Ja, je laten indoctrineren door je ouders om te geloven in een sprookjesfiguur...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Kinderen maken domme fouten, hebben wij ook gedaan, je hoopt alleen dat het geen fouten zijn die bepalend zijn voor de rest van je leven.²
Het is een combinatie van factoren. Zoals mijn verhaal dat ontegenzeggelijk ook is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:05 schreef Kamelenteen het volgende:
Misdaad is van alle tijden. Opvoeding en vooral gebrek aan opvoeding, daar zit 'm het probleem.
Als je als 13-jarige eerst een roofoverval pleegt en daarna je 'maatje' ook nog overhoopt steekt, is er wel iets meer aan de hand dan kattenkwaad. Dan ben je geestelijk gewoon al helemaal verknipt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Toen ik klein was zeiden mijn vader of moeder ook met wie ik niet mocht omgaan, en daar luisterde ik ook naar.
Heftig man. Als 13 jarig jochie maakte ik me druk om welk Sjors en Sjimmie album ik zou lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je als 13-jarige eerst een roofoverval pleegt en daarna je 'maatje' ook nog overhoopt steekt, is er wel iets meer aan de hand dan kattenkwaad. Dan ben je geestelijk gewoon al helemaal verknipt.
Ik denk niet dat je dan nog te helpen bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je als 13-jarige eerst een roofoverval pleegt en daarna je 'maatje' ook nog overhoopt steekt, is er wel iets meer aan de hand dan kattenkwaad. Dan ben je geestelijk gewoon al helemaal verknipt.
Als 13-jarigen met messen op zak lopen is natuurlijk ook heel normaal in bepaalde culturen .......quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie het maar terug te brengen misschien dat de politiek zelfs er aan mee wil doen. Jongens en meisjes heb je ruzie dan vecht je dat maar uit met je vuisten.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Cultuurverschilletje. Mestrekflikkertjes. Wat is er mis om met de vuist te vechten? Triest.
Misschien wel dan heb teminste een balans geweld stopt nooit ook niet als je 100% pacifist bent dan maar het speelveld levelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké. Wil je weer terug naar die tijd ofzo dat je dat hier meldt?
Kan iemand deze zin voor me vertalen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:13 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Misschien wel dan heb teminste een balans geweld stopt nooit ook niet als je 100% pacifist bent dan maar het speelveld levelen.
Wat staat hierquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:13 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Misschien wel dan heb teminste een balans geweld stopt nooit ook niet als je 100% pacifist bent dan maar het speelveld levelen.
Slok slok slok burp burp burpquote:
Of je leest hoe lang het strafblad al was van iemand en vraagt je af wanneer het eens klaar is met het steeds vrijlaten van iemand die niet beter kan voor nog een kans.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon dweilen met de kraan open, zo.
Dat is zo vaak dat je dat hoort "ja hij was al bekend bij de politie, ja hij stond als op de gezochte personen lijst.etc."
Hopeloos.
Kwam hij uit Oss?quote:Op zondag 23 februari 2025 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Cultuurverschilletje. Mestrekflikkertjes. Wat is er mis om met de vuist te vechten? Triest.
Oh, kan je tegenwoordig vrij kiezen uit opleidingsniveau?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:59 schreef Cruzinats het volgende:
Daarom wil je je kinderen niet op VMBO hebben.
Tot de puberteit zijn het de ouders die de kinderen opvoeden, zodra het tieners worden draait het alleen nog om de opinie van de groep. Als die groep een stelletje amoebe zijn die denken drillrappers te zijn gaat je kind dat gedrag overnemen. Daarom liever minimaal havo/vwo waar een kind daadwerkelijk slimmer wordt door het sparren met klasgenootjes.
Plus dat je dan ook kans hebt, wel minder, om in een kutklas te komen op hogere opleidingsniveaus. Als je kind dan door opvoeding of aard beïnvloedbaar is, gaat het net zo hard de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, kan je tegenwoordig vrij kiezen uit opleidingsniveau?
Ja, dat is wel een goed idee, maar helaas wordt dat niet toegepast.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of je leest hoe lang het strafblad al was van iemand en vraagt je af wanneer het eens klaar is met het steeds vrijlaten van iemand die niet beter kan voor nog een kans.
Check!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:59 schreef Cruzinats het volgende:
Daarom wil je je kinderen niet op VMBO hebben.
Tot de puberteit zijn het de ouders die de kinderen opvoeden, zodra het tieners worden draait het alleen nog om de opinie van de groep. Als die groep een stelletje amoebe zijn die denken drillrappers te zijn gaat je kind dat gedrag overnemen. Daarom liever minimaal havo/vwo waar een kind daadwerkelijk slimmer wordt door het sparren met klasgenootjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik ooit kinderen krijgen, gaan deze echt jaar een zo wit mogelijke school en zal ik dr alles aan doen om ze ook op het middelbare onderwijs op een fatsoenlijke school te krijgen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Check!
Weliswaar geen drillrap, maar wel muziek van hetzelfde bedenkelijke niveau.Ik vind het erg om te zeggen, maar dan heb je echt de meeste kans als je kind een zo hoog mogelijk nivo haalt. Zodat ze op de school zelf ook wat intelligentere gesprekken hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik ooit kinderen krijgen, gaan deze echt jaar een zo wit mogelijke school en zal ik dr alles aan doen om ze ook op het middelbare onderwijs op een fatsoenlijke school te krijgen.Het is pas echt crisis als het bier op is.
[..]
Check!
Weliswaar geen drillrap, maar wel muziek van hetzelfde bedenkelijke niveau.Amsterdam-West heeft prima middelbare scholenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik ooit kinderen krijgen, gaan deze echt jaar een zo wit mogelijke school en zal ik dr alles aan doen om ze ook op het middelbare onderwijs op een fatsoenlijke school te krijgen.
"Hoka Hey!"
Dan is het maar te hopen dat ze van huis uit enig niveau meekrijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:48 schreef tesssssssss het volgende:
ze ook op het middelbare onderwijs op een fatsoenlijke school te krijgen.
Ik vind het erg om te zeggen, maar dan heb je echt de meeste kans als je kind een zo hoog mogelijk nivo haalt. Zodat ze op de school zelf ook wat intelligentere gesprekken hebben.
[..]
Check!
Weliswaar geen drillrap, maar wel muziek van hetzelfde bedenkelijke niveau.Zijn oom roept vanuit België al om foto’s van de dader…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht ik ooit kinderen krijgen, gaan deze echt jaar een zo wit mogelijke school en zal ik dr alles aan doen om ze ook op het middelbare onderwijs op een fatsoenlijke school te krijgen.
Dat account bestaat al niet meer.
Die jongeren die uit zo een asociaal gezin komen hebben sowieso de kans niet om te studeren. Denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat ze van huis uit enig niveau meekrijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |