De Schiedamse weg loopt van Rotterdam tot Schiedam (dijk) .
En heel dat stuk bestaat uit multiculturele tering zooi.

Nee blij dat ik weg ben gegaan.
Ik snap je. Heb er tot 1997 gewoond.
Overigens was dit in een nette buurt gebeurd met huizen van 7 ton.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_216831369
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:07 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Ja dat is Schiedam-Oost. Dat is echt een stukje 3e wereld in Nederland.
Vreselijk. Heb ik tot 1990 gewoond. Erna dus verhuisd naar Schiedam Noord, waar deze moordpartij heeft plaatsgevonden. Een nette buurt, dus daarom dat het me ook zo verbaasd.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:05:20 #153
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216831409
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 13:48 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik vind het erg om te zeggen, maar dan heb je echt de meeste kans als je kind een zo hoog mogelijk nivo haalt. Zodat ze op de school zelf ook wat intelligentere gesprekken hebben.
Heb op een RK-middelbare school in Rotterdam gezeten enkel voor havo/vwo.

Helaas, ook daar heeft de verloedering toegeslagen. Een paar jaar terug nog landelijk in het nieuws omdat er een leraar werd bedreigd omdat ie een cartoon in zn klaslokaal had hangen. En dat wordt erger en erger in de toekomst.

Gelukkig heb ik geen kinderen. Scheelt weer wat zorgen :) Nouja, gelukkig.. ik zie het nu als een beetje geluk want ik hou mn hart vast voor de toekomst die zij zullen krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kamelenteen op 25-02-2025 17:19:40 ]
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:17:04 #154
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216831549
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat ene gezin met die zoon die bij ons de hele buurt op zijn kop zette met een politie-dossier van tien centimeter dik, is ook door de gemeente moeten verhuizen.

Die jongen was 14.

Die ouders konden niks. Die kunnen hem niet aan. Die jongen was 14, die zei tegen mij "wil jij een manchete op je keel?"

Dat zijn niet van die gasten die belletje trekken ofzo hoor. :{w
Dat gezin hoefde niet onder de zonnebank voor een zomers kleurtje :N
Zulke jongeren moeten gewoon een keer flink in elkaar geramd worden en daarna uit huis geplaatst worden voor een deugdelijke opvoeding. Mja, zelfs billenkoek als je kind niet luistert mag tegenwoordig al niet eens meer.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 18:06:46 #155
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216832042
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Schiedam is al jaren aan het afglijden.
Gewoont tot 2019 en toen de zooi verkocht.
Schiedam ligt naast Rotterdam het is letterlijk een steen worp vandaan .
De Schiedamse weg loopt van Rotterdam tot Schiedam (dijk) .
En heel dat stuk bestaat uit multiculturele tering zooi.

Nee blij dat ik weg ben gegaan.
kijken jullie wel uit @Caland @Wereldgozer @RamboDirk @GurneyIsBestOke
graag op anoniem
  dinsdag 25 februari 2025 @ 18:12:41 #156
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216832108
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:38 schreef matspontius het volgende:

[..]
Toch vreemd dat dit bij bv Aziaten totaal niet speelt maar vooral bij bepaalde culturen.
Aziaten zijn prima mensen, sterker nog daar wil je juist meer van hebben. Dan doel ik op het Oosterse deel van Azie. Dat zijn pas echt harde werkers.
graag op anoniem
  dinsdag 25 februari 2025 @ 18:17:21 #157
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216832172
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 13:49 schreef matspontius het volgende:

[..]
Amsterdam-West heeft prima middelbare scholen _O-
Osdorp/geuzenveld-slotermeer/slotervaart en bos en lommer(bos en lommer hoort gewoon bij nieuw-west, maar waarom ze dit ooit onder oud-west hebben gezet is voor mij een raadsel, maar oke) zijn echt de kut delen van Amsterdam. Vanaf Lelylaan zie je meteen de grens waar het echt kut is, maar richting overtoom dan is het wel weer prima.

Amsterdam Zuidoost ook, al zijn daar wel wat lichte verbeteringen zichtbaar..

Amsterdam oud-west, zuid en oost heb je leuke buurten ertussen zitten. Amsterdam Noord is wat diverser wat je daar aan kan treffen.
graag op anoniem
pi_216832490
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 18:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]
kijken jullie wel uit @:caland @:wereldgozer @:rambodirk @:gurneyisbestoke
Kom daar zelden maat
  dinsdag 25 februari 2025 @ 18:58:13 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216832580
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 17:05 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Heb op een RK-middelbare school in Rotterdam gezeten enkel voor havo/vwo.

Helaas, ook daar heeft de verloedering toegeslagen. Een paar jaar terug nog landelijk in het nieuws omdat er een leraar werd bedreigd omdat ie een cartoon in zn klaslokaal had hangen. En dat wordt erger en erger in de toekomst.

Gelukkig heb ik geen kinderen. Scheelt weer wat zorgen :) Nouja, gelukkig.. ik zie het nu als een beetje geluk want ik hou mn hart vast voor de toekomst die zij zullen krijgen.
Dat is wat je krijgt als je decennialang uit middeleeuwse culturen blijft importeren.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:31:26 #160
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216832880
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat is wat je krijgt als je decennialang uit middeleeuwse culturen blijft importeren.
Je zou verwachten dat het nageslacht van moslims met havo/vwo wat beschaafder en verstandiger zouden zijn, maar helaas.. Indoctinatie van jongs af aan met religie doet rare dingen met mensen.

Toen ik op school zat, hingen er nog geen camera's. Toen die 15 jaar geleden geplaatst werden, verbaasde ik me erover. En tegenwoordig is het haast noodzaak, lijkt het. Te zot voor woorden hoe deze maatschappij veranderd :r
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:34:04 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216832908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:31 schreef Kamelenteen het volgende:

Indoctinatie van jongs af aan met religie doet rare dingen met mensen.
Jason, de overlast die WIJ MET ZIJN ALLEN hebben van dit kleine groepje is ondanks de Islam, niet dankzij.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:35:48 #162
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_216832934
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:31 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Je zou verwachten dat het nageslacht van moslims met havo/vwo wat beschaafder en verstandiger zouden zijn, maar helaas.. Indoctinatie van jongs af aan met religie doet rare dingen met mensen.

Toen ik op school zat, hingen er nog geen camera's. Toen die 15 jaar geleden geplaatst werden, verbaasde ik me erover. En tegenwoordig is het haast noodzaak, lijkt het. Te zot voor woorden hoe deze maatschappij veranderd :r
Import shit - create a shithole!
"Hoka Hey!"
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:37:44 #163
13462 BansheeBoy
pi_216832963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:35 schreef matspontius het volgende:

[..]
Import shit - create a shithole!
Grote kans dat de ICT-er op je werk een Marokkaan is, of dat je pakketjes door een Marokkaan worden bezorgd. Iets meer waardering en respect is wel op zijn plaats.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:42:20 #164
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216833047
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Jason, de overlast die WIJ [quote]15s.gif [b]Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Jason, de overlast die WIJ MET ZIJN ALLEN hebben van dit kleine groepje is ondanks de Islam, niet dankzij.

MET ZIJN ALLEN[/b] hebben van dit kleine groepje is ondanks de Islam, niet dankzij.

[/quote]
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zonder Islam, geen Islamgekkies. Niet ondanks de Islam, maar door de Islam. Meer specifiek door een giftig boek dat zo geinterpreteerd kan worden dat Islamgekkies zelfs aanslagen plegen en daarbij "Allahu akbar!" gaan roepen om hun virtuele vriendje Allah tevreden te stellen. Dat zie ik Joden of Christen of Hindoeisten of welke andere religies niet doen.

Religie is gewoon gif, dat zorgt voor polarisatie in de maatschappij. Ongeacht welk geloof. Zonder geloof zou de wereld een stuk gezelliger zijn. Of als religieuzen andere religies ook gewoon respecteren in plaats van dr eigen religie helemaal op te hemelen als de ware religie.
pi_216833072
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Grote kans dat de ICT-er op je werk een Marokkaan is, of dat je pakketjes door een Marokkaan worden bezorgd. Iets meer waardering en respect is wel op zijn plaats.

ah ja dat maakt het allemaal goed natuurlijk. Goed om te weten ^O^
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:44:48 #166
13462 BansheeBoy
pi_216833099
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:43 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ah ja dat maakt het allemaal goed natuurlijk. Goed om te weten ^O^
Het klagen moet proportioneel evenredig aan de waardering zijn. In rato staan.

pi_216833174
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het klagen moet proportioneel evenredig aan de waardering zijn. In rato staan.

gelukkig bepaal jij vrij weinig :)
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:50:55 #168
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216833214
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dr mag idd wat strenger gekeken worden wie we hier permanent toelaten en voorzien van een Nederlands paspoort.
Wil niet elke religieuze over een kam scheren, maar de religieuzen die niets op hebben met het Westen en die dr middeleeuwse geloof belangrijker vinden en op plek 1 in dr leven zetten, die moet je niet gaan importeren als land als dr visie compleet haaks op de normen en waarden hier staan.

Gelukkig valt het over het algemeen wel mee en zijn het de uitzonderingen die het verzieken voor de rest maar toch.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:52:38 #169
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216833252
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die Marokkaanse ICT'er is dan ook waarschijnlijk wat moderner dan het laagopgeleide woestijnvolk dat zn religie op plek 1 in het leven zet, zn baard oneindig lang laat groeien zonder fan te zijn van ZZ Top en in een religieus gewaad rondloopt.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 19:53:34 #170
13462 BansheeBoy
pi_216833264
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:52 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Die Marokkaanse ICT'er is dan ook waarschijnlijk wat moderner dan het laagopgeleide woestijnvolk dat zn religie op plek 1 in het leven zet.
Ik ken er genoeg die 2-in-1 zijn. Dus wat dat aan gaat.

dinsdag 25 februari 2025 @ 19:55:38 #171
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216833304
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ken er genoeg die 2-in-1 zijn. Dus wat dat aan gaat.

Wat? En laagopgeleid en ICT'er?
  dinsdag 25 februari 2025 @ 20:26:37 #172
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_216833829
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 19:52 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Die Marokkaanse ICT'er is dan ook waarschijnlijk wat moderner dan het laagopgeleide woestijnvolk dat zn religie op plek 1 in het leven zet, zn baard oneindig lang laat groeien zonder fan te zijn van ZZ Top en in een religieus gewaad rondloopt.
Dat valt wel mee hoor. Ik ken genoeg (heel) hoogopgeleide zandhazen. Let wel: uitzonderingen daargelaten natuurlijk. In het begin zijn ze heel vriendelijk en meegaand maar als je ze wat beter leert kennen en ze hun achterste van de tong laten zien merk je snel genoeg dat er ook onder de hoogopgeleide zandhazen veel middeleeuws en zeer bekrompen denkmateriaal ingebakken zit. Op het gebied van Jodenhaat, homo's/lesbiennes, vrouwenemancipatie, in hun ogen ongelovigen, etc. Echt schrikbarend om te horen hoe achterhaald die denkbeelden zijn.

Ander voorbeeld: vriendin van mijn dochter. Zit op VWO - heeft kennis met een moslim meisje met hoogopgeleide ouders. Dit meisje mag nooit bij anderen spelen want mag niet in contact komen met jongens/mannen. Gvd zeg, dat kind is 12 jaar. Wat een wereldbeeld krijgt dat kind mee ....... Dieptriest
"Hoka Hey!"
  dinsdag 25 februari 2025 @ 20:30:47 #173
13462 BansheeBoy
pi_216833876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 20:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ken genoeg (heel) hoogopgeleide zandhazen. Let wel: uitzonderingen daargelaten natuurlijk. In het begin zijn ze heel vriendelijk en meegaand maar als je ze wat beter leert kennen en ze hun achterste van de tong laten zien merk je snel genoeg dat er ook onder de hoogopgeleide zandhazen veel middeleeuws en zeer bekrompen denkmateriaal ingebakken zit.
Vriendelijk en meegaand hoeft niet te botsen met conservatieve denkbeelden. Je zet het nu tegenover elkaar alsof het onmogelijk samen gaat. Ik merk in jouw betoog een soort arrogantie, je kijkt neer op gelovige mensen. Sterkte. Je zal het moeilijk hebben en krijgen.

dinsdag 25 februari 2025 @ 20:43:53 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216834045
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vriendelijk en meegaand hoeft niet te botsen met conservatieve denkbeelden. Je zet het nu tegenover elkaar alsof het onmogelijk samen gaat. Ik merk in jouw betoog een soort arrogantie, je kijkt neer op gelovige mensen. Sterkte. Je zal het moeilijk hebben en krijgen.

Hmmja, zó conservatief gaat het er niet aan toe in jouw beeld van de hemel, wel?

Hoeveel maagden reken je op?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 25 februari 2025 @ 22:18:14 #175
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216834983
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:38 schreef matspontius het volgende:

[..]
Toch vreemd dat dit bij bv Aziaten totaal niet speelt maar vooral bij bepaalde culturen.
Toch vreemd dat er letterlijk Chinezen worden genoemd in het artikel. Sowieso is dat een gemeenschap met veel verborgen problematiek en ellende, maar voornamelijk binnenskamers. Het zijn geen moreel superieure supermensen of zo die immuun zijn voor de ellende die bij sociale zwakte komt kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')