Jij denkt dat dat soort types ook maar een klein beetje de hersencapaciteit hebben om hier op een normale manier mee om te gaan en te verwerken? Nah.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar moet je maar de rest van je leven mee kunnen dealen.... werkelijk bizar.
Nee, en over 10 jaar zijn ze pappa van meerdere jongen.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat soort types ook maar een klein beetje de hersencapaciteit hebben om hier op een normale manier mee om te gaan en te verwerken? Nah.
Minimaal, je hebt wel een aantal straten die goed zijn. Stadhouderslaan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn welgestelde buurten in Schiedam?
Ja dat is Schiedam-Oost. Dat is echt een stukje 3e wereld in Nederland.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Schiedam is al jaren aan het afglijden.
Gewoont tot 2019 en toen de zooi verkocht.
Schiedam ligt naast Rotterdam het is letterlijk een steen worp vandaan .
De Schiedamse weg loopt van Rotterdam tot Schiedam (dijk) .
En heel dat stuk bestaat uit multiculturele tering zooi.
Nee blij dat ik weg ben gegaan.
Bron?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Want? Jij acht de kans groot dat een 'ze' kleuters zal misbruiken?
Ik zou me pas rotschrikken als er een man kleuterjuf gaat spelen.
[..]
Lichtgetint. Heet Kagan, is Turks en een echte kansenparel. Stak verleden week nog een vrouw na een beroving en gooide haar brilletje in het water.
Ik ben geboren en getogen in Vlaardingen, ook zo'n multi-culti-hellhole. Als je er opgroeit dan ben je eraan gewend, maar eerlijk gezegd ben ik er niet rouwig om dat ik dat poepgat achter me heb gelaten.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
Schiedam is al jaren aan het afglijden.
Gewoont tot 2019 en toen de zooi verkocht.
Schiedam ligt naast Rotterdam het is letterlijk een steen worp vandaan .
De Schiedamse weg loopt van Rotterdam tot Schiedam (dijk) .
En heel dat stuk bestaat uit multiculturele tering zooi.
Nee blij dat ik weg ben gegaan.
Facebook en meer specifiek in de reactie van een persoon onder het bewuste artikel daar die goed op de hoogte lijkt te zijn.quote:
Het is ontzettend zielig, zelfs voor de dader. Uiteindelijk zijn het allemaal jonge children.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef matspontius het volgende:
De naiviteit hier is weer tranentrekkend ......
Waar woon je nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Vlaardingen, ook zo'n multi-culti-hellhole. Als je er opgroeit dan ben je eraan gewend, maar eerlijk gezegd ben ik er niet rouwig om dat ik dat poepgat achter me heb gelaten.
Op zich is het best te doen in een Dordrecht, Zwijndrecht, Hendrik Ido Ambacht, Ridderkerk, Hoogvliet, Spijkenisse.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ergens anders in de Randstad. Nog steeds niet ideaal dus
In Nederland noemen we dit kinderen.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ontzettend zielig, zelfs voor de dader. Uiteindelijk zijn het allemaal jonge children.²
Ik snap echt niet dat jullie nog op die gast ingaan - zit overduidelijk te trollen in elk topic. Maar ok - suit yourselfquote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dit kinderen.
Ja, het is ontzettend zielig. In principe zijn 2 levens verpest. Als 13 jarige kan je de gevolgen van je acties nog niet goed overzien.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dit kinderen.
Waarom tolereert men hem hier dan? Want dat hij zit te trollen was me inmiddels wel duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jullie nog op die gast ingaan - zit overduidelijk te trollen in elk topic. Maar ok - suit yourself
Jeugdgevangenis. Komt er waarschijnlijk met zijn 18de uit. Maar hij is getekend voor het leven. Kinderen maken domme fouten, hebben wij ook gedaan, je hoopt alleen dat het geen fouten zijn die bepalend zijn voor de rest van je leven. Roken is zo'n voorbeeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom tolereert men hem hier dan? Want dat hij zit te trollen was me inmiddels wel duidelijk.
Het klinkt misschien aanmatigend en gek, maar de media bewerktstelligt een soort copy-cat effect. Games, videoclips, Tube clips, ze dragen allemaal bij aan de normalisatie van geweld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Mocht toen ik klein was echt niet, elkaar doodsteken met messen. Nu kan alles.
Messentrekkende Turk dus. Goh. De nieuwe Nederlandse norm.quote:de verdachte is van Turkse komaf
Ja, graag. Met als toevoeging dat ik wel gewoon op dit forum kan blijven posten.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Wil je weer terug naar die tijd
Net als jouw favoriete boek de Koran die vaak dient als bron voor moordaanslagen en Jodenhaat. Dat ben ik weer van overtuigd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klinkt misschien aanmatigend en gek, maar de media bewerktstelligt een soort copy-cat effect. Games, videoclips, Tube clips, ze dragen allemaal bij aan de normalisatie van geweld.
Ben ik van overtuigd.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |